Darnquote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef PoesInDoos het volgende:
112.278 positieve cronatesten vandaag. /eindedienstmelding
Ze zijn de achterstanden aan het wegwerkenquote:
Ik ben wel benieuwd waarom je het jezelf zo aantrekt? Voor het geval je denkt dat ik je belachelijk maak omdat jij wel wat aan de tips had, dat is zeker niet het geval. Maar mede omdat jij er wat mysterieus over deed, de naam ‘cursus’ en de prijs ervan vind ik uitkomst van de ‘cursus’ inderdaad wat lachwekkend. Het zijn verder goede aandachtspunten voor boodschappen doen, en wat ik idd zei kan ik me voorstellen dat het ook als een schop onder je kont werkt.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor en ik snap je eerlijke reactie ook gewoon (geld ook terug gevraagd?), maar alle minachtende![]()
reacties die daarop volgden vond ik nogal lullig.
Ik ben door de cursus in ieder geval wel weer gemotiveerd (en ik denk ook dat daar een groot deel van de kracht zit) en heb afgelopen weekend weer een stuk minder geld uitgegeven. Gelukkig kan ik 'm 5 jaar lang herhalen.
/carequote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Yeuj daar zit ook weer een bijdrage van mijn gezin bij.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Nee het ging me niet om jouw reactie, die zag ik pas later zelfs na mijn reactie erop. Ik had eerst alleen je vraag aan mij gelezen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je het jezelf zo aantrekt? Voor het geval je denkt dat ik je belachelijk maak omdat jij wel wat aan de tips had, dat is zeker niet het geval. Maar mede omdat jij er wat mysterieus over deed, de naam ‘cursus’ en de prijs ervan vind ik uitkomst van de ‘cursus’ inderdaad wat lachwekkend. Het zijn verder goede aandachtspunten voor boodschappen doen, en wat ik idd zei kan ik me voorstellen dat het ook als een schop onder je kont werkt.
(Ben jij soms degene die deze cursus geeft?)![]()
Je ademt waarschijnlijk te hardquote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ik kwam thuis uit werk. En nu is ze chagrijnig. Ergens heb ik een cruciale fout gemaakt. Maar waar?
Je kwam thuis.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ik kwam thuis uit werk. En nu is ze chagrijnig. Ergens heb ik een cruciale fout gemaakt. Maar waar?
Tot ze uit huis zijn. Eén van de redenen dat mijn dochter op haar 18e al uit huis is gegaan.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
😢 hoe lang moet ik mm adem inhouden? Tot ze 17 is?
klinkt als een vrouw. Wat worden ze snel groot hè.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ja. Alleen voor jezelf, natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm dus ik kan beter overwerken en daarna door de mcdrive. Is dat wat je bedoelt?
“JIJ BENT OOK ALTIJD CHAGRIJNIG. MAG IK OOK EENS?”quote:Op maandag 31 januari 2022 18:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
klinkt als een vrouw. Wat worden ze snel groot hè.
Omkopen met eten werkt tot het eten op is. Daarna zijn ze weer boos op je. Is wel echt een meidenpuberding trouwens. Mijn zoon kan ook chagrijnig zijn, maar dat is zelden heel persoonlijk naar mij gericht.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm dus ik kan beter overwerken en daarna door de mcdrive. Is dat wat je bedoelt?
Nee okay, maar 123.456 (of zoiets) is wel heel veel, zelfs als je achterstanden wegwerkt.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:28 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ze zijn de achterstanden aan het wegwerken![]()
Het doet me eigenlijk niets meer.. vorig jaar dikke paniek om de 10k tijdens ''Dansen met Janssen'' en nu.. ? Meh. Groepsimmuniteit.
Maar ff alle gekheid op een stokje hè. Ik kwam thuis en vroeg iets over hoe het was gegaan met de bus, want dat vond ze spannend.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Omkopen met eten werkt tot het eten op is. Daarna zijn ze weer boos op je. Is wel echt een meidenpuberding trouwens. Mijn zoon kan ook chagrijnig zijn, maar dat is zelden heel persoonlijk naar mij gericht.
Heb je hallo gezegd?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Snap ik, maar de GGD-mevrouw heeft me zo vreselijk mishandeld vorige week dat IK alleen nog ga als ik een positieve zelftest hebquote:Op maandag 31 januari 2022 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, maar 123.456 (of zoiets) is wel heel veel, zelfs als je achterstanden wegwerkt.
Overigens maak ik me over de huidige variant idd ook niet echt druk meer, maar ik wil wel weten of ik positief ben, ik ben best wel vaak met mijn vader onderweg naar het een of het ander.
Herkenbaar. Ze heeft in de stress gezeten en reageert dat op jou af.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ff alle gekheid op een stokje hè. Ik kwam thuis en vroeg iets over hoe het was gegaan met de bus, want dat vond ze spannend.
Ik had haar nl (zo ontzettend aardig als ik ben) vanmorgen gebracht met de auto. En ze vond het dus spannend dat ze alleen met de bus zou moeten. Dus ik zeg… app Mientje of ze ook met de bus gaat. Dan ben je niet alleen. Dat heeft ze gedaan en toen hebben we het bijna de hele tijd gehad over dat Mientje het bericht nog niet had gelezen. En dat Mientje haar telefoon als wekker gebruikt en dat dat wel heel raar was. Ergens in die rit heeft Mientje geantwoord maar dat heb ik niet meer meegekregen. Ik kan me daar werkelijk niks van herinneren. Ze zal het in haar hoofd tegen mij gezegd hebben. MaarGoed.
En daarna kon ik niks meer goed doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:livelink Hoe weet je dat, dat mensen jou als ontaarde moeder zien? Ik zou dat echt nooit denken in zo'n situatie.Dat hoort mijn dochter van haar vriendinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Wat ergquote:Op maandag 31 januari 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hoort mijn dochter van haar vriendinnen.
Wat zijn mensen soms toch hardquote:Op maandag 31 januari 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hoort mijn dochter van haar vriendinnen.
Thnx. Ze heeft het ff zwaar nu. Dus dat ze het op mij afreageert is eigenlijk heel helpend voor haar denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ze heeft in de stress gezeten en reageert dat op jou af.
Ik was eigenlijk ook wel serieus. Vanaf dat mijn dochter 16/17 jaar was kon ik niks meer goed doen. Ik liep echt op eieren, maar het was altijd mis. Op haar 18e wilde ze heel graag uit huis en wilde ik eigenlijk ook heel graag dat ze op kamers ging.
Het was eigenlijk helemaal niet nodig qua afstand naar school en ik was heel erg bang dat ik haar nooit meer zou zien als ze eenmaal op kamers was. Dat ze dan echt voorgoed weg zou zijn uit mijn leven. Maar nee, vanaf het moment dat ze op kamers ging is het weer goed tussen ons. We moesten gewoon even bij elkaar weg.
In ons dorp word ik sindsdien wel als ontaarde moeder gezien. Je kind zo jong op kamers als het eigenlijk niet nodig is wordt totaal niet begrepen hier.
Zoals mijn vriend zei toen hij klein was: ‘Sorry dat ik leef, sorry dat ik ademhaal, sorry dat ik besta!’quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ik ging op mijn 19e samenwonen en dat is voor de band met mijn ouders echt de beste beslissing ooit gebleken. Ik heb daarna zelden nog woorden gehad en ben zo blij met ze als ouders, terwijl ik daarvoor echt een verschrikkelijke puber was.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ze heeft in de stress gezeten en reageert dat op jou af.
Ik was eigenlijk ook wel serieus. Vanaf dat mijn dochter 16/17 jaar was kon ik niks meer goed doen. Ik liep echt op eieren, maar het was altijd mis. Op haar 18e wilde ze heel graag uit huis en wilde ik eigenlijk ook heel graag dat ze op kamers ging.
Het was eigenlijk helemaal niet nodig qua afstand naar school en ik was heel erg bang dat ik haar nooit meer zou zien als ze eenmaal op kamers was. Dat ze dan echt voorgoed weg zou zijn uit mijn leven. Maar nee, vanaf het moment dat ze op kamers ging is het weer goed tussen ons. We moesten gewoon even bij elkaar weg.
In ons dorp word ik sindsdien wel als ontaarde moeder gezien. Je kind zo jong op kamers als het eigenlijk niet nodig is wordt totaal niet begrepen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
In Duitsland heb je (schijnbaar) zoiets als kinderteller? Ik weet niet hoe je bord schrijft. Dat is gewoon een extra bord om je eigen maaltijd mee te delen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef FlyingFish het volgende:
Wij kunnen wel met onze kinderen uit eten, tabletloos ook. Zeker als ze kleurtjes hebben, maar anders vermaken ze zich ook goed met een dierenraadspel. Maar echt voor m’n plezier doe ik dat niet, dus dan vind ik het zonde van m’n geld. Is toch minimaal 3x ¤20 wat je extra betaalt voor meestal een bord frietjes, wat sap en een ijsje, en uiteindelijk eet je dus een stuk minder relaxt voor veel meer geld. Uit eten doen we dus alleen met volwassenen, met het gezin doen we goedkopere uitjes die iedereen leuk vindt: ijsjes halen, naar de Mac of lunchen bij de jumbo/bakker/la place met een lekker broodje. Dat laatste doe ik ook soms als 1 op 1 uitje met een van de kinderen.
Ik ben als kind overigens ook nooit met mijn ouders uit eten geweest. Pas toen ik alleen met mijn ouders (en hun vrienden) op wintersport ging, en toen was ik al 14 ofzo.
Maar dan moet ik mijn eigen maaltijd gaan delenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
In Duitsland heb je (schijnbaar) zoiets als kinderteller? Ik weet niet hoe je bord schrijft. Dat is gewoon een extra bord om je eigen maaltijd mee te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |