Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:00 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ben ooit van plan geweest naar New York te gaan en daar het World Trade Center te bezoeken.
quote:Beste John, Begrip dat je volstrekt in de war en door elkaar bent geschud. Wij allemaal. Het is niet mis wat daar aan beschuldigingen over tafel vliegen. Maar eerlijkheid gebiedt me toch wel te zeggen: Je begrijpt er helemaal niks van! Jouw eigen zwager, geen machtspositie in jouw ogen… Kom op! Al 20 jaar weet eenieder!!! dat hij vunzige teksten als confetti de lucht inschiet en als hij de kans krijgt heel veel verder gaat. Na zijn eerste fout had er ingegrepen moeten worden [...]. Een zedendelinquent geef je geen carte blanche!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.„Ik vond het ook heel moeilijk dat mijn vrouwelijke collega’s allemaal een keurig, algemeen statement maakten. Zo van: ‘dapper van de slachtoffers, veel sterkte, en dit moet veranderen’. Ik vind het heel wonderlijk dat mijn collega’s niet durven te zeggen dat ze wel wisten dat dit gebeurde. Of sterker: zelf slachtoffer zijn. Ik wil niet zeggen dat iederéén het heeft meegemaakt, maar als je dit niet hebt meegemaakt als vrouw ben je wel de uitzondering.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ond-ernaast-a4088330
Duidelijke taal![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 13:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zangeres Do: ‘Je wist het niet, John? Lieverd, je stond ernaast’
#MeToo Natuurlijk heeft John de Mol het seksueel grensoverschrijdend gedrag bij The Voice gezien, zegt zangeres Do, zelf ook slachtoffer. „Maar hij heeft het niet gezien als een probleem. Daar zit de angel.”
[..]Ik vind het eigenlijk zeer onduidelijke taal met verschrikkelijk veel aannames, want volgens mij bedoelt ze het allemaal spreekwoordelijk dat John het had moeten weten omdat die er in zijn algemeenheid naast stond niet specifiek in haar geval (of in een ander geval waar zij dan bij was) en daarna komt dan de aanname dat de vrouwen het ook allemaal hadden moeten weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.„Ik vond het ook heel moeilijk dat mijn vrouwelijke collega’s allemaal een keurig, algemeen statement maakten. Zo van: ‘dapper van de slachtoffers, veel sterkte, en dit moet veranderen’. Ik vind het heel wonderlijk dat mijn collega’s niet durven te zeggen dat ze wel wisten dat dit gebeurde. Of sterker: zelf slachtoffer zijn. Ik wil niet zeggen dat iederéén het heeft meegemaakt, maar als je dit niet hebt meegemaakt als vrouw ben je wel de uitzondering.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ond-ernaast-a4088330
Duidelijke taal![]()
Ik kan me ook nog steeds heel goed voorstellen dat het merendeel van de mensen gewoon bezig was een zo goed mogelijke show te maken en daarmee verschrikkelijk druk bezig was en dan let ik echt niet op wat de bandleider allemaal aan het doen is.graag op anoniem
Jammer dat Linda zelf niet meewerkt, ze had vast dat hele themanummer kunnen vullen met voorbeelden uit haar omgeving.quote:
Ik ken redelijk wat mensen die bij The Voice hebben gewerkt, en ik kan je vertellen dat dat klopt.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kan me ook nog steeds heel goed voorstellen dat het merendeel van de mensen gewoon bezig was een zo goed mogelijke show te maken en daarmee verschrikkelijk druk bezig was en dan let ik echt niet op wat de bandleider allemaal aan het doen is.
Ja inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2022 14:46 schreef ondeugend het volgende:
The voice grossiert wel in foute coaches zeg.
Je zou bijna denken dat er audities zijn geweest voor de coachende bn-ers.
En iedereen maar kankeren op Anouk. Vooralsnog een van de weinigen die wel deugen.
Mo van Lul Antwee is ook een powervrouwquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:39 schreef Marsenal het volgende:
'Powervrouw'
Het is ondertussen op het punt dat als een vrouw fulltime werkt, het al een powervrouw genoemd wordt. Triest hoe sommige mensen het feminisme denken te helpen door het eigenhandig 50 jaar terug in de tijd te werpen.
Wat heeft zij misdaan dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:30 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.ad.nl/show/ch(...)enstaander~ab33abc6/
ChantelJanzen die haar straatje schoonveegt
Het is zo doorzichtig van haar dat ze haar eigen hachje probeert schoon te vegen. Niks aan haar is oprecht.quote:
Nie haten op Sjetalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:30 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.ad.nl/show/ch(...)enstaander~ab33abc6/
ChantelJanzen die haar straatje schoonveegt
Waar baseer je dat dan op?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig van haar dat ze haar eigen hachje probeert schoon te vegen. Niks aan haar is oprecht.
Misschien is haar straatje wel helemaal niet viesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig van haar dat ze haar eigen hachje probeert schoon te vegen. Niks aan haar is oprecht.
En dit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |