Ja ik dacht toch eens kijken wie me het eerst een DM stuurt om er wat van te zeggen, maar niemandquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:36 schreef Fred_B het volgende:
Wij zaten allemaal zo te wachten
[ afbeelding ]
Alsof ik ooit flauwe TT's zou makenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
Is dit net zo'n flauwe topictitel als die Letse topictitel van een tijdje terug? yo no comprendo
Waarom dan juist in de TT gebruikenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ik ooit flauwe TT's zou maken
Nee, dit is een stukje uit de tekst van één van de meest verschrikkelijke liedjes ooit gemaakt; Hips Don't Lie.
Opdat wij niet vergeten, Redefinequote:Op woensdag 2 februari 2022 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom dan juist in de TT gebruiken
Nou dat wordt gezellig met TT's met songteksten van E-mail to Berlin, Shalalie, Walk Along etc.quote:
I go to my PC (computer, computer)quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou dat wordt gezellig met TT's met songteksten van E-mail to Berlin, Shalalie, Walk Along etc.
Een coupe vers mokka-ijsquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
I go to my PC (computer, computer)
And step into the magic screen
The world is in our hands, we'll do Europe in one day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@AgnesGruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De Spelen zijn officieus geopendquote:
Ik wens Twitter failliet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:58 schreef Arizona het volgende:
Allemaal mensen op Twitter die de Efteling failliet wensen omdat ze een coronatoegangsbewijs vragen![]()
Ga lekker klagen bij de overheid![]()
Ik ben ook niet zo'n fan van het moeten laten zien van een Groen Vinkje in deze fase van de pandemie, maar please
Dit zie je bij veel kroegen die op facebook zetten iets zetten als: "Jullie zijn weer welkom". Wat een treurnis.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:58 schreef Arizona het volgende:
Allemaal mensen op Twitter die de Efteling failliet wensen omdat ze een coronatoegangsbewijs vragen![]()
Ga lekker klagen bij de overheid![]()
Ik ben ook niet zo'n fan van het moeten laten zien van een Groen Vinkje in deze fase van de pandemie, maar please
Wat een sneuneuzenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit zie je bij veel kroegen die op facebook zetten iets zetten als: "Jullie zijn weer welkom". Wat een treurnis.
Ja joh, maar ondertussen wel roepen dat jouw vrijheid wordt beperkt. Laat die ondernemers zelf lekker vrij om te bepalen of ze de wet volgen of niet..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een sneuneuzen
Alsof er ook maar íemand is die het leuk vindt dat ze moeten controleren op coronatoegangsbewijzen. (Ok misschien een paar van die zero-covidpersonen maar die gaat een CTB waarschijnlijk niet eens ver genoeg)
En zo'n Efteling he, alsof die ook maar enige keuze hebben. Moeten ze dan principieel hun hele park maar dicht houden? Of niet controleren en binnen no time alsnog gesloten worden omdat ze zich niet aan de regels houden?
Uh, nee, ondernemers staan NOOIT boven de wet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja joh, maar ondertussen wel roepen dat jouw vrijheid wordt beperkt. Laat die ondernemers zelf lekker vrij om te bepalen of ze de wet volgen of niet..
Ik dacht dat Yesse het anders bedoelde. Dat de (ik noem ze maar even zo) Wappies hun eigen vrijheid boven die van de ondernemers stellenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uh, nee, ondernemers staan NOOIT boven de wet.
Ja als man word je dan gewoon de sportschool uitgezet hoor, en terecht ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef Arizona het volgende:
Oh en ik was op de sportschool en daar was een razend knappe jongen. Ik kon haast niet stoppen met naar hem kijken. Maar hij was ongeveer de helft van mijn leeftijd![]()
![]()
/cougar
Klopt inderdaad maar nu ik het opnieuw lees snap ik de verwarringquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht dat Yesse het anders bedoelde. Dat de (ik noem ze maar even zo) Wappies hun eigen vrijheid boven die van de ondernemers stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |