quote:The rules of Sanremo 2022 have been changed to enable the competing artists to be revealed from today.
Amadeus will be able to start revealing the twenty-two artists who have been chosen to compete in Festival di Sanremo 2022 from today. Previously the reveal date of the artists had been scheduled to take place during the final of Sanremo Giovani on December 15.
The change in the rules of the competition gives the potential for the artists to be revealed in small numbers over the course of the next two weeks. All of the twenty-two artists that have been selected to compete in the contest will still appear in Sanremo Giovani on December 15.
Artiesten en songtitels:quote:Voting will occur through the combination of three methods:
Public televoting, carried out via landline, mobile phone, the contest's official mobile app, and online voting.
Jury of the Press Room, TV, Radio and Web.
Demoscopic jury, composed by 1000 music fans who will vote from their homes via an electronic voting system managed by Ipsos.
Their voting will be articulated as follows:[2]
First two nights: 12 entrants will be judged by three separate panels from the jury of journalists.
Third night: all of the entrants will be judged through a 50/50 split system by means of televoting and the demoscopic jury. The results will be combined with those of the previous nights.
Fourth night: the same systems used on the first three nights will be put in place.
Fifth night: the entrants will be judged by televoting alone, to be added up to the results obtained that far; ultimately, a final voting round (again a sum of televoting and the two juries) will be held among the top 3, which will determine the winner.
quote:Achille Lauro - Domenica
Aka 7even - Perfetta così
Ana Mena - Duecentomila ore
Dargen D'Amico - "Dove si balla
Ditonellapiaga & Donatella Rettore - Chimica
Elisa - O forse sei tu
Emma Marrone - Ogni volta è così
Fabrizio Moro - Sei tu
Gianni Morandi - Apri tutte le porte
Giovanni Truppi - Tuo padre, mia madre, Lucia
Giusy Ferreri - Miele
Highsnob & Hu - Abbi cura di te
Irama - Ovunque sarai
Iva Zanicchi - Voglio amarti
La Rappresentante di Lista - Ciao ciao
Le Vibrazioni - Tantissimo
Mahmood & Blanco - Brividi
Massimo Ranieri - Lettera al di là del mare
Matteo Romano - Virale
Michele Bravi - Inverno dei fiori
Noemi - Ti amo, non lo so dire
Rkomi - Insuperabile
Sangiovanni - Farfalle
Tananai - Sesso occasionale
Yuman - Ora e qui
En gaat dat met niet Spaanse vrouwen beter?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Spaanse vrouwen en ik zijn vooralsnog geen gelukkige combinatie, Rog.
Aanzienlijk beter!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En gaat dat met niet Spaanse vrouwen beter?
Ik heb niet goed genoeg opgelet, maar het zou me niet verbazen als alleen de vrouwen bloemen krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:09 schreef FlyingEagle het volgende:
Waarom krijgt de één wel een bos bloemen en de andere niet
Jouw rode broek zou al op je enkels liggen als ze nu je slaapkamer bestormdequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:09 schreef Strani het volgende:
Maar goed, nee, ook niet zo helemaal m'n type zeg maar. Jeetje wat ben ik kieskeurig
Dat was in eerdere jaren volgens mij wel ook zoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb niet goed genoeg opgelet, maar het zou me niet verbazen als alleen de vrouwen bloemen krijgen.
Alleen bloemen voor de vrouwenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:09 schreef FlyingEagle het volgende:
Waarom krijgt de één wel een bos bloemen en de andere niet
Nou ja dat komt dan niet door mijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jouw rode broek zou al op je enkels liggen als ze nu je slaapkamer bestormde
Ik zag heel veel mensen zeggen dat het aanvoelt als een 2e plaats, dat zie ik ook wel voor me.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:11 schreef Nashipeer het volgende:
Hmm Brividi vond ik wel mooi maar ook een beetje matig? Ik denk dat een hoop mensen Mahmood nog steeds een troffee gunnen na 2019 (die vonden dat Italië eigenlijk had moeten winnen) en het lied nu extra ophemelen, alsof het iets overweldigends is? Althans als ik sommige internationale reacties lees heb ik die indruk
Maar winnen kan nog steeds, de rest is nit zo sterk vergeleken met vorig jaar (tot nu toe)
Vloeken ze veel in het algemeen, of vooral als ze met jou in gesprek zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Aanzienlijk beter!
Spaanse vrouwen vloeken ook behoorlijk veel en dat vind ik nooit zo aantrekkelijk
(En ze zullen ook van alles op mij aan te merken hebben natuurlijk)
Ik kan dat eerste niet uitsluiten maar alleen het tweede bevestigen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vloeken ze veel in het algemeen, of vooral als ze met jou in gesprek zijn?
Iramaquote:
Ja, ik trok zelf ook al vrij snel de vergelijking met Chiamami Per Nome in m'n hoofd en dat werd ook 2e.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zag heel veel mensen zeggen dat het aanvoelt als een 2e plaats, dat zie ik ook wel voor me.
Mahmood was echt een extreme fan favorite bij een luide groep in 2019, dus klopt wel wat je zegt denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:11 schreef Nashipeer het volgende:
Hmm Brividi vond ik wel mooi maar ook een beetje matig? Ik denk dat een hoop mensen Mahmood nog steeds een troffee gunnen na 2019 (die vonden dat Italië eigenlijk had moeten winnen) en het lied nu extra ophemelen, alsof het iets overweldigends is? Althans als ik sommige internationale reacties lees heb ik die indruk
Maar winnen kan nog steeds, de rest is niet zo sterk vergeleken met vorig jaar (tot nu toe)
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef Cee het volgende:
Irama is toch degene die met Corona vorig jaar op bed lag en we zijn rehearsal zagen?
Vorige bijdrage was in ieder geval tofquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaa ik hoop echt dat dat goed is
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef Cee het volgende:
Irama is toch degene die met Corona vorig jaar op bed lag en we zijn rehearsal zagen?
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef Cee het volgende:
Ja die komt morgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:15 schreef Em31 het volgende:
Weten jullie of Irama degene is die met corona vorig jaar op bed lag en waarvan we de rehearsal zagen?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:15 schreef Em31 het volgende:
Weten jullie of Irama degene is die met corona vorig jaar op bed lag en waarvan we de rehearsal zagen?
San Remo kennende dan ook nog met een stuk of 5 muzikale-of-niet-muzikale intervalacts ertussenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:15 schreef Cee het volgende:
Begrijp ik het goed dat er nog 5 (muzikale) gasten moeten komen?
Jawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:16 schreef Cee het volgende:
Flauw dat jullie geen antwoord geven op mijn vraag of Irama vorig jaar met Corona op bed heeft gelegen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:16 schreef Cee het volgende:
Flauw dat jullie geen antwoord geven op mijn vraag of Irama vorig jaar met Corona op bed heeft gelegen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef Cee het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:15 schreef Em31 het volgende:
Toch wel een sterk logo, het is bijzonder bekend.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:17 schreef Cee het volgende:
Honden met 6 poten in Italië, fascinerend.
Ik wil ze wel van zijn lijf scheurenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Damiano heeft nog nooit zoveel kleren aangehad.
Dat kon echt nietquote:
We hadden dat onlangs nog, het heette de Dansmarathon.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil aan de ene kant echt een Nederlands Sanremo achtig programma, maar als ik dan bedenk wat voor artiesten daar dan zouden staan, ben ik snel van dat idee genezen
Ssssst, ze lezen mee, Molliequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil aan de ene kant echt een Nederlands Sanremo achtig programma, maar als ik dan bedenk wat voor artiesten daar dan zouden staan, ben ik snel van dat idee genezen
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:17 schreef Cee het volgende:
Honden met 6 poten in Italië, fascinerend.
Waarom het daarvoor staat legt de bron niet uitquote:In september 1952 wordt het winnende logo onthuld: een hond met zes poten, een grafische interpretatie voor kracht, energie en optimisme.
Dit is inderdaad iets wat je niet echt naar Nederland kan kopiëren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
Oh gottegottegot neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
We hadden dat onlangs nog, het heette de Dansmarathon.
Lena was hier vandaag nog op de radio toen ik in de supermarkt was /off-topicquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Wil Maneskin écht niet à la Lena de Italiaanse eer verdedigen straks in Turijn?
Wat een treurnis was datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
We hadden dat onlangs nog, het heette de Dansmarathon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks komt hij als mystery guest uit een van die opa's die meedoenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Ben overigens nog steeds wel benieuwd wanneer Dries Roelvink z'n Italiaanse ballade-meesterwerk gaat droppen waarmee hij wel even top 10 zou scoren op het ESF
Maar dan nog krijg je een Suzan en Freek die een televote zouden kunnen winnen hier met een huisvrouwdeuntjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:22 schreef Em31 het volgende:
Je zou het wel een beetje kunnen kopiëren, maar dan gewoon niet gekoppeld aan het ESF want dat gaat een te grote rol spelen hier.
Ik weet niet hoe het met jouw oren staat, maar ik vrees voor die dagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Ben overigens nog steeds wel benieuwd wanneer Dries Roelvink z'n Italiaanse ballade-meesterwerk gaat droppen waarmee hij wel even top 10 zou scoren op het ESF
Of in Estland, Barbara Pravi in de reclame was het beste nummerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
Het is dat San Remo doorgaans veel kwaliteit heeft, maar ik moet haast denken aan die ene verse van FiK dat er een hoop niksigheid voorbijkwam en @:Cee riep "deze vind ik wel goed!" maar dat bleek Bushpepper te zijn met een intervalact
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
Durf ik dit zeggen.. ja.. ik durf dit te zeggen..JeeeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja Barbara Pravi is meesterlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Of in Estland, Barbara Pravi in de reclame was het beste nummer
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Of in Estland, Barbara Pravi in de reclame was het beste nummer
Ja misschien wel, maar kan ook iemand zoals Meau zijn bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dan nog krijg je een Suzan en Freek die een televote zouden kunnen winnen hier met een huisvrouwdeuntjeESF gekoppeld of niet
Ergens wil ik Amadeus ook gewoon op het ESF als presentatorquote:
Wat een willekeur ineens!quote:
Pas als het een jarenlang bewezen fenomeen is denk ik, net als Sanremo nu dus aldaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar kan ook iemand zoals Meau zijn bijvoorbeeld.
Maar de wat bekendere artiesten zullen toch niet zo snel meedoen, dus nee eigenlijk gaat het gewoon niet werken.
Als het haar lang genoeg is kan het zijn dat iemand niet zeker was en dan liever een man ook bloemen geeft dan per ongeluk een vrouw over te slaan.quote:
Eens hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Barbara Pravi is meesterlijk.
Maar in Eesti Laul zitten echt wel een paar prima nummers.
Als we straks maar niet Champion krijgen als winnaar of zo
* Oprah en jij krijgt een Italiaan, en jij, en jij, en jij!quote:
Morgen gaan we de presentatoren te weten komen tijdens Sanremo als de geruchten kloppenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ergens wil ik Amadeus ook gewoon op het ESF als presentatorMaar ik weet niet hoe het met zijn Engels staat
Dit lees ik letterlijk binnen een paar seconden nadat ik mijn Oprah-post schreefquote:
Wilde gelijk naar bed als ze allemaal zijn geweest, maar vrees dat nummer 12 nog wel even duurtquote:
Morgen kan ik vanaf het begin meekijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Morgen gaan we de presentatoren te weten komen tijdens Sanremo als de geruchten kloppen
Het is San Remo, Mollie. Er kan van alles gebeuren!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond zou het duren tot 1:30 toch? Dan krijgen we 2 uur aan interval act voor de laatste deelnemer of zo?
We krijgen ook de punten van de pers he, misschien dat als laatste?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond zou het duren tot 1:30 toch? Dan krijgen we 2 uur aan interval act voor de laatste deelnemer of zo?
Oh ja, wordt dat vandaag al onthuld ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
We krijgen ook de punten van de pers he, misschien dat als laatste?
Dan worden de Snollebollekesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
Ah ook de feestnummertjes mogen meedoen aan de Nederlandse versie van Sanremo heb ik zojuist vernomen.
Ja is maar klein deel van alle punten hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja, wordt dat vandaag al onthuld ja?
We gaan zwemmen in Bacardi lemmun!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
Ah ook de feestnummertjes mogen meedoen aan de Nederlandse versie van Sanremo heb ik zojuist vernomen.
Ben je meer van de Breezer ananas? Ik weet niet of ze die nog verkopenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan heb ik toch niet zo'n zin in een Nederlandse Sanremo.
Denk je echt?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Links Rechts zou Top 10 scoren op het ESF.
Toppertjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je meer van de Breezer ananas? Ik weet niet of ze die nog verkopen
Ja maar ja maar. Iemand zei hier dat alleen de vrouwen daar bloemen krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is 2022 SjorsEqual rights!!!
Tuurlijk, dat is minstens zo aanstekelijk als Golden Boy of Hey Mamma.quote:
Even nagekeken, ze stonden na de eerste reeks 15e.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Pers had Maneskin ergens in het midden gezet
Helderquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het haar lang genoeg is kan het zijn dat iemand niet zeker was en dan liever een man ook bloemen geeft dan per ongeluk een vrouw over te slaan.
Dat riedeltje in Vrouwkes vind ik ook oprecht best leukquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Links Rechts zou Top 10 scoren op het ESF.
Met Snollebollekes en een springende Rob en dat haar en dat pak neigt het toch iets meer naar een joke act dan de twee voorbeelden die jij noemtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is minstens zo aanstekelijk als Golden Boy of Het Mamma.
Mahmood kwam van nog verder.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Even nagekeken, ze stonden na de eerste reeks 15e.
Ja toen dacht ik dat het over was voor Maneskin.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Even nagekeken, ze stonden na de eerste reeks 15e.
Dat was ook echt een mooi optredenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik loop achter OOK DAT NOG. Honden moesten uit. Maar ik moest wel ff brokkie wegslikken bij dit hoor.
[ twitter ]
Kan je wel heel veel doorspoelen gelukkig!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik loop achter OOK DAT NOG. Honden moesten uit. Maar ik moest wel ff brokkie wegslikken bij dit hoor.
[ twitter ]
Ja die kwam ineens behoorlijk als een verrassing in de finale als winnaar uit de bus, als je de eerdere resultaten meenamquote:
Heb je voor jezelf geen mensen-eten dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:33 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Het voordeel van San Remo is dat veel doorspoelwaardig isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan je wel heel veel doorspoelen gelukkig!
Mag niet schelden maar toch, VERDOMME Straan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je voor jezelf geen mensen-eten dan?
Trusten Cee!quote:
Dat was wel mooi ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:33 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag niet schelden maar toch, VERDOMME Straan.
Tot morgenquote:
Trustenquote:
Vorig jaar hadden ze ballonnetjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was wel mooi ja.
Heb het vorig jaar niet gezien, maar weet dat het zonder publiek was, dus dit was ook wel echt een momentje dan.
Is Straan nu al een scheldwoord?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag niet schelden maar toch, VERDOMME Straan.
Jij hebt smaakquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er ook vandoor.
Gianni is de dagwinnaar voor mij
Trusten allebeiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Wie zouden dit in Nederland zijn? Stefano Keizers en... ?
Trusten!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:38 schreef koffieleuk het volgende:
Ga er denk ik ook van door. Tot morgen
Excuus, ik quote de verkeerdequote:
Ik ging dit nog serieus Googelen ookquote:
Wat zit er in die paprikachips johquote:
Ja ik voel dat gewoon hè, en het is m'n favoriete smaakquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?![]()
(het is ook echt paprika)
San Remo is de perfecte verouderingskuurquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:43 schreef Momo het volgende:
Ik begin wel wat in te kakkers. Maar was er ook 7 uur al uit.
Tot morgen Mollie!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik houd het ook voor gezien. Tot morgen
Van een italiaanse vlucht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zit er in die paprikachips joh
Volgens het schema komt de laatste nu binnen 15 minuten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:45 schreef H_T het volgende:
Nog 1 inzending te gaan met bijna 2 uur zendtijd. Dat wordt flink rekken
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eindelijk iemand met een gewone, ingetogen outfit, die dame.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:47 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Volgens het schema komt de laatste nu binnen 15 minuten.
Ik hoop het. Er moet morgen weer gewerkt worden, dus heb de slaap wel nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:47 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Volgens het schema komt de laatste nu binnen 15 minuten.
Moet toch ook wel extreem overweldigend zijn, het jaar dat zij gehad hebben. Bizar gewoonquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:33 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Ook constant in een ander land, andere tijdzonesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet toch ook wel extreem overweldigend zijn, het jaar dat zij gehad hebben. Bizar gewoon
De alcohol is helaas op. Dus ik heb het niet kunnen bijhoudenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
@:NailQueen heb je de Allora's nog bijgehouden of allang de tel kwijtgeraakt?
Oh nee!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De alcohol is helaas op. Dus ik heb het niet kunnen bijhouden
Dan hoop ik voor degene die zijn salaris betaalt dat hij daarin beter acteert dan dat hij hier acteert te kunnen acteren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:51 schreef Strani het volgende:
Dit is dus een acteur die een rol heeft in iets van Rai Uno.
En niet heel lang lijkt te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:51 schreef Strani het volgende:
Dit is dus een acteur die een rol heeft in iets van Rai Uno.
1,68 meterquote:
Oh was dat een inzending daarnet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het liedje vind ik nog wel wat hebben.
Jij ook goedemorgen!quote:
Er moest nog een inzending komen, maar nu zie ik twee pipo's op het podium staan die ook wat geluid produceren, en ik ben het spoor bijsterquote:
Ja, je zou bijna vergeten dat die er af en toe ook nog zijn in zo'n show.quote:
Truequote:Op woensdag 2 februari 2022 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna vergeten dat die er af en toe ook nog zijn in zo'n show.
Dit zei ik twee uur geleden ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
Respect voor de mensen in het publiek dat ze hun mondkapjes zo consequent op hebben tijdens zo'n show
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel respect voor dat publiek. Ik zou niet 5 uur lang met een mondkapje kunnen ziten
Ik vrees dat dit geen inzending is...quote:
Beetje maarquote:
Gelukkig valt dat niet zo snel op als er maar 1 stem is en er twee staan te zingen (waarvan alleen niet de enige van de drie met een microfoon voor zich)quote:
Kniesoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig valt dat niet zo snel op als er maar 1 stem is en er twee staan te zingen (waarvan alleen niet de enige van de drie met een microfoon voor zich)
God zit in de details, of de duivel, die wil daar ook nog wel eens in zitten. Hoe dan ook, details zijn niet altijd onbelangrijk.quote:
Meevallertje!quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Amadeus kan geen Engels - die kunnen we afstrepen voor Turijn.
Ja jammer, ik vind hem wel zo bij ESF Italië horenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie het ze nog wel een keer proberen toestemming te krijgen het lekker in het Italiaans te doen de hele avond.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Als dat betekent dat ze het Frans ook mogen skippen vind ik het prima. Ohh wat zullen die Fransen kwaad zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het ze nog wel een keer proberen toestemming te krijgen het lekker in het Italiaans te doen de hele avond.
Dat werd in Nederland ook goed tot het minimum beperktquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ze het Frans ook mogen skippen vind ik het prima. Ohh wat zullen die Fransen kwaad zijn
Of gewoon Italiaans én Frans en dan de hele week genieten van alle Britten op twitter met hun "Zie je wel, ze moeten ons niet meer in Europa!quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ze het Frans ook mogen skippen vind ik het prima. Ohh wat zullen die Fransen kwaad zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deden ze ook zo bij een eerdere editie (volgens mij 1991, toen Toto Cutugno er uren over deed om een uitslag voor te lezenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het ze nog wel een keer proberen toestemming te krijgen het lekker in het Italiaans te doen de hele avond.
Kunnen we niet hebben bij San Remo neequote:Op woensdag 2 februari 2022 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh gelukkig, reclame. Ik was al bang dat ze op gingen schieten.
quote:
Speciaal voor de echte nachtbrakersquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:17 schreef H_T het volgende:
Natuurlijk, het journaal van 17 over twaalf
Hij zal zijn tank vol moeten gooien, weet je hoe duur benzine is op het moment?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:22 schreef H_T het volgende:
Waarom berooft die Boliviaanse tankcommandant Amadeus?
Helaas welquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zal zijn tank vol moeten gooien, weet je hoe duur benzine is op het moment?
Ik zit een beetje stoned van de vermoeidheid naar het scherm te loeren, maar ik snap het ook niet meerquote:
Je hebt Amadeus, hippe priester en Boliviaanse tankcommandant, maar waar het over gaat...quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit een beetje stoned van de vermoeidheid naar het scherm te loeren, maar ik snap het ook niet meer
Voer voor een verhaal dat ik kan schrijvenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt Amadeus, hippe priester en Boliviaanse tankcommandant, maar waar het over gaat...
Elk jaar weer de vraagquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:28 schreef Momo het volgende:
Gaat dit nog echt 1 uur tot anderhalf uur duren?
Zou wel gaaf zijn, een complexe roman van 1000 bladzijdes die losjes gebaseerd is op 1 avond San Remo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voer voor een verhaal dat ik kan schrijven
Goed idee Mo!quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn, een complexe roman van 1000 bladzijdes die losjes gebaseerd is op 1 avond San Remo.
Over 100 jaar vinden ze die in een aflevering van de Italiaanse storage wars.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:31 schreef H_T het volgende:
Ze hebben een liedtekst en notenbalk van Maneskin gegraveerd. Geen idee waarom
Omdat het kanquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:31 schreef H_T het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed idee Mo!![]()
Mij kennende komen er dan wel wat geesten en wat horror-gedoe bij kijken
Tja, als je mij een budget van 18 miljoen geeft en me zegt dat ik minstens vijf uur vol moet lullen denk ik ook dat ik uiteindelijk met dat soort dingen zou komen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:31 schreef H_T het volgende:
Spel Zonder Grenzen-revivalquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, als je mij een budget van 18 miljoen geeft en me zegt dat ik minstens vijf uur vol moet lullen denk ik ook dat ik uiteindelijk met dat soort dingen zou komen.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat je zoiets wel voor de finale op zaterdag moet bewaren.quote:
Ik begin me eerlijk gezegd wel af te vragen welke reclame je bedoelt.quote:
En dan de uitslag daarvan voor 80% laten meewegenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets wel voor de finale op zaterdag moet bewaren.
Dat bazenprogramma weer op de buis met @Roger_Epiales erbij en dat moet wel een kijkcijferhit wordenquote:
Iets met waar die mooie stemmen zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer sluit dit topic? Ik weet een TT
Nog 11 postsquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
Bijna!quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
Nee die hou ik voor mezelfquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iets met waar die mooie stemmen zijn?
Iemand niet belangrijk genoeg om binnen no time weer over te schakelen naar de hostquote:
Allora!quote:
Oh, jij wil het door de deelnemers laten spelen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:39 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan de uitslag daarvan voor 80% laten meewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |