geen psycholoog dusquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:13 schreef danilel het volgende:
ik ga kappen luitjes, morgen weer vroeg op voor een fotoshoot van een huis wat weer de verkoop in gaat, dus ik cos weer mee vanaf de middag
Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Etiketjes zijn even op, ik geef Utopia het voordeel van de twijfel
hoe weet je dat? Mensen kunnen een masker ophebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat er hier meer psychiatrische patienten in het topic zitten
dat doe ik erbij, afgelopen week 4 uur bij een klant geweest voor emotionele bijstand na een fotoshootquote:
Oww, jij vind mij niet liefquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
dat is jouw mening hè en die respecteer ik
Ik vind jouw UI zo strengquote:
sssttttttquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Mensen kunnen een masker ophebben
dat is UTOquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones plakt sticker op odie hopeloos geval
maar wel heel lief
Ik ben oprecht!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Mensen kunnen een masker ophebben
er waren nogal wat amateurpsychologenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar wat is er hier gebeurt dan, want ik binnen vallen ne ik krijg een etiket. Praat mij even bij
oké geef mij het etiketje onwetend maarquote:
te veel om op te noemen man , iemand wist 100% dat dimi een narcist is, en toen ging het los, kan het allemaal niet meer onthouden, maar 1 ding is zeker!!! Ik heb me kostelijk vermaakt vanavond, zo gelachen, lang geleden, bedankt allemaal grey, daniel suzi just me en wie ik vergeet. Ik ga naar mn nest, ben ook gediagnostiseerd haha, vandaar, moe moe moe nu!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |