Dan zijn het 2 saaie..komt ook niet echt veel uit Vera,...quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:37 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
saaie zak krijgt een paar stompen![]()
[ afbeelding ]
bij groen saaie gesprekkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:40 schreef Koos1958 het volgende:
is echt lachen nu op de gouden kamer
Die gaat straks nog met Grace lullen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:41 schreef Koos1958 het volgende:
vera heeft nog steeds haar zender in haar hand
Ik heb een naproxen achter de kiezen, ben met een half uurtje dus outquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:37 schreef suzi1 het volgende:
ik moet me 2e dosis nog nemen. dus ben er denk nog max een half uur
ik net meloxicam. maar ook mn ad en rustgeverquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een naproxen achter de kiezen, ben met een half uurtje dus out
Gelijk heb jequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:45 schreef Silves het volgende:
Zo ik ga ook een wijntje drinken en wat echte tv kijken..see you laterz.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zaterdagavondquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Flikker die Belg er dan nu maar eens uit
Ik las dat in de streamverslagen en dacht echt van "ooofffff" Volgens mij is Dimi gewoon slecht in de juiste woorden vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Vera : ik ben geen gesloten boek
[ afbeelding ]
Dan moet ze mij bellenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk een herhaling van het eerder gesprek dat ze met Dimi had, nu tegen Grace
Ze wil iemand die haar net zo leuk vindt als zij hem
denk dat ze het allebei niet best kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:04 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik las dat in de streamverslagen en dacht echt van "ooofffff" Volgens mij is Dimi gewoon slecht in de juiste woorden vinden.
Dan word het een trioquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan zal je eerst langs mario moeten
Eer dat die in Amsterdam isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan zal je eerst langs mario moeten
Vera is echt verliefd en ik zie Dimi persoonlijk niet als het type dat gebruik zou maken van de situatie of haar gevoelens, zeker niet na wat Vera al verteld heeft. Maar wat hij zegt klopt ook wel, ze reflecteert een beetje door haar vorige relatie, heeft misschien een beetje te hoge verwachtingen van wat liefde wel zou moeten zijn. That said, Dimi mag haar inderdaad wel wat meer aandacht geven. Ik denk dat het van beide kanten komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
denk dat ze het allebei niet best kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |