Een random site kopieren kan wel eens fout gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zes toch? Met het altijd saaie Big Air erbij.
Yup vanuit Q1. Vanuit Q2 volgen er nog 10 extra.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik viel er iets later in, maar hoeveel gaan er door vanuit de kwalificatie?
edit: oh beste 10
Iets van 25-30%quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:36 schreef Felagund het volgende:
Van dat moguls-onderdeel snap ik altijd weinig. In hoeverre telt de tijd mee?
Ja ik ook. Staat ook niet als #1 op hier met shorttrack en skispringen tegelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het mooi om te zien maar ik begrijp weinig van scores enzovoorts.
SCores op 0 toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef wimderon het volgende:
We gaan de finale finale in met:
[ afbeelding ]
Japannerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chinees gaat mokerhard genot
Sprongen wel matig
Mja vind het lastig in te schatten. Vind alleen de 3e plaats zeker niet terecht.quote:
Al klaar zelfs.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:37 schreef franklop het volgende:
2e kwalificatierun bij de vrouwen is bezig.
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de laatste finaleronde=
Niemand zendt uitquote:
ES2quote:
Als ze dat na de reclame doen dan missen ze de hele finalequote:
ES2 inderdaad wel. Maar wel heel raar dat de rest er niet live bij is.quote:
Erg raar van NOS, ES1 n ZDFquote:Op zondag 6 februari 2022 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
ES2 inderdaad wel. Maar wel heel raar dat de rest er niet live bij is.
NOS 'live' dus.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze dat na de reclame doen dan missen ze de hele finale
Ja daarom. En vooral omdat er verder weinig andere sport is.quote:
Naja CUrling is wel bezig. Snap wel als daar alles voor moet wijken.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja daarom. En vooral omdat er verder weinig andere sport is.
Daarvoor veeg je andere sport inderdaad wel voor opzij.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja CUrling is wel bezig. Snap wel als daar alles voor moet wijken.
Ik heb het nog niet gezien, dus wel fijn ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:58 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig kunnen we dit nu nog op drie zenders met verschil in vertraging terugkijken.
Nu op naar sessie 3 van het rodelen, die had ik nog niet gezien en hopelijk pikt de NOS dan live in bij de finale om de knikkers. (mogelijk ijdele hoop)quote:Op zondag 6 februari 2022 13:58 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig kunnen we dit nu nog op drie zenders met verschil in vertraging terugkijken.
Soms weten ze ons te verrassen. Dus wie weet.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu op naar sessie 3 van het rodelen, die had ik nog niet gezien en hopelijk pikt de NOS dan live in bij de finale om de knikkers. (mogelijk ijdele hoop)
Verschillende tricks. Je kunt dus niet twee keer een score van een A combineren voor je uiteindelijke resultaat.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe werkt dat met A en B score?
Ik vraag me wel af waarom Oekrane en Kazakhstan niet meedoen. Met name Oekrane was zeker een medaillekandidaat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:40 schreef franklop het volgende:
Zitten jullie al klaar voor de mixed team bij de Aerials? Liefst 6 landen aanwezig.
Goede vraag; er is nog ruimte voor 2 teams.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom Oekrane en Kazakhstan niet meedoen. Met name Oekrane was zeker een medaillekandidaat.
quote:Allocation for the mixed team aerials event
Any nation that has qualified at least three athletes in the aerials competitions, and at least one from each gender, may enter this event. If less than eight teams have the required number of athletes then NOCs that need either one more male or female competitor will be awarded a quota to enable participation in the team event. Once eight teams are formed, and if there is still less than 25 quotas filled in the male or female events, then the allocation process described above will continue.
Die waren ook gewoon geplaatst, maar ontbreken nu op de startlijst. Verder zijn er geen landen die het op kunnen vullen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Goede vraag; er is nog ruimte voor 2 teams.
[..]
Google geeft nog geen uitkomst.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die waren ook gewoon geplaatst, maar ontbreken nu op de startlijst. Verder zijn er geen landen die het op kunnen vullen.
Er zijn er maar drie nodig voor een podiumquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel een beetje een armoedig onderdeel zo, met 6 teams
In de 2e ronde gaan we ook maar met 4 teams verderquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn er maar drie nodig voor een podium
Neequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:06 schreef franklop het volgende:
Weet niet of dit Thomas van Bemmelen is bij ES, maar heb het hem in ieder geval gevraagd
Hij stond als freestyle ski commentator online. Beetje jammer.quote:
Was wel een mooie salto voorover. Had hij best 2 punten extra voor mogen krijgequote:
En nu?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef wimderon het volgende:
Caldwell en Xu lijken drie klassen beter dan de rest.
Mooie emotiequote:Op maandag 14 februari 2022 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Xu Mengtao regelt het zaakje hier
Vindt het nog best meevallen deze keer eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 13:55 schreef franklop het volgende:
Jammer van de valpartijen in de finale
Tenzij de tijdwaarneming het niet doet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:30 schreef Zorro het volgende:
Bij shorttrack hebben ze de uitslag nog sneller
Act van die Duitser. Ze is gewoon blij met brons.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:34 schreef TheArt het volgende:
Schandalige yellow card en Maier krijgt nu brons, maar is het er totaal niet mee eens. Zelden gezien.
Ach, brons is ook maar een troostprijs.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef superniger het volgende:
[..]
Act van die Duitser. Ze is gewoon blij met brons.
Inderdaad. Snap het ook niet. Smith werd gehinderd door (de sprong van) Thompson, waardoor de ski's van Smith en Maier elkaar raken en ze moeite moeten doen om overeind te blijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:34 schreef TheArt het volgende:
Schandalige yellow card en Maier krijgt nu brons, maar is het er totaal niet mee eens. Zelden gezien.
Jawel, zolang het maar niet opzettelijk is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:35 schreef Nober het volgende:
Je mag elkaar niet meer aanraken in zo'n run?
Ja da's skicross.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:57 schreef Salina het volgende:
Wow leuke semifinal.
Die inhaalactie van Ridzik opeens, van 4 naar 1.
Nachtmerries voor van Gorkom deze beelden.quote:
Die pakken we wel weer terug met de zwiep.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:44 schreef franklop het volgende:
Wat een bizar matige beslissing was dat zeg, bij de skicross
quote:Fanny Smith krijgt week na einde Winterspelen alsnog bronzen medaille
De Zwitserse Fanny Smith heeft negen dagen na de finale in de olympische skicross-competitie alsnog de bronzen medaille gekregen.
De 29-jarige Smith was in eerste instantie teruggezet van de derde naar de vierde plaats omdat ze de Duitse Daniela Maier in de finale zou hebben gehinderd. De Zwitserse ging tegen die deklassering in beroep en pas nu, negen dagen na de finale op 17 februari, krijgt ze alsnog het brons.
De internationale skifederatie FIS bevestigt zaterdag dat de beroepscommissie vier keer is samengekomen om de beelden te bekijken en de schriftelijke argumentatie te bestuderen, en uiteindelijk tot de conclusie is gekomen dat het contact onvrijwillig en niet te vermijden was.
Smith wint zo haar tweede bronzen medaille, na een derde plaats in 2018.
Staat niet bij dat de Duitse hem moet inleverenquote:
Ik denk dat ze nu twee keer brons uitdelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat niet bij dat de Duitse hem moet inleveren
Ze moet hem wel inleveren volgens een artikel op de NOS site. De Duitse skibond gaat de beslissing nog aanvechten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu twee keer brons uitdelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |