Dat doet hij toch altijdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Las ik nou dat @:schakeltopia pozza heeft gegeten vanavond?
Tell me more, tell me more!quote:
Hij deed het gewoon, hulde hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is gewoon cold turkey quattro stagioni gegaan? Knap hoor.
Ik ben bang dat het nog eens verkeerd af gaat lopen met die jongen. Een overdosis salamiquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij deed het gewoon, hulde hoor![]()
Ben benieuwd of hij nu meteen weer los gaat.
boesboesquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
En wie hing er weer in een gesloten topic....
Ik hoop dat hij zichzelf een beetje in de hand kan houden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog eens verkeerd af gaat lopen met die jongen. Een overdosis salami
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topicquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
Iets van die gekke buitenlander FreshFruit, die noemt slapen slippen of zoietsquote:
Tanzen aan de zeequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
In de tt hoort nog gema tanzen bij @:schakeltopia
Hij gaat tegenwoordig wel op tijd naar bed, onder zijn calzone dekentjequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zichzelf een beetje in de hand kan houden.
Mag dat ook al nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topic
We laten hem in de waan dat het nog open isquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topic
Slipequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets van die gekke buitenlander FreshFruit, die noemt slapen slippen of zoiets
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten hebquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig wel op tijd naar bed, onder zijn calzone dekentje
Same here, met zo'n halfzacht ei over de ingrediënten binnenin!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten heb
Vertel?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ik proef een stukje Weltschmerz bij jou
Brrr ja, die kleffe binnenkant, de rillingen lopen me weer over de rug.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, met zo'n halfzacht ei over de ingrediënten binnenin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |