Darnquote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef PoesInDoos het volgende:
112.278 positieve cronatesten vandaag. /eindedienstmelding
Ze zijn de achterstanden aan het wegwerkenquote:
Ik ben wel benieuwd waarom je het jezelf zo aantrekt? Voor het geval je denkt dat ik je belachelijk maak omdat jij wel wat aan de tips had, dat is zeker niet het geval. Maar mede omdat jij er wat mysterieus over deed, de naam ‘cursus’ en de prijs ervan vind ik uitkomst van de ‘cursus’ inderdaad wat lachwekkend. Het zijn verder goede aandachtspunten voor boodschappen doen, en wat ik idd zei kan ik me voorstellen dat het ook als een schop onder je kont werkt.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor en ik snap je eerlijke reactie ook gewoon (geld ook terug gevraagd?), maar alle minachtende![]()
reacties die daarop volgden vond ik nogal lullig.
Ik ben door de cursus in ieder geval wel weer gemotiveerd (en ik denk ook dat daar een groot deel van de kracht zit) en heb afgelopen weekend weer een stuk minder geld uitgegeven. Gelukkig kan ik 'm 5 jaar lang herhalen.
/carequote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Yeuj daar zit ook weer een bijdrage van mijn gezin bij.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Nee het ging me niet om jouw reactie, die zag ik pas later zelfs na mijn reactie erop. Ik had eerst alleen je vraag aan mij gelezen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je het jezelf zo aantrekt? Voor het geval je denkt dat ik je belachelijk maak omdat jij wel wat aan de tips had, dat is zeker niet het geval. Maar mede omdat jij er wat mysterieus over deed, de naam ‘cursus’ en de prijs ervan vind ik uitkomst van de ‘cursus’ inderdaad wat lachwekkend. Het zijn verder goede aandachtspunten voor boodschappen doen, en wat ik idd zei kan ik me voorstellen dat het ook als een schop onder je kont werkt.
(Ben jij soms degene die deze cursus geeft?)![]()
Je ademt waarschijnlijk te hardquote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ik kwam thuis uit werk. En nu is ze chagrijnig. Ergens heb ik een cruciale fout gemaakt. Maar waar?
Je kwam thuis.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ik kwam thuis uit werk. En nu is ze chagrijnig. Ergens heb ik een cruciale fout gemaakt. Maar waar?
Tot ze uit huis zijn. Eén van de redenen dat mijn dochter op haar 18e al uit huis is gegaan.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
😢 hoe lang moet ik mm adem inhouden? Tot ze 17 is?
klinkt als een vrouw. Wat worden ze snel groot hè.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ja. Alleen voor jezelf, natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm dus ik kan beter overwerken en daarna door de mcdrive. Is dat wat je bedoelt?
“JIJ BENT OOK ALTIJD CHAGRIJNIG. MAG IK OOK EENS?”quote:Op maandag 31 januari 2022 18:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
klinkt als een vrouw. Wat worden ze snel groot hè.
Omkopen met eten werkt tot het eten op is. Daarna zijn ze weer boos op je. Is wel echt een meidenpuberding trouwens. Mijn zoon kan ook chagrijnig zijn, maar dat is zelden heel persoonlijk naar mij gericht.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm dus ik kan beter overwerken en daarna door de mcdrive. Is dat wat je bedoelt?
Nee okay, maar 123.456 (of zoiets) is wel heel veel, zelfs als je achterstanden wegwerkt.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:28 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ze zijn de achterstanden aan het wegwerken![]()
Het doet me eigenlijk niets meer.. vorig jaar dikke paniek om de 10k tijdens ''Dansen met Janssen'' en nu.. ? Meh. Groepsimmuniteit.
Maar ff alle gekheid op een stokje hè. Ik kwam thuis en vroeg iets over hoe het was gegaan met de bus, want dat vond ze spannend.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Omkopen met eten werkt tot het eten op is. Daarna zijn ze weer boos op je. Is wel echt een meidenpuberding trouwens. Mijn zoon kan ook chagrijnig zijn, maar dat is zelden heel persoonlijk naar mij gericht.
Heb je hallo gezegd?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Snap ik, maar de GGD-mevrouw heeft me zo vreselijk mishandeld vorige week dat IK alleen nog ga als ik een positieve zelftest hebquote:Op maandag 31 januari 2022 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, maar 123.456 (of zoiets) is wel heel veel, zelfs als je achterstanden wegwerkt.
Overigens maak ik me over de huidige variant idd ook niet echt druk meer, maar ik wil wel weten of ik positief ben, ik ben best wel vaak met mijn vader onderweg naar het een of het ander.
Herkenbaar. Ze heeft in de stress gezeten en reageert dat op jou af.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ff alle gekheid op een stokje hè. Ik kwam thuis en vroeg iets over hoe het was gegaan met de bus, want dat vond ze spannend.
Ik had haar nl (zo ontzettend aardig als ik ben) vanmorgen gebracht met de auto. En ze vond het dus spannend dat ze alleen met de bus zou moeten. Dus ik zeg… app Mientje of ze ook met de bus gaat. Dan ben je niet alleen. Dat heeft ze gedaan en toen hebben we het bijna de hele tijd gehad over dat Mientje het bericht nog niet had gelezen. En dat Mientje haar telefoon als wekker gebruikt en dat dat wel heel raar was. Ergens in die rit heeft Mientje geantwoord maar dat heb ik niet meer meegekregen. Ik kan me daar werkelijk niks van herinneren. Ze zal het in haar hoofd tegen mij gezegd hebben. MaarGoed.
En daarna kon ik niks meer goed doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:livelink Hoe weet je dat, dat mensen jou als ontaarde moeder zien? Ik zou dat echt nooit denken in zo'n situatie.Dat hoort mijn dochter van haar vriendinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Wat ergquote:Op maandag 31 januari 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hoort mijn dochter van haar vriendinnen.
Wat zijn mensen soms toch hardquote:Op maandag 31 januari 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Thnx. Ze heeft het ff zwaar nu. Dus dat ze het op mij afreageert is eigenlijk heel helpend voor haar denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ze heeft in de stress gezeten en reageert dat op jou af.
Ik was eigenlijk ook wel serieus. Vanaf dat mijn dochter 16/17 jaar was kon ik niks meer goed doen. Ik liep echt op eieren, maar het was altijd mis. Op haar 18e wilde ze heel graag uit huis en wilde ik eigenlijk ook heel graag dat ze op kamers ging.
Het was eigenlijk helemaal niet nodig qua afstand naar school en ik was heel erg bang dat ik haar nooit meer zou zien als ze eenmaal op kamers was. Dat ze dan echt voorgoed weg zou zijn uit mijn leven. Maar nee, vanaf het moment dat ze op kamers ging is het weer goed tussen ons. We moesten gewoon even bij elkaar weg.
In ons dorp word ik sindsdien wel als ontaarde moeder gezien. Je kind zo jong op kamers als het eigenlijk niet nodig is wordt totaal niet begrepen hier.
Zoals mijn vriend zei toen hij klein was: ‘Sorry dat ik leef, sorry dat ik ademhaal, sorry dat ik besta!’quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ik ging op mijn 19e samenwonen en dat is voor de band met mijn ouders echt de beste beslissing ooit gebleken. Ik heb daarna zelden nog woorden gehad en ben zo blij met ze als ouders, terwijl ik daarvoor echt een verschrikkelijke puber was.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ze heeft in de stress gezeten en reageert dat op jou af.
Ik was eigenlijk ook wel serieus. Vanaf dat mijn dochter 16/17 jaar was kon ik niks meer goed doen. Ik liep echt op eieren, maar het was altijd mis. Op haar 18e wilde ze heel graag uit huis en wilde ik eigenlijk ook heel graag dat ze op kamers ging.
Het was eigenlijk helemaal niet nodig qua afstand naar school en ik was heel erg bang dat ik haar nooit meer zou zien als ze eenmaal op kamers was. Dat ze dan echt voorgoed weg zou zijn uit mijn leven. Maar nee, vanaf het moment dat ze op kamers ging is het weer goed tussen ons. We moesten gewoon even bij elkaar weg.
In ons dorp word ik sindsdien wel als ontaarde moeder gezien. Je kind zo jong op kamers als het eigenlijk niet nodig is wordt totaal niet begrepen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
In Duitsland heb je (schijnbaar) zoiets als kinderteller? Ik weet niet hoe je bord schrijft. Dat is gewoon een extra bord om je eigen maaltijd mee te delen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef FlyingFish het volgende:
Wij kunnen wel met onze kinderen uit eten, tabletloos ook. Zeker als ze kleurtjes hebben, maar anders vermaken ze zich ook goed met een dierenraadspel. Maar echt voor m’n plezier doe ik dat niet, dus dan vind ik het zonde van m’n geld. Is toch minimaal 3x ¤20 wat je extra betaalt voor meestal een bord frietjes, wat sap en een ijsje, en uiteindelijk eet je dus een stuk minder relaxt voor veel meer geld. Uit eten doen we dus alleen met volwassenen, met het gezin doen we goedkopere uitjes die iedereen leuk vindt: ijsjes halen, naar de Mac of lunchen bij de jumbo/bakker/la place met een lekker broodje. Dat laatste doe ik ook soms als 1 op 1 uitje met een van de kinderen.
Ik ben als kind overigens ook nooit met mijn ouders uit eten geweest. Pas toen ik alleen met mijn ouders (en hun vrienden) op wintersport ging, en toen was ik al 14 ofzo.
Maar dan moet ik mijn eigen maaltijd gaan delenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
In Duitsland heb je (schijnbaar) zoiets als kinderteller? Ik weet niet hoe je bord schrijft. Dat is gewoon een extra bord om je eigen maaltijd mee te delen.
Huh.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Heftig, mijn schoonvader kreeg klachten en in eerste instantie dachten ze aan iets als een depressie of burn-out. Dat bleek dus alzheimer...quote:Op maandag 31 januari 2022 21:18 schreef vencodark het volgende:
Met mijn schoonvader is de situatie inderdaad nogal zorgelijk. Sinds een aantal maanden had hij echt opvallende klachten en er onderzoek gedaan. Daar kwam heel recent dus Alzheimer + andere vorm van dementie uit.
Voor de kenners: hij lijkt nu al in stadium 5 te zitten.
Hulp is net een aantal weken aan de gang. Schoonmoeder trekt het emotioneel en fysiek (slechte gezondheid) heel slecht.
Dus ja: er zijn wel echt problemen en dat is heel erg. Het is niet de man zoals we hem altijd gekend hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotziekte is het, sterkte
Ik ging uit huis toen ik ging studeren, eerst nog een tijdje op en neer gereisd, maar dat kostte wel heel veel energie. Ik moet zeggen dat ik sinds ik uit huis ben, de relatie met mijn ouders er een stuk beter op is geworden
Fake it till you make it...
Jij kan in ieder geval nog twee tiny houses kwijtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:19 schreef SQ het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft 5 kinderen, en de oudste 3 zijn sowieso ongeveer op hun 18e verjaardag driftig het huis uit gestimuleerd. De vierde ging op dr 16e. Alleen de jongste is iets langer blijven plakken (tot 20 ofzo) maar die is zo tam en braaf, die loopt je niet in de weg.
Jammer alleen dat dat voor aaaalll onze kinderen geen reele optie meer gaat zijn. Ik ben dus serieus al 2 Tiny Houses in de achtertuin aan het plannen. Ik hoop dat 60 meter afstand net voldoende is
Ik wil een noodoplossing voor mijn kinderen, geen containerdorpquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:35 schreef F_r het volgende:
Hier is geen plek voor een tiny house helaas.
@:sq heb je nog een plekje over in de tuin?
Jullie hebben zoveel ruimte in huis dat je ze daar ook kunt ontlopenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wil een noodoplossing voor mijn kinderen, geen containerdorp
Uhuh.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:43 schreef F_r het volgende:
[..]
Jullie hebben zoveel ruimte in huis dat je ze daar ook kunt ontlopen
Ja maar de jouwe hebben toch evengoed eigen kamersquote:
Kinderen ontlopen? Hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:43 schreef F_r het volgende:
[..]
Jullie hebben zoveel ruimte in huis dat je ze daar ook kunt ontlopen
Dat wordt lekker verwarrend met TheGirlNextdoor en girlnextdoor. hierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hii iedereen, een nieuwe user die in dit deel van het forum gaat posten. Hang sinds 2014 rond op het forum en was altijd een beetje anti-kind, maar rond mijn 28ste begon dat langzaam om te slaan en nu ben ik 2 maanden aan het proberen zwanger te worden (leeftijd is nu 31)
Ik merk dat ik nu al begin te denken van, wat als het niet lukt en ik of mijn partner onvruchtbaar is? Is gewoon ook ongeduld, maar toch, ik ben nu al onzeker en nog maar net bezig. Ben ik nu zo erg of is dit herkenbaar?
Anyway, ik kijk ernaar uit hier ervaringen te lezen en hopelijk ook snel een heel leuk nieuwtje te kunnen delen
Ik zou ff je wasmachine draaien op 90 graden met een oude handdoek en een vaatwastablet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:58 schreef exode het volgende:
Mag ik even een wasvraag stellen? Ja ik mis de was opsom.
Gisteren was er iets met poep en plas en Juul. Haar eigen kleding was echt goor en is deels weggegooid. Vervolgens heeft verloofde een deel in de wasmachine gegooid op een te kort programma met een te lage temperatuur. Daar had ze ook mijn spijkerbroek bijgegooid die een beetje vies was geworden. Nu stinkt alles uit die was naar poep. Inmiddels is mijn spijkerbroek al 3 x gewassen maar stinkt ie nog steeds vreselijk.
What to do? Nee ik wil hem niet weggooien want het is mijn lievelings en hij wordt niet meer verkocht.
oh shit, wij ook bedenk ik me..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:31 schreef F_r het volgende:
Ik was 21 toen ik de deur uitging wilde wel eerder maar dat ging financieel niet helaas.
Ik moest de ouderbijdrage nog betalen voor de kinderen. Dat ze er maar iets leuks meedoen op school.
Ja dude (mijn telefoon maakt hier Fufr van!!!) dat beeld heb jij zelf geschetst 😅quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar de jouwe hebben toch evengoed eigen kamershet feit dat mijn overloop nogal overmaats is maakt niet dat we verdwalen in het huis.
Ik bedoel, het is een ruim huis, maar het is geen kasteel met 15 kamers ofzo.
(Sterker nog, momenteel zijn er 3 slaapkamers op 5 mensen)
Eh nee, dat beeld hebben anderen geschetst door steeds te roepen dat wij in zo'n kasteel wonenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dude (mijn telefoon maakt hier Fufr van!!!) dat beeld heb jij zelf geschetst 😅
Misschien komt het door je (oude)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Eh nee, dat beeld hebben anderen geschetst door steeds te roepen dat wij in zo'n kasteel wonen
Maakt verder niet uit hoor, maar het is nog steeds gewoon een huis met evenveel kamers als elk ander huis, ze zijn alleen gemiddeld wat groter
Dat wel maar niet heel groot ofzo. Ze hebben wel samen een douche boven. En als het moet kun je er een wc bijmaken wel met zo'n sanibroyeur niet ideaal maar het moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar de jouwe hebben toch evengoed eigen kamershet feit dat mijn overloop nogal overmaats is maakt niet dat we verdwalen in het huis.
Ik bedoel, het is een ruim huis, maar het is geen kasteel met 15 kamers ofzo.
(Sterker nog, momenteel zijn er 3 slaapkamers op 5 mensen)
Dan komen ze ook alleen nog beneden voor het eten straksquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:22 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat wel maar niet heel groot ofzo. Ze hebben wel samen een douche boven. En als het moet kun je er een wc bijmaken wel met zo'n sanibroyeur niet ideaal maar het moet wel kunnen.
Waar doel je nou op? Poepwas? Slaapkamergrootte? Tiny houses? Ik ben een beetje lostquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:29 schreef amaranta het volgende:
Wat nou als we eens gaan omdenken? En denken in mogelijkheden in plaats van beperkingen? Kom op chicas! Het glas is halfvol!
HG wasmiddel toevoeging tegen stinkend wasgoed.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:58 schreef exode het volgende:
Mag ik even een wasvraag stellen? Ja ik mis de was opsom.
Gisteren was er iets met poep en plas en Juul. Haar eigen kleding was echt goor en is deels weggegooid. Vervolgens heeft verloofde een deel in de wasmachine gegooid op een te kort programma met een te lage temperatuur. Daar had ze ook mijn spijkerbroek bijgegooid die een beetje vies was geworden. Nu stinkt alles uit die was naar poep. Inmiddels is mijn spijkerbroek al 3 x gewassen maar stinkt ie nog steeds vreselijk.
What to do? Nee ik wil hem niet weggooien want het is mijn lievelings en hij wordt niet meer verkocht.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:29 schreef amaranta het volgende:
Wat nou als we eens gaan omdenken? En denken in mogelijkheden in plaats van beperkingen? Kom op chicas! Het glas is halfvol!
Elke dag is even lang en dus is er altijd een tijdstip waarop iedereenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:32 schreef SQ het volgende:
Ik zit thuis te werken met een baby die niet echt ziek is maar ook niet echt happy en continu jengelend achter me aan kruipt. Wordt een fucking lange dag dit.
De algehele tendens somsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Waar doel je nou op? Poepwas? Slaapkamergrootte? Tiny houses? Ik ben een beetje lost
Ik vind het momenteel juist wel meevallen met het negativisme! Maar dat kan aan mij liggen hoorquote:
Hier nog steeds maar 1 positief... Tot nu toe zijn we op de jongste na, klachtenvrij. Zelftesten blijven ook negatief tot nu toe.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:12 schreef Deepfreeze het volgende:
@:vencodark, wat een rot ziekte ook. Maar dan gaat het ook snel. Hopelijk krijgt hij snel de zorg die hij nodig heeft..
Ik was 18 toe ik het huis uit ging. Studeren 200km verderop. Eindelijk. Ik heb echt wat issues met mijn moeder. Die kan ik prima hebben als ik eens in de paar weken haar zie en wekelijks eens bel. Maar echt niet dagelijks. Mijn man is degene die er weekendjes heen wil![]()
Hier 2 keer raak bij de GGD. Als het hier bij blijft qua klachten, ben ik blij met de booster![]()
De andere 2 testen vandaag en zullen ook wel positief zijn.
Mijn man heeft nu ook milde klachten en nog steeds een negatieve zelftest. Voor de grap zelf nog een zelftest gedaan. Maar die is ook negatief. Ik denk dat ik toch te weinig virus heb voor die test. De booster is nog maar 4 weken geleden, dus dit beestje is zo verwerkt..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:02 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier nog steeds maar 1 positief... Tot nu toe zijn we op de jongste na, klachtenvrij. Zelftesten blijven ook negatief tot nu toe.
Ik heb dat 3 weken lang gehad, maar ben niet positief te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:06 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Mijn man heeft nu ook milde klachten en nog steeds een negatieve zelftest. Voor de grap zelf nog een zelftest gedaan. Maar die is ook negatief. Ik denk dat ik toch te weinig virus heb voor die test. De booster is nog maar 4 weken geleden, dus dit beestje is zo verwerkt..
Al voelt mijn keel wel rauw en ben ik een tikkie benauwd. Als het hier maar bij blijft.
Net voor het eerst online boodschappen besteld. Komt dat picnic account dat ik in maart 2020 heb aangemaakt toch nog van pas
Met een Tiny house in de tuin hoeven ze toch niet het huis in? Klein stukje prikkeldraad om een stuk tuin af te zetten & that’s itquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kinderen ontlopen? Hahaha
Dat krijgt zelfs Beyoncé niet voor elkaar in haar mansion.
De positieve GGD test van mij en jongste+positieve zelftest van oudste maken dat ik denk dat het toch wel corona is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef lunapuella het volgende:
Er gaat ook een verkoudheid rond met die symptomen dus dat kan het ook zijn @:Deepfreeze
Ik heb ook corona in huis gehad maar al die tijd negatief gebleven (meerdere keren getest, zowel zelftest als GGD) en heb nu wel die verkoudheid. Sluit niet uit dat het nu corona is voor jou, maar het hoeft dus niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
De positieve GGD test van mij en jongste+positieve zelftest van oudste maken dat ik denk dat het toch wel corona is.
Die verkoudheid had ik sinds halverwege december op&af. Nu is het niet erger, alleen geen snot.
Mijn man heeft de pcr uitslag van zijn werk ook terug, negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:06 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Mijn man heeft nu ook milde klachten en nog steeds een negatieve zelftest. Voor de grap zelf nog een zelftest gedaan. Maar die is ook negatief. Ik denk dat ik toch te weinig virus heb voor die test. De booster is nog maar 4 weken geleden, dus dit beestje is zo verwerkt..
Al voelt mijn keel wel rauw en ben ik een tikkie benauwd. Als het hier maar bij blijft.
Net voor het eerst online boodschappen besteld. Komt dat picnic account dat ik in maart 2020 heb aangemaakt toch nog van pas
Nog geen kind op school hebben, scheelt een hoop denk ik... Ik heb corona gehad toen ik zwanger was, inmiddels alweer 13 maanden geleden. Maar kinderen niet en man ook niet. Het hoeft dus niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:36 schreef arvensis het volgende:
Als ik jullie zo hoor denk ik dat het niet lang meer zal duren voordat wij ook corona hebben.Tot nu toe hebben we het steeds buiten de deur kunnen houden.
Dat is balen dat hij nog zo snottert en hoest... hier nog beetje keelpijn en wat snot zegt ze. Af en toe ga ik even buurten aan de andere kant van de gang en ze appt als ze iets nodig heeft. Schatje, ze wilde zelf op haar kamer en tot nu toe vermaakt ze zich nog.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:51 schreef Phaidra het volgende:
Dat 24 uur klachtenvrij vind ik echt een drama. Jongste is nog onwijs aan het snotteren en af en toe hoesten dus dat wordt morgen ook weer niet naar school. Hij had anders maandag al uit isolatie gemogen. Ik ben bang dat hij de hele week nog thuis zit…
Maar. Vandaag hebben beide kinderen echt goed aan school gewerkt. En we liepen net een half uurtje buiten, dat durfde ik wel aan. Morgen mag ik het huis weer legaal verlaten.
Ik heb er twee op de opvang. Al die kindjes hebben ook schoolgaande broers en zussen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nog geen kind op school hebben, scheelt een hoop denk ik... Ik heb corona gehad toen ik zwanger was, inmiddels alweer 13 maanden geleden. Maar kinderen niet en man ook niet. Het hoeft dus niet.
Je bent bekent met de FOK!wet?...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:48 schreef Nanukerst het volgende:
Hier ook 1 besmette en de rest niet. En wij zijn een heel fysiek gezin: er wordt veel geknuffeld, gekust, en gestoeid. Afstand houden toen de Puber besmet was deden we niet hoor, werkt niet goed voor zijn mentale gesteldheid (en voor de mijne overigens ook niet). Wellicht ben ik wel 1 van de mensen die niet besmet kan raken, op het werk komt de een na de andere uitbraak voorbij en ik blijf onaangetast.
De grootste uitbraak in mijn omgeving tot dusver was toch echt op het kinderdagverblijf helaasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nog geen kind op school hebben, scheelt een hoop denk ik... Ik heb corona gehad toen ik zwanger was, inmiddels alweer 13 maanden geleden. Maar kinderen niet en man ook niet. Het hoeft dus niet.
Wij zijn volgens mij alle 4 immuun. T komt toch redelijk vaak in aanraking met kinderen om haar klas die dan een dag later positief testen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:26 schreef Amsel het volgende:
Mijn dochter lijkt ook wel immuun, nog steeds niet ziek. Ze vindt het wel heel lastig dat de klas half leeg is en dat haar beste vriendje en vriendinnetje er niet zijn, want ze is niet zo'n sociaal wonder.
bronquote:Sommige mensen geraken niet besmet met het coronavirus, terwijl hun partner of kind wel besmet is. Britse wetenschappers vermoeden dat deze personen een zekere immuniteit hebben opgebouwd na een verkoudheid veroorzaakt door een ander, banaal coronavirus. Daardoor zouden ze iets minder vatbaar zijn voor een besmetting met SARS-CoV-2. Er zijn honderden mogelijke verwekkers van verkoudheden, waarvan een minderheid banale coronavirussen zijn.
Bij ons zat er een betaallink bij, dan is het wel vlot gepiept. (Haha autocorrect maakte er gepoept van, past bij de wasmachinevraag van @exode )quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:31 schreef F_r het volgende:
Ik moest de ouderbijdrage nog betalen voor de kinderen. Dat ze er maar iets leuks meedoen op school.
Ik hoor meerdere mensen die ook moesten overgeven met corona. Als je twijfelt waarom dan niet naar de ggd?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim had een zelftest gedaan en die was negatief. Maar ik had me niet in gelezen van te voren en wist niet dat je nu blijkbaar ook de keel moet meenemen.
Ze was zondag en maandag wel flink aan het hoesten, zere keel en veel overgeven. Nu gaat het langzaam wat beter. Ik twijfel nu om nog een test te doen incl keel.
Ik heb het idee dat het meer op buikgriep lijkt. Maar ja door corona ga ik daar dan weer over twijfelen.
Twijfel omdat het vandaag al een heel stuk beter gaat. Maar aan de andere kant is een test bij de ggd ook zo gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik hoor meerdere mensen die ook moesten overgeven met corona. Als je twijfelt waarom dan niet naar de ggd?
Zelftesten zijn volgens mij iets minder gevoelig en omikron lijkt meer in de keel te zitten, dus dan zou ik ook de keel doen...
Even andersom, waarom zou je het perse willen testen en weten als de klachten bijna over zijn? Gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim had een zelftest gedaan en die was negatief. Maar ik had me niet in gelezen van te voren en wist niet dat je nu blijkbaar ook de keel moet meenemen.
Ze was zondag en maandag wel flink aan het hoesten, zere keel en veel overgeven. Nu gaat het langzaam wat beter. Ik twijfel nu om nog een test te doen incl keel.
Ik heb het idee dat het meer op buikgriep lijkt. Maar ja door corona ga ik daar dan weer over twijfelen.
Hier was dat omdat kind in kwestie dan nog maar 1 vaccinatie hoeft te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:59 schreef LeSage het volgende:
[..]
Even andersom, waarom zou je het perse willen testen en weten als de klachten bijna over zijn? Gewoon nieuwsgierig
Edit: misschien meer een vraag aan de reacties op jouw post bij nader inzien![]()
Ohja goeie! Maar weer even biotex kopen voor de toekomstige kakjepakjes van nieuwe babyquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:12 schreef Mariposas het volgende:
alles wat stinkt een nacht laten weken met een flinke scheut biotex of vloeibare ossengalzeep. Dit zorgt ervoor dat de enzymen afbreken. Die enzymen zorgen voor die lucht.
En in het vervolg de poep- en plaskleding eerst uitspoelen of op het spoelprogramma in de wasmachine doen. De plekken die daarna viezig zijn insmeren met ossengalzeep. Daarna meewassen met de overige kleding.
Ja dat is ook erg, als je behandeling daardoor in gevaar komt. Daar mag je best over klagen. Heb het ook niet over zulke situaties, maar zie werkelijk iedereen telkenmale over dat onderwerp beginnen. De meesten zitten niet in een vergelijkbare situatie...dat ze een positieve test vrezen omdat iets belangrijks dan niet door kan gaan. Bij het merendeel vrezen ze het resultaat vooral omdat het gewoon vervelend is. Maar dat heeft heel NL dus. Daar is niks uitzonderlijks aan. Corona is hier gewoon het mainstream onderwerp gewordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:34 schreef exode het volgende:
Nou Morgan als wij morgen niet naar het ziekenhuis kunnen vanwege een positieve test, word ik niet een beetje boos maar heel erg boos. En verdrietig.
En zo zit iedereen in lastige situaties als ze in Q moeten.
Succes!! Mogen ze allebei vandaag?quote:Op woensdag 2 februari 2022 06:03 schreef Tink89 het volgende:
5:40 de wekker want eindelijk buisjes vandaag. Here we go!
Ik verbaas me er meer over dat er vaak bij gezegd wordt 'besmet via... *insert om het even wie*'quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:32 schreef MorganLeFay het volgende:
Écht elke discussie hier eindigt in een typische winterkwalen-opsom en mededeling of er wel/niet risico is gelopen op corona, hoe ellendig een eventuele quarantaine zou zijn, wat de uitslag van de zelftest is, en bij een negatieve...hoe ellendig het vervolgens is om dan een afspraak te maken voor een PCR en tot slot de uitslag van die PCR...waarbij een positieve eindigt in sterktewensen![]()
Let it go jongens! Heel Nederland zit in dezelfde situatie, er is ook nog een hele wereld buiten corona en verkoudheidjesIk maak me er i.i.g. allang niet meer druk over
![]()
Nou sterkte met die buisjes Tink! Valt hartstikke mee hoor en het werkt super
Nog 3 dagen en de OS beginnen! Grote voordeel van thuiswerken is toch wel dat we straks elke ochtend live het schaatsen kunnen volgen op tv!![]()
Weet nog van 4 jaar terug, dat het wifi-netwerk op mijn werk steeds op het hoogtepunt overbelast was, misten we massaal het belangrijkste
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:56 schreef douche-eendje het volgende:
Ik hoop vooral dat het buiten de deur blijft voor Anna. RS virus heeft al voor 8 dagen ziekenhuisopname inclusief IC gezorgd in december. Maar ook meer en meer besmettingen in onze omgeving dus het is nu echt afwachten tot het zover is.
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Gefeliciteerd @:douche-eendje
Corona is nu zo mainstream dat het dan hier weer thuishoort tussen de wasmiddel en 'wat eten we vandaag' gesprekken![]()
Olympische spelen is wel lekker background tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
En best een reëel risico, zelfs zonder storm!quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:41 schreef Phaidra het volgende:
Als je 1,5e week in isolatie zit met met je gezin, maak je gewoon weinig andere dingen mee![]()
. Het hoogtepunt was de bestelling van Picnic in de storm. Het was best naar geweest als het karretje omgekieperd was en wij geen boodschappen hadden gehad
.
Dat is dan wel vlot. Hier blijven we nog steeds negatief testen... ook geen klachten gelukkig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Succes @:Tink89!!
Hier nr3 ook positief. Niet gek gezien de klachten. Als het vlot over gaat en man positief test zijn we in 9 dagen van de ellende af. En met 3 prikken en een natuurlijke besmetting voel ik me bijna onoverwinnelijk
Heerlijk!quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:47 schreef Aure het volgende:
Heeeerlijk Netflixen! Of beetje rondstruinen op vintedof gewoon fokken natuurlijk.
M'n peuter zit dino Dana ofzo te kijken en de baby speelt al bijna 2 uur met een doos en wat duplo. Ik heb gewoon warme koffie gedronken
Ohh noes, dat is wel pittig. Otis heeft ook zo z'n buien maar kan dus ook heel goed zelf spelen, net zoals z'n broer. Dus ik tel m'n zegeningen. Misschien toch maar afzien van die potentiële derdequote:Op woensdag 2 februari 2022 10:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Heerlijk!
Mijn tweede baby kon ook zo lekker spelen dus de verwachtingen voor nummer 3 waren hooggespannen. Helaas is dit exemplaar een klassieke beenklever
Nee geen choco, mag pas over een half uur eten. Moet bijna 20 kilo af.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:59 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Nijna. We zaten zaterdag nog 2 uur met D in de auto. Vermoed dat dat een snelkookpan is geweest. Twee vriendjes waar hij veel mee samen werkt/spreekt op school zitten nu met D in een call. Ook thuis.
Ik heb net nog wat achterstallig snoeiwerk gedaan in de tuin. Nu even op een stoel in de zon. Heerlijk![]()
@:SQ, Netflix en thee en chocolade.
Ook geen blokje pure?quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee geen choco, mag pas over een half uur eten. Moet bijna 20 kilo af.
(Ja dat moet echt.)
Ik gebruik oordopjes voor dit soort dingen, anders trek ik het ook echt niet. Sterkte alvast (en ook veel plezier).quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:10 schreef Clubsoda het volgende:
Hier is het stilte voor de storm, zometeen kinderfeestje... Ik ben niet zo goed met prikkelshet is sneuiig dat 1/3 van de genodigden niet kan komen want ziek of quarantaine, maar ik heb de rest extra knakworsten beloofd
goed voor het leren meeveren zullen we maar denken.
Dat klinkt echt als pure marteling. Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:37 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ook geen blokje pure?
Succes!
Moet opeens aan een chocolade meditatie denken. Dat je eerst 10 minuten eraan denkt, de smaak bedenkt, de structuur. Dat ene blokje daarna was echt geniaal qua smaak
Ik ook hoor. En ook genoeg (en dan buikpijn). Het was wel een leuke ervaring om te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als pure marteling. Waarom zou je dat willen?
#teammeteenopeten!
Oh ja dat deden we bij mindfulnessquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:37 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ook geen blokje pure?
Succes!
Moet opeens aan een chocolade meditatie denken. Dat je eerst 10 minuten eraan denkt, de smaak bedenkt, de structuur. Dat ene blokje daarna was echt geniaal qua smaak
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:08 schreef exode het volgende:
Wie eet er 1 blokje? Zelfde mensen die 1 handje chips eten zeker?
(zo is mijn verloofde, dat verklaart haar 6pack en dat ik die niet echt heb zeg maar)
Ik doe met je mee. Geen 20kilo gok ik maar een kilo of 7 a 10 welquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee geen choco, mag pas over een half uur eten. Moet bijna 20 kilo af.
(Ja dat moet echt.)
Dat deed ik gister met cassave kroepoek. Dus ik had extra stappen op mijn fitbit toen ik terug liep naar de keuken om het bakje weer te vullenquote:
Ah dat doe ik dus fout. Geen fitbit maar een stappenteller op de foon en die sleep ik niet mee als ik het bakje opnieuw vul.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat deed ik gister met cassave kroepoek. Dus ik had extra stappen op mijn fitbit toen ik terug liep naar de keuken om het bakje weer te vullen
Hahahahahquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat deed ik gister met cassave kroepoek. Dus ik had extra stappen op mijn fitbit toen ik terug liep naar de keuken om het bakje weer te vullen
Amateurquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:22 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ah dat doe ik dus fout. Geen fitbit maar een stappenteller op de foon en die sleep ik niet mee als ik het bakje opnieuw vul.
Ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:08 schreef exode het volgende:
Wie eet er 1 blokje? Zelfde mensen die 1 handje chips eten zeker?
(zo is mijn verloofde, dat verklaart haar 6pack en dat ik die niet echt heb zeg maar)
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jep. scheelt dat de stomme app al een paar weken een storing heeft waardoor ik automatisch mijn weekdoel haal.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:25 schreef BE het volgende:
[..]Deze vrouw weet!
Wij kochten afgelopen weekend een 5 kilo emmer nutella, want dat vinden de kinderen zo leuk.
En dus eet ik danbeschuitjes nutella
om 22u 's avonds...
![]()
![]()
Lepel! Goeie! Scheelt weer calorieën!quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]![]()
Dat je daar beschuit bij gebruikt! Een lepel is toch genoeg? Of een soepstengel…
Juist. En in Nutella zitten niet veel vitaminen, dus je moet er veel van eten om voldoende vitaminen binnen te krijgenquote:
Nutella op Mariakoekjes, nog beterquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]![]()
Dat je daar beschuit bij gebruikt! Een lepel is toch genoeg? Of een soepstengel…
Noten zijn goed toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Juist. En in Nutella zitten niet veel vitaminen, dus je moet er veel van eten om voldoende vitaminen binnen te krijgen
Ik heb dan zaterdag denk ik niet lang genoeg met mijn jongste in de auto gezeten (10 minuten heen en 10 minuten terug naar de teststraat)...quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:59 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Nijna. We zaten zaterdag nog 2 uur met D in de auto. Vermoed dat dat een snelkookpan is geweest. Twee vriendjes waar hij veel mee samen werkt/spreekt op school zitten nu met D in een call. Ook thuis.
Ik heb net nog wat achterstallig snoeiwerk gedaan in de tuin. Nu even op een stoel in de zon. Heerlijk![]()
@:SQ, Netflix en thee en chocolade.
Haha, die zijn nog in de groei he!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind denken aan een lepel nutella eten al een smerig idee. Ik houd wel van chocopasta, maar waarom mensen dat los eten begrijp ik echt niet. Mayonaise vind ik ook lekker bij friet, maar een losse hap mayoEén van mijn dochters eet dat overigens wel graag los als ze de kans krijgt
Sowieso onbegrijpelijk dat zij zo slank blijven als je ziet wat daar qua maaltijden in gaat.
Leuk! Zo'n baan mot ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:30 schreef douche-eendje het volgende:
chocolade
![]()
Dat is trouwens wel een van de verbeteringen van mijn nieuwe baan. Ik kan straks op de fietsen onze 2e auto kan straks weg.
En had ik al gezegd dat ik zo betaald krijg om te eten. Dat is geen grap. Kwaliteit van aardappelen, groente en fruit meten is een van de werkzaamheden die ik ga doen en dat is dus ook op het gebied van smaak.
Drop kan ook zonder zere keel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik doe ook niet aan kleine porties. En erover lezen maakt hongerig.. Net 2 mini choco reepjes op (1 met kokos, 1 nep mars).
En picnic brengt straks drop voor mijn zere keel
Mijn kinderen eten klonten boter.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind denken aan een lepel nutella eten al een smerig idee. Ik houd wel van chocopasta, maar waarom mensen dat los eten begrijp ik echt niet. Mayonaise vind ik ook lekker bij friet, maar een losse hap mayoEén van mijn dochters eet dat overigens wel graag los als ze de kans krijgt
Sowieso onbegrijpelijk dat zij zo slank blijven als je ziet wat daar qua maaltijden in gaat.
Zolang je echt alleen groenten en fruit moet testen wel. Moeten geen andere zaken bij komen want dan gaat het foutquote:
NOMquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef pinquit het volgende:
Vicky neemt gewoon hele schepen aan Nutella
Oh echt, het is mijn grootste zwakke plek. Nutella en Ferrero Rocher.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:48 schreef SQ het volgende:
Ik vind Nutella ook een beetje overrated. Kan dat gelukkig makkelijk negeren.
Jammer dat ik een miljoen andere dingen wel gewoon naar binnen schurk.
Slagroom met een beetje chocoladesaus erdoor zodat je chocoladeslagroom hebt!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:35 schreef Vaiana het volgende:
Slagroom.Dat eet ik het allerliefste gewoon los. Vanaf kinds af aan al, volgens mijn moeder.
Ooooh! Koekela!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:40 schreef Vicky het volgende:
Slagroom zo uit de fles ✔
Scheep Nutella (sws chocopasta uit de pot) ✔
Hagelslag uit het pak ✔
Gister hadden we taart van koekela; carrotcake en lemen merengue.. vandaag was het dudok red velvet en appeltaart..
En dan wil ik ze allebei..dus ipv 1 grote punt, 2 kleine puntjes 🤣
Een beker warme chocomel en dan slagroom erop spuiten en dat er aflepelen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slagroom met een beetje chocoladesaus erdoor zodat je chocoladeslagroom hebt!
Oehhhhhh.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slagroom met een beetje chocoladesaus erdoor zodat je chocoladeslagroom hebt!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:55 schreef arvensis het volgende:
Ik doe net zoveel hagelslag op brood tot ik van die chocolaatjes krijg. Soms zitten er op U.’s broodje 3 en op de mijne niks.Dan steel ik er twee.
![]()
Laatst wilde ik stiekem wat snoepen tijdens het koken zonder dat de kinderen het zagen.. deed ik bijna een bouillonblokje m’n mond.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:42 schreef SQ het volgende:
Ik ben vrij, de baby slaapt.
Huishouden of netflix?Ik ben vandaag vrij en kleuter had meteen uit school een speeldate. Dus ik dacht ook een uurtje kindvrij te zijn als dreumes een dutje doet, wat ze altijd zonder problemen doet. Behalve vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen huishouden en geen Netflix.
De hoofdreden om naar Rotterdam te gaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:58 schreef Aure het volgende:
Koekelahet is dat ik niet naar buiten mag anders was ik er meteen naar toe gelopen
die pecan caramel dingen en white macadamia cookies
![]()
Boks.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:52 schreef BE het volgende:
[..]
Oh echt, het is mijn grootste zwakke plek. Nutella en Ferrero Rocher.
Wat een eikelquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:00 schreef Nolita het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij en kleuter had meteen uit school een speeldate. Dus ik dacht ook een uurtje kindvrij te zijn als dreumes een dutje doet, wat ze altijd zonder problemen doet. Behalve vandaag.![]()
Geen huishouden en geen Netflix.
Nee he, ik vond sommige gewoon vies. En voordat ik chocolade vies vind......quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:33 schreef Donna het volgende:
Jumbo gevulde paaseitjes zijn helemaal niet zo lekker dit jaar. En HEMA heeft zo te zien de tompouce eitjes niet.
Er is een reden dat ik geen Nutella koop🤣🤣quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef pinquit het volgende:
Vicky neemt gewoon hele schepen aan Nutella
Die ken ik nog niet..quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:53 schreef BE het volgende:
[..]
Ooooh! Koekela!Ik zou er zo voor in mijn auto stappen nu! Die verzameldoos met brownies
![]()
Pure liefde! Echt! Delen my ass!
Ik had nougat, pecan-karamel en karamel. Ten eerste had ik gewoon een herkenbare vulling verwacht (dus echte karamel zeg maar) maar het was gewoon een bruinige substantie en ten tweede smaakten ze alle 3 ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee he, ik vond sommige gewoon vies. En voordat ik chocolade vies vind......
Mijn vader heeft een nieuwe Fitbit omdat het bandje van zijn oude kapot wasquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:22 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ah dat doe ik dus fout. Geen fitbit maar een stappenteller op de foon en die sleep ik niet mee als ik het bakje opnieuw vul.
Haha die krijg ik elk jaar van m'n schoonzusje!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef Vaiana het volgende:
Ooit wil ik nog een zak of doos met 1 van alle Jamin paasei smaken.Dat lijkt me echt baas, maar calorie technisch mag ik dat nooit van mezelf.
Mediamarkt heeft een outlet. Ik vond daar een fitbit versa 3 voor ¤130,-. Vond ik erg leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef Vaiana het volgende:
Ja ik wil ook een fitbit! Maar zit steeds te hopen op een betere aanbieding omdat ik het best veel geld vind voor iets wat feitelijk weinig nut heeft.
Ohja dat kan ik af en toe wel in de gaten houden, thanks! Ik had eigenlijk bedacht een Charge 4 te willen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft een outlet. Ik vond daar een fitbit versa 3 voor ¤130,-. Vond ik erg leuk.
Noez! Wat zonde.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef exode het volgende:
Ik ben ooit aangehouden op schiphol met 2 kilo paaseieren die ik meenam voor een vriendin in het buitenland.
Het was MKZ en het was een melkproduct. Ik kon praten als brugman, de zak mocht niet mee en bijna mijn vlucht gemist.
En daarna hadden zij van de douane paaseitjes bij de koffie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef exode het volgende:
Ik ben ooit aangehouden op schiphol met 2 kilo paaseieren die ik meenam voor een vriendin in het buitenland.
Het was MKZ en het was een melkproduct. Ik kon praten als brugman, de zak mocht niet mee en bijna mijn vlucht gemist.
Kunnen we zo weer maken!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Donna het volgende:
Fitbit is zo fijn! Ooit hadden we ook Fok! weekchallenges. Anyone die weet of dat er nog is?
Weinig nut?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef Vaiana het volgende:
Ja ik wil ook een fitbit! Maar zit steeds te hopen op een betere aanbieding omdat ik het best veel geld vind voor iets wat feitelijk weinig nut heeft.
Wtfquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef exode het volgende:
Ik heb je volgens mij uitgenodigd voor een workweek hustle!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Kunnen we zo weer maken!
[..]
Weinig nut?![]()
Je moest eens weten hoe extreem mijn activiteitsniveau is gestegen sinds ik mezelf in september 2018 een fitbit kado deed. Dat waren echt een paar van de best bestede euro's van mijn leven
Mijn verwachting is dat ik er niet actiever van word.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Kunnen we zo weer maken!
[..]
Weinig nut?![]()
Je moest eens weten hoe extreem mijn activiteitsniveau is gestegen sinds ik mezelf in september 2018 een fitbit kado deed. Dat waren echt een paar van de best bestede euro's van mijn leven
Waarom wil je er dan 1?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat ik er niet actiever van word.![]()
Maar misschien valt dat reuze mee, wie weet.
Ik had m dus vanochtend per ongeluk scheef aan de lader gedaan. Zou ik m om doen na een uurtje, nog leeg dus.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef SQ het volgende:
Er schuilt trouwens ook wel gevaar in een fitbit. Zo viel de mijne laatst midden in mijn hardlooprondje dood.
HEB JE DUS HELEMAAL VOOR NIKS GEREND. Echt kak is dat.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef SQ het volgende:
Er schuilt trouwens ook wel gevaar in een fitbit. Zo viel de mijne laatst midden in mijn hardlooprondje dood.
HEB JE DUS HELEMAAL VOOR NIKS GEREND. Echt kak is dat.
Herkenbare kutzooi.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had m dus vanochtend per ongeluk scheef aan de lader gedaan. Zou ik m om doen na een uurtje, nog leeg dus.
Omdat ik best al wel eens sport en benieuwd ben wat mijn hartslag dan doet en hoe effectief ik sport enzo.quote:
Zo nou echt. Hilarisch.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:16 schreef Donna het volgende:
Mijn Fitbit is heel positief over mijn slaap. Fitbit heeft geen kinderen denk ik
Mijn Apple Watch zegt ook dat mijn slaap verbeterd kan wordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:18 schreef pinquit het volgende:
Ik slaap ruk volgens m'n fitbit en dat klopt aardig!
Samequote:Op woensdag 2 februari 2022 16:16 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Mijn Apple Watch zegt ook dat mijn slaap verbeterd kan worden
Maar dat ding doet niets anders bij mij dan inderdaad laten zien dat ik veel te weinig beweeg. Ik wil echt wel meer, maar wanneer?
Dit... hetzelfde hier. En toen heb ik een huawei horloge gekocht, wat het gelukkig ook goed doet icm mijn huidige samsung telefoonquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:16 schreef Kyara het volgende:
Mijn fitbit ging niet lekker in combinatie met mijn Huawei. Wel jammer maar ik werd er zo schijtziek van dat ik steeds mijn telefoon opnieuw moest opstarten om weer opnieuw verbinding te maken met de app.
Dat klinkt goed. Ga ik zeker eens proberen!quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:42 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dit... hetzelfde hier. En toen heb ik een huawei horloge gekocht, wat het gelukkig ook goed doet icm mijn huidige samsung telefoon. Nu zet ik mijn telefoon eigenlijk altijd op stil, want als ik gebeld wordt dan krijg ik dat op mijn horloge. Mijn man heeft de grote versie, die kan ook opnemen met zijn horloge en dan terugpraten. Dat kan die van mij niet, maar scheelt wel 4mm in doorsnee.
@:_Ingrid_ heb je wel eens bugles nacho cheese met heksenkaas gedaan? Dat is ook lekker!
Nee joh, het is mierzoet. Kaas is niet zoet. Kaas is zout.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:19 schreef Phaidra het volgende:
Dat is toch gewoon een soort paturain?
Oh nee, da’s niet bestquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh, het is mierzoet. Kaas is niet zoet. Kaas is zout.
Zo zit ik al tijden te spelen met het idee van een Apple Watch. Inderdaad om mezelf een schop onder de kont te geven...quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Kunnen we zo weer maken!
[..]
Weinig nut?![]()
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:09 schreef Sjeen het volgende:
Nutella uit de pot lepelenSpeculoospasta
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Onze smaken liggen qua letterlijk alles in het leven zo ver uiteen
Dat lust ik wel 🤣🤣quote:
Vast rooster met roterende plek naast mama. De rest heeft gewoon pech. (Ik heb er wel maar 2 maar er is maar plek voor 1 kind naast mama aan onze tafel)quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:04 schreef SQ het volgende:
Vraagje aan de moeders met 3 kinderen. Wat doe je als bij het avondeten alle 3 de kinderen naast mama willen zitten? Ze geven allemaal geen sjoege ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |