Zou wel gaaf zijn, een complexe roman van 1000 bladzijdes die losjes gebaseerd is op 1 avond San Remo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voer voor een verhaal dat ik kan schrijven
Goed idee Mo!quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn, een complexe roman van 1000 bladzijdes die losjes gebaseerd is op 1 avond San Remo.
Over 100 jaar vinden ze die in een aflevering van de Italiaanse storage wars.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:31 schreef H_T het volgende:
Ze hebben een liedtekst en notenbalk van Maneskin gegraveerd. Geen idee waarom
Omdat het kanquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:31 schreef H_T het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed idee Mo!![]()
Mij kennende komen er dan wel wat geesten en wat horror-gedoe bij kijken
Tja, als je mij een budget van 18 miljoen geeft en me zegt dat ik minstens vijf uur vol moet lullen denk ik ook dat ik uiteindelijk met dat soort dingen zou komen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:31 schreef H_T het volgende:
Spel Zonder Grenzen-revivalquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, als je mij een budget van 18 miljoen geeft en me zegt dat ik minstens vijf uur vol moet lullen denk ik ook dat ik uiteindelijk met dat soort dingen zou komen.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:16 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je zoiets wel voor de finale op zaterdag moet bewaren.quote:
Ik begin me eerlijk gezegd wel af te vragen welke reclame je bedoelt.quote:
En dan de uitslag daarvan voor 80% laten meewegenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets wel voor de finale op zaterdag moet bewaren.
Dat bazenprogramma weer op de buis met @Roger_Epiales erbij en dat moet wel een kijkcijferhit wordenquote:
Iets met waar die mooie stemmen zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer sluit dit topic? Ik weet een TT
Nog 11 postsquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
Bijna!quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
Nee die hou ik voor mezelfquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iets met waar die mooie stemmen zijn?
Iemand niet belangrijk genoeg om binnen no time weer over te schakelen naar de hostquote:
Allora!quote:
Oh, jij wil het door de deelnemers laten spelen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:39 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan de uitslag daarvan voor 80% laten meewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |