Ze doet zelf niet anders , wat een giga bitchquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ze kan er niet tegen dat er achter haar kont gepraat wordt.
Vergeet de knuffel op het einde nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Zal ik het maar samenvatten?
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
En dimi die aan het eind zn excuus gaat aanbieden aan de queen
ik zweer het op mijn moeder komt ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
Een klap tegen haar afgeschuurde tanden moet ze hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
Zal wel weer 100 x zijn zal ze straks aan de anderen vertellenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
Op het moment dat ik je post lees hoor ik "blablabla" letterlijk uit Nawel haar mondquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Blablabla
Hmmm
Oprecht
Snapuh
Blablabla
Hmmmm
Oprecht
Blaaablabla
Snaptuh
das het juiste woordquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:24 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ze doet zelf niet anders , wat een giga bitch
Aangepastquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vergeet de knuffel op het einde niet
tractormuziekquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel. Geen muziek maar rotzooi
Dit jaar zijn we het wel meer eens . Nawel mag vzan mij zosnel mogelijk opdonderen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu roddelen over Peter. Maar die TikTok bitch is altijd eerlijk en oprecht. Simpel wijf is het.
Ik vind je ook geen verkeerde gast kerel. Soms kom je een beetje vreemd uit de hoek, maar voor de rest ben je best te pruimen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit jaar zijn we het wel meer eens . Nawel mag vzan mij zosnel mogelijk opdonderen.
Zonder de seks danquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss moet Dimi eens dat wurgseks uitvoerig testen op Nawel.
Ze moet er geen plezier aan beleven, meteen die stropquote:
verschrikkelijk. Ik ga niet overdrijven maar als ik de stream open (soms gok ik op stream 1 of stream 2) dan is het 9 op 10 keer Nawel die praat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoor alleen maar die TikTok bitch
Haar dikke teen die net nog de grond raakt, laat ze maar paar uurtjes afzienquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moet er geen plezier aan beleven, meteen die strop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |