Dat doet hij toch altijdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Las ik nou dat @:schakeltopia pozza heeft gegeten vanavond?
Tell me more, tell me more!quote:
Hij deed het gewoon, hulde hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is gewoon cold turkey quattro stagioni gegaan? Knap hoor.
Ik ben bang dat het nog eens verkeerd af gaat lopen met die jongen. Een overdosis salamiquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij deed het gewoon, hulde hoor![]()
Ben benieuwd of hij nu meteen weer los gaat.
boesboesquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
En wie hing er weer in een gesloten topic....
Ik hoop dat hij zichzelf een beetje in de hand kan houden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog eens verkeerd af gaat lopen met die jongen. Een overdosis salami
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topicquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
Iets van die gekke buitenlander FreshFruit, die noemt slapen slippen of zoietsquote:
Tanzen aan de zeequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
In de tt hoort nog gema tanzen bij @:schakeltopia
Hij gaat tegenwoordig wel op tijd naar bed, onder zijn calzone dekentjequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zichzelf een beetje in de hand kan houden.
Mag dat ook al nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topic
We laten hem in de waan dat het nog open isquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topic
Slipequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets van die gekke buitenlander FreshFruit, die noemt slapen slippen of zoiets
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten hebquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig wel op tijd naar bed, onder zijn calzone dekentje
Same here, met zo'n halfzacht ei over de ingrediënten binnenin!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten heb
Vertel?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ik proef een stukje Weltschmerz bij jou
Brrr ja, die kleffe binnenkant, de rillingen lopen me weer over de rug.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, met zo'n halfzacht ei over de ingrediënten binnenin!
Nee het mag niet blijkbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het wel. Maar niemand zal zijn briljante post lezen
Hij heeft altijd een lange aanloop nodig met een ruime aankondigingquote:
Omdat het heel makkelijk is om de calconze te kort te koken en de inhoud rauw is. Ik snap ook niet goed waarom mensen dat soort pizza's lekker vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten heb
Ik heb alleen de randen opgegeten!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrr ja, die kleffe binnenkant, de rillingen lopen me weer over de rug.
Ken ik niet, en ik ga niet klikken.quote:
Het is geen dts hier hequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een lange aanloop nodig met een ruime aankondiging
Dat je dat na 40 jaar nog hebt onthoudenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen de randen opgegeten!
Oh en dit gebeurde toen ik op de Havo zat! Dat ik het me nu nog kan herinneren is omdat ik het echt ZO ranzig vond!
Natuurlijk kan je posten wat je wil, maar dat gezanik over een gesloten topic is zo 2021.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee het mag niet blijkbaar.
Ik vraag me gewoon af of ik kan posten wat ik wil.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |