Ik begreep juist dat de zenders niets te klagen hebben wat betreft kijkcijfers en zo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgend jaar geen BB meer denk ik zo
Oh dacht dat het niet echt aan de verwachtingen voldeed.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:17 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat de zenders niets te klagen hebben wat betreft kijkcijfers en zo.
Het is gewoon waardeloos.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:17 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat de zenders niets te klagen hebben wat betreft kijkcijfers en zo.
Het is echt helemaal niets, een stel hangende mensen die niet weten wat ze met hun dag moeten doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Vorige week verkloot door BB, deze week hetzelfde.. het is nog niet echt wat.
Voor het one happy family gevoelquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:20 schreef Rhosyn het volgende:
Dimitri en Nawel praten.
Waarom?
Ik vind dat als je iemand niet moet dat okee is. Is vaak ook wederzijds.
Ik vind jou niet leuk. Jij vind mij niet leuk.
Duidelijk.
En door.
Ze krijgen ook veel te weinig opdrachten. Een game doen, die een nacht duurt. Mensen uitputten, tegen elkaar opzetten. Het is zo veel te saaiquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niets, een stel hangende mensen die niet weten wat ze met hun dag moeten doen.
Is dat die eend, die na een week alweer weg was. Jankmuilquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Amy heeft iedereen hetzelfde verhaal verteld
Dat dusquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niets, een stel hangende mensen die niet weten wat ze met hun dag moeten doen.
Daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor het one happy family gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |