We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef KingRoland het volgende:
jammer dat figuren het zo nodig vinden om die jan roos gif te posten tijdens de lunch
Is Petro zich al aan het warmlopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn post is verwijderd.
Erg bijzonder.
Niet nodig maat. We hebben Crowley terug.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Petro zich al aan het warmlopen?
Wel een lekker spelertje was dat. Maar wie gaat er scoren?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet nodig maat. We hebben Crowley terug.
Hij gaat mondjes snoeren.
@corquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn post is verwijderd.
Erg bijzonder.
Jizz Hornkamp.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een lekker spelertje was dat. Maar wie gaat er scoren?
Jazeker, neusje voor de goal maar vind het geen geweldige voetballer. Vorig seizoen had hij echt een goed seizoen, toen had ik eigenlijk verwacht dat hij wel een stap zou maken. Dit seizoen is het een stukje minder. Hans Crow was altijd wel groot fan. Ik denk op zijn meest een leuk spitsje voor Willem 2 maar heb er een beetje een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ken je die speler eigenlijk een beetje @:maxi-mus ?
Jij als kenner van de KKD.
Ik weet niet meer dan dat hij voor Den Bosch speelde. Zal wel een racist zijn dus. @:scrummie .
Hopelijk degraderen ze.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ken je die speler eigenlijk een beetje @:maxi-mus ?
Jij als kenner van de KKD.
Ik weet niet meer dan dat hij voor Den Bosch speelde. Zal wel een racist zijn dus. @:scrummie .
Black screen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
Sinds ik Windows 11 gebruik crasht mijn computer gemiddeld 2 keer per dag. Maar ik heb nu wel tegelijk op beide beeldschermen een verschillende bureaubladachtergrond!!
Al met al is het de overstap dus meer dan waard.
Af en toe, net gewoon weer een ouderwets blauw scherm, een of andere videodingesfout.quote:
Ik had gedoe met no signal/black screenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Af en toe, net gewoon weer een ouderwets blauw scherm, een of andere videodingesfout.
Wat een kutclub. Hopelijk sloopt Cholo ze zondag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)pions-league-winnen-
Drinkt Pierre-Emerick fucking Aubemayang?
Gezien Atlético dit seizoen verwacht ik er niet al teveel van, maar die club moet tot de grond toe worden afgebrand ja. Dit hele seizoen al is het meer woorden dan daden, de eeuwige schreeuw om relevant te blijven en waar de Rasheeds en Jamaal's uit Kabul, Dubai en Bagdad vrolijk achteraan huppelen. Best pijnlijk als je je bedenkt dat het vroeger een sympathieke buurtclub was voor Catalanen. Allang gekaapt en verslonden door het walgelijke, allesverslindende dagjesvolk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutclub. Hopelijk sloopt Cholo ze zondag.
Dagjesvolk is het afvoerputje van het menselijk bestaan. Zorg er te allen tijde voor dat je daar wegblijft. Als je onderdeel van het dagjesvolk bent, heb je nooit moeite gedaan om jezelf recht in de spiegel te kijken en jezelf af te vragen voor welke idealen je in het leven staat, voor welke idealen je knokt. Zo wil ik niet door het leven gaan. Je moet altijd jezelf blijven uitdagen. Het dagjesvolk daagt zichzelf niet uit. Dat is toch verschrikkelijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Dagjesvolk behoort tot de onderlaag van de mensheid.
Dan scheiden hier onze wegen. Dit is lui en gemakkelijk denken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb echt een hekel aan voetbal zien als meer dan een sport en tijdvulling.
Sorry hoor dat ik geen hobies heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan scheiden hier onze wegen. Dit is lui en gemakkelijk denken.
Oh, je moest eens weten. Sinds het leven voor mij weer gaande is, kijk ik 95 procent minder geconcentreerd naar voetbal.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik geen hobies heb.
Ik durf het na je vorige bericht bijna niet te zeggen maar beter toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, je moest eens weten. Sinds het leven voor mij weer gaande is, kijk ik 95 procent minder geconcentreerd naar voetbal.
Mijn manier van denken blijft leven desondanks. Ik sta soms als een dominee in de tram mijn evangelie te verkondigen aan soms vier á vijf jaar jongere mensen dan ik. Ik blijf het gewoon te makkelijk vinden om jezelf laveloos uit te leveren aan de tv-gids die door drie/vier/vijf knappe koppen op een tv-redactie wordt samengesteld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf het na je vorige bericht bijna niet te zeggen maar beter toch?
Wat niet zegt dat genieten van voetbal zou moeten verdwijnen.
Rot gewoon eens op met dat irritante kutwoordle. Ik heb nog liever, ook al vindt @maxi-mus van niet, liever dat je weer trots vertelt dat je juist hebt geraden wie er in 2022 het leven laten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 230 4/6
⬛🟨🟨⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 26 3/6
⬛🟩⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hallo amice.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon eens op met dat irritante kutwoordle. Ik heb nog liever, ook al vindt @:maxi-mus van niet, liever dat je weer trots vertelt dat je juist hebt geraden wie er in 2022 het leven laten.
Ik jou ook, mits je nooit meer een Woordle-related post plaatst hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice.
Ik wens je een bijzonder fijn weekend toe.
Ik kijk helemaal niks Stijn hooguit dom YouTube vermaak en af en toe een voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn manier van denken blijft leven desondanks. Ik sta soms als een dominee in de tram mijn evangelie te verkondigen aan soms vier á vijf jaar jongere mensen dan ik. Ik blijf het gewoon te makkelijk vinden om jezelf laveloos uit te leveren aan de tv-gids die door drie/vier/vijf knappe koppen op een tv-redactie wordt samengesteld.
Dat mag ook. Ik leef in twee werelden. Heb een groep waar ze geen fuck om voetbal geven, dat helpt enorm relativeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niks Stijn hooguit dom YouTube vermaak en af en toe een voetbalwedstrijd
Lekker man en vooral volhouden. Nog altijd volledig positief dat dit de juiste weg was en is om in te slaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Verder gaat het heel goed met me. Alle vakken op journalistiek momenteel gehaald alhoewel ik twee verslagen nog terug moet krijgen.
Ruim. Ik voel volledige affiniteit met journalistiek. En het type-mensen dat ik om me heen heb helpt enorm. Veel oprechter, minder villein/stekend. Als ze iets opvallen, zeggen ze het meteen. En het is gewoon.. heel gezellig? Beste halfjaar dat ik in de afgelopen 12 jaar heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker man en vooral volhouden. Nog altijd volledig positief dat dit de juiste weg was en is om in te slaan?
Net anderhalf uur omgereden om "mijn" stagiaire voor het laatst thuis te brengen. De eerste persoon die ik echt aardig vond sinds ik in deze uithoek woon (lol).quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag ook. Ik leef in twee werelden. Heb een groep waar ze geen fuck om voetbal geven, dat helpt enorm relativeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |