Grillig is het inderdaad niet, wel onvoorspelbaar qua varianten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef chratnox het volgende:
Kunnen we na 2 jaar met dit virus nu echt nog steeds zeggen ‘het virus is grillig’? Er is zo onvoorstelbaar veel onderzoek gedaan, zo grillig is ‘t toch niet meer?
(Zoals Kuipers net deed in ‘t debat)
Wat is Taiwan? Je bedoelt zuidoost-China?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En als Taiwan ter sprake komt valt de verbinding ineens weg.
Wat willen die mensen dan? De aanname is toch dat no matter what iedereen besmet gaat raken? Wat wil je dan met long-COVID? Extra revalidatieklinieken of wat is dan je punt?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Oh god, Sylvana trekt de longcovid kaart.
Vermoeiend mens.
Ik lees toevallig net dit op LinkedInquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Oh god, Sylvana trekt de longcovid kaart.
Vermoeiend mens.
Ja en als ik een vliegtuigje pak vanaf Dusseldorf ofzo hoeft het weer nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat sowieso nergens op slaat want als je met tunnel gaat gelden weer heel andere regels en rijd je gewoon door naar Nederland zonder verdere controle. Afschaffen die nonsens. Naar nl moet je in kliniek een test doen maar via Frankrijk>nl gewoon zelf test. Is nu wel genoeg geweest zou je zeggen.
Ik zou iedereen opsluiten!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees toevallig net dit op LinkedIn![]()
[ afbeelding ]
Elke dag duizenden erbij![]()
Ja geen flauw idee. Ik kreeg de vraag ook maar half mee moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat willen die mensen dan? De aanname is toch dat no matter what iedereen besmet gaat raken? Wat wil je dan met long-COVID? Extra revalidatieklinieken of wat is dan je punt?
Het enkele feit dat Landen als Denemarken, Noorwegen en het VK (al kun je over die laatste discussiëren), wat echt geen wappielanden zijn zoals Brazilië of de VS-onder-Trump, (nagenoeg) alle maatregelen overboord zetten zegt al dat dit geen probleem van betekenis is. In ieder geval niet in de zin van de maatregelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees toevallig net dit op LinkedIn![]()
[ afbeelding ]
Elke dag duizenden erbij![]()
Nederlanders zijn anders ja!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het enkele feit dat Landen als Denemarken, Noorwegen en het VK (al kun je over die laatste discussiëren), wat echt geen wappielanden zijn zoals Brazilië of de VS-onder-Trump, (nagenoeg) alle maatregelen overboord zetten zegt al dat dit geen probleem van betekenis is. In ieder geval niet in de zin van de maatregelen.
Dit zou je inmiddels toch redelijk moeten kunnen meten? Langduriger ziekteverzuim pakken en kijken hoe dit zich verhoudt tot eerdere jaren? Er wordt telkens gezegd dat er zoveel mensen zijn die niet meer kunnen werken, daar moeten toch cijfers van zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het enkele feit dat Landen als Denemarken, Noorwegen en het VK (al kun je over die laatste discussiëren), wat echt geen wappielanden zijn zoals Brazilië of de VS-onder-Trump, (nagenoeg) alle maatregelen overboord zetten zegt al dat dit geen probleem van betekenis is. In ieder geval niet in de zin van de maatregelen.
Maar dat ook meer zijn dan long covid toch? Vooral in deze stressperiode.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit zou je inmiddels toch redelijk moeten kunnen meten? Langduriger ziekteverzuim pakken en kijken hoe dit zich verhoudt tot eerdere jaren? Er wordt telkens gezegd dat er zoveel mensen zijn die niet meer kunnen werken, daar moeten toch cijfers van zijn?
Heb ik ook al gezegd. Als we nu eens als definitie pakken ‘8 weken na positieve (ten dele) arbeidsongeschikt terwijl je dat daar voor niet was’ (je kunt er over discussiëren of je IC-patiënten moet uitsluiten) dan heb je misschien wel wat ruis, maar heb je ook een heel aardig idee van de omvang van het probleem.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit zou je inmiddels toch redelijk moeten kunnen meten? Langduriger ziekteverzuim pakken en kijken hoe dit zich verhoudt tot eerdere jaren? Er wordt telkens gezegd dat er zoveel mensen zijn die niet meer kunnen werken, daar moeten toch cijfers van zijn?
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zelftestjes in huis?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:33 schreef Molo het volgende:
Ben ondertussen aan het hoesten geslagen
Weekend Antwerpse horeca en zulks achter de rug en afgelopen week met 7 personen in aanraking geweest die positief hebben getest
BSO is dicht vanwege teveel covidlijers
Alle buren hebben het, met test bevestigd
Zou ie op de deur hebben geklopt nu dan echt ook hier?
Morgen hoort u meer
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:33 schreef Molo het volgende:
Ben ondertussen aan het hoesten geslagen
Weekend Antwerpse horeca en zulks achter de rug en afgelopen week met 7 personen in aanraking geweest die positief hebben getest
BSO is dicht vanwege teveel covidlijers
Alle buren hebben het, met test bevestigd
Zou ie op de deur hebben geklopt nu dan echt ook hier?
Morgen hoort u meer
Zit behoorlijk wat burnout bij ook dus zou wat meer data willen dan en gewoon een goeie definitiequote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezegd. Als we nu eens als definitie pakken ‘8 weken na positieve (ten dele) arbeidsongeschikt terwijl je dat daar voor niet was’ (je kunt er over discussiëren of je IC-patiënten moet uitsluiten) dan heb je misschien wel wat ruis, maar heb je ook een heel aardig idee van de omvang van het probleem.
Long covid is natuurlijk de smoes bij uitstek om een paar maanden niet naar je werk te hoeven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit behoorlijk wat burnout bij ook dus zou wat meer data willen dan en gewoon een goeie definitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |