Nee joh. Hij was wat dingen aan t verplaatsen naar de winkel van z’n moeder.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Marco B. Aan het verhuizen
haha de vieze oom met zijn grijpgrage handjes.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze de pubermeisjes maar waarschuwen waar hij heenvluchtquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Destijds gingen de geruchten dat hij homoseksueel zou zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ooit, heel lang geleden (ongeveer toen ik in de brugklas zat), was dat een meisjesidool. Ik herinner me die polletjes van het popblaadje wat ik toen las nog.
Er zijn weleens mensen leuker opgedroogd.
Het is ook een beetje een zachtgekookt ei, komt dat daar vandaan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Destijds gingen de geruchten dat hij homoseksueel zou zijn.
Dat ontging dan iig de zwijmelende (pre)puberende Hitkrant-lezeressen van toen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Destijds gingen de geruchten dat hij homoseksueel zou zijn.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:52 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Jij bent ongelooflijk veel zelf aan het invullen knul. En daarmee maak je je enorm schuldig aan smaad en laster. Ik heb jouw hele bericht gekopieerd en doorgegeven aan de advovaat van de familie De Mol. Wat mij betreft ga jij een taakstraf krijgen en die kans is ook vrij groot!
Ik kwam het hier nog weer in een topic van 2004 tegenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat ontging dan iig de zwijmelende (pre)puberende Hitkrant-lezeressen van toen.
Maar er was ook nog geen internet om dat soort geruchten te verspreiden.
Ik kan me niet echt laatdunkende opmerkingen herinneren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:02 schreef RipCity het volgende:
Misdaadverslaggever Mick van Wely geschorst wegens grensoverschrijdend gedrag
https://www.ad.nl/binnenl(...)end-gedrag~ac720ce9/
Begint aparte cirkel te worden zo.
Gatverdamme zeg het is weer raak hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:02 schreef RipCity het volgende:
Misdaadverslaggever Mick van Wely geschorst wegens grensoverschrijdend gedrag
https://www.ad.nl/binnenl(...)end-gedrag~ac720ce9/
Begint aparte cirkel te worden zo.
Laatdunkend over de daders.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt laatdunkende opmerkingen herinneren eerlijk gezegd.
kots loopt me in de mond!quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:13 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg het is weer raak hoor.Gore viesnekken.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Weer naar de kapper![]()
Afhankelijk wat hij precies heeft uitgespookt met die meid die aangifte deed, ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:08 schreef Marsenal het volgende:
Als ik zo die foto's zie heb ik toch een beetje medelijden met die arme man
Dit is hartje binnenstad Alkmaar. Z'n casa ligt net buiten het centrum en daar komt 'ie zeker niet vandaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marco Borsato kwam de laatste weken zijn penthouse in Alkmaar dagelijks uit, maar vorige week werd hij door een oplettende voorbijganger ineens gespot. De zanger sjouwde met koffers en grote tassen door het centrum van Alkmaar. Is Marco ondergedoken op een geheim adres?
[ afbeelding ]
Marco Borsato lijkt de laatste weken te leven als een kluizenaar: niemand ziet of hoort iets van de zanger. Tot een week geleden, want een oplettende voorbijganger zag hem met koffers en grote tassen door de stad lopen. ,,Ik herkende hem nauwelijks”, vertelt de voorbijganger aan weekblad Story.
Voor langere tijd weg?
In eerste instantie had de voorbijganger niet eens door dat het om Marco ging. ,,Er liep een paar keer een man met koffers en grote tassen langs. Voor zover ik kon zien, betrof het huisraad. Pas later had ik door dat het Marco Borsato was!”
De spullen werden ingeladen in een bestelbus. ,,Een witte bestelbus, die verderop stond geparkeerd”, legt de voorbijganger uit. ,,Ik heb hem zeker met tien koffers en tassen voorbij zien lopen. Ik was met vrienden en we waren het er wel over eens dat het er alles van weg had dat Marco voor langere tijd ergens heen ging waar hij zijn spullen nodig heeft.”
De beelden
De beelden dat Marco over straat gaat met zijn spullen slingert inmiddels rond op internet. Op de beelden draagt de zanger een pet, vermoedelijk in de hoop dat hij niet herkend zou worden.
https://www.ditjesendatje(...)uisraad-over-straat/
Lijkt wel een zwerver![]()
![]()
Oh da's wel leuk, daar kunnen mensen wel helemaal verbaasd en geschokt op reageren, dat helpt ze wel het weekend door.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:03 schreef Eightyone het volgende:
Do doet een duit in het zakje:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ond-ernaast-a4088330
20 jaar al dus minstensquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
Ja die engnek is al heel wat jaren actief.
Ja maar die roddel heeft FOK! gestart en media namen dat klakkeloos over.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:11 schreef Terreros85 het volgende:
Er waren toen wel geruchten over Ewbank en Do. Uit 2010:
https://www.nu.nl/achterk(...)ten-john-ewbank.html
Terwijl we gewoon aan het lollen waren. Maar wie weet zat er dus toch een kern van waarheid inquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar die roddel heeft FOK! gestart en media namen dat klakkeloos over.
Teksten als deze zijn vooral -eh... Hoe zeg je dat subtiel..?- sneuquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh da's wel leuk, daar kunnen mensen wel helemaal verbaasd en geschokt op reageren, dat helpt ze wel het weekend door.
Toen die Do wat jonger was had ik haar ook nog wel grensoverschrijdend willen behandelen
Dat komt omdat je geen gevoel voor humor hebt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Teksten als deze zijn vooral -eh... Hoe zeg je dat subtiel..?- sneu
Jij: "Vroeger gingen humor en grensoverschrijdend gedrag nog hand in hand"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen gevoel voor humor hebt.
quote:
Bridget Maasland deelt schokkende ervaringen uit jeugd: ’Voor het leven getekend’
Tv-presentatrice Bridget Maasland heeft zondagmiddag op Instagram twee ervaringen met seksueel grensoverschrijdend gedrag uit haar jeugd gedeeld bij een foto van zichzelf als 9-jarige. Ze vertelt over haar schooltijd, waarvan ze dacht dat ’op schoot zitten en natte zoenen’ krijgen erbij hoorde en hoe ze later als model door een opdrachtgever in haar slaapkamer werd bezocht.
Het was een basisschoolleraar waarover Bridget zegt dat ze vaak bij hem op schoot moest komen zitten, ’zodat hij mij, een natte zoen kon geven als ik iets goed had gemaakt’. „Op een dag moest ik van de leraar in het midden van de kring, tijdens het wekelijkse kringgesprek, op mijn rug op de grond gaan liggen, zodat hij met zijn, te dikke lijf en bilspleet tonende vieze jeans op mij kwam zitten, om met zijn knieën mijn spierballen te rollen. Bij elke spierbalrol kwam zijn geslacht richting mijn hoofd. Verzetten tegen dit logge lijf terwijl hij mij in de houdgreep had, had geen zin.”
Bridget vertelde het pas aan haar moeder ’na een paar keer spierballen rollen, wat ook nog eens pijn deed’. „Je begrijpt dat mijn moeder in alle staten was. Ze sprak met andere ouders en zorgde voor een bijeenkomst op school om de leraar en de school hiermee te confronteren, bedenk je dit waren: ’de verschrikkelijke jaren 80’. Op de bewuste bijeenkomst stonden mijn ouders er alleen voor. Andere ouders durfden de confrontatie niet aan en dus werd de leraar niet eens geschorst en kon hij gewoon doorgaan met zijn ‘grensoverschrijdend gedrag’ bij kinderen. Zelfs de politie trok zijn handen ervan af. Uiteraard hebben mijn ouders mij van die school gehaald.”
De tv-presentatrice vertelt over de gevolgen. Ze laat weten dat ze nog steeds slecht tegen onrechtvaardigheid kan, moeite heeft met vertrouwen en vaak het gevoel heeft dat ze niet gehoord wordt. Om vervolgens nog een ervaring te delen. „Helaas was dit niet de enige nare ervaring met seksueel grensoverschrijdend gedrag van een man in een hogere positie. Op mijn 14de heb ik tijdens een modellenklus in Warschau hier ook mee te maken gehad. Daar is de opdrachtgever zelfs mijn slaapkamer ingekomen, bij mij op bed komen zitten en mij over mijn lijf gestreeld. Ik deed alsof ik sliep waardoor hij gelukkig is gestopt. Ik snap nu pas hoe ik hierdoor voor het leven ben getekend!”
Onder meer Olcay Gulsen noemt haar post ’dapper’ en ook Linda Hakeboom en Shirma Rouse spreken hun steun uit. Ook andere volgers tonen hun meeleven en vertellen over soortgelijke ervaringen.
Oh pleasequote:Op zondag 13 februari 2022 20:53 schreef leolinedance het volgende:
De zeer oninteressante B-artiest Bridget Maasland denkt dat we ook op haar verhaal zitten te wachten![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)r-het-leven-getekend
[..]
Nou wat een lullige reactie. Als iemand zo'n verhaal deelt wat boeit het of het een bner is of Petra de overbuuurvrouw. Dat het gebeurt is erg genoeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:53 schreef leolinedance het volgende:
De zeer oninteressante B-artiest Bridget Maasland denkt dat we ook op haar verhaal zitten te wachten![]()
[..]
Ja laten we al onze schemerige jeugd herinneringen uit de kast trekkenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou wat een lullige reactie. Als iemand zo'n verhaal deelt wat boeit het of het een bner is of Petra de overbuuurvrouw. Dat het gebeurt is erg genoeg.
Voor het leven getekend, ik dacht in eerste instantie dat het over haar verbouwde hals en gezicht ging.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan jij je kloon accountje niet gewoon weer uitloggen zoals je heel lang hebt gedaan?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:06 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja laten we al onze schemerige jeugd herinneringen uit de kast trekken
Neequote:Op zondag 13 februari 2022 21:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kan jij je kloon accountje niet gewoon weer uitloggen zoals je heel lang hebt gedaan?
Laat het modereren maar aan de crew over.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kan jij je kloon accountje niet gewoon weer uitloggen zoals je heel lang hebt gedaan?
Die kalkoennek is toch nog steeds een kalkoennek?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:06 schreef wizzer het volgende:
[..]
Voor het leven getekend, ik dacht in eerste instantie dat het over haar verbouwde hals en gezicht ging.
Bij ieder ander zou ik het daarmee eens zijn. Maar nadat Bridget afgelopen zomer haar 'trauma' deelde omdat ze op de dag dat Peter R. de Vries werd doodgeschoten eigenlijk had moeten werken, maar ziek thuis zat met de woorden "ik was bijna getuige" ben ik wat cynischer over La Maasland. Als in: aandacht is voor haar wel heel belangrijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou wat een lullige reactie. Als iemand zo'n verhaal deelt wat boeit het of het een bner is of Petra de overbuuurvrouw. Dat het gebeurt is erg genoeg.
"how can I make this about me"quote:Op zondag 13 februari 2022 20:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben ooit van plan geweest naar New York te gaan en daar het World Trade Center te bezoeken.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:59 schreef tong80 het volgende:
Zoals Gordon bijna naar Nice zou zijn gereisd
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:00 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ben ooit van plan geweest naar New York te gaan en daar het World Trade Center te bezoeken.
quote:Beste John, Begrip dat je volstrekt in de war en door elkaar bent geschud. Wij allemaal. Het is niet mis wat daar aan beschuldigingen over tafel vliegen. Maar eerlijkheid gebiedt me toch wel te zeggen: Je begrijpt er helemaal niks van! Jouw eigen zwager, geen machtspositie in jouw ogen… Kom op! Al 20 jaar weet eenieder!!! dat hij vunzige teksten als confetti de lucht inschiet en als hij de kans krijgt heel veel verder gaat. Na zijn eerste fout had er ingegrepen moeten worden [...]. Een zedendelinquent geef je geen carte blanche!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.„Ik vond het ook heel moeilijk dat mijn vrouwelijke collega’s allemaal een keurig, algemeen statement maakten. Zo van: ‘dapper van de slachtoffers, veel sterkte, en dit moet veranderen’. Ik vind het heel wonderlijk dat mijn collega’s niet durven te zeggen dat ze wel wisten dat dit gebeurde. Of sterker: zelf slachtoffer zijn. Ik wil niet zeggen dat iederéén het heeft meegemaakt, maar als je dit niet hebt meegemaakt als vrouw ben je wel de uitzondering.”
Duidelijke taal![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 13:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zangeres Do: ‘Je wist het niet, John? Lieverd, je stond ernaast’
#MeToo Natuurlijk heeft John de Mol het seksueel grensoverschrijdend gedrag bij The Voice gezien, zegt zangeres Do, zelf ook slachtoffer. „Maar hij heeft het niet gezien als een probleem. Daar zit de angel.”
[..]Ik vind het eigenlijk zeer onduidelijke taal met verschrikkelijk veel aannames, want volgens mij bedoelt ze het allemaal spreekwoordelijk dat John het had moeten weten omdat die er in zijn algemeenheid naast stond niet specifiek in haar geval (of in een ander geval waar zij dan bij was) en daarna komt dan de aanname dat de vrouwen het ook allemaal hadden moeten weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.„Ik vond het ook heel moeilijk dat mijn vrouwelijke collega’s allemaal een keurig, algemeen statement maakten. Zo van: ‘dapper van de slachtoffers, veel sterkte, en dit moet veranderen’. Ik vind het heel wonderlijk dat mijn collega’s niet durven te zeggen dat ze wel wisten dat dit gebeurde. Of sterker: zelf slachtoffer zijn. Ik wil niet zeggen dat iederéén het heeft meegemaakt, maar als je dit niet hebt meegemaakt als vrouw ben je wel de uitzondering.”
Duidelijke taal![]()
Ik kan me ook nog steeds heel goed voorstellen dat het merendeel van de mensen gewoon bezig was een zo goed mogelijke show te maken en daarmee verschrikkelijk druk bezig was en dan let ik echt niet op wat de bandleider allemaal aan het doen is.graag op anoniem
Jammer dat Linda zelf niet meewerkt, ze had vast dat hele themanummer kunnen vullen met voorbeelden uit haar omgeving.quote:
Ik ken redelijk wat mensen die bij The Voice hebben gewerkt, en ik kan je vertellen dat dat klopt.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kan me ook nog steeds heel goed voorstellen dat het merendeel van de mensen gewoon bezig was een zo goed mogelijke show te maken en daarmee verschrikkelijk druk bezig was en dan let ik echt niet op wat de bandleider allemaal aan het doen is.
Ja inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2022 14:46 schreef ondeugend het volgende:
The voice grossiert wel in foute coaches zeg.
Je zou bijna denken dat er audities zijn geweest voor de coachende bn-ers.
En iedereen maar kankeren op Anouk. Vooralsnog een van de weinigen die wel deugen.
Mo van Lul Antwee is ook een powervrouwquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:39 schreef Marsenal het volgende:
'Powervrouw'
Het is ondertussen op het punt dat als een vrouw fulltime werkt, het al een powervrouw genoemd wordt. Triest hoe sommige mensen het feminisme denken te helpen door het eigenhandig 50 jaar terug in de tijd te werpen.
Wat heeft zij misdaan dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:30 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.ad.nl/show/ch(...)enstaander~ab33abc6/
ChantelJanzen die haar straatje schoonveegt
Het is zo doorzichtig van haar dat ze haar eigen hachje probeert schoon te vegen. Niks aan haar is oprecht.quote:
Nie haten op Sjetalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:30 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.ad.nl/show/ch(...)enstaander~ab33abc6/
ChantelJanzen die haar straatje schoonveegt
Waar baseer je dat dan op?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig van haar dat ze haar eigen hachje probeert schoon te vegen. Niks aan haar is oprecht.
Misschien is haar straatje wel helemaal niet viesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig van haar dat ze haar eigen hachje probeert schoon te vegen. Niks aan haar is oprecht.
En dit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |