Dat doet hij toch altijdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Las ik nou dat @:schakeltopia pozza heeft gegeten vanavond?
Tell me more, tell me more!quote:
Hij deed het gewoon, hulde hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is gewoon cold turkey quattro stagioni gegaan? Knap hoor.
Ik ben bang dat het nog eens verkeerd af gaat lopen met die jongen. Een overdosis salamiquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij deed het gewoon, hulde hoor![]()
Ben benieuwd of hij nu meteen weer los gaat.
boesboesquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
En wie hing er weer in een gesloten topic....
Ik hoop dat hij zichzelf een beetje in de hand kan houden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog eens verkeerd af gaat lopen met die jongen. Een overdosis salami
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topicquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
Iets van die gekke buitenlander FreshFruit, die noemt slapen slippen of zoietsquote:
Tanzen aan de zeequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
In de tt hoort nog gema tanzen bij @:schakeltopia
Hij gaat tegenwoordig wel op tijd naar bed, onder zijn calzone dekentjequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zichzelf een beetje in de hand kan houden.
Mag dat ook al nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topic
We laten hem in de waan dat het nog open isquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topic
Slipequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets van die gekke buitenlander FreshFruit, die noemt slapen slippen of zoiets
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten hebquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig wel op tijd naar bed, onder zijn calzone dekentje
Same here, met zo'n halfzacht ei over de ingrediënten binnenin!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten heb
Vertel?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ik proef een stukje Weltschmerz bij jou
Brrr ja, die kleffe binnenkant, de rillingen lopen me weer over de rug.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, met zo'n halfzacht ei over de ingrediënten binnenin!
Nee het mag niet blijkbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het wel. Maar niemand zal zijn briljante post lezen
Hij heeft altijd een lange aanloop nodig met een ruime aankondigingquote:
Omdat het heel makkelijk is om de calconze te kort te koken en de inhoud rauw is. Ik snap ook niet goed waarom mensen dat soort pizza's lekker vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten heb
Ik heb alleen de randen opgegeten!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrr ja, die kleffe binnenkant, de rillingen lopen me weer over de rug.
Ken ik niet, en ik ga niet klikken.quote:
Het is geen dts hier hequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een lange aanloop nodig met een ruime aankondiging
Dat je dat na 40 jaar nog hebt onthoudenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen de randen opgegeten!
Oh en dit gebeurde toen ik op de Havo zat! Dat ik het me nu nog kan herinneren is omdat ik het echt ZO ranzig vond!
Natuurlijk kan je posten wat je wil, maar dat gezanik over een gesloten topic is zo 2021.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee het mag niet blijkbaar.
Ik vraag me gewoon af of ik kan posten wat ik wil.....
Gaarne RED!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
We zullen je de volgende keer naar het nieuwe topic mentionen
We kletsen hier in het algemeen gewoon gezellig. Serieuze onderwerpen kunnen uiteraard ook. Soms kun je hier ook gewoon je ei kwijt, zolang het maar geen gezeik met mensen oplevert.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee het mag niet blijkbaar.
Ik vraag me gewoon af of ik kan posten wat ik wil.....
Ik omschrijf slechts mijn observaties zonder een waardeoordeel aan te hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is geen dts hier he![]()
Kijk uit Hema...
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat je dat na 40 jaar nog hebt onthouden
Een pizza bak je, die kook je niet, daar gaat het al foutquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het heel makkelijk is om de calconze te kort te koken en de inhoud rauw is. Ik snap ook niet goed waarom mensen dat soort pizza's lekker vinden.
Het heeft indruk gemaakt, een hele slechtequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen de randen opgegeten!
Oh en dit gebeurde toen ik op de Havo zat! Dat ik het me nu nog kan herinneren is omdat ik het echt ZO ranzig vond!
Lekkere typische 90s dancehitquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken ik niet, en ik ga niet klikken.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat je dat na 40 jaar nog hebt onthouden
Oja....mijn indruk is dat ik daar niet over mag posten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je posten wat je wil, maar dat gezanik over een gesloten topic is zo 2021.
Dat is toch voor iedereen weer anders?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
We kletsen hier in het algemeen gewoon gezellig. Serieuze onderwerpen kunnen uiteraard ook. Soms kun je hier ook gewoon je ei kwijt, zolang het maar geen gezeik met mensen oplevert.
Ja en het was de 1e of 2e keer in m'n leven dat ik zo uit eten ging, en dan ook nog eens zonder m'n ouders maar met de klas!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft indruk gemaakt, een hele slechte
Ahaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik omschrijf slechts mijn observaties zonder een waardeoordeel aan te hangen.
Gewoon in de magnetronquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een pizza bak je, die kook je niet, daar gaat het al fout
Niet samen met je spruitjes doorkokenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een pizza bak je, die kook je niet, daar gaat het al fout
Nou als je nu bijvoorbeeld over een specifieke user gaat drammen die misschien zit mee te lezen, of die vriendjes heeft die het weer doorlullen, dan creëer je dus problemen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is toch voor iedereen weer anders?
Ik heb er weer wat bijgeleerd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekkere typische 90s dancehit
Dan stopt het hier ...quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou als je nu bijvoorbeeld over een specifieke user gaat drammen die misschien zit mee te lezen, of die vriendjes heeft die het weer doorlullen, dan creëer je dus problemen.
Dat willen we hier gewoon niet doen.
Oh, dan ga ik ook even kijken. Voor inspiratiequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk dansje ook voor tiktok![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde niet zeggen dat je wat langer over havo had gedaan
Het is gewoon niet nodig, DTS is niet gesloten om er nog dagenlang over te lamenteren in een topic wat er niets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja....mijn indruk is dat ik daar niet over mag posten.
En zo zijn er meer users die daar dagelijks mee bezig waren..
Vaak ben je er dan voor de rest an je leven klaar mee, slechte film opgeslagen in je hoofdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het was de 1e of 2e keer in m'n leven dat ik zo uit eten ging, en dan ook nog eens zonder m'n ouders maar met de klas!En het viel dus zo enorm tegen!
De Griek (rond diezelfde periode) beviel veel beter.Ook met de klas.
Gaat dit goed?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon in de magnetron
[ afbeelding ]
Alles magggggggquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Nehik hou niet zo van regeltjes...ik heb geen idee wat wel en niet mag hier.
Spruitjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet samen met je spruitjes doorkoken
Ja, jij weet.quote:
Ga jij hem introduceren op TikTok?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk dansje ook voor tiktok![]()
lamenteren, weer een nieuw woord geleerdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet nodig, DTS is niet gesloten om er nog dagenlang over te lamenteren in een topic wat er niets mee te maken heeft.
Als je een brugklasser was valt het wel mee, maar als je alle klassen tweekeer hebt gedaan en in het examenjaar zat ben je inmiddels een ouwe lulquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan 33 - 34 jaar zijn, maar ik denk toch wel 35, ja!
Lamenteren is toch een ander woord voor een goede tosti maken? 2 broodjes, 2 plakken ham en een hoop kaas ertussen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lamenteren, weer een nieuw woord geleerd
Eerlijk gezegd vind ik het ook een heel mooi woord.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lamenteren, weer een nieuw woord geleerd
dat doet @devzero wel, hij is een echte TikTok starquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij hem introduceren op TikTok?
Ik hoop dat er vannacht niet teveel gepost wordt, want ik ga zo slapen en kan je dan niet mentionen.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:06 schreef Sestra666 het volgende:
Wat een klotendag was het.
the end
naar bed maarrrrrrrrrr
Nee nee, zo zijn we niet getrouwd. Beloofd is beloofd Red!quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vannacht niet teveel gepost wordt, want ik ga zo slapen en kan je dan niet mentionen.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:06 schreef Sestra666 het volgende:
the end
naar bed maarrrrrrrrrr
Mijn dag was niet veel beter maar morgen een nieuwe.quote:
Zelfs in dts wordt laatste maanden s'nachts niet veel gepost. Vroeger kon je van 0.00 tot 6.00 zitten en dan nog steeds niet al te veel punten halenquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vannacht niet teveel gepost wordt, want ik ga zo slapen en kan je dan niet mentionen.
ftfy.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelfs in dts wordt niet gepost.
Vergeet de sambal oelek en zoet/zure dipsaus!quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lamenteren is toch een ander woord voor een goede tosti maken? 2 broodjes, 2 plakken ham en een hoop kaas ertussen.
Saap lekker!quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:06 schreef Sestra666 het volgende:
the end
naar bed maarrrrrrrrrr
en een paffert en een halve liter Paulaner en bubbelsquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de sambal oelek en zoet/zure dipsaus!
Met dat erbij is het ook geen tosti. Gewoonweg wat ketchup erbij.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de sambal oelek en zoet/zure dipsaus!
Het is immers woensdagquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en een paffert en een halve liter Paulaner en bubbels
Man man man, dat juist jij je verlaagt tot deze pauper brood versnaperingenquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met dat erbij is het ook geen tosti. Gewoonweg wat ketchup erbij.
De beste tosti is de simpele. Je hoeft er niet eens je ogen voor open te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, dat juist jij je verlaagt tot deze pauper brood versnaperingen
Ik krijg daar een nogal aparte gedachte bij.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De beste tosti is de simpele. Je hoeft er niet eens je ogen voor open te doen.
Hoe is het met het neushoornjong nu?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik durf sinds kabouter Wesley ook geen Calzone meer te eten
welke?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe is het met het neushoornjong nu?
Met een jonge Henk westbroekie.quote:
Die geboren is ergens vorig jaar.quote:
Het was niet alleen aan jou die vraag, maar je neushoornpozza deed me er wel aan denkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders denk ik.
engine en schakeltopiaquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders denk ik.
Neushoornpozza? OK dank je. Nu ben ik kompleet in de war.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was niet alleen aan jou die vraag, maar je neushoornpozza deed me er wel aan denken
Kwam ik jou niet eerder tegen?quote:
Vast wel zwerf overal een beetjequote:Op donderdag 3 februari 2022 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam ik jou niet eerder tegen?
Ontheemd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel zwerf overal een beetje![]()
Werd ook naar elders geroepen daar ook even gereageerd
Kwam al op meerder plaatsen.quote:
Over slapen gesproken...quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam al op meerder plaatsen.
Ik ben altijd heel makkelijk is iets dicht dan is het dicht, slaap er geen sec minder om.
Verveel mij voor geen minuut dat scheelt.
En iedereen zit zo beetje overal wel ergens dus als je iemand wil spreken dan ga je daar naar toe.
Nachtbrakert SLaap lekker voor zoquote:
Ik bedoel iets anders.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nachtbrakert SLaap lekker voor zo
O? geen idee wat je dan bedoeld.quote:
De slaaprobot.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O? geen idee wat je dan bedoeld.
Ik zal nog wel slapen denk ik want begrijp er geen holletje vanquote:
Ik hoorde dit op de radio.Soul wilde het gelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal nog wel slapen denk ik want begrijp er geen holletje van
Ik zou gelijk wakker liggen van de prijsquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde dit op de radio.Soul wilde het gelijk.
https://www.bol.com/nl/nl(...)W5G8MV8aAlYREALw_wcB
Is niet goedkoop,dat klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou gelijk wakker liggen van de prijs
Misschien helpt het jou ook wel jij bent ook een slechter slaper tochquote:
Ik slaap prima,maar op de gekste uren.Dat is anders .quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien helpt het jou ook wel jij bent ook een slechter slaper toch
althans een slechte slaper in de uren dat een mens behoort te slapen.
Goedemorgen.Heer dud0r.quote:
Er zijn geen verboden onderwerpen in VIV-SC, dat sommigen liever niet over bepaalde dingen praten is ieders recht, maar niemand kan bepalen waar het wel en niet over mag gaan (mits binnen de policyquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:08 schreef -Shii- het volgende:
Ik snap dat je hier niet dagenlang over DTS door moet gaan, maar het kwam ter sprake en om er dan meteen bovenop te zitten dat het er hier niet over mag gaan en ook andere lastige onderwerpen als corona niet mag bespreken, omdat we dat niet willen, klinkt wel heel erg bedillerig. Wat dat betreft wel eens met aloa.
Uitgeslapenquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
En heb ik @:Maily gemist?
Of slaapt ze uit?
Uitgeslapen,uitgeslapen.quote:
Daily maily.quote:
Maily kapenquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitgeslapen,uitgeslapen.
Zeker wakker om een
topic te kapen.
Hallo meneer fruitquote:
Greysmilfquote:
Dat zeg ik, op de uren dat je behoort te slapen slaap je nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik slaap prima,maar op de gekste uren.Dat is anders .
Morguh Deisyyquote:
Duidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn geen verboden onderwerpen in VIV-SC, dat sommigen liever niet over bepaalde dingen praten is ieders recht, maar niemand kan bepalen waar het wel en niet over mag gaan (mits binnen de policy), het is een SC.
Hey Haagsquote:
ALLERBESTE vriend van mequote:
waarom is het geen goede morgen?quote:
Geen idee, maar ik kreeg het idee dat ik genegeerd werd, heel raarquote:
quote:
quote:
ik hop tussen 2 topicsquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kreeg het idee dat ik genegeerd werd, heel raar
oh dat is wel vervelendquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kreeg het idee dat ik genegeerd werd, heel raar
aaaahhhhhhhquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mezelf troosten met een nieuw kleurtje op mijn nagels![]()
hallo meneer de bootmeneerquote:
Wat voor kleurtjuh gaat het worden?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mezelf troosten met een nieuw kleurtje op mijn nagels![]()
quote:
Bruin.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor kleurtjuh gaat het worden?
Gelachen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bruin.
dat scheelt in toiletpapier
A jakkie,quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bruin.
dat scheelt in toiletpapier
een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:
dan zijn er zat dagen dat ik niet geleefd hebquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dan ben ik onsterfelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
VOCHTIG POESJEquote:
ben je nou al afgestudeerd?quote:
heb je even een dutje gedaanquote:
Lepeltje lepeltje.quote:
quote:
verkeerde mopquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben team Hanne zegt ze.Die blik van Tobias.
jij gaat er gewoon bovenop liggenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik lig nooit lepeltje lepeltje
krijg ik last van mijn schouder
(oude blessure)
quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
man man manquote:
Wat, kan je nou nog steeds niet binnen de lijntjes kleuren?quote:
Je krijgt toch wel kwijtschelding.quote:
voor altijd studerenquote:
Staat er nog wat leuks op de planning vandaagquote:
WAKKERquote:
Ik val bijna om.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat er nog wat leuks op de planning vandaag
Vind Tobi echt vreselijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
Principessa.quote:
lekker dingquote:
Slow cooking.quote:
maanlichtquote:
ga slapen dan.quote:
altijdquote:
Ga ik ook ook zo doen.quote:
Grijze botten!quote:
Heer aloa.quote:
ben al een halve dag verderquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
wat gaan we allemaal doen vandaag?
Zo eerst even slipen,en dan plannen voor het weekend.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
werken, gamen, etenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zit even in bad, lekker man.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
zeg had je niet ff kunnen bellenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit even in bad, lekker man.
Straks komt een dame mijn voetjes verzorgen
Genot.
fantastisch mooie dingenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben al een halve dag verder
wat ga jij doen?
slipen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo eerst even slipen,en dan plannen voor het weekend.
lekker manquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit even in bad, lekker man.
Straks komt een dame mijn voetjes verzorgen
Genot.
wie wil er nu niet met @Haags in badquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg had je niet ff kunnen bellen
dat is meer dan welkom dergelijke verwennerij
Wauw dankjewel lieverdquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker ding![]()
hij is mooi geworden hoor
op je been
Naast Soul krupen,die ligt ook net.quote:
geef maar een aai over de bol van mequote:Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naast Soul krupen,die ligt ook net.
Hearlikquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naast Soul krupen,die ligt ook net.
Het ideequote:Op donderdag 3 februari 2022 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie wil er nu niet met @:haags in bad
is gezellig hoorquote:
Dat kan ik beamen. De dames staan voor mij in rijen van 10 opgesteld.quote:
volgens mij moet je langs de pearle of je moet minder drinken overdagquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. De dames staan voor mij in rijen van 10 opgesteld.
Ik ben zo'n enorme hunk![]()
denk het wel hoorquote:
Hey jouw wijffie stond ook in die rij he. Wink winkquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens mij moet je langs de pearle of je moet minder drinken overdag
Blijft mooiquote:
Oh nee, dan steek ik mijzelf liever lek.quote:
Welke van de 5?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey jouw wijffie stond ook in die rij he. Wink wink
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga liever in bad met 20 elektrische apparaten terwijl het snoer nog in het stopcontact zit.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga liever in bad met 20 elektrische apparaten terwijl het snoer nog in het stopcontact zit.
#me2quote:
Had ik niet eens doorquote:Op donderdag 3 februari 2022 05:25 schreef Jerry95 het volgende:
[..]
Leuk dat gezichtje in de mosterd!
Nee daar doen we hier niet aanquote:
Hey 2xHenkquote:
Ik weet niet eens wat het is maar weet wel wat voor reacties er zullen komen.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is maar weet wel wat voor reacties er zullen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |