SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik mag hopen van niet ... het was alleen Leroy die overal stond te vertellen dat hij met z'n blote voeten legoblokjes had afgeslacht om de koots te reddenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben vanochtend kijkers tweets gezien, daar kunnen ze al weer een halve uitzending mee vullen, ook met de aftermath.
Daar ga ik niet over oordelenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe werd deze week ook alweer genoemd?
Daar gebeurde tenminste nog wat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Wat dat betreft was Utopia nog niet zo slecht. Je kunt alles vinden van John de Mol, maar dat had hij toch beter voor elkaar.
Staat nog niet wanneer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toby komt terug!
Staat op de Insta van BB.
Die ken ik nog wel. Geen muziek maar rotzooiquote:
jij had haat aan mij vroegerquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel. Geen muziek maar rotzooi
Eindelijk!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Bigbrother zegt dat Tobias terug komt en verwijst naar de livestreams. 👍🏻
Zo hoort dat....en zal dus niet gebeuren....quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat ze zo naar de woonkamer moeten,. Toby komt terug en heeft mogen streamen en vertellen wat hij allemaal heeft gezien. Daarna de nominaties openbaar, bewoners de filmpjes laten zien als afsluiter, wie op wie gestemd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Script.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
salar zegt ik denk dat tobias pas zaterdag terug komt. Toevallig he dat hij dat net zegt als bekend is dat hij zo terug komt. Heel eerlijk heb hem eigenlijk niet gemist. Al vind ik het wel leuk dat hij straks weer terug si
Ik wel. Niet meer gekeken sinds zijn vertrek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
salar zegt ik denk dat tobias pas zaterdag terug komt. Toevallig he dat hij dat net zegt als bekend is dat hij zo terug komt. Heel eerlijk heb hem eigenlijk niet gemist. Al vind ik het wel leuk dat hij straks weer terug si
Dat zou een perfect scenario zijn, maar dat gaat niet gebeuren. We hebben genoeg voorstellen, maar er zitten een paar kneuzen daar in de Febo, waaronder die bolle Thomas. Is niet wat en word ook niet meer wat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat ze zo naar de woonkamer moeten,. Toby komt terug en heeft mogen streamen en vertellen wat hij allemaal heeft gezien. Daarna de nominaties openbaar, bewoners de filmpjes laten zien als afsluiter, wie op wie gestemd heeft.
Over wie hebben we hetquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef suzi1 het volgende:
ik mis um nie en mag wegblijven. ondanks dat t best een goei jong zal zijn
Dus dat. We krijgen een stel bewoners voorgeschoteld, die gewoon weer even op vakantie zijn. Stelt allemaal weer geen fuck voor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Vorige week verkloot door BB, deze week hetzelfde.. het is nog niet echt wat.
Daar heb ik dan meer vertrouwen in, dan die meuk die er nu zit bij de Febo.quote:
dan is het wel een hele, hele saaie vakantiequote:Op woensdag 2 februari 2022 15:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dat. We krijgen een stel bewoners voorgeschoteld, die gewoon weer even op vakantie zijn. Stelt allemaal weer geen fuck voor.
Wie?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:15 schreef suzi1 het volgende:
uhh over wie hadden we t net ook weer??
Gaat ook niks meer worden verwacht ik, zeker als je kijkt wat er tot op heden is gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgend jaar geen BB meer denk ik zo
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan is het wel een hele, hele saaie vakantie
Ik begreep juist dat de zenders niets te klagen hebben wat betreft kijkcijfers en zo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgend jaar geen BB meer denk ik zo
Oh dacht dat het niet echt aan de verwachtingen voldeed.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:17 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat de zenders niets te klagen hebben wat betreft kijkcijfers en zo.
Het is gewoon waardeloos.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:17 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat de zenders niets te klagen hebben wat betreft kijkcijfers en zo.
Het is echt helemaal niets, een stel hangende mensen die niet weten wat ze met hun dag moeten doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor het one happy family gevoelquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:20 schreef Rhosyn het volgende:
Dimitri en Nawel praten.
Waarom?
Ik vind dat als je iemand niet moet dat okee is. Is vaak ook wederzijds.
Ik vind jou niet leuk. Jij vind mij niet leuk.
Duidelijk.
En door.
Ze krijgen ook veel te weinig opdrachten. Een game doen, die een nacht duurt. Mensen uitputten, tegen elkaar opzetten. Het is zo veel te saaiquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niets, een stel hangende mensen die niet weten wat ze met hun dag moeten doen.
Is dat die eend, die na een week alweer weg was. Jankmuilquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Amy heeft iedereen hetzelfde verhaal verteld
Dat dusquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niets, een stel hangende mensen die niet weten wat ze met hun dag moeten doen.
Daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor het one happy family gevoel
De ironie ten top!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ze kan er niet tegen dat er achter haar kont gepraat wordt.
Tja mijn idee ook, maar ja het lijkt wel of ze allemaal met elkaar door 1 deur willen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in.
Je bent happy met elkaar of je bent dat niet.
Dat verander je niet met praten.
Ze doet zelf niet anders , wat een giga bitchquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ze kan er niet tegen dat er achter haar kont gepraat wordt.
Vergeet de knuffel op het einde nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Zal ik het maar samenvatten?
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
En dimi die aan het eind zn excuus gaat aanbieden aan de queen
ik zweer het op mijn moeder komt ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
Een klap tegen haar afgeschuurde tanden moet ze hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
Zal wel weer 100 x zijn zal ze straks aan de anderen vertellenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
Op het moment dat ik je post lees hoor ik "blablabla" letterlijk uit Nawel haar mondquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
das het juiste woordquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ze doet zelf niet anders , wat een giga bitch
Aangepastquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vergeet de knuffel op het einde niet
tractormuziekquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel. Geen muziek maar rotzooi
Dit jaar zijn we het wel meer eens . Nawel mag vzan mij zosnel mogelijk opdonderen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu roddelen over Peter. Maar die TikTok bitch is altijd eerlijk en oprecht. Simpel wijf is het.
Ik vind je ook geen verkeerde gast kerel. Soms kom je een beetje vreemd uit de hoek, maar voor de rest ben je best te pruimen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit jaar zijn we het wel meer eens . Nawel mag vzan mij zosnel mogelijk opdonderen.
Zonder de seks danquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss moet Dimi eens dat wurgseks uitvoerig testen op Nawel.
Ze moet er geen plezier aan beleven, meteen die stropquote:
verschrikkelijk. Ik ga niet overdrijven maar als ik de stream open (soms gok ik op stream 1 of stream 2) dan is het 9 op 10 keer Nawel die praat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoor alleen maar die TikTok bitch
Haar dikke teen die net nog de grond raakt, laat ze maar paar uurtjes afzienquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moet er geen plezier aan beleven, meteen die strop
Snaptuhquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:31 schreef Jockari het volgende:
Nawel is volgens mij in het echte leven diepzeeduikster. Niemand kan zo lang praten zonder te ademen.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:36 schreef Jockari het volgende:
Familie en vrienden van Nawel hopen dat zij tot de honderdste dag in BB-huis zit. Zo kunnen zij onderling ook eens gewoon praten.
achter hun rug wel, dan is ze heel directquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:36 schreef Blackprinces het volgende:
STOP! Ze gaat wat fouten van haarzelf toegeven.
Hmmm nah, alleen dat ze zogenaamd zo direct is naar een ander
Familie kan je niet kiezen, maar je vrienden wel!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:36 schreef Jockari het volgende:
Familie en vrienden van Nawel hopen dat zij tot de honderdste dag in BB-huis zit. Zo kunnen zij onderling ook eens gewoon praten.
Wijf is geen cobra maar een ratelslang.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verschrikkelijk. Ik ga niet overdrijven maar als ik de stream open (soms gok ik op stream 1 of stream 2) dan is het 9 op 10 keer Nawel die praat.
Ah ja. Dat figuurtje van Koot en De Bie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Andere stream weer die weet je wel militair.
Nou komop Tobias.......het gaat het niet worden als je langer wegblijft.....dan haak ik af.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:38 schreef jorietje het volgende:
Ze vindt zichzelf belachelijk, wat een zelfkennis
Kan ik ook samenvattenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Andere stream weer die weet je wel militair.
Weet je welquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan ik ook samenvatten
Blablablahmmzzzz
Koots
Blablablahmmzzz
Lego
Blablablahmmmzzzz
Bloed
Blablablahmmmzz
Auw
Dimi en denk Hanne of Julio maar zou ook Salar kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie zal er naast Nawel op het bord komen?
Dat zal de twist misschien zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:42 schreef jorietje het volgende:
Wel geinig dat 1 van de 2 zal vertrekken zaterdag. Zal Tobi nog mogen nomineren?
Hoop stiekem geen Julio.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dimi en denk Hanne of Julio maar zou ook Salar kunnen zijn.
Of Nouchequote:Op woensdag 2 februari 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verschrikkelijk. Ik ga niet overdrijven maar als ik de stream open (soms gok ik op stream 1 of stream 2) dan is het 9 op 10 keer Nawel die praat.
Denk het niet. Vooral niet als ze op hem niet mochten stemmen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:42 schreef jorietje het volgende:
Wel geinig dat 1 van de 2 zal vertrekken zaterdag. Zal Tobi nog mogen nomineren?
Dat had hij ook al tegen Vera en Peter gezegd van de weekquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi gaat zich niet meer laten meeslepen. Geeft het een paar uur.
En ze zat in een soort verrassingsdoosquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:46 schreef zodeju het volgende:
Wat zal hij meebrengen, Jill kwam met eierkoeken en anders lekker terug dacht ik.
Krukken!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:46 schreef zodeju het volgende:
Wat zal hij meebrengen, Jill kwam met eierkoeken en anders lekker terug dacht ik.
Bitterballen en bier.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:46 schreef zodeju het volgende:
haha dan valt hij achter over en heeft gat in zijn kopquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:47 schreef jorietje het volgende:
En Grace zal zich als een klein klimaapje direct bespringen en heel hard gillen en God bedanken
Stilte voor storm Tobias....quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:47 schreef jorietje het volgende:
En Grace zal zich als een klein klimaapje direct bespringen en heel hard gillen en God bedanken
Nawel heeft met alle stooksters een goede vibe.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik me afvraag: zou Nawel nog steeds niet twijfelen over wat Amy allemaal heeft gezegd? Als ze nu van meerderen hoort dat ze aan het stoken is geweest en dan nog zeggen dat ze met Amy een goede vibe had
Maar niemand die dat hardop tegen hem zegt. Zo laf. Ik zou me kapot ergeren met 24/7 geweetjewelquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine keek even naar leroy met een blik van hou je mond nu eens erover
Volgens mij is die bij Nouchine een eind gezakt na die tweet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine keek even naar leroy met een blik van hou je mond nu eens erover
Scheurt hij zn andere enkel ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:47 schreef jorietje het volgende:
ik zou hem zo hard uitdagen tot ie een klop op mijn muil geeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:50 schreef jorietje het volgende:
[..]
Maar niemand die dat hardop tegen hem zegt. Zo laf. Ik zou me kapot ergeren met 24/7 geweetjewel
Ja inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:52 schreef jorietje het volgende:
Ik besef me nu pas dat Leroy dus straks dat hele heldhaftige Lego verhaal nog aan iemand kan vertellen die het nog niet weet
Ben benieuwd hoelang hij kan wachten voordat hij daar inderdaad mee begint.....quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:52 schreef jorietje het volgende:
Ik besef me nu pas dat Leroy dus straks dat hele heldhaftige Lego verhaal nog aan iemand kan vertellen die het nog niet weet
Als Toby krukken heeft, mag hij ze wel goed bewaken, Leroy pikt ze zo af, want hij heeft ... vul maar inquote:
* Ireth hoest paasei omhoogquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:55 schreef jorietje het volgende:
“Maar ik heb wel een hele positieve tweet voor je uitgekozen weetjewel. Om je een goed gevoel te geven over jezelf. En ik weet hoe het is om pijn te hebben. Ze hebben de hele gameroom moeten dweilen voor ze jou in die doos konden zetten snap je”
Grace gaat helemaal flippenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:56 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nou, wanneer komt Tobias ik wil Grace zien.. zal ze hem bespringen zoenen of houdt ze afstand.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Toby krukken heeft, mag hij ze wel goed bewaken, Leroy pikt ze zo af, want hij heeft ... vul maar in
En hoelang zou het duren voordat zijn jaloezie opspeelt tegen Tobias.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:55 schreef jorietje het volgende:
“Maar ik heb wel een hele positieve tweet voor je uitgekozen weetjewel. Om je een goed gevoel te geven over jezelf. En ik weet hoe het is om pijn te hebben. Ze hebben de hele gameroom moeten dweilen voor ze jou in die doos konden zetten snap je”
Kan nog wel even duren. Ze hadden het er net over. Dan zou het heel obvious zijn om hem dan even er na naar binnen te droppen. Misschien tijdens het avondeten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:56 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nou, wanneer komt Tobias ik wil Grace zien.. zal ze hem bespringen zoenen of houdt ze afstand.
Als Kristoff dan toch op Julio heeft gestemd(en Vera ook begreep ik uit jouw lijstje) dan zijn er 4 met 5 stemmen. Dan hoop ik dat Leroy zich aan zijn woord houdt want had tegen Julio gezegd dat hij hem van de bank zou halen las ik. Want als hij Nawel eraf haalt zitten we er nog langer mee opgescheept. Vrees alleen wel voor Dimi want die ligt heel slecht op Twitter en FB, tegen Nawel heeft die nog wel een kans, tegen Julio wordt lastiger imoquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar en Kristof over hun stemmen.
Salar : 'Of we hebben gelijk gestemd'
Kristof : 'Op wie heb jij gestemd'
Salar : 'Dat weet je'
En ze knikken allebei instemmend...
Wellicht heeft Kristof toch op Julio gestemd.. met hem weet je het nooit zeker.
laat hij de Judge maar zijn doordat hij de streams kon volgen de afgelopen dagenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:57 schreef just me het volgende:
Ik begin eigenlijk medelijden te krijgen met Tobias, die heeft geen idee waar hij in terecht komt
dat weten we niet hèquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
laat hij de Judge maar zijn doordat hij de streams kon volgen de afgelopen dagen
In plaats van ballonnen heel het huis vol met legoblokjes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:58 schreef Jockari het volgende:
Legoblokjes hadden ze al eerder kunnen gebruiken. 's Nachts in de gangen leggen, als die rode toetert kon afgaan.
Yupquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:06 schreef zodeju het volgende:
Hebben er meer last van, wilde van streams veranderen en nu niks meer.
Yep heb ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:06 schreef zodeju het volgende:
Hebben er meer last van, wilde van streams veranderen en nu niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kijken naar de tvquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:10 schreef Rhosyn het volgende:
Maar waar zien ze hem dan?
Ze kijken naar de tuin. En hij is in de gameroom
Hoe dan
dat dusquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:12 schreef freaky40 het volgende:
Je moet van BB naar de streams om een SL te krijgen..WHAT A SCAM!
Dit. We mogen vast niet zien dat ze een fout antwoord geven op de somquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. kijk naar de livestreams ... faal weer van de febo
Dat dusquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:12 schreef freaky40 het volgende:
Je moet van BB naar de streams om een SL te krijgen..WHAT A SCAM!
"Jongens, het juiste antwoord is 1275, doe ff alsof jullie hard aan het rekenen zijn voor jullie het juiste bedrag noemen, das leuker voor de uitzendingquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:12 schreef jorietje het volgende:
[..]
Dit. We mogen vast niet zien dat ze een fout antwoord geven op de som
tuurlijk niet. Leroy zal snel door de mand vallen. Het viel me echt op dat Leroy een veel grotere mond kreeg zodra Tobi weg was.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Leroy het niet zo leuk vind dat hij terug komt...
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:15 schreef Blackprinces het volgende:
Zal het even samenvatten
De som: 1 + 1 =?
Leroy: 'ja dat weet je wel dat is 4! is dat geen eten?'
captain obvious inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy weer vertellen dat tobias alleen was
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:22 schreef jorietje het volgende:
[..]
Die neemt het over zodra het koot spel voorbij komt
ik verschiet ervan dat hij nog niet bezig is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:22 schreef C.A.I het volgende:
Little Brother gaat zometeen Roddelen in hoeveel minuten ? je kan nu inzetten
Gegarandeerd !quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:22 schreef jorietje het volgende:
[..]
Die neemt het over zodra het koot spel voorbij komt
De warrior himselfquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:25 schreef Ireth het volgende:
Zo komt leroy met het hoogtepunt van de week, zijn strijd tegen de moordende legoblokjes!
ik dacht het wel te horen,quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:27 schreef Stargazing het volgende:
Hebben ze Tobi al verteld dat hij helemaal bovenaan stond in de ranking? If not dan vallen er een paar echt door de mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |