Dat doet hij toch altijdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Las ik nou dat @:schakeltopia pozza heeft gegeten vanavond?
Tell me more, tell me more!quote:
Hij deed het gewoon, hulde hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is gewoon cold turkey quattro stagioni gegaan? Knap hoor.
Ik ben bang dat het nog eens verkeerd af gaat lopen met die jongen. Een overdosis salamiquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij deed het gewoon, hulde hoor![]()
Ben benieuwd of hij nu meteen weer los gaat.
boesboesquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
En wie hing er weer in een gesloten topic....
Ik hoop dat hij zichzelf een beetje in de hand kan houden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog eens verkeerd af gaat lopen met die jongen. Een overdosis salami
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topicquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
Iets van die gekke buitenlander FreshFruit, die noemt slapen slippen of zoietsquote:
Tanzen aan de zeequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
In de tt hoort nog gema tanzen bij @:schakeltopia
Hij gaat tegenwoordig wel op tijd naar bed, onder zijn calzone dekentjequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zichzelf een beetje in de hand kan houden.
Mag dat ook al nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topic
We laten hem in de waan dat het nog open isquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mod waarvan we de naam niet noemen, quote me net ook nog in het oude topic
Slipequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets van die gekke buitenlander FreshFruit, die noemt slapen slippen of zoiets
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten hebquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig wel op tijd naar bed, onder zijn calzone dekentje
Same here, met zo'n halfzacht ei over de ingrediënten binnenin!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten heb
Vertel?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ik proef een stukje Weltschmerz bij jou
Brrr ja, die kleffe binnenkant, de rillingen lopen me weer over de rug.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, met zo'n halfzacht ei over de ingrediënten binnenin!
Nee het mag niet blijkbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het wel. Maar niemand zal zijn briljante post lezen
Hij heeft altijd een lange aanloop nodig met een ruime aankondigingquote:
Omdat het heel makkelijk is om de calconze te kort te koken en de inhoud rauw is. Ik snap ook niet goed waarom mensen dat soort pizza's lekker vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo misselijk geworden van zo'n dubbelgevouwen pizza, dat ik het nooit meer gegeten heb
Ik heb alleen de randen opgegeten!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrr ja, die kleffe binnenkant, de rillingen lopen me weer over de rug.
Ken ik niet, en ik ga niet klikken.quote:
Het is geen dts hier hequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een lange aanloop nodig met een ruime aankondiging
Dat je dat na 40 jaar nog hebt onthoudenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen de randen opgegeten!
Oh en dit gebeurde toen ik op de Havo zat! Dat ik het me nu nog kan herinneren is omdat ik het echt ZO ranzig vond!
Natuurlijk kan je posten wat je wil, maar dat gezanik over een gesloten topic is zo 2021.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee het mag niet blijkbaar.
Ik vraag me gewoon af of ik kan posten wat ik wil.....
Gaarne RED!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
We zullen je de volgende keer naar het nieuwe topic mentionen
We kletsen hier in het algemeen gewoon gezellig. Serieuze onderwerpen kunnen uiteraard ook. Soms kun je hier ook gewoon je ei kwijt, zolang het maar geen gezeik met mensen oplevert.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee het mag niet blijkbaar.
Ik vraag me gewoon af of ik kan posten wat ik wil.....
Ik omschrijf slechts mijn observaties zonder een waardeoordeel aan te hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is geen dts hier he![]()
Kijk uit Hema...
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat je dat na 40 jaar nog hebt onthouden
Een pizza bak je, die kook je niet, daar gaat het al foutquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het heel makkelijk is om de calconze te kort te koken en de inhoud rauw is. Ik snap ook niet goed waarom mensen dat soort pizza's lekker vinden.
Het heeft indruk gemaakt, een hele slechtequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen de randen opgegeten!
Oh en dit gebeurde toen ik op de Havo zat! Dat ik het me nu nog kan herinneren is omdat ik het echt ZO ranzig vond!
Lekkere typische 90s dancehitquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken ik niet, en ik ga niet klikken.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat je dat na 40 jaar nog hebt onthouden
Oja....mijn indruk is dat ik daar niet over mag posten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je posten wat je wil, maar dat gezanik over een gesloten topic is zo 2021.
Dat is toch voor iedereen weer anders?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
We kletsen hier in het algemeen gewoon gezellig. Serieuze onderwerpen kunnen uiteraard ook. Soms kun je hier ook gewoon je ei kwijt, zolang het maar geen gezeik met mensen oplevert.
Ja en het was de 1e of 2e keer in m'n leven dat ik zo uit eten ging, en dan ook nog eens zonder m'n ouders maar met de klas!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft indruk gemaakt, een hele slechte
Ahaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik omschrijf slechts mijn observaties zonder een waardeoordeel aan te hangen.
Gewoon in de magnetronquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een pizza bak je, die kook je niet, daar gaat het al fout
Niet samen met je spruitjes doorkokenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een pizza bak je, die kook je niet, daar gaat het al fout
Nou als je nu bijvoorbeeld over een specifieke user gaat drammen die misschien zit mee te lezen, of die vriendjes heeft die het weer doorlullen, dan creëer je dus problemen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is toch voor iedereen weer anders?
Ik heb er weer wat bijgeleerd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekkere typische 90s dancehit
Dan stopt het hier ...quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou als je nu bijvoorbeeld over een specifieke user gaat drammen die misschien zit mee te lezen, of die vriendjes heeft die het weer doorlullen, dan creëer je dus problemen.
Dat willen we hier gewoon niet doen.
Oh, dan ga ik ook even kijken. Voor inspiratiequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk dansje ook voor tiktok![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde niet zeggen dat je wat langer over havo had gedaan
Het is gewoon niet nodig, DTS is niet gesloten om er nog dagenlang over te lamenteren in een topic wat er niets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja....mijn indruk is dat ik daar niet over mag posten.
En zo zijn er meer users die daar dagelijks mee bezig waren..
Vaak ben je er dan voor de rest an je leven klaar mee, slechte film opgeslagen in je hoofdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het was de 1e of 2e keer in m'n leven dat ik zo uit eten ging, en dan ook nog eens zonder m'n ouders maar met de klas!En het viel dus zo enorm tegen!
De Griek (rond diezelfde periode) beviel veel beter.Ook met de klas.
Gaat dit goed?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon in de magnetron
[ afbeelding ]
Alles magggggggquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Nehik hou niet zo van regeltjes...ik heb geen idee wat wel en niet mag hier.
Spruitjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet samen met je spruitjes doorkoken
Ja, jij weet.quote:
Ga jij hem introduceren op TikTok?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk dansje ook voor tiktok![]()
lamenteren, weer een nieuw woord geleerdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet nodig, DTS is niet gesloten om er nog dagenlang over te lamenteren in een topic wat er niets mee te maken heeft.
Als je een brugklasser was valt het wel mee, maar als je alle klassen tweekeer hebt gedaan en in het examenjaar zat ben je inmiddels een ouwe lulquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan 33 - 34 jaar zijn, maar ik denk toch wel 35, ja!
Lamenteren is toch een ander woord voor een goede tosti maken? 2 broodjes, 2 plakken ham en een hoop kaas ertussen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lamenteren, weer een nieuw woord geleerd
Eerlijk gezegd vind ik het ook een heel mooi woord.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lamenteren, weer een nieuw woord geleerd
dat doet @devzero wel, hij is een echte TikTok starquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij hem introduceren op TikTok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |