https://www.rtlboulevard.(...)rgen-schandaal-voicequote:Op maandag 7 februari 2022 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat Waylon nogal naïef is of zijn ogen ervoor gesloten heeft. Gedacht dat ie zich vergiste als hij iets zag.
Daar heeft hij nu spijt van en wie weet knaagt dat geweten aan hem. Ontkennen kan je lang volhouden hè. Bewijs maar eens dat hij werkelijk iets gezien of gehoord heeft.
Linda had gewoon een kuthuwelijk. En dat wist ze zelf ook wel. Jeroen bleek een kat in de zak te zijn. Ze had gehoopt het op een Ali B-manier te doen. Een jaar gescheiden leven en daarna bekend maken uit elkaar te gaan. En dan erbij zeggen dat ze al een tijd uit elkaar zijn. Dan is de schok in Nederland wat minder erg en waait het snel weer over. Maar ja, dan krijg je deze hele soap en ben je ineens zelf de kop va jut.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rob Goossens: 'Linda, je kende Jeroens appjes en kan niet zeggen dat je van niks wist'
Het schandaal rondom The Voice heeft het leven van Linda de Mol op zijn kop gezet. Ze verloor haar man Jeroen Rietbergen en zit ondergedoken. Dat is vreselijk voor Linda, maar volgens Rob Goossens kan ze niet het ultieme slachtoffer uithangen.
Linda haalde eerder uit naar Rob in een verklaring die ze op de website van haar blad plaatste. De showbizzkenner had daardoor ook een pagina in het AD willen afhuren, net zoals vrouwelijke werknemers van John de Mol hadden gedaan na de BOOS-aflevering. 'Het leek me wel grappig om in koeienletters af te laten drukken: “Beste Linda, het ligt niet aan de media.”'
Niet de schuld van de media
'Want dat is het punt hier: we snappen allemaal hoe verdrietig ze moet zijn', schrijft hij in zijn column voor Veronica Superguide. 'Er wordt zoveel gespeculeerd dat onmogelijk álles kan kloppen dat geroepen wordt. Maar dat maakt het allemaal niet de schuld van de media. En dan bedoel ik, voor de duidelijkheid, ook de redactie van haar eigen blaadje.'
Linda liegt
Na de Voice-onthullingen liet Linda weten dat ze niks wist, maar dat klopt niet. 'Linda kende de appjes van haar eigen vriend naar een kandidaat al drie jaar,' schrijft Rob. En ook wist ze van een slachtoffer van Ali B. 'Dan kun je hoogstens zeggen dat je de ernst van de situatie niet goed hebt ingeschat. Niet dat je van niks wist.'
https://www.story.nl/arti(...)dat-je-van-niks-wist
Popcorn iemand
Gun iedereen het succes, mits het een beetje eerlijk wordt gedaan en er geen sprake is van misstanden als seksueel misbruik of geweld en ander gestoord gedrag.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom ben je gelijk fan van Waylon en Bibi terwijl het gewoon overduidelijk was dat UitStraling een beetje afgunstig* uit z'n nek liep te kletsen? *Vind ik echt zo'n nare calvinistische eigenschap trouwens: andere mensen geen succes of wat dan ook gunnen.
Linda zal gewoon terug komen bij Rietbergenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:03 schreef Medusa666 het volgende:
Ik denk dat daten als bn'er sowieso lastig is. Linda kan wel weggaan van Jeroen, maar daarna opnieuw iemand vinden kan lastig zijn als bn'er. Denk je toch snel dat een man golddigger is ofzo.
Waar kan ik me aanmelden ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:03 schreef Medusa666 het volgende:
Ik denk dat daten als bn'er sowieso lastig is. Linda kan wel weggaan van Jeroen, maar daarna opnieuw iemand vinden kan lastig zijn als bn'er. Denk je toch snel dat een man golddigger is ofzo.
Oh ... dat ze zich in laat spuiten is niet altijd het zelfdequote:Op donderdag 10 februari 2022 00:43 schreef UitStraling het volgende:
Linda is zelf toch ook gewoon oversekst?
Jij bent ongelooflijk veel zelf aan het invullen knul. En daarmee maak je je enorm schuldig aan smaad en laster. Ik heb jouw hele bericht gekopieerd en doorgegeven aan de advovaat van de familie De Mol. Wat mij betreft ga jij een taakstraf krijgen en die kans is ook vrij groot!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Linda had gewoon een kuthuwelijk. En dat wist ze zelf ook wel. Jeroen bleek een kat in de zak te zijn. Ze had gehoopt het op een Ali B-manier te doen. Een jaar gescheiden leven en daarna bekend maken uit elkaar te gaan. En dan erbij zeggen dat ze al een tijd uit elkaar zijn. Dan is de schok in Nederland wat minder erg en waait het snel weer over. Maar ja, dan krijg je deze hele soap en ben je ineens zelf de kop va jut.
Ik heb wat interviews met Linda gekeken. Maar die acteert werkelijk altijd. Dan is het ook niet vreemd dat Nederland nu ineens een hele andere kant van haar ziet.
Kijk en beoordeel. Alles is zo gemaakt spontaan. Verschrikkelijk![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:52 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Jij bent ongelooflijk veel zelf aan het invullen knul. En daarmee maak je je enorm schuldig aan smaad en laster. Ik heb jouw hele bericht gekopieerd en doorgegeven aan de advovaat van de familie De Mol. Wat mij betreft ga jij een taakstraf krijgen en die kans is ook vrij groot!
Er moet toch beleg op het brood op de plank komen hequote:Op donderdag 10 februari 2022 00:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Linda al in maart terug voor Miljoenenjacht aldus shownieuws![]()
Plan B is Winston G.
Hoi Noa, jij ook hier?quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:49 schreef Haradutas88 het volgende:
Zeer terecht dat Linda boos is. Mensen zijn enorm aan het invullen. Zonder feitenkennis. Het is te walgelijk voor woorden. Linda en John zijn schatrijk, dus als ik hun was zou ik zeggen dat Nederland echt de tering kan krijgen en stoppen met televisie. Nederland heeft John en Linda veel meer nodig dan andersom.
Dus ik gun de familie De Mol een lekker zorgeloos leven in een ver en warm land. Heb gewoon schijt aan die losers hier die alles aangrijpen om je onderuit te halen. Steek die middel vinger op naar als die deug kneuzen in Nederland en ga lekker leven!!
Maar fokkers, ga lekker deugen en reageer hierop hoe slecht de familie De Mol wel niet is!
Geloof ons, we kennen jullie riedeltjes! Kom maar!
Nou ik vind dat je Linda niet veel kunt verwijten idd. Zij is ook slachtoffer in deze. Maar John? Wat gaat er in zijn kop dat hij Jeroen gewoon liet zitten. Nee hij heeft echt grove fouten gemaakt. Die gast bevat geen greintje empathie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:49 schreef Haradutas88 het volgende:
Zeer terecht dat Linda boos is. Mensen zijn enorm aan het invullen. Zonder feitenkennis. Het is te walgelijk voor woorden. Linda en John zijn schatrijk, dus als ik hun was zou ik zeggen dat Nederland echt de tering kan krijgen en stoppen met televisie. Nederland heeft John en Linda veel meer nodig dan andersom.
Dus ik gun de familie De Mol een lekker zorgeloos leven in een ver en warm land. Heb gewoon schijt aan die losers hier die alles aangrijpen om je onderuit te halen. Steek die middel vinger op naar als die deug kneuzen in Nederland en ga lekker leven!!
Maar fokkers, ga lekker deugen en reageer hierop hoe slecht de familie De Mol wel niet is!
Geloof ons, we kennen jullie riedeltjes! Kom maar!
¿?quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:43 schreef UitStraling het volgende:
Linda is zelf toch ook gewoon oversekst?
Lief dat je het opneemt voor je moeder!quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:52 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Jij bent ongelooflijk veel zelf aan het invullen knul. En daarmee maak je je enorm schuldig aan smaad en laster. Ik heb jouw hele bericht gekopieerd en doorgegeven aan de advovaat van de familie De Mol. Wat mij betreft ga jij een taakstraf krijgen en die kans is ook vrij groot!
Was ook mijn gedachte 🤣🤣🤣quote:
Deze userquote:Op donderdag 10 februari 2022 05:52 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Wtfquote:Op donderdag 10 februari 2022 05:52 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Ooit, heel lang geleden (ongeveer toen ik in de brugklas zat), was dat een meisjesidool. Ik herinner me die polletjes van het popblaadje wat ik toen las nog.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:26 schreef Noek het volgende:
Ik snap wel waarom Marc een dickpic stuurt en geen selfie. Wat ziet die eruit, joh!
Nee joh. Hij was wat dingen aan t verplaatsen naar de winkel van z’n moeder.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Marco B. Aan het verhuizen
haha de vieze oom met zijn grijpgrage handjes.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze de pubermeisjes maar waarschuwen waar hij heenvluchtquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Destijds gingen de geruchten dat hij homoseksueel zou zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ooit, heel lang geleden (ongeveer toen ik in de brugklas zat), was dat een meisjesidool. Ik herinner me die polletjes van het popblaadje wat ik toen las nog.
Er zijn weleens mensen leuker opgedroogd.
Het is ook een beetje een zachtgekookt ei, komt dat daar vandaan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Destijds gingen de geruchten dat hij homoseksueel zou zijn.
Dat ontging dan iig de zwijmelende (pre)puberende Hitkrant-lezeressen van toen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Destijds gingen de geruchten dat hij homoseksueel zou zijn.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:52 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Ik kwam het hier nog weer in een topic van 2004 tegenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat ontging dan iig de zwijmelende (pre)puberende Hitkrant-lezeressen van toen.
Maar er was ook nog geen internet om dat soort geruchten te verspreiden.
Ik kan me niet echt laatdunkende opmerkingen herinneren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:02 schreef RipCity het volgende:
Misdaadverslaggever Mick van Wely geschorst wegens grensoverschrijdend gedrag
https://www.ad.nl/binnenl(...)end-gedrag~ac720ce9/
Begint aparte cirkel te worden zo.
Gatverdamme zeg het is weer raak hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:02 schreef RipCity het volgende:
Misdaadverslaggever Mick van Wely geschorst wegens grensoverschrijdend gedrag
https://www.ad.nl/binnenl(...)end-gedrag~ac720ce9/
Begint aparte cirkel te worden zo.
Laatdunkend over de daders.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt laatdunkende opmerkingen herinneren eerlijk gezegd.
kots loopt me in de mond!quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:13 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg het is weer raak hoor.Gore viesnekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |