SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Als je een kleuterklas de taak had gegeven om een beleid (en meteen wat grafiekjes) te tekenen hadden ze nog beter werk geleverd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze hebben wel een ongekende teringzooi van dat Covid-beleid gemaakt, he?![]()
Goede laatste vraag. Typisch dat die ‘m weer niet snapt.. typische elite ;-)
https://www.instagram.com/tv/CZb7HThqbWs/?utm_medium=copy_linkEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Klinkt mij eerder alsof Omtzigt de jam van het broodje afhaalde.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef trein2000 het volgende: [..] Deconfiture Deconfiture 1) Afgang 2) Bankroet 3) Faillissement 4) Nederlaag 5) Onvermogen om te betalen 6) Zakelijke mislukking
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Lijkt er idd echt opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En het ergste is misschien wel dat ze het zelf niet eens doorhebben, en gewoon doorrijden in de modder.
Ik heb zo'n collega... Die zegt dan iets en dan denk ik 'owkeeee, waar en hoe moet ik in hemelsnaam beginnen met uitleggen... Dit is niet te doen', als men er echt niets van snapt en dat niet door heeft, wordt een echt gesprek zo lastig en pijnlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Maarre, heeft Kuipers nu wel een loopje met de waarheid genomen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:59 schreef Scrummie het volgende:
Agema is altijd een beetje vervelend boos.
Agema: blabla Malaga
Kuipers: ik ben niet bekend met Malaga
Agema: maar in antwoord op kamervragen gaf u aan er bekend mee te zijn? Hoe kan dit![]()
Wat is er met Malaga?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maarre, heeft Kuipers nu wel een loopje met de waarheid genomen?
Agema: maar in antwoord op kamervragen gaf u aan er bekend mee te zijn? Hoe kan ditOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Een feestje met 170 IC verpleegkundigen ofzo die allemaal gevaccineerd, geboost en getest waren. Naderhand waren er blijkbaar 70 positief getest.quote:
Ik kende ‘t verhaal in elk geval niet.![]()
Ik zat die brief van Kuipers te lezen, maar ik begrijp hieruit dat die belachelijke inreisregels voor bv. vanuit Engeland in stand blijven?quote:Verder breng ik bij uw Kamer onder de aandacht dat per 1 februari aangepaste inreisregels gelden voor reizigers die vanuit een EU/Schengenland naar Nederland reizen en in het bezit zijn van een Digitaal Corona Certificaat (DCC) dat gebaseerd is op een vaccinatiebewijs. De Europese Commissie heeft op 21 december jl. per gedelegeerde handeling1 besloten om per 1 februari 2022 voor deze DCC’s een geldigheidsduur te bepalen. DCC’s die gebaseerd zijn op een vaccinatiebewijs worden voor het inreizen vanaf 1 februari 2022 alleen geaccepteerd als de primaire vaccinatiereeks minder dan 270 dagen geleden is voltooid of – als dit langer geleden is geweest – een boostervaccinatie is toegediend. Deze nieuwe regeling is als zodanig rechtstreeks werkend binnen de lidstaten. Daarom geldt de nieuwe regeling per vandaag ook voor het reizen naar Nederland vanuit een EU/Schengenland. Voor reizigers uit derde landen die hier bij aankomst een vaccinatiebewijs tonen, geldt deze nieuwe regeling vooralsnog nog niet. Hiervoor is een wijziging van de Tijdelijke regeling maatregelen covid-19 (Trm) noodzakelijk. Op 28 januari jl. is uw Kamer per brief genformeerd dat deze regeling niet eerder in werking zal treden dan 4 februari aanstaande, gelet op de gestelde vragen van de vaste commissie Volksgezondheid, Welzijn en Sport over de voorgestelde regeling. Als de regeling in werking treedt, geldt vanaf dat moment voor Europese reizigers en derdelanders weer hetzelfde regime.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daar leek het wel op ja, maar ik heb die brief niet gelezen verder.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maarre, heeft Kuipers nu wel een loopje met de waarheid genomen?
Agema: maar in antwoord op kamervragen gaf u aan er bekend mee te zijn? Hoe kan dit![]()
quote:WHO: landen moeten voorzichtig versoepelen
De Wereldgezondheidsorganisatie WHO waarschuwt landen om de coronamaatregelen niet te snel te versoepelen. Op een persconferentie uitte topman Tedros Adhanom Ghebreyesus zijn zorgen over geluiden in sommige landen dat "vanwege vaccinaties, de grote besmettelijkheid van omikron en omdat de variant minder ziekmakend is" de verspreiding niet langer hoeft te worden beperkt. "Niets is minder waar", zei Tedros hierover.
Hij reageerde op de versoepelingen in onder meer Engeland, Denemarken, Oostenrijk en Nederland van de afgelopen weken. "We vragen geen enkel land om terug te gaan naar een lockdown. Wel roepen we landen op om alle instrumenten te gebruiken om hun bevolking te beschermen, niet alleen vaccinaties."
Ook Maria Van Kerkhove, de Amerikaanse baas van de coronawerkgroep van de WHO, waarschuwt voor te snelle versoepelingen. "Zulke veranderingen moeten langzaam maar gestaag gebeuren. Stap voor stap, want dit virus is nogal dynamisch", zei ze. Volgens haar hebben veel landen de piek in het aantal besmettingen door omikron nog niet bereikt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ja, ze waren ook erg voorzichtig om dit hele gebeuren tot een pandemie uit te roepen met alle gevolgen van dien.quote:
Klote WHO.![]()
Ohhh, ja dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een feestje met 170 IC verpleegkundigen ofzo die allemaal gevaccineerd, geboost en getest waren. Naderhand waren er blijkbaar 70 positief getest.
Ik kende ‘t verhaal in elk geval niet.
Tsja, weet je, we kunnen wel allemaal voorbeelden aanhalen maar grote data-analyses laten allemaal hetzelfde zien dus open met die zut
Alle maatregelen weggg![]()
Als ik niet gebonden was hier aan thuis zijn zou ik allang elders zitten iig, klaar met de overheid
3 stappen per dag is ook in stappenquote:
Dag Maria
Ik weet niet wat het verschil is, maar zo te zien dus doordat ze niet in EU/Schengen zitten, wat op zijn vroegst gelijkgesteld wordt met EU/Schengen vanaf 4 februari.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat die brief van Kuipers te lezen, maar ik begrijp hieruit dat die belachelijke inreisregels voor bv. vanuit Engeland in stand blijven?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Punch in the dick van de zorg.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een feestje met 170 IC verpleegkundigen ofzo die allemaal gevaccineerd, geboost en getest waren. Naderhand waren er blijkbaar 70 positief getest.
Ik kende ‘t verhaal in elk geval niet.Go hard or go home![]()
China werkt goed mee!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ze waren ook erg voorzichtig om dit hele gebeuren tot een pandemie uit te roepen met alle gevolgen van dien.
Klote WHO.zie email 27 oktober![]()
Ondertussen zijn er weer 3 collega's met kinderen besmet met Corona.
- 1 ongevaccineerde heeft het goed te pakken, met koorts en kotsen (nog redelijk jong dus hij overleeft het wel)
- 1 voelt zich meh, wel gevaccineerd maar (nog) niet geboost
- 1 voelt heeft nergens last van, maar heeft alleen een positieve zelftest, gevaccineerd en geboost
Toch wel mooi die gradaties.
Als je het eind week nog niet gehad hebt, mag je in je handjes klappen denk ik met deze snelheid.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Juridisch dingetje. De wijziging van de regels op EU-niveau werkt automatisch door in het Nederlandse recht, dus voor reizigers uit EU landen geldt die nieuwe Europese regel vanzelf. Alleen voor reizigers van buiten de EU werkt dat niet zo en moet het kabinet een regeling wijzigen om dat gelijk te trekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het verschil is, maar zo te zien dus doordat ze niet in EU/Schengen zitten, wat op zijn vroegst gelijkgesteld wordt met EU/Schengen vanaf 4 februari.zie email 27 oktober![]()
Wat sowieso nergens op slaat want als je met tunnel gaat gelden weer heel andere regels en rijd je gewoon door naar Nederland zonder verdere controle. Afschaffen die nonsens. Naar nl moet je in kliniek een test doen maar via Frankrijk>nl gewoon zelf test. Is nu wel genoeg geweest zou je zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat die brief van Kuipers te lezen, maar ik begrijp hieruit dat die belachelijke inreisregels voor bv. vanuit Engeland in stand blijven?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Kunnen we na 2 jaar met dit virus nu echt nog steeds zeggen ‘het virus is grillig’? Er is zo onvoorstelbaar veel onderzoek gedaan, zo grillig is ‘t toch niet meer?
(Zoals Kuipers net deed in ‘t debat)
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2022 21:23:24 ]![]()
Grillig is het inderdaad niet, wel onvoorspelbaar qua varianten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef chratnox het volgende:
Kunnen we na 2 jaar met dit virus nu echt nog steeds zeggen ‘het virus is grillig’? Er is zo onvoorstelbaar veel onderzoek gedaan, zo grillig is ‘t toch niet meer?
(Zoals Kuipers net deed in ‘t debat)zie email 27 oktober![]()
Wat is Taiwan? Je bedoelt zuidoost-China?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En als Taiwan ter sprake komt valt de verbinding ineens weg.![]()
Wat willen die mensen dan? De aanname is toch dat no matter what iedereen besmet gaat raken? Wat wil je dan met long-COVID? Extra revalidatieklinieken of wat is dan je punt?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Oh god, Sylvana trekt de longcovid kaart.
Vermoeiend mens.zie email 27 oktober![]()
Ik lees toevallig net dit op LinkedInquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Oh god, Sylvana trekt de longcovid kaart.
Vermoeiend mens.![]()
Elke dag duizenden erbij![]()
Ja en als ik een vliegtuigje pak vanaf Dusseldorf ofzo hoeft het weer nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat sowieso nergens op slaat want als je met tunnel gaat gelden weer heel andere regels en rijd je gewoon door naar Nederland zonder verdere controle. Afschaffen die nonsens. Naar nl moet je in kliniek een test doen maar via Frankrijk>nl gewoon zelf test. Is nu wel genoeg geweest zou je zeggen.
Gaat best lekkerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zou iedereen opsluiten!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees toevallig net dit op LinkedIn![]()
[ afbeelding ]
Elke dag duizenden erbij![]()
![]()
Ja geen flauw idee. Ik kreeg de vraag ook maar half mee moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat willen die mensen dan? De aanname is toch dat no matter what iedereen besmet gaat raken? Wat wil je dan met long-COVID? Extra revalidatieklinieken of wat is dan je punt?![]()
![]()
Steeds die onsmakelijke foto van zichzelf erbij plaatsen ook echt
Whyyyy
Het enkele feit dat Landen als Denemarken, Noorwegen en het VK (al kun je over die laatste discussiren), wat echt geen wappielanden zijn zoals Brazili of de VS-onder-Trump, (nagenoeg) alle maatregelen overboord zetten zegt al dat dit geen probleem van betekenis is. In ieder geval niet in de zin van de maatregelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees toevallig net dit op LinkedIn![]()
[ afbeelding ]
Elke dag duizenden erbij
zie email 27 oktober![]()
Nederlanders zijn anders ja!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het enkele feit dat Landen als Denemarken, Noorwegen en het VK (al kun je over die laatste discussiren), wat echt geen wappielanden zijn zoals Brazili of de VS-onder-Trump, (nagenoeg) alle maatregelen overboord zetten zegt al dat dit geen probleem van betekenis is. In ieder geval niet in de zin van de maatregelen.
Dit zou je inmiddels toch redelijk moeten kunnen meten? Langduriger ziekteverzuim pakken en kijken hoe dit zich verhoudt tot eerdere jaren? Er wordt telkens gezegd dat er zoveel mensen zijn die niet meer kunnen werken, daar moeten toch cijfers van zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het enkele feit dat Landen als Denemarken, Noorwegen en het VK (al kun je over die laatste discussiren), wat echt geen wappielanden zijn zoals Brazili of de VS-onder-Trump, (nagenoeg) alle maatregelen overboord zetten zegt al dat dit geen probleem van betekenis is. In ieder geval niet in de zin van de maatregelen.![]()
Ben ondertussen aan het hoesten geslagen
Weekend Antwerpse horeca en zulks achter de rug en afgelopen week met 7 personen in aanraking geweest die positief hebben getest
BSO is dicht vanwege teveel covidlijers
Alle buren hebben het, met test bevestigd
Zou ie op de deur hebben geklopt nu dan echt ook hier?
Morgen hoort u meer
Maar dat ook meer zijn dan long covid toch? Vooral in deze stressperiode.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit zou je inmiddels toch redelijk moeten kunnen meten? Langduriger ziekteverzuim pakken en kijken hoe dit zich verhoudt tot eerdere jaren? Er wordt telkens gezegd dat er zoveel mensen zijn die niet meer kunnen werken, daar moeten toch cijfers van zijn?![]()
Heb ik ook al gezegd. Als we nu eens als definitie pakken ‘8 weken na positieve (ten dele) arbeidsongeschikt terwijl je dat daar voor niet was’ (je kunt er over discussiren of je IC-patinten moet uitsluiten) dan heb je misschien wel wat ruis, maar heb je ook een heel aardig idee van de omvang van het probleem.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit zou je inmiddels toch redelijk moeten kunnen meten? Langduriger ziekteverzuim pakken en kijken hoe dit zich verhoudt tot eerdere jaren? Er wordt telkens gezegd dat er zoveel mensen zijn die niet meer kunnen werken, daar moeten toch cijfers van zijn?zie email 27 oktober![]()
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit zou je inmiddels toch redelijk moeten kunnen meten? Langduriger ziekteverzuim pakken en kijken hoe dit zich verhoudt tot eerdere jaren? Er wordt telkens gezegd dat er zoveel mensen zijn die niet meer kunnen werken, daar moeten toch cijfers van zijn?
En cijfers van/over behandelingen door revalidatie zijn er ook zatOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zelftestjes in huis?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:33 schreef Molo het volgende:
Weekend Antwerpse horeca en zulks achter de rug en afgelopen week met 7 personen in aanraking geweest die positief hebben getest
Morgen hoort u meerwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:33 schreef Molo het volgende:
Morgen hoort u meer![]()
Denken dat Kuipers antwoord gaat geven
Dit is zo nutteloos.
Hoe is het afgewogen > Begint over boosters.![]()
Zit behoorlijk wat burnout bij ook dus zou wat meer data willen dan en gewoon een goeie definitiequote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezegd. Als we nu eens als definitie pakken ‘8 weken na positieve (ten dele) arbeidsongeschikt terwijl je dat daar voor niet was’ (je kunt er over discussiren of je IC-patinten moet uitsluiten) dan heb je misschien wel wat ruis, maar heb je ook een heel aardig idee van de omvang van het probleem.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Long covid is natuurlijk de smoes bij uitstek om een paar maanden niet naar je werk te hoeven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit behoorlijk wat burnout bij ook dus zou wat meer data willen dan en gewoon een goeie definitie![]()
Zatquote:
Vanmorgen negatief getest iig![]()
Inclusief keelswabOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Long covid is natuurlijk de smoes bij uitstek om een paar maanden niet naar je werk te hoeven.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Omtzigt: “Waar is de toetsing? Waar is de impactanalyse”?quote:
Kuipers: Vaccineren doe je voor jezelf en je ouders
Ik had gehoopt dat we van die dooddoeners af waren na de Jonge![]()
![]()
Kuipers is gewoon een Hugo 2.0, alleen hij verwoord het iets tactischer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omtzigt: “Waar is de toetsing? Waar is de impactanalyse”?
Ik had gehoopt dat we van die dooddoeners af waren na de Jonge![]()
Je weet toch hoeveel ziekmeldingen je normaal hebt in zo’n periode, desnoods neem je een tweede sample die niet positief test. Dat trek je er af en klaar. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn, het gaat er om dat we eindelijk eens een idee hebben van de omvang van dit probleem. Want het blijft maar in het luchtledige hangen zo, ook omdat er lieden zijn die daar belang bij hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit behoorlijk wat burnout bij ook dus zou wat meer data willen dan en gewoon een goeie definitiezie email 27 oktober![]()
Valse hoopquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we van die dooddoeners af waren na de Jonge.
Ernst is prima in het verwoorden van alle medische onzin, maar zo'n discussie met Omtzigt over grondrechten gaat ie natuurlijk altijd verliezen. Heeft ie veel te weinig politieke ervaring voor, lijkt mij.![]()
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we van die dooddoeners af waren na de JongeHet leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Dit klinkt als:
Ik stel je een vraag.
En ik geef jou geen antwoord.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Maar dat is toch standaard daar? Bijna elke keer dat ik het gevolgd heb is het vooral proberen te ontkennen en geen antwoord geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:42 schreef popje het volgende:
Dit klinkt als:
Ik stel je een vraag.
En ik geef jou geen antwoord.
Vervolgens wordt er gestemd, zijn ze 'anoniem' en dan drukken ze het alsnog erdoor.![]()
En dan heeft het merendeel van de Nl'se bevolking nog vertrouwen in de overheid, onbegrijpelijk als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is toch standaard daar? Bijna elke keer dat ik het gevolgd heb is het vooral proberen te ontkennen en geen antwoord geven.
Vervolgens wordt er gestemd, zijn ze 'anoniem' en dan drukken ze het alsnog erdoor.![]()
GGezien de toegenomen werkdruk en angst bij werknemers in die periode lijkt me dat net even te kort door de bochtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je weet toch hoeveel ziekmeldingen je normaal hebt in zo’n periode, desnoods neem je een tweede sample die niet positief test. Dat trek je er af en klaar. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn, het gaat er om dat we eindelijk eens een idee hebben van de omvang van dit probleem. Want het blijft maar in het luchtledige hangen zo, ook omdat er lieden zijn die daar belang bij hebben.
Maar iets uitgebreidere info is wel gewoon voor handen. Dus is te berekenenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ook prima uiteraard. Maar laten we eens met een helder aantal komen gebaseerd op arbeidsongeschikt. Verdwenen smaak of weet ik wat meer is heel vervelend, maar tenzij je kok bent geen beperking van formaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:46 schreef Molo het volgende:
G
[..]
Gezien de toegenomen werkdruk en angst bij werknemers in die periode lijkt me dat net even te kort door de bocht
Maar iets uitgebreidere info is wel gewoon voor handen. Dus is te berekenenzie email 27 oktober![]()
Is er al vuurwerk in 't debat?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Nuh, vrij standaard debatje.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Huh, ze stemmen toch vaak een andere keer?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij hebben ze maar tot 22:00? Dus zal deze vragen beantwoorden zijn en dan stemmen?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Euhm de tijd is niet zo hard, zeker niet plenair. Een debat gaat in twee rondes…quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij hebben ze maar tot 22:00? Dus zal deze vragen beantwoorden zijn en dan stemmen?zie email 27 oktober![]()
Allebei kan. Maar gebruikelijk is inderdaad later, maar hier zit spoed bij als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, ze stemmen toch vaak een andere keer?zie email 27 oktober![]()
Dit ben ik niet met je eens. Er zijn overduidelijk partijen die het liever vandaag ingevoerd zien dan morgen (VVD en D'66). Die partijen zijn voor een hele lange periode mijn stem kwijt. Niet dat ze mijn ene stem zullen missen, maar als meerdere mensen zo denken dan worden deze partijen hopelijk zwaar afgestraft tijdens een volgende verkiezing.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze allemaal meer onderzoek en op dit moment uitstel. Je kunt je lijstje dus in de prullenbak gooien.![]()
Volgens mij deden ze dat de vorige keer niet. Geen idee waarom de toen was en wellicht was dat iets anders maargoed.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm de tijd is niet zo hard, zeker niet plenair. Een debat gaat in twee rondes…
Tijd ben ik bekend mee, maar 22:00 stond ervoor geplanned![]()
![]()
Afgelopen weekend wezen stappen in Bergen op Zoom, geen corona! Wat een deceptie.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja, klopt. Als je na 22:00 niet meer in een restaurant of in een theater mag zitten, dan ook niet in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij hebben ze maar tot 22:00? Dus zal deze vragen beantwoorden zijn en dan stemmen?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik zou alleen Wim Schellekens en zijn zerocovidwappievriendjes en -vriendinnetjes van het redteam opsluiten in een GGZ kliniek. Allen in een dwangbuis uiteraard.quote:“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef Molo het volgende:
Steeds die onsmakelijke foto van zichzelf erbij plaatsen ook echt
Whyyyy
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Hoor ik nou echt iemand zeggen daar uit de tweede kamer zeggen dat je kan 'zien dat de ziekenhuizen nog steeds vol liggen'?quote:
Is het doel dan tegenwoordig volledig lege ziekenhuizen?
Waar hebben we het echt over in deze fase?
[ Bericht 8% gewijzigd door merino op 01-02-2022 22:18:26 ]I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Goed punten wel:quote:
- Er moet een andere soort wet komen waar het parlement de stekker uit bepaalde maatregelen kan trekken.
Nu kan er alleen ja of ja gezegd worden op de verlenging.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
De kamer*, anders stelt Rutte hem een vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
Kuipers wanner het kabinet een vraag stelt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wim Voerman, mag wel eens in het zonnetje gezet worden. Kritische staatsrechtelijke blik.quote:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ben ik de enige die vindt dat deze FVD-meneer klinkt als een puber?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hij heeft de baard nog niet in zn keel, kan hij niets aan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze FVD-meneer klinkt als een puber?![]()
Als wat Voermans zegt klopt, en op zich kunnen we daarvanuit gaan, dan snap je wel waarom de regering er zoveel aan gelegen is om die "tijdelijke" wet in de lucht te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Goed punten wel:
- Er moet een andere soort wet komen waar het parlement de stekker uit bepaalde maatregelen kan trekken.
Nu kan er alleen ja of ja gezegd worden op de verlenging.
En GroenLinks heeft dus ook weer gewoon vr de verlenging van de wet gestemd, zo is op te maken uit de opmerkingen van Westerveld. Hypocriet clubje blijft dat toch ook.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ja hij lijkt 15 maar vind niet dat Kuipers zijn terechte vraag beantwoord met uitleg. Alleen nee, dat wordt niet opgeschort.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze FVD-meneer klinkt als een puber?
Sowieso vaag antwoord van Kuipers over de TU Delft en extra onderzoeken tov het eerdere bericht vandaag.![]()
Lijkt me een redelijk standaard iets voor pvdd meisjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dit pvdd meisje klinkt hele tijd of ze elk moment in tranen gaat uitbarsten.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Het is een woordspelletje. Van Meijeren vroeg over extra onderzoek. Antwoord: TUDelft doet geen extra onderzoek, hebben we niet gevraagd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja hij lijkt 15 maar vind niet dat Kuipers zijn terechte vraag beantwoord met uitleg. Alleen nee, dat wordt niet opgeschort.
Sowieso vaag antwoord van Kuipers over de TU Delft en extra onderzoeken tov het eerdere bericht vandaag.![]()
Voermans praat over het algemeen geen poep als hoogleraar staatsrecht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als wat Voermans zegt klopt, en op zich kunnen we daarvanuit gaan, dan snap je wel waarom de regering er zoveel aan gelegen is om die "tijdelijke" wet in de lucht te houden.
En GroenLinks heeft dus ook weer gewoon vr de verlenging van de wet gestemd, zo is op te maken uit de opmerkingen van Westerveld. Hypocriet clubje blijft dat toch ook.
De regering zou er goed aan doen zich beter te informeren over de mogelijkheden anders dan te tekenen bij het kruisje van ja of ja.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
De slechtste staatsrechtjurist van Nederland is weer eens abuis. Het verwerpen van het wetsvoorstel leidt er niet toe dat maatregelen met terugwerkende kracht onrechtmatig worden, slechts dat zij twee dagen na verwerpen vervallen. Hoe komt hij er bij?quote:zie email 27 oktober![]()
Ja want KERRONAquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als wat Voermans zegt klopt, en op zich kunnen we daarvanuit gaan, dan snap je wel waarom de regering er zoveel aan gelegen is om die "tijdelijke" wet in de lucht te houden.
En GroenLinks heeft dus ook weer gewoon vr de verlenging van de wet gestemd, zo is op te maken uit de opmerkingen van Westerveld. Hypocriet clubje blijft dat toch ook.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Hij zit er wel vaker naast. Maar ik ben altijd blij met zijn commentaar. Omdat het 'Uncharted Territory' is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De slechtste staatsrechtjurist van Nederland is weer eens abuis. Het verwerpen van het wetsvoorstel leidt er niet toe dat maatregelen met terugwerkende kracht onrechtmatig worden, slechts dat zij twee dagen na verwerpen vervallen. Hoe komt hij er bij?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik heb hier toch een andere mening over. Hij moet politicus worden en niet z’n meninkjes als juridische feiten poneren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:24 schreef _serial_ het volgende:
Voermans praat over het algemeen geen poep als hoogleraar staatsrecht.zie email 27 oktober![]()
Dat is je goed recht hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb hier toch een andere mening over. Hij moet politicus worden en niet z’n meninkjes als juridische feiten poneren.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Echt bizar.. Wat overheden wel niet allemaal doen om mensen aan de vaccinatie te krijgen :-|quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Australi heeft weer is een nieuwe rode lijn gepasseerd.![]()
Wat ik nog niet kan plaatsen is de relatief lage rioolcijfers in vergelijking met de deltagolfquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:21 schreef _serial_ het volgende:
Als je het eind week nog niet gehad hebt, mag je in je handjes klappen denk ik met deze snelheid.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Op deze manier raak je toch definitief het vertrouwen van je bevolking kwijt?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Australi heeft weer is een nieuwe rode lijn gepasseerd.![]()
Een aantal landen laten hun ware aard zien. Maar de kranten staan er alleen vol van als het om antihomowetgeving gaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Australi heeft weer is een nieuwe rode lijn gepasseerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: