Ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Long covid is natuurlijk de smoes bij uitstek om een paar maanden niet naar je werk te hoeven.
Omtzigt: “Waar is de toetsing? Waar is de impactanalyse”?quote:
Kuipers is gewoon een Hugo 2.0, alleen hij verwoord het iets tactischer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omtzigt: “Waar is de toetsing? Waar is de impactanalyse”?
Kuipers: Vaccineren doe je voor jezelf en je ouders
Ik had gehoopt dat we van die dooddoeners af waren na de Jonge
Je weet toch hoeveel ziekmeldingen je normaal hebt in zo’n periode, desnoods neem je een tweede sample die niet positief test. Dat trek je er af en klaar. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn, het gaat er om dat we eindelijk eens een idee hebben van de omvang van dit probleem. Want het blijft maar in het luchtledige hangen zo, ook omdat er lieden zijn die daar belang bij hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit behoorlijk wat burnout bij ook dus zou wat meer data willen dan en gewoon een goeie definitie
Valse hoopquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar dat is toch standaard daar? Bijna elke keer dat ik het gevolgd heb is het vooral proberen te ontkennen en geen antwoord geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:42 schreef popje het volgende:
Dit klinkt als:
Ik stel je een vraag.
En ik geef jou geen antwoord.
En dan heeft het merendeel van de Nl'se bevolking nog vertrouwen in de overheid, onbegrijpelijk als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is toch standaard daar? Bijna elke keer dat ik het gevolgd heb is het vooral proberen te ontkennen en geen antwoord geven.
Vervolgens wordt er gestemd, zijn ze 'anoniem' en dan drukken ze het alsnog erdoor.
Gezien de toegenomen werkdruk en angst bij werknemers in die periode lijkt me dat net even te kort door de bochtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je weet toch hoeveel ziekmeldingen je normaal hebt in zo’n periode, desnoods neem je een tweede sample die niet positief test. Dat trek je er af en klaar. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn, het gaat er om dat we eindelijk eens een idee hebben van de omvang van dit probleem. Want het blijft maar in het luchtledige hangen zo, ook omdat er lieden zijn die daar belang bij hebben.
Ook prima uiteraard. Maar laten we eens met een helder aantal komen gebaseerd op arbeidsongeschikt. Verdwenen smaak of weet ik wat meer is heel vervelend, maar tenzij je kok bent geen beperking van formaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:46 schreef Molo het volgende:
G
[..]
Gezien de toegenomen werkdruk en angst bij werknemers in die periode lijkt me dat net even te kort door de bocht
Maar iets uitgebreidere info is wel gewoon voor handen. Dus is te berekenen
Huh, ze stemmen toch vaak een andere keer?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij hebben ze maar tot 22:00? Dus zal deze vragen beantwoorden zijn en dan stemmen?
Euhm de tijd is niet zo hard, zeker niet plenair. Een debat gaat in twee rondes…quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij hebben ze maar tot 22:00? Dus zal deze vragen beantwoorden zijn en dan stemmen?
Allebei kan. Maar gebruikelijk is inderdaad later, maar hier zit spoed bij als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, ze stemmen toch vaak een andere keer?
Dit ben ik niet met je eens. Er zijn overduidelijk partijen die het liever vandaag ingevoerd zien dan morgen (VVD en D'66). Die partijen zijn voor een hele lange periode mijn stem kwijt. Niet dat ze mijn ene stem zullen missen, maar als meerdere mensen zo denken dan worden deze partijen hopelijk zwaar afgestraft tijdens een volgende verkiezing.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze allemaal meer onderzoek en op dit moment uitstel. Je kunt je lijstje dus in de prullenbak gooien.
Volgens mij deden ze dat de vorige keer niet. Geen idee waarom de toen was en wellicht was dat iets anders maargoed.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm de tijd is niet zo hard, zeker niet plenair. Een debat gaat in twee rondes…
Ja, klopt. Als je na 22:00 niet meer in een restaurant of in een theater mag zitten, dan ook niet in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou alleen Wim Schellekens en zijn zerocovidwappievriendjes en -vriendinnetjes van het redteam opsluiten in een GGZ kliniek. Allen in een dwangbuis uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef Molo het volgende:
Steeds die onsmakelijke foto van zichzelf erbij plaatsen ook echt
Whyyyy
Hoor ik nou echt iemand zeggen daar uit de tweede kamer zeggen dat je kan 'zien dat de ziekenhuizen nog steeds vol liggen'?quote:
Goed punten wel:quote:
De kamer*, anders stelt Rutte hem een vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
Kuipers wanner het kabinet een vraag stelt.
[ afbeelding ]
Wim Voerman, mag wel eens in het zonnetje gezet worden. Kritische staatsrechtelijke blik.quote:
Hij heeft de baard nog niet in zn keel, kan hij niets aan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze FVD-meneer klinkt als een puber?
Als wat Voermans zegt klopt, en op zich kunnen we daarvanuit gaan, dan snap je wel waarom de regering er zoveel aan gelegen is om die "tijdelijke" wet in de lucht te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Goed punten wel:
- Er moet een andere soort wet komen waar het parlement de stekker uit bepaalde maatregelen kan trekken.
Nu kan er alleen ja of ja gezegd worden op de verlenging.
Ja hij lijkt 15 maar vind niet dat Kuipers zijn terechte vraag beantwoord met uitleg. Alleen nee, dat wordt niet opgeschort.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze FVD-meneer klinkt als een puber?
Lijkt me een redelijk standaard iets voor pvdd meisjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dit pvdd meisje klinkt hele tijd of ze elk moment in tranen gaat uitbarsten.
Het is een woordspelletje. Van Meijeren vroeg over extra onderzoek. Antwoord: TUDelft doet geen extra onderzoek, hebben we niet gevraagd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja hij lijkt 15 maar vind niet dat Kuipers zijn terechte vraag beantwoord met uitleg. Alleen nee, dat wordt niet opgeschort.
Sowieso vaag antwoord van Kuipers over de TU Delft en extra onderzoeken tov het eerdere bericht vandaag.
Voermans praat over het algemeen geen poep als hoogleraar staatsrecht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als wat Voermans zegt klopt, en op zich kunnen we daarvanuit gaan, dan snap je wel waarom de regering er zoveel aan gelegen is om die "tijdelijke" wet in de lucht te houden.
En GroenLinks heeft dus ook weer gewoon vóór de verlenging van de wet gestemd, zo is op te maken uit de opmerkingen van Westerveld. Hypocriet clubje blijft dat toch ook.
De slechtste staatsrechtjurist van Nederland is weer eens abuis. Het verwerpen van het wetsvoorstel leidt er niet toe dat maatregelen met terugwerkende kracht onrechtmatig worden, slechts dat zij twee dagen na verwerpen vervallen. Hoe komt hij er bij?quote:
Ja want KERRONAquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als wat Voermans zegt klopt, en op zich kunnen we daarvanuit gaan, dan snap je wel waarom de regering er zoveel aan gelegen is om die "tijdelijke" wet in de lucht te houden.
En GroenLinks heeft dus ook weer gewoon vóór de verlenging van de wet gestemd, zo is op te maken uit de opmerkingen van Westerveld. Hypocriet clubje blijft dat toch ook.
Hij zit er wel vaker naast. Maar ik ben altijd blij met zijn commentaar. Omdat het 'Uncharted Territory' is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De slechtste staatsrechtjurist van Nederland is weer eens abuis. Het verwerpen van het wetsvoorstel leidt er niet toe dat maatregelen met terugwerkende kracht onrechtmatig worden, slechts dat zij twee dagen na verwerpen vervallen. Hoe komt hij er bij?
Ik heb hier toch een andere mening over. Hij moet politicus worden en niet z’n meninkjes als juridische feiten poneren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:24 schreef _serial_ het volgende:
Voermans praat over het algemeen geen poep als hoogleraar staatsrecht.
Dat is je goed recht hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb hier toch een andere mening over. Hij moet politicus worden en niet z’n meninkjes als juridische feiten poneren.
Echt bizar.. Wat overheden wel niet allemaal doen om mensen aan de vaccinatie te krijgen :-|quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Australië heeft weer is een nieuwe rode lijn gepasseerd.
Wat ik nog niet kan plaatsen is de relatief lage rioolcijfers in vergelijking met de deltagolfquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:21 schreef _serial_ het volgende:
Als je het eind week nog niet gehad hebt, mag je in je handjes klappen denk ik met deze snelheid.
Op deze manier raak je toch definitief het vertrouwen van je bevolking kwijt?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Een aantal landen laten hun ware aard zien. Maar de kranten staan er alleen vol van als het om antihomowetgeving gaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |