verschrikkelijk. Ik ga niet overdrijven maar als ik de stream open (soms gok ik op stream 1 of stream 2) dan is het 9 op 10 keer Nawel die praat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoor alleen maar die TikTok bitch
Haar dikke teen die net nog de grond raakt, laat ze maar paar uurtjes afzienquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moet er geen plezier aan beleven, meteen die strop
Snaptuhquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:31 schreef Jockari het volgende:
Nawel is volgens mij in het echte leven diepzeeduikster. Niemand kan zo lang praten zonder te ademen.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:36 schreef Jockari het volgende:
Familie en vrienden van Nawel hopen dat zij tot de honderdste dag in BB-huis zit. Zo kunnen zij onderling ook eens gewoon praten.
achter hun rug wel, dan is ze heel directquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:36 schreef Blackprinces het volgende:
STOP! Ze gaat wat fouten van haarzelf toegeven.
Hmmm nah, alleen dat ze zogenaamd zo direct is naar een ander
Familie kan je niet kiezen, maar je vrienden wel!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:36 schreef Jockari het volgende:
Familie en vrienden van Nawel hopen dat zij tot de honderdste dag in BB-huis zit. Zo kunnen zij onderling ook eens gewoon praten.
Wijf is geen cobra maar een ratelslang.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verschrikkelijk. Ik ga niet overdrijven maar als ik de stream open (soms gok ik op stream 1 of stream 2) dan is het 9 op 10 keer Nawel die praat.
Ah ja. Dat figuurtje van Koot en De Bie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Andere stream weer die weet je wel militair.
Nou komop Tobias.......het gaat het niet worden als je langer wegblijft.....dan haak ik af.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:38 schreef jorietje het volgende:
Ze vindt zichzelf belachelijk, wat een zelfkennis
Kan ik ook samenvattenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Andere stream weer die weet je wel militair.
Weet je welquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan ik ook samenvatten
Blablablahmmzzzz
Koots
Blablablahmmzzz
Lego
Blablablahmmmzzzz
Bloed
Blablablahmmmzz
Auw
Dimi en denk Hanne of Julio maar zou ook Salar kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie zal er naast Nawel op het bord komen?
Dat zal de twist misschien zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:42 schreef jorietje het volgende:
Wel geinig dat 1 van de 2 zal vertrekken zaterdag. Zal Tobi nog mogen nomineren?
Hoop stiekem geen Julio.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dimi en denk Hanne of Julio maar zou ook Salar kunnen zijn.
Of Nouchequote:Op woensdag 2 februari 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verschrikkelijk. Ik ga niet overdrijven maar als ik de stream open (soms gok ik op stream 1 of stream 2) dan is het 9 op 10 keer Nawel die praat.
Denk het niet. Vooral niet als ze op hem niet mochten stemmen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:42 schreef jorietje het volgende:
Wel geinig dat 1 van de 2 zal vertrekken zaterdag. Zal Tobi nog mogen nomineren?
Dat had hij ook al tegen Vera en Peter gezegd van de weekquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi gaat zich niet meer laten meeslepen. Geeft het een paar uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |