Vind dat minstens net zo ergquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, ze moet voor de laatste dag nog ff laten zien wat voor "leuk" persoon ze is
kom maar even op de divan liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:54 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen psychologen in de cos, het was lachen gisteravond. Als je er niet bij was, snap je nu de grapjes niet. Neem het ons niet kwalijk, als je wilt lachen lees de topic hiervoor terug
Ik verwacht niks meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:08 schreef C.A.I het volgende:
Zit dan nu de beruchte hell week er aan te komen zou zo maar eens kunnen alle fobien van de bewoners te beginnen claustrofobie met zijn allen in auto voeten kin spin clown etc daarna valentine week love week
Ik kom net binnen.quote:
Ja, sinds gistermiddag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef Chanel5 het volgende:
Meer mensen waar videoland zwart blijft?
althans, 3 tellen de blokken waar je uit kunt kiezen en dan zwart
Wat ze na zaterdag doet zien we toch niet? Of volg jij haar op Tiktok?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal zo blijven tot na de uitzending zaterdag. Dan vervalt ze weer in geklaag en bedhangen, minstens tot aan de bekendmaking van nieuwe nominaties.
Hoogst haalbare is plotseling koud water met douchen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:08 schreef C.A.I het volgende:
Zit dan nu de beruchte hell week er aan te komen zou zo maar eens kunnen alle fobien van de bewoners te beginnen claustrofobie met zijn allen in auto voeten kin spin clown etc daarna valentine week love week
Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ze na zaterdag doet zien we toch niet? Of volg jij haar op Tiktok?
Ook goedemorgen.quote:
Werkzequote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef danilel het volgende:
tot strakjes poepies, nu effe off, centjes verdienen
Ik hoop het ook hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit
Maar we kunnen haar zondag gewoon nog op de streams zien hoor. Blij vertellend hoe het toch beter is dat Dimi naar huis is.
Ik niet. Maar ik vrees het ergste, gezien de polls.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |