* Ireth hoest paasei omhoogquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:55 schreef jorietje het volgende:
“Maar ik heb wel een hele positieve tweet voor je uitgekozen weetjewel. Om je een goed gevoel te geven over jezelf. En ik weet hoe het is om pijn te hebben. Ze hebben de hele gameroom moeten dweilen voor ze jou in die doos konden zetten snap je”
Grace gaat helemaal flippenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:56 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nou, wanneer komt Tobias ik wil Grace zien.. zal ze hem bespringen zoenen of houdt ze afstand.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Toby krukken heeft, mag hij ze wel goed bewaken, Leroy pikt ze zo af, want hij heeft ... vul maar in
En hoelang zou het duren voordat zijn jaloezie opspeelt tegen Tobias.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:55 schreef jorietje het volgende:
“Maar ik heb wel een hele positieve tweet voor je uitgekozen weetjewel. Om je een goed gevoel te geven over jezelf. En ik weet hoe het is om pijn te hebben. Ze hebben de hele gameroom moeten dweilen voor ze jou in die doos konden zetten snap je”
Kan nog wel even duren. Ze hadden het er net over. Dan zou het heel obvious zijn om hem dan even er na naar binnen te droppen. Misschien tijdens het avondeten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:56 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nou, wanneer komt Tobias ik wil Grace zien.. zal ze hem bespringen zoenen of houdt ze afstand.
Als Kristoff dan toch op Julio heeft gestemd(en Vera ook begreep ik uit jouw lijstje) dan zijn er 4 met 5 stemmen. Dan hoop ik dat Leroy zich aan zijn woord houdt want had tegen Julio gezegd dat hij hem van de bank zou halen las ik. Want als hij Nawel eraf haalt zitten we er nog langer mee opgescheept. Vrees alleen wel voor Dimi want die ligt heel slecht op Twitter en FB, tegen Nawel heeft die nog wel een kans, tegen Julio wordt lastiger imoquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar en Kristof over hun stemmen.
Salar : 'Of we hebben gelijk gestemd'
Kristof : 'Op wie heb jij gestemd'
Salar : 'Dat weet je'
En ze knikken allebei instemmend...
Wellicht heeft Kristof toch op Julio gestemd.. met hem weet je het nooit zeker.
laat hij de Judge maar zijn doordat hij de streams kon volgen de afgelopen dagenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:57 schreef just me het volgende:
Ik begin eigenlijk medelijden te krijgen met Tobias, die heeft geen idee waar hij in terecht komt
dat weten we niet hèquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
laat hij de Judge maar zijn doordat hij de streams kon volgen de afgelopen dagen
In plaats van ballonnen heel het huis vol met legoblokjes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:58 schreef Jockari het volgende:
Legoblokjes hadden ze al eerder kunnen gebruiken. 's Nachts in de gangen leggen, als die rode toetert kon afgaan.
Yupquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:06 schreef zodeju het volgende:
Hebben er meer last van, wilde van streams veranderen en nu niks meer.
Yep heb ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:06 schreef zodeju het volgende:
Hebben er meer last van, wilde van streams veranderen en nu niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |