Ja jammer, ik vind hem wel zo bij ESF Italië horenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Amadeus kan geen Engels - die kunnen we afstrepen voor Turijn.
Ik zie het ze nog wel een keer proberen toestemming te krijgen het lekker in het Italiaans te doen de hele avond.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Amadeus kan geen Engels - die kunnen we afstrepen voor Turijn.
Als dat betekent dat ze het Frans ook mogen skippen vind ik het prima. Ohh wat zullen die Fransen kwaad zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het ze nog wel een keer proberen toestemming te krijgen het lekker in het Italiaans te doen de hele avond.
Dat werd in Nederland ook goed tot het minimum beperktquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ze het Frans ook mogen skippen vind ik het prima. Ohh wat zullen die Fransen kwaad zijn
Of gewoon Italiaans én Frans en dan de hele week genieten van alle Britten op twitter met hun "Zie je wel, ze moeten ons niet meer in Europa!quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ze het Frans ook mogen skippen vind ik het prima. Ohh wat zullen die Fransen kwaad zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deden ze ook zo bij een eerdere editie (volgens mij 1991, toen Toto Cutugno er uren over deed om een uitslag voor te lezenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het ze nog wel een keer proberen toestemming te krijgen het lekker in het Italiaans te doen de hele avond.
Kunnen we niet hebben bij San Remo neequote:Op woensdag 2 februari 2022 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh gelukkig, reclame. Ik was al bang dat ze op gingen schieten.
quote:
Speciaal voor de echte nachtbrakersquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:17 schreef H_T het volgende:
Natuurlijk, het journaal van 17 over twaalf
Hij zal zijn tank vol moeten gooien, weet je hoe duur benzine is op het moment?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:22 schreef H_T het volgende:
Waarom berooft die Boliviaanse tankcommandant Amadeus?
Helaas welquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zal zijn tank vol moeten gooien, weet je hoe duur benzine is op het moment?
Ik zit een beetje stoned van de vermoeidheid naar het scherm te loeren, maar ik snap het ook niet meerquote:
Je hebt Amadeus, hippe priester en Boliviaanse tankcommandant, maar waar het over gaat...quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit een beetje stoned van de vermoeidheid naar het scherm te loeren, maar ik snap het ook niet meer
Voer voor een verhaal dat ik kan schrijvenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt Amadeus, hippe priester en Boliviaanse tankcommandant, maar waar het over gaat...
Elk jaar weer de vraagquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:28 schreef Momo het volgende:
Gaat dit nog echt 1 uur tot anderhalf uur duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |