Just me:quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
oké geef mij het etiketje onwetend maar
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:18 schreef suzi1 het volgende:
ging over autisten, narcisten en adhders in het bb huis
en toen een strijdje wie gelijk had en het beter weet
nu zijn de members aan de beurt
je bent moe bevondenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
te veel om op te noemen man , iemand wist 100% dat dimi een narcist is, en toen ging het los, kan het allemaal niet meer onthouden, maar 1 ding is zeker!!! Ik heb me kostelijk vermaakt vanavond, zo gelachen, lang geleden, bedankt allemaal grey, daniel suzi just me en wie ik vergeet. Ik ga naar mn nest, ben ook gediagnostiseerd haha, vandaar, moe moe moe nu!!!![]()
![]()
bedankt allemaal
je moet dit topic even teruglezen uto, was lachen , echt waar.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
oké geef mij het etiketje onwetend maar
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
te veel om op te noemen man , iemand wist 100% dat dimi een narcist is, en toen ging het los, kan het allemaal niet meer onthouden, maar 1 ding is zeker!!! Ik heb me kostelijk vermaakt vanavond, zo gelachen, lang geleden, bedankt allemaal grey, daniel suzi just me en wie ik vergeet. Ik ga naar mn nest, ben ook gediagnostiseerd haha, vandaar, moe moe moe nu!!!![]()
![]()
bedankt allemaal
Oh oke nu snap ik je vraag , waar ik werkte...quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
er waren nogal wat amateurpsychologen
en toen hebben we besloten dit maar goed door te voeren in de COS
Gelukkig maarquote:
Je bent een topper en een strijder. Slaap lekekr kerel en tot morgenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
![]()
bedankt allemaal
masker 2 gezichten, grey daar hebben we ook een benaming voor toch? handel jij die even af? ik ben moe nuquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Mensen kunnen een masker ophebben
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh oke nu snap ik je vraag , waar ik werkte...
bi dingus toch ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
masker 2 gezichten, grey daar hebben we ook een benaming voor toch? handel jij die even af? ik ben moe nu
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
je moet dit topic even teruglezen uto, was lachen , echt waar.
ik wilde ook naar bedquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
masker 2 gezichten, grey daar hebben we ook een benaming voor toch? handel jij die even af? ik ben moe nu
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar wat is er hier gebeurt dan, want ik binnen vallen ne ik krijg een etiket. Praat mij even bij
Dat blijkt maar weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |