We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef KingRoland het volgende:
jammer dat figuren het zo nodig vinden om die jan roos gif te posten tijdens de lunch
Is Petro zich al aan het warmlopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn post is verwijderd.
Erg bijzonder.
Niet nodig maat. We hebben Crowley terug.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Petro zich al aan het warmlopen?
Wel een lekker spelertje was dat. Maar wie gaat er scoren?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet nodig maat. We hebben Crowley terug.
Hij gaat mondjes snoeren.
@corquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn post is verwijderd.
Erg bijzonder.
Jizz Hornkamp.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een lekker spelertje was dat. Maar wie gaat er scoren?
Jazeker, neusje voor de goal maar vind het geen geweldige voetballer. Vorig seizoen had hij echt een goed seizoen, toen had ik eigenlijk verwacht dat hij wel een stap zou maken. Dit seizoen is het een stukje minder. Hans Crow was altijd wel groot fan. Ik denk op zijn meest een leuk spitsje voor Willem 2 maar heb er een beetje een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ken je die speler eigenlijk een beetje @:maxi-mus ?
Jij als kenner van de KKD.
Ik weet niet meer dan dat hij voor Den Bosch speelde. Zal wel een racist zijn dus. @:scrummie .
Hopelijk degraderen ze.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ken je die speler eigenlijk een beetje @:maxi-mus ?
Jij als kenner van de KKD.
Ik weet niet meer dan dat hij voor Den Bosch speelde. Zal wel een racist zijn dus. @:scrummie .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |