ik neem aan dat dit cynisch bedoeld is...quote:Op zondag 20 juni 2004 17:34 schreef paullo het volgende:
En dat staat ie al die tijd al in het Nederlands elftal![]()
Wat zullen de jongens onder de douche wel niet denken als ie daar met die hark omhoog staat![]()
Dat zegt niks natuurlijk...quote:Op zondag 20 juni 2004 17:42 schreef Duiveltja het volgende:
Hij is al getrouwd
freddie mercury was ook getrouwdquote:Op zondag 20 juni 2004 17:42 schreef Duiveltja het volgende:
Hij is al getrouwd
nu welquote:Op zondag 20 juni 2004 17:49 schreef MikeyMo het volgende:
is het doucheverhaal met Gordon al langsgeweest?
ow... nog steeds "die"......quote:Op zondag 20 juni 2004 17:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Hij is getrouwt met miss Nederland van 96 ofzo
who fucking cares, als ie maar kan voetballen.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
chantal van woensel toch?
Tuurlijk valt die gast niet op mannen.
en dat kon ie zeker! kan het ook nu nog wel aardig..quote:Op zondag 20 juni 2004 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
who fucking cares, als ie maar kan voetballen.
mooi gesproken..quote:Op zondag 20 juni 2004 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
hij trapt een aardig balletje mee idd
Alhoewel het heel politiek correct is om iemands geaardheid niet belangrijk te vinden, ben ik in het geval van de voetbalwereld een andere mening aangedaan. Ik ken geen enkele homo of bi voetballer die tijdens zijn 'speeltijd' uit de kast is gekomen (en zelfs het aantal dat naderhand uit de kast kwam is volgens mij op 1 hand te tellen). Ik kan me niet voorstellen dat er onder de talloze voetballers geen homo's bevinden, dus wordt het wel eens tijd dat iemand het goede voorbeeld geeft en er voor uitkomt. Hierbij wil ik overigens niet beweren dat dit Marc Overmars moet zijn, want voor hetzelfde geld is hij hetero, maar was gewoon benieuwd naar de achterliggende discussie, die eerlijk gezegd niet echt van de grond komt.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
who fucking cares, als ie maar kan voetballen.
politiek correct...humanitair bedoel je. dus je bent een andere mening aangedaan en tegelijkertijd zeg je dat er misschien een voorbeeld moet komen? misschien is ie gay, misschien niet... wat maakt het allemaal uit. welke discussie had je eigenlijk verwacht?quote:Op zondag 20 juni 2004 19:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alhoewel het heel politiek correct is om iemands geaardheid niet belangrijk te vinden, ben ik in het geval van de voetbalwereld een andere mening aangedaan. Ik ken geen enkele homo of bi voetballer die tijdens zijn 'speeltijd' uit de kast is gekomen (en zelfs het aantal dat naderhand uit de kast kwam is volgens mij op 1 hand te tellen). Ik kan me niet voorstellen dat er onder de talloze voetballers geen homo's bevinden, dus wordt het wel eens tijd dat iemand het goede voorbeeld geeft en er voor uitkomt. Hierbij wil ik overigens niet beweren dat dit Marc Overmars moet zijn, want voor hetzelfde geld is hij hetero, maar was gewoon benieuwd naar de achterliggende discussie, die eerlijk gezegd niet echt van de grond komt.
je hebt zeker een punt. Overmars is hetero. Fashanu kwam na zijn carrière uit de kast en pleegde niet lang daarna zelfmoord.. ook veelzeggend volgens mij.. Graeme LeSaux is ex-international en nog steeds actief op het hoogste niveau. Hij is er ook mee naar buiten gekomen. In Nederland beperkt het zich tot scheidsrechters en een laag amateurteam in district Zuid I.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alhoewel het heel politiek correct is om iemands geaardheid niet belangrijk te vinden, ben ik in het geval van de voetbalwereld een andere mening aangedaan. Ik ken geen enkele homo of bi voetballer die tijdens zijn 'speeltijd' uit de kast is gekomen (en zelfs het aantal dat naderhand uit de kast kwam is volgens mij op 1 hand te tellen). Ik kan me niet voorstellen dat er onder de talloze voetballers geen homo's bevinden, dus wordt het wel eens tijd dat iemand het goede voorbeeld geeft en er voor uitkomt. Hierbij wil ik overigens niet beweren dat dit Marc Overmars moet zijn, want voor hetzelfde geld is hij hetero, maar was gewoon benieuwd naar de achterliggende discussie, die eerlijk gezegd niet echt van de grond komt.
Blankenstein. ja, dat vind ik nou ook zoiets. Ik vind het een goede kerel, maar waarom zegt hij nou zoiets? Daar help je die mensen niet mee vind ik.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:45 schreef BVO het volgende:
Volgens Balkenstein zijn er een aantal erg bekende Nederlandse spelers homo of bi...zou me nou niet kunnen bedenken wie dat zijn![]()
.
Wie is Balkenstein überhaupt?quote:Op zondag 20 juni 2004 19:45 schreef BVO het volgende:
Volgens Blankenstein zijn er een aantal erg bekende Nederlandse spelers homo of bi...zou me nou niet kunnen bedenken wie dat zijn![]()
.
Die deed toch ook altijd Te Land, Ter Zee en in de Lucht?quote:Op zondag 20 juni 2004 19:48 schreef BVO het volgende:
Ik was even z'n naam kwijt ja![]()
.
Hij was vanmiddag in zo'n rtl4-spelprogramma en daarin zei hij dat tijdens zo'n voetvolleytoernooi op curacao of weet ik veel waar hij er weleens met spelers over sprak....
Was dat niet Jack van Gelder?quote:Op zondag 20 juni 2004 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die deed toch ook altijd Te Land, Ter Zee en in de Lucht?
dat moet Nance geweest zijnquote:Op zondag 20 juni 2004 19:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
allebei.. Jack presenteerde.. John deed het startschot.. en een of andere blonde doos voer met een bootje naar de kandidaten toe om ze te vragen: is het water nat?
Wat een goeie vraagquote:Op zondag 20 juni 2004 19:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
allebei.. Jack presenteerde.. John deed het startschot.. en een of andere blonde doos voer met een bootje naar de kandidaten toe om ze te vragen: is het water nat?
bedoel je dit serieus? Zo ja, dan moet je niet zo slap lullen. Freddie is nooit getrouwd geweest.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:49 schreef DuranK het volgende:
[..]
freddie mercury was ook getrouwd
Ik hoopte eigenlijk meer op een discussie over homoseksualiteit in de sport en of het gebrek daaraan komt door zelfcensuur dan wel een andere reden heeft. Misschien dat ik dan een andere topictitel had moeten kiezen, maar vond Overmars wel een sprekend voorbeeld. Daargelaten of de man echt homo is of niet, is het misschien interessant te overwegen welke gevolgen het zou hebben wanneer bekend was dat hij dit wel is. In de sportwereld is homoseksualteit immers nog altijd een taboe; een homoseksuele bekende topvoetballer zou dit kunnen doorbreken.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
politiek correct...humanitair bedoel je. dus je bent een andere mening aangedaan en tegelijkertijd zeg je dat er misschien een voorbeeld moet komen? misschien is ie gay, misschien niet... wat maakt het allemaal uit. welke discussie had je eigenlijk verwacht?
:') Dat waren nog eens tijden!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee precies..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:22 schreef teig het volgende:
alsof zo'n weblogje iets zegt!!!
Inderdaad, je hebt wel meer nodig om homo te zijn behalve het weinig geinteresserd zijn in vrouwen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:35 schreef wizarddragon het volgende:
Nah ik denk niet dat ie homo is. HIj is volgens mij gewoon verlegen of kieskeurig als het om vrouwen gaat.
Is dat geval miss nederland geweest?quote:Op zondag 20 juni 2004 19:12 schreef lament het volgende:
Hij heeft wel een lekkere vent aan de haak geslagen dan!![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |