dat is jouw mening hè en die respecteer ikquote:
Dat dringt niet door want het ligt iet aan hemquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:05 schreef Koos1958 het volgende:
Salar en nouchine zeggen dat ze vera wel snappen
Heb mijn slaapkamer ook groen geverfd met een poster van Salar om het af te makenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je naar bed gaat
niet vergeten dat je vanavond op de groene kamer slaapt
Yeah! Team #MMXMMXquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb mijn slaapkamer ook groen geverfd met een poster van Salar om het af te maken![]()
ligt die wel in groen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb mijn slaapkamer ook groen geverfd met een poster van Salar om het af te maken![]()
Dank je, opname loopt ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
alsof kitty geen inbreng zou mogen hebben. zij wist van niks hequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nou valt me mee. Ze was nog al anti vorig jaar. Netjes van Michael dat hij zich aan de belofte houdt.
* greysbones plakt sticker op odie hopeloos gevalquote:
de plaatselijke dealer in dit divan topicquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
waarom heeft Nous een bak medicijnen voor haar neus
volgens mij valt dat wel meequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
uto is workaholic. dus hopla naar jellinek
ooohhhhquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:11 schreef danilel het volgende:
[..]
de plaatselijke dealer in dit divan topic
naast de rode knopquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooohhhh
@:Benny
kunnen we een rode bank krijgen in de COS?
whaaaaaaaaaaaaaaa lolquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooohhhh
@:Benny
kunnen we een rode bank krijgen in de COS?
dat als je bang bent dat ze met een op maat gemaakt jasje komen aanlopen je op de rode knop mag drukkenquote:
Oww, wie dan kerel?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb jij ook kennis van zaken? we zijn er achter gekomen dat hier heel veel psychologen zijn die diagnoses stellen van achter hun pc
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:13 schreef danilel het volgende:
ik ga kappen luitjes, morgen weer vroeg op voor een fotoshoot van een huis wat weer de verkoop in gaat, dus ik cos weer mee vanaf de middag
succesquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:13 schreef danilel het volgende:
ik ga kappen luitjes, morgen weer vroeg op voor een fotoshoot van een huis wat weer de verkoop in gaat, dus ik cos weer mee vanaf de middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |