SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
ik heb er 3 en nu?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:25 schreef suzi1 het volgende:
mensen met 2 maskers zijn oa achterbax.
als jij je meer jezelf voelt bij je andere ui dan mag die weer terug hoorquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:26 schreef just me het volgende:
@
[..]
als jij je meer jezelf voelt bij je andere ui dan mag die weer terug hoor
Ik ben nu niet meer bang voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tobias en Nawel - 3 februari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ze stapt nu bij Dimi in bedquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:28 schreef Koos1958 het volgende:
vera staptte zo het bed weer uit haha en ging nog even naar de huiskamer toe
lees je wel het etiketje goed ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:29 schreef suzi1 het volgende:
oo dit zeggende, moet mn pillen nog nemen
over 2 gezichten gesproken, nu ben ik echt weg hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde ook naar bed
ik doe even een in process sticker er op
dan komt het vast goed met jequote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
over 2 gezichten gesproken, nu ben ik echt weg hoor.
[ link | afbeelding ]
#kindertuinquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:29 schreef Ireth het volgende:
Wat een pleurisherrie in die gouden kamer, lijkt wel een schoolreisje
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ah kijk, zie ik het ook een keer groter, op mobiel zijn ze miniquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zoek je eigen bed veertjequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Gezellige Dimi probeert al te slapen![]()
[ afbeelding ]
Dan zijn het 2 saaie..komt ook niet echt veel uit Vera,...quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:37 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
saaie zak krijgt een paar stompen![]()
[ afbeelding ]
bij groen saaie gesprekkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:40 schreef Koos1958 het volgende:
is echt lachen nu op de gouden kamer
Die gaat straks nog met Grace lullen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:41 schreef Koos1958 het volgende:
vera heeft nog steeds haar zender in haar hand
Ik heb een naproxen achter de kiezen, ben met een half uurtje dus outquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:37 schreef suzi1 het volgende:
ik moet me 2e dosis nog nemen. dus ben er denk nog max een half uur
ik net meloxicam. maar ook mn ad en rustgeverquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een naproxen achter de kiezen, ben met een half uurtje dus out
Gelijk heb jequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:45 schreef Silves het volgende:
Zo ik ga ook een wijntje drinken en wat echte tv kijken..see you laterz.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zaterdagavondquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Flikker die Belg er dan nu maar eens uit
Ik las dat in de streamverslagen en dacht echt van "ooofffff" Volgens mij is Dimi gewoon slecht in de juiste woorden vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Vera : ik ben geen gesloten boek
[ afbeelding ]
Dan moet ze mij bellenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk een herhaling van het eerder gesprek dat ze met Dimi had, nu tegen Grace
Ze wil iemand die haar net zo leuk vindt als zij hem
denk dat ze het allebei niet best kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:04 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik las dat in de streamverslagen en dacht echt van "ooofffff" Volgens mij is Dimi gewoon slecht in de juiste woorden vinden.
Dan word het een trioquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan zal je eerst langs mario moeten
Eer dat die in Amsterdam isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan zal je eerst langs mario moeten
Vera is echt verliefd en ik zie Dimi persoonlijk niet als het type dat gebruik zou maken van de situatie of haar gevoelens, zeker niet na wat Vera al verteld heeft. Maar wat hij zegt klopt ook wel, ze reflecteert een beetje door haar vorige relatie, heeft misschien een beetje te hoge verwachtingen van wat liefde wel zou moeten zijn. That said, Dimi mag haar inderdaad wel wat meer aandacht geven. Ik denk dat het van beide kanten komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
denk dat ze het allebei niet best kunnen
Dan toon je toch veel meer affectie dan dit, ik zou heeel snel wegwezen als je dit soort issues/gesprekken al hebt na 2 wekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:10 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Vera is echt verliefd en ik zie Dimi persoonlijk niet als het type dat gebruik zou maken van de situatie of haar gevoelens, zeker niet na wat Vera al verteld heeft. Maar wat hij zegt klopt ook wel, ze reflecteert een beetje door haar vorige relatie, heeft misschien een beetje te hoge verwachtingen van wat liefde wel zou moeten zijn. That said, Dimi mag haar inderdaad wel wat meer aandacht geven. Ik denk dat het van beide kanten komt.
Ze zijn nog maar.. wat 3 weken samen? het is nog niet eens "officieel" om het zo te zeggen. Buiten BB zouden ze ook nog maar in de beginfase zijn, zoeken wat ze echt voor elkaar betekenen.
En daar geen duizenden toeschouwers bij hebben...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:10 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Vera is echt verliefd en ik zie Dimi persoonlijk niet als het type dat gebruik zou maken van de situatie of haar gevoelens, zeker niet na wat Vera al verteld heeft. Maar wat hij zegt klopt ook wel, ze reflecteert een beetje door haar vorige relatie, heeft misschien een beetje te hoge verwachtingen van wat liefde wel zou moeten zijn. That said, Dimi mag haar inderdaad wel wat meer aandacht geven. Ik denk dat het van beide kanten komt.
Ze zijn nog maar.. wat 3 weken samen? het is nog niet eens "officieel" om het zo te zeggen. Buiten BB zouden ze ook nog maar in de beginfase zijn, zoeken wat ze echt voor elkaar betekenen.
ondertussen zitten ze er 5 weken en draaien ze 4 weken om elkaar heenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:11 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dan toon je toch veel meer affectie dan dit, ik zou heeel snel wegwezen als je dit soort issues/gesprekken al hebt na 2 weken
Maar Grace zegt ook dat ze de laatste dagen wel een gesprek heeft gehad met hem en dat het uit hemzelf kwam, misschien bedoelt hij dat met dat hij de laatste 2 weken 'weg 'wasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:11 schreef Koos1958 het volgende:
Grace zegt ik mag dimitri graag maar hij is geen prioriteit hier voor mij. Hij is teveel bezig met het spel ipv gewone gesprekken. Grace heeft nooit met hem een normaal gesprek gehad.
En hij zag dat Vera helemaal onderaan stond in de poll, speelt stiekem ook meequote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:15 schreef MMXMMX het volgende:
Dimi is zich heel bewust van de cameras en wil goed overkomen naar de kijkers toe denk ik
Mja ik weet het ook niet meer
echt te dom voor woorden. Hoe is de stand daarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:18 schreef Ireth het volgende:
Om dan nog ff op de psychologen tour te blijven: de fb-huisvrouwenbond heeft geconcludeerd dat Salar narcistisch is én heel gewelddadig, getuige zijn boosheid na het ruikspel, die gast is levensgevaarlijk![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
echt te dom voor woorden. Hoe is de stand daar
Idd, Grace-moe, fijne avondquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:19 schreef odie22 het volgende:
ik lees het morgevroeg wel hoe het is afgelopen, fijne nacht allemaal
Hoe heeft Nawel zelfs fans, er is absoluut niets interessant aan dat mens. Ligt godganse dagen te zeuren in haar bed, anderen zijn steeds in fout. Salar is geen heilige maar wat Nawel is zo hypocriet als maar kan. Ze verwijt Salar dat hij haar gemanipuleerd heeft tijdens de eerste week terwijl zij hele dagen Nouchine loopt ligt te brainwashen en manipuleren.quote:
Wel zaadjes die vera nodig heeft in het spel en andersom doen het goed die 2 meiden samenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:33 schreef Flow3r het volgende:
over zaadjes planten , Grace plant nu zaadjes bij Vera over Salar en Peter
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
Vera blijkbaar toch ook maar op Nawel en Julio gestemd. Ze had als 2e stem eerst iemand in gedachten waar sowieso niet op gestemd zou worden maar was toch bang dat ze anders misschien toch de beslissende stem zou weggooien waardoor Dimi op het bord zou komen (wat uiteindelijk toch ook gebeurd is).
Dan heeft Kristoff toch zijn eigen keuze doorgezet en zo Julio van de bank gehouden. Ergens wel jammer want anders mocht Leroy iemand saven en schijnbaar had hij Julio beloofd hem te saven. Dat had Nawel echt niet getrokken en dat had leuke gesprekken opgeleverd(als hij zijn belofte na was gekomen want vertrouw die Leroy voor geen cent en had hem ook gerust Nawel zien saven)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
Vera blijkbaar toch ook maar op Nawel en Julio gestemd. Ze had als 2e stem eerst iemand in gedachten waar sowieso niet op gestemd zou worden maar was toch bang dat ze anders misschien toch de beslissende stem zou weggooien waardoor Dimi op het bord zou komen (wat uiteindelijk toch ook gebeurd is).
Ja, Kristof heeft waarschijnlijk Nawel en Hanne gestemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:43 schreef pecla het volgende:
[..]
Dan heeft Kristoff toch zijn eigen keuze doorgezet en zo Julio van de bank gehouden. Ergens wel jammer want anders mocht Leroy iemand saven en schijnbaar had hij Julio beloofd hem te saven. Dat had Nawel echt niet getrokken en dat had leuke gesprekken opgeleverd(als hij zijn belofte na was gekomen want vertrouw die Leroy voor geen cent en had hem ook gerust Nawel zien saven)
Respecteer dat meer, net zoals Tobias. Gewoon je eigen afweging maken keer op keer, dan wordt je ook niet snel een doelwit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:43 schreef pecla het volgende:
[..]
Dan heeft Kristoff toch zijn eigen keuze doorgezet en zo Julio van de bank gehouden. Ergens wel jammer want anders mocht Leroy iemand saven en schijnbaar had hij Julio beloofd hem te saven. Dat had Nawel echt niet getrokken en dat had leuke gesprekken opgeleverd(als hij zijn belofte na was gekomen want vertrouw die Leroy voor geen cent en had hem ook gerust Nawel zien saven)
Ja dat wou die doen, maar toen deed een van de jongens nog een beroep op hem dat dat heel slecht uit kon pakken voor hun en dacht dat hij ook zei dat dan Salar en Dimi op de bank kwamen. En voor hetzelfde geld koos BB ervoor dat Leroy iemand mocht saven en stonden de jongens tegen elkaar(dan was hun bondje flink verzwakt want Toby doet niet echt mee met hun dat is me wel duidelijk(en hun ook volgens mij)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, Kristof heeft waarschijnlijk Nawel en Hanne gestemd.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
goed ik ga naar mijn eigen slaapkamer luisteren
![]()
slaap wel
en @:Utopia2.0
kom dan de volgende keer wat eerder naar de COS
kun je mee psychologen
aah de priesterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Behalve onze zingende entertainer...
oh wat schattig !quote:
Ik hoop iets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
kijken wat deze dag weer gaat brengen
Deze week was alles wat ik verwacht hadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop iets.
Deze week was echt niet wat ik verwacht had.
Op vrijdag iets is wel heeeeel bijzonderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop iets.
Deze week was echt niet wat ik verwacht had.
Ah we hebben een psycholoog in huis.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:47 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat Dimitri bewust of onbewust doet is gaslighting toepassen.
Hij past gaslighting toe zag ik in het gesprek om zich te focussen op haar gebrek aan vertrouwen in hem.
Hij manipuleert Vera, zodat ze gaat twijfelen aan haar eigen waarnemingsvermogen. Hij herhaalt telkens, dat dingen anders te zijn dan dat Vera ze ziet en wijst haar op haar gebreken; introvert onzeker zijn etc. Dus conclusie; ze kan deze jongen beter vaarwel zeggen! Deze emotionele gaslighting heeft het gevolg dat Vera, nog onzekerder wordt dus is het ongezond en kansloos! Weg met Dimitri.
Pas op hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:17 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ah we hebben een psycholoog in huis.
Toevallig ook werkzaam achter de schermen bij BB?
We zijn hier allemaal psychologen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:17 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee, we maken de bewoners belachelijk door een diagnose te stellenquote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, we maken de bewoners belachelijk
Wat is ons hoofddoelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat mag.
Dat is een subdoel van de cos.
Dat mag die vriend zelf aan mij vragenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is ons hoofddoel![]()
Vraag ik voor een vriend
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat mag die vriend zelf aan mij vragen
Wat is ons hoofddoel?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is het hoofddoel van de COS ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind deze vraag te confronterend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja! Wat doen we hier eigenlijk?
Is geen afzeiken, maar wat een analyse.quote:
Ik denk dat ze meer naar Kristof trektquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ik durf een voorspelling te doen.
Als Dimitri zaterdag naar huis gaat, en die kans is best groot.
Dan.
Gaat Vera goede, zeer goede vrienden worden met Tobias.
Want die vond ze het eerst heel leuk.
Ik weet idd heel veel van psychologie af.. dus? En als je het niet bevalt vraag dan of het weggehaald mag worden. Ik haal het niet weg! 👍🏻👋🏻quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:17 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hanne en Vera besties worden. Daar vind ik haar de leukste klik mee hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ik durf een voorspelling te doen.
Als Dimitri zaterdag naar huis gaat, en die kans is best groot.
Dan.
Gaat Vera goede, zeer goede vrienden worden met Tobias.
Want die vond ze het eerst heel leuk.
Zeker weeeeeer boterhammenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:24 schreef Blackprinces het volgende:
Voor een moment dacht ik dat peter schnitzels aan het bakken is
Van mij hoef je het niet weg te halen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik weet idd heel veel van psychologie af.. dus? En als je het niet bevalt vraag dan of het weggehaald mag worden. Ik haal het niet weg! 👍🏻👋🏻
Maar wat jij niet ziet wil niet zeggen dat het niet is gebeurdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef Hunter het volgende:
Die planten op tafel zijn zeker nep, ik heb nog nooit iemand water zien geven
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef Chanel5 het volgende:
Meer mensen waar videoland zwart blijft?
althans, 3 tellen de blokken waar je uit kunt kiezen en dan zwart
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:27 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar wat jij niet ziet wil niet zeggen dat het niet is gebeurd
Vandaag het gips erafquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:28 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom gebruikt tobi niet die krukken.
Dat gehups van hem.
Bonk, bonk, bonk
Dit geldt ook voor het haar van Gracequote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:27 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar wat jij niet ziet wil niet zeggen dat het niet is gebeurd
Volgens mij mocht het gips er vandaag af, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:28 schreef Blackprinces het volgende:
Dat gehups van hem.
Bonk, bonk, bonk
Is die dan wel gevallen kun je je ook afvragenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?
Hij mag dat!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:28 schreef Blackprinces het volgende:
Dat gehups van hem.
Bonk, bonk, bonk
Julio is it you?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?
Zelfs het huispak van Kitty is weleens gewassen geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor het haar van Grace
Het schijnt ooit gewassen te zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Ik droomde dat ik achterna gezeten werd, en om in leven te blijven moest ik les geven op een school...
Kristof : Mijn leven dus..
Wat we niet te zien krijgen gok ik opquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die "gipsverwijdering" zal vandaag zowat het spannendste zijn dat we zien gaan krijgen.
Volgens greys wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Volgens mij mocht het gips er vandaag af, toch?
Nopequote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Volgens greys wel.
Wat ik me dan afvraag moet je geen fysio o.i.d met een scheur?
Krijgen we denk ik niet te zien want gebeurd met beschermende pakken vertelde tobiasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die "gipsverwijdering" zal vandaag zowat het spannendste zijn dat we zien gaan krijgen.
Owwquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Tegenwoordig gokken ze er op dat het goed gaat
Fysio krijg je ook na die tijd..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Volgens greys wel.
Wat ik me dan afvraag moet je geen fysio o.i.d met een scheur?
Hier worden mensen gewoon naar huis gestuurd met .. rustig aan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:34 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Fysio krijg je ook na die tijd..
Het lijkt ook wel een beetje zoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:35 schreef Blackprinces het volgende:
Gaat goed met me hoor...nu dacht ik dat kristoff een ui aan het pellen is
Toch blij dat ik dan in Friesland woonquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier worden mensen gewoon naar huis gestuurd met .. rustig aan doen
Met Dimi aan je zij, zou dit wel eens echt kunnen zijn !quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Vera verteld aan Grace over haar droom.
"Ik had een erotische droom waarin het bijna zou gebeuren en toen ging het licht aan. Ik dacht, serieus? Wordt mij hier niks gegund?
"
Zal wel een BB opdracht zijn..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof aan iedereen doorgeven dat ze een diepe kuis gaan houden. Waarom niet in 1x aan tafel vertellen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb vannacht echt gelachen om de gouden kamer. Grace ging horor geluiden maken en rondlopen als dat meisje met haar haren naar voren. Salar scheet echt in zijn broek en durfde niet meer te slapen zei hij.
Zeker een japanse horror. Die zijn het engst.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb vannacht echt gelachen om de gouden kamer. Grace ging horor geluiden maken en rondlopen als dat meisje met haar haren naar voren. Salar scheet echt in zijn broek en durfde niet meer te slapen zei hij.
Ze zong er een eentonig deuntje bij, was zelfs dat Salar met zijn dekbed op haar afkwam. En rechtop in bed gaan zitten met een kaarsje onder haar gezichtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker een japanse horror. Die zijn het engst.
Nee geen last van Chanel, misschien je provider?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef Chanel5 het volgende:
Is jou mening, die hoeft niet wegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik weet idd heel veel van psychologie af.. dus? En als je het niet bevalt vraag dan of het weggehaald mag worden. Ik haal het niet weg! 👍🏻👋🏻
Heb je al uitgelogd op Videoland en opnieuw ingelogd ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb chrome en Opera en Edge het zelfde laken een pak
Bij mij was het over na een refresh en sinds dien geen probleem meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb chrome en Opera en Edge het zelfde laken een pak
IK heb nog geen streams aanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is een diepe kuis dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof aan iedereen doorgeven dat ze een diepe kuis gaan houden. Waarom niet in 1x aan tafel vertellen
Jawel joh! Leroy op stream 1quote:
Nee dank je.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:54 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen psychologen in de cos, het was lachen gisteravond. Als je er niet bij was, snap je nu de grapjes niet. Neem het ons niet kwalijk, als je wilt lachen lees de topic hiervoor terug
Misschien hebben we een CV nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:54 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen psychologen in de cos, het was lachen gisteravond. Als je er niet bij was, snap je nu de grapjes niet. Neem het ons niet kwalijk, als je wilt lachen lees de topic hiervoor terug
Nee, het is echt saai hequote:
Jep en julio zegt dat hij daar heel streng mee isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:58 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ze gaan schoonmaken vandaag?
Scheetje,schatje,biertje ect. oh w8 dat is wat ze in Nederland zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
Toch wel een Belgen dingetje .. alles verkleinen
Douchke. Luchke
Je vergeet Cargamelkje.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Scheetje,schatje,biertje ect. oh w8 dat is wat ze in Nederland zeggen
Ik hoor Kristof bijvoorbeeld woorden vaak verkleinenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Scheetje,schatje,biertje ect. oh w8 dat is wat ze in Nederland zeggen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, gesprek van Vera en Grace zojuist terwijl de rest allemaal slaapt ....
De moeite waard om te kijken !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Geen personen met smetvrees daar, dat had ik op dag 2 al gediagnosticeerdquote:[img]https://fokstatic.ngeen personen met smetvrees daar,
had ik op dag 1 al gediagnosticeerd l/p/99s.gif[/img] Op vrijdag 4 februari 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en julio zegt dat hij daar heel streng mee is
Wel een regie meneer met een voetenfetish dag 4 gediagnosticeerd.. eerder lukte niet ivm gebrek aan beeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Geen personen met smetvrees daar, dat had ik op dag 2 al gediagnosticeerd
Sorry ging wat fout, iets met dikke vingers en telefoon, stap over op laptop als koffie op isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Geen personen met smetvrees daar, dat had ik op dag 2 al gediagnosticeerd
Zal zo blijven tot na de uitzending zaterdag. Dan vervalt ze weer in geklaag en bedhangen, minstens tot aan de bekendmaking van nieuwe nominaties.quote:
Vind dat minstens net zo ergquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, ze moet voor de laatste dag nog ff laten zien wat voor "leuk" persoon ze is
kom maar even op de divan liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:54 schreef rinardo het volgende:
Ik verwacht niks meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:08 schreef C.A.I het volgende:
Zit dan nu de beruchte hell week er aan te komen zou zo maar eens kunnen alle fobien van de bewoners te beginnen claustrofobie met zijn allen in auto voeten kin spin clown etc daarna valentine week love week
Ik kom net binnen.quote:
Ja, sinds gistermiddag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ze na zaterdag doet zien we toch niet? Of volg jij haar op Tiktok?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal zo blijven tot na de uitzending zaterdag. Dan vervalt ze weer in geklaag en bedhangen, minstens tot aan de bekendmaking van nieuwe nominaties.
Hoogst haalbare is plotseling koud water met douchen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:08 schreef C.A.I het volgende:
Zit dan nu de beruchte hell week er aan te komen zou zo maar eens kunnen alle fobien van de bewoners te beginnen claustrofobie met zijn allen in auto voeten kin spin clown etc daarna valentine week love week
Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ze na zaterdag doet zien we toch niet? Of volg jij haar op Tiktok?
Ook goedemorgen.quote:
Werkzequote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef danilel het volgende:
tot strakjes poepies, nu effe off, centjes verdienen
Ik hoop het ook hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit
Maar we kunnen haar zondag gewoon nog op de streams zien hoor. Blij vertellend hoe het toch beter is dat Dimi naar huis is.
Ik niet. Maar ik vrees het ergste, gezien de polls.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |