Nja ik ga niet geheel in detail treden hier op fok. Maar een dingetje waar ik een maand of 10 mee bezig ben geweest is af.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik ga niet geheel in detail treden hier op fok. Maar een dingetje waar ik een maand of 10 mee bezig ben geweest is af.
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik ga niet geheel in detail treden hier op fok. Maar een dingetje waar ik een maand of 10 mee bezig ben geweest is af.
Je kan nu zelf je veters strikken?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn billen afvegenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan nu zelf je veters strikken?
Grote jongen.quote:
De ooievaar is langsgeweest?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed bezig!!!quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik pozza!!!quote:Op zondag 30 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu al zin in avond eten lekker lasagne
Ik weet het nog niet.quote:
Een dikke track gemaakt?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja lekker zelf bakken met verse groentjes
Ja hoor, het gaat over pozza en...quote:
Dat ding wat je toen gekocht hebt om om te bouwen?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 30 januari 2022 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ding wat je toen gekocht hebt om om te bouwen?
Hey Moonie, hoe is het met jou? Nog steeds flink aan de wandel las ikquote:
Nou het gaat op en neer, maar niet te veel klagen en negatief zijn en proberen van de kleine dingetjes te genietenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Moonie, hoe is het met jou? Nog steeds flink aan de wandel las ik
Je bent wel heel goed bezig, fijn voor je en ik hoop dat het zo blijft gaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou het gaat op en neer, maar niet te veel klagen en negatief zijn en proberen van de kleine dingetjes te genieten![]()
Ja heel veeeeul wandelen marley geniet er ontzettend van en heeft ontzettend veel spieren opgebouwd hihi.
Hoe is het met jou, ben je inmiddels terug van vakantie??
Dankje, wat lief van jequote:Op zondag 30 januari 2022 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent wel heel goed bezig, fijn voor je en ik hoop dat het zo blijft gaan.
Wat een leuke naam voor de hond, sommige mensen lezen mijn naam niet goed en noemen mijn dan ook zo als ze een mail beantwoorden
Ik ben al bijna weer aan nieuwe vakantie toe ;0
Zelfs als we het goed raden gaat hij het niet zeggen dus 🤷🏼♂️quote:
Je hebt het ook zo druk met in VIV te moderen.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent wel heel goed bezig, fijn voor je en ik hoop dat het zo blijft gaan.
Wat een leuke naam voor de hond, sommige mensen lezen mijn naam niet goed en noemen mijn dan ook zo als ze een mail beantwoorden
Ik ben al bijna weer aan nieuwe vakantie toe ;0
Misschien aflossing van schulden, afvallen naar een bepaald streef gewicht.. kan zoveel zijn en we komen er nooit achter.. wat ook niet hoeftquote:
Daarom assisteer ik ookquote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het ook zo druk met in VIV te moderen.
O Wow, dat is nu al aardig wat, wat goed zeg en je klinkt ook heel gemotiveerd voor de laatste 20, je zal wel trots op jezelf zin.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankje, wat lief van jeInmiddels ben ik +- 30 kilo kwijt en wil nog ongv. 20 kilo afvallen dan ben ik op mijn streefgewicht
maar ik doe het ook hele graag hoor met marley oz lekker.
Aaawh dankje. Haha wat grappig, ja jou naam is ook niet heel gemakkelijk hoorMaar wel leuk
![]()
Oeh dat zal best! werk je veel??
Ik heb er mijn handen vol aanquote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het ook zo druk met in VIV te moderen.
Had ik gisterenquote:
Bofkont.quote:
Ik heb net de frituur aangezet.quote:
Ja ben heel gemotiveerd !’ Voel me ook een stuk prettiger zo ! Pas weer leuke kleding en dat is al heel wat hahaquote:Op zondag 30 januari 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O Wow, dat is nu al aardig wat, wat goed zeg en je klinkt ook heel gemotiveerd voor de laatste 20, je zal wel trots op jezelf zin.
Ik werk 3 dagen voor de baas, doe ook de administratie voor het bedrijf van mijn man en mantelzorg om de week bij mijn zoon, dus ik houd mezelf wel bezig
Ik had zelf gemaaktquote:Op zondag 30 januari 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ik gisteren![]()
Met ham, ananas en gorgonzola
Die heb ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net de frituur aangezet.
Zelf gemaakt?quote:
Ik moet toch maar weer eens een ovenschaal aanschaffen.quote:
Ik heb een broodje hamburger opquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 30 januari 2022 18:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik had zelf gemaaktmet allerlei groenten en kaas beenham en salami ‘! Nomnom
Lekker hoorquote:Op zondag 30 januari 2022 18:41 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bescheiden burgertje. Tomaat, komkommer, augurk, jalapeno, mayo en ketchup, kipburger en een gebakken eitje
Dit was m'n burger
Oh die heb ik nooit geprobeerd, meestal van honig of knorr of verspakket..quote:
Die is wel goed, die van de lidlquote:Op zondag 30 januari 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh die heb ik nooit geprobeerd, meestal van honig of knorr of verspakket..
Ik vind het wel jammer dat ik die niet in de buurt heb.quote:
Dat is wel een voordeel en meteen een nadeel, je moet regelmatig je kledingkast aanpassenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ben heel gemotiveerd !’ Voel me ook een stuk prettiger zo ! Pas weer leuke kleding en dat is al heel wat haha![]()
Zo je bent er maar druk mee zo te lezen ! Wow mantelzorg wat bijzonder
heb je een huis gebouwd?quote:
dat is al meer dan een jaar verkochtquote:
ik been HEET(ero)quote:meegedaan aan help mijn man is klusser?
Ik koop daar het meeste.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik die niet in de buurt heb.
jij bent dan de manquote:Op zondag 30 januari 2022 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is al meer dan een jaar verkocht
[..]
ik been HEET(ero)
aaah geen john op bezoek?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee man, die neger komt er niet in
aah je bent aan het koken?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik mn witte pak uit doen
Bedankt hoor, nu zit ik met Star Trekkin' in mijn hoofd.quote:
Hij bedoelt z'n kkk pakquote:
On the starship Enterprise, under Captain Kirk!quote:Op zondag 30 januari 2022 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bedankt hoor, nu zit ik met Star Trekkin' in mijn hoofd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bones_(televisieserie)quote:Op zondag 30 januari 2022 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
On the starship Enterprise, under Captain Kirk!
Geweldig nummer was dat.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
On the starship Enterprise, under Captain Kirk!
I know, maar je kent mijn kuthumor inmiddels toch wel?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bones_(televisieserie)
Die kende je niet?quote:
hoe denk je dat ik hem zo snel kon vinden mopquote:
Jij probeerde mij te corrigeren.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik hem zo snel kon vinden mop
ja klopte toch wat ik zeiquote:Op zondag 30 januari 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij probeerde mij te corrigeren.
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
HIER BEN IK AL!!!!!!! JOUW REDDER IN NOOD!
Ik ken een liedje.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ca va zoals ze bij Big Brother zeggen
Hold onquote:Op zondag 30 januari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ca va zoals ze bij Big Brother zeggen
The Shorts.quote:
Jij mag niet meer raden.quote:
Heer aloa.quote:
quote:
Ik heb 2 weken Spanje geboekt voor in augustus. In mei wil ik ook naar het buitenland maar weet nog niet precies waar. Ga jij nog met vakantie?quote:
quote:
poeh goede vraagquote:Op zondag 30 januari 2022 19:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken Spanje geboekt voor in augustus. In mei wil ik ook naar het buitenland maar weet nog niet precies waar. Ga jij nog met vakantie?
ik heb die gavequote:Op zondag 30 januari 2022 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat laat jij je vrouwelijke kant ineens zien
Erg onaantrekkelijk!quote:Op zondag 30 januari 2022 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op zondag 30 januari 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb die gave
om zijn vrouwelijke kant omhoog te halen
lukt me bij jou ook nog wel
Ik probeer een nieuw metoo schandaal te voorkomen.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verschillende vakanties?? Hoe dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh goede vraag
we willen nog een stuk aanbouwen aan het huis
misschien in oktober ofzo
kids zitten ook met verschilende vakanties
ahquote:Op zondag 30 januari 2022 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik probeer een nieuw metoo schandaal te voorkomen.
[..]
Verschillende vakanties?? Hoe dan?
school in verschillende regio'squote:Op zondag 30 januari 2022 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik probeer een nieuw metoo schandaal te voorkomen.
[..]
Verschillende vakanties?? Hoe dan?
Dat is ook ruk.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
school in verschillende regio's
zit 2 of 3 weken verschil met zomervakantie
de tering wat kut!quote:Op zondag 30 januari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
school in verschillende regio's
zit 2 of 3 weken verschil met zomervakantie
ach jaquote:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:22 schreef maily het volgende:
Brace yourselves!
Winter Corrie is coming!
@:Karina
tja dat krijg je met voorgezet en middelbaar onderwijsquote:
Karinaquote:Op zondag 30 januari 2022 19:22 schreef maily het volgende:
Brace yourselves!
Winter Corrie is coming!
Winderige gevoel?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen.
Voorgezet?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja dat krijg je met voorgezet en middelbaar onderwijs
hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen.
Als jij me aankijkt lieve schat.quote:
Nasty storm wel.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:22 schreef maily het volgende:
Brace yourselves!
Winter Corrie is coming!
basis/ voortgezet/ middelbaar/ hoger /universitairquote:
Dan moet je een poepie laten ?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als jij me aankijkt lieve schat.
Deze gaat voor schade zorgen.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef ToT het volgende:
En als-ie weer is overgewaaid: Mooi was die tijd.
Omgevallen tuinstoel, meer stelt het niet voor morgen.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef ToT het volgende:
En als-ie weer is overgewaaid: Mooi was die tijd.
ja zet je maar schrap!quote:Op zondag 30 januari 2022 19:22 schreef maily het volgende:
Brace yourselves!
Winter Corrie is coming!
Beter een scheur in je broek dan een scheur in je reetquote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah t vergeten
denk al wat bedoel je nu?
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Omgevallen tuinstoel, meer stelt het niet voor morgen.
Te laat.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, dan heeft het geen zin meer om te huilen!
beter een scheur in je reet dan een reet in je scheurquote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter een scheur in je broek dan een scheur in je reet
daar kan mn ma over mee praten..quote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter een scheur in je broek dan een scheur in je reet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen is dan te laat...quote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, dan heeft het geen zin meer om te huilen!
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter een scheur in je reet dan een reet in je scheur
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar kan mn ma over mee praten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
En je kunt beter over je fiets lullen.....quote:Op zondag 30 januari 2022 19:31 schreef Haags het volgende:
Ik had ooit een gat in mijn laminaat.
Google leerde mij toen dat je beter een gat in je laminaat kon hebben dan laminaat in je gat.
Arme container, daar lig je danquote:Op zondag 30 januari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
18 januari 2018 was het ook flink raak:
[ afbeelding ]
een gelamineerde anus lijkt me wel wat voor jouquote:Op zondag 30 januari 2022 19:31 schreef Haags het volgende:
Ik had ooit een gat in mijn laminaat.
Google leerde mij toen dat je beter een gat in je laminaat kon hebben dan laminaat in je gat.
Mwa, het is maar een vrouwtjes prullenbak.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Arme container, daar lig je dan
Tss, dan is dat niet erg..quote:Op zondag 30 januari 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, het is maar een vrouwtjes prullenbak.
@ 2.45quote:Op zondag 30 januari 2022 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een gelamineerde anus lijkt me wel wat voor jou
mannen zijn net prullebakkenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, het is maar een vrouwtjes prullenbak.
Je verpest mijn grap.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen zijn net prullebakken
als je op hun tenen gaat staan
dan gaat hun mond open
Ik stond eens op de trein te wachten en de deur stopte voor mijn neus dus ik deed een stap naar achter. Ik voelde dat ik ergens op ging staan en ik keek achterom. Zag ik een vent met tranen in zijn ogen, ik keek naar beneden en zag dat hij teenslippers aanhad in ik mijn kisten.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan gaat hun mond open
neequote:Op zondag 30 januari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan gaat hun mond open
Nou, als ze naaldhakken aanhebben.quote:
dan gaat die vuist omhoogquote:Op zondag 30 januari 2022 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, als ze naaldhakken aanhebben.
Koen, beste kerel.quote:
Een goede kopstoot is meestal ook wel voldoende.quote:
weet ff niet meer wie met deze naam als 1e kwam aanzetten, het was hetzij @madam-april hetzij @Haagsquote:
ik ben er ook wel klaar meequote:Op zondag 30 januari 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat
op zich prima maar weekend voorbij
Kan beter kan slechter. Same old same old.quote:
Lekker ite.quote:
Dat duurde langquote:
misschien zijn wel koudquote:
of te hard, of te zacht. of gewoon viesquote:Op zondag 30 januari 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zijn wel koud
of te zout
of gewoon lekker
1 enigma wederom
we weten het pas als je ze hebt geproeftquote:Op zondag 30 januari 2022 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of te hard, of te zacht. of gewoon vies
of perfect
eigenlijk weet je het pas zodra je ze doorspoeltquote:Op zondag 30 januari 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
we weten het pas als je ze hebt geproeft
wat een spannning
eh neequote:Op zondag 30 januari 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk weet je het pas zodra je ze doorspoelt
Ja als je friet besteld moet het uit Belgie komen.quote:
hopeloos al die friet mensenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja als je friet besteld moet het uit Belgie komen.
Bestel dan gewoon patat, want het is PATAT!
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja als je friet besteld moet het uit Belgie komen.
Bestel dan gewoon patat, want het is PATAT!
dat is ook een keus hequote:Op zondag 30 januari 2022 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hij zit wel dichter bij België dan Nederland
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er ook wel klaar mee
die korte weekenden
ik zeg we draaien het vanaf nu om
2 dagen werken
5 dagen vrij
en neusquote:Op zondag 30 januari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
proeven doe je met je mond
je heet niet stiekem @hemarookworst?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en neus
maar iets is pas een geslaagde maaltijd als het geslaagd verteerd wordt
niet geheel waarquote:Op zondag 30 januari 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is ook een keus he
mensen kunnen altijd verhuizen
Ja!!quote:Op zondag 30 januari 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel en meteen een nadeel, je moet regelmatig je kledingkast aanpassen
plus dat mensen altijd willen afdingenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja!!heb al zoveel weg gedaan, ik wou het eerst verkopen maar had geen zin in al die mensen aan de deur
Principessa.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja!!heb al zoveel weg gedaan, ik wou het eerst verkopen maar had geen zin in al die mensen aan de deur
Ja zeg dat wel!!!quote:Op zondag 30 januari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
plus dat mensen altijd willen afdingen
zoooo irritant
ben je een lange dag aan het maken?quote:
Als je je cola maar bij m'n whisky vandaan houdt.quote:
en die whiskey bij mijn colaquote:Op zondag 30 januari 2022 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je je cola maar bij m'n whisky vandaan houdt.
Goed dat je het weg hebt gedaan, dan is er ook geen weg terug.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb vanavond whisky en geen whiskeyquote:Op zondag 30 januari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
en die whiskey bij mijn cola![]()
Dan kun je wel samen met @:Utopia2.0 en @:Whuzz whiskey drinken
patatoquote:Op zondag 30 januari 2022 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vanavond whisky en geen whiskey
Nee schots en niet schotsquote:
Vanmiddag even een paar uurtjes.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je een lange dag aan het maken?
of heb je al geslapen?
Vinted is echt geweldig.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je het weg hebt gedaan, dan is er ook geen weg terug.
Is Vinted dan niet iets voor jou, dan moet je het opsturen, mijn dochter doet het regelmatigen vindt het inmiddels een sport
ik kon om 5 uur nog even slapen tot 9 uurquote:Op zondag 30 januari 2022 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanmiddag even een paar uurtjes.
Dan heb ik liever greysquote:
TS is beter dan nietquote:Op zondag 30 januari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kon om 5 uur nog even slapen tot 9 uur
kloptquote:Op zondag 30 januari 2022 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb ik liever greysie
[..]
TS is beter dan niet
Awh dikke knufquote:
Oeh lekkerquote:Op zondag 30 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
Als troost ben ik nu aan engelse dropjes te eten
Ik vind alleen die gespikkelde lekker.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
Als troost ben ik nu aan engelse dropjes te eten
Ik alleen die vierkantjesquote:Op zondag 30 januari 2022 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind alleen die gespikkelde lekker.
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond laat zien hoe ik me voel
Dan kunnen we prima samen.quote:
Moe?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond laat zien hoe ik me voel
Mevrouw was aan het DT hunten vannacht.quote:
Echt?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mevrouw was aan het DT hunten vannacht.
quote:
Grappenmakerquote:Op zondag 30 januari 2022 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, dat ze zin heeft in selfies
De laatste tijd zowiezo.quote:
Ik doe niet op bestellingquote:Op zondag 30 januari 2022 21:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wil nog een horen of eigenlijk lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |