IK heb nog geen streams aanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef Chanel5 het volgende:
Meer mensen waar videoland zwart blijft?
althans, 3 tellen de blokken waar je uit kunt kiezen en dan zwart
Wat is een diepe kuis dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof aan iedereen doorgeven dat ze een diepe kuis gaan houden. Waarom niet in 1x aan tafel vertellen
Jawel joh! Leroy op stream 1quote:
Nee dank je.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:54 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen psychologen in de cos, het was lachen gisteravond. Als je er niet bij was, snap je nu de grapjes niet. Neem het ons niet kwalijk, als je wilt lachen lees de topic hiervoor terug
Misschien hebben we een CV nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:54 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen psychologen in de cos, het was lachen gisteravond. Als je er niet bij was, snap je nu de grapjes niet. Neem het ons niet kwalijk, als je wilt lachen lees de topic hiervoor terug
Nee, het is echt saai hequote:
Jep en julio zegt dat hij daar heel streng mee isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:58 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ze gaan schoonmaken vandaag?
Scheetje,schatje,biertje ect. oh w8 dat is wat ze in Nederland zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
Toch wel een Belgen dingetje .. alles verkleinen
Douchke. Luchke
Je vergeet Cargamelkje.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Scheetje,schatje,biertje ect. oh w8 dat is wat ze in Nederland zeggen
Ik hoor Kristof bijvoorbeeld woorden vaak verkleinenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Scheetje,schatje,biertje ect. oh w8 dat is wat ze in Nederland zeggen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, gesprek van Vera en Grace zojuist terwijl de rest allemaal slaapt ....
De moeite waard om te kijken !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Geen personen met smetvrees daar, dat had ik op dag 2 al gediagnosticeerdquote:[img]https://fokstatic.ngeen personen met smetvrees daar,
had ik op dag 1 al gediagnosticeerd l/p/99s.gif[/img] Op vrijdag 4 februari 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en julio zegt dat hij daar heel streng mee is
Wel een regie meneer met een voetenfetish dag 4 gediagnosticeerd.. eerder lukte niet ivm gebrek aan beeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Geen personen met smetvrees daar, dat had ik op dag 2 al gediagnosticeerd
Sorry ging wat fout, iets met dikke vingers en telefoon, stap over op laptop als koffie op isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Geen personen met smetvrees daar, dat had ik op dag 2 al gediagnosticeerd
Dat zingen de hele tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |