Maanlampje.quote:
Principessa.quote:
quote:
Ben ik al!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je raakt in de loop der tijd uiteindelijk wel aan mijn kuthumor gewend hoor!
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ben ik al!ik voel me zowat al een veteraan.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
In het kader van, nooit een saaie dag bij mij; Wij hadden een hangende dubbele keukenkast. En die besloot vandaag weet je wat, na al die jaren vind ik het wel mooi geweest en kwam met inhoud en al naar beneden zetten. Ik was er echt net onder weg, maar hij raakte me wel. Allemachtig, wat een herrie gaf dat.
Materieel wel:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!!!!
Dan schrik je je idd echt wel de vlektyfus!
Veel schade?
Oef, ziet er nog best pijnlijk uit!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Materieel wel:
[ afbeelding ]
Lichamelijk valt wel mee:
[ afbeelding ]
Nah, valt wel mee hoor. Ik ben wel wat gewend haha. Maar het kassie doetutniemeerneequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, ziet er nog best pijnlijk uit!
Maar dat kassie zijn dus kassiewijle.
Zonde!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee hoor. Ik ben wel wat gewend haha. Maar het kassie doetutniemeernee
Nee, maar we waren toch wel eens toe aan nieuwe haha. Dit is ook een manier. Maar het 'mooie' is, huurhuis dus dit is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonde!
En het servies, viel daar nog genoeg van te redden?
Komt er een nieuw kassie, of wordt het gelijk een nieuwe keuken? Ik waag het te betwijfelen dat je zo een bouwmarkt of keukenboer binnen kunt lopen voor een identiek kastje. Dan zou je bewust iets volkomen afwijkends kunnen nemen om duidelijk te maken dat het niet bij het aanrecht hoort?
Ahhhh beter!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, maar we waren toch wel eens toe aan nieuwe haha. Dit is ook een manier. Maar het 'mooie' is, huurhuis dus dit is niet mijn probleem.
Ja nou wij dus ook, we pakken het alleen een beetje onconventioneel aanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh beter!
Ja wij nemen dit jaar ook een andere keuken.Is in principe al gereserveerd, maar we moeten nog de puntjes op de i zetten.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft die dikke jan roos gewoon paul geretweet
[ afbeelding ]
Fijne avond ToT!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik taai weer af!Groetjes en een prettige voortzetting!
Groetjes aan de dame.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik taai weer af!Groetjes en een prettige voortzetting!
Ik kom er aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:54 schreef engine het volgende:
Iemand honger?
Ik ben nog even 1,5 liter curry aan het koken
Het is januariquote:
aaah ben heeeel benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op enig moment kan ik wel vaag iets tonen wat op enthousiasme zou kunnen lijken
Nouja dat ik dat gestudeerd heb...net als Julio uit Big Brotherquote:
gebeurt me regelmatig dat ik hier iets van BB postquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat ik dat gestudeerd heb...net als Julio uit Big Brother
quote:
Leugens, het is daar een drama.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
heerlijk met de COS erbij
dat maakt het leuk
Koenemeloenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
@:koen66 @:foshizzle79 en @:haags weten nog wel een BB waarom ik kan
je mag het denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leugens, het is daar een drama.
Bron: de BB FB
Sowieso alles en iedereenquote:
Ik vind het maar een giftige groep usersquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag het denken
maar de COS is echt een leuke club users
Ja het gebeurd mij ook nog wel eens in de verkeerde topicsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebeurt me regelmatig dat ik hier iets van BB post![]()
![]()
Welke precies?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een giftige groep users
Eigenlijk iedereen die zit te huilen in het FB topic.quote:
welke users uit de cos ken je dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een giftige groep users
wie dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eigenlijk iedereen die zit te huilen in het FB topic.
Ohja daar ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eigenlijk iedereen die zit te huilen in het FB topic.
Nee dat valt wel mee, vooral veel trollen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef engine het volgende:
Ik vind ze in F1 altijd erg zuur. Daar is altijd wel iemand boos.
quote:
Ik vind er weinig aan daar eerlijk gezegd. Geen leuke sfeer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee, vooral veel trollen.
Dat mag, buiten het live topic om zitten daar prima users waar ik niks op aan te merken heb.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan daar eerlijk gezegd. Geen leuke sfeer.
veel kliekvorming op plekken jammer genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef engine het volgende:
Ik vind ze in F1 altijd erg zuur. Daar is altijd wel iemand boos.
Ja goed, ik kom er niet veel buiten het live topic dus dat is dan waar ik het vooral over heb. Ik doe wel al jaren mee met het F1 voorspeltopic daar. Dat blijft leukquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat mag, buiten het live topic om zitten daar prima users waar ik niks op aan te merken heb.
Maar als het zondagmiddag is gaat FOK! daar graag los, zelf maar weinig van de wedstrijden kunnen zien
Dat is op heel het forum een probleem inderdaad, maar dat blijft menselijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel kliekvorming op plekken jammer genoeg
en op een aantal plekken krijgt het ook sektarische trekjes
mja zijn wel ergere problemenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is op heel het forum een probleem inderdaad, maar dat blijft menselijk.
Precies, het is niet iets om wakker van te liggenquote:
quote:
Ja mooi hè? Ik HOU van stormen!quote:
zolang ik er niet in hoef te slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja mooi hè? Ik HOU van stormen!
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
rephrase
de shizzle waait van de dijken
Ik ben er nu tochquote:
Duh! je bent er zelf eenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja mooi hè? Ik HOU van stormen!
Hahaha, ja ik ben net als een orkaan, of iig een wervelwindquote:
Jij bent wat er geboren zou worden als een Orkaan en een Tornado seks zouden hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik ben net als een orkaan, of iig een wervelwind
HaHahaha , wat is daar het eindresultaat dan van ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij bent wat er geboren zou worden als een Orkaan en een Tornado seks zouden hebben.
Jij. Duh.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
HaHahaha , wat is daar het eindresultaat dan van ?
Ja en hoe ziet dat eruit dan? Hahahaquote:
Je weet toch wel hoe je er zelf uitziet? Wat is dat nou weer voor vraagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en hoe ziet dat eruit dan? Hahaha
Hahaha leuke omschrijvingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je er zelf uitziet? Wat is dat nou weer voor vraag
Maar om serieus te antwoorden, iets wat langskomt en voor je het door hebt is het weer weg en heb je geen idee wat er zojuist gebeurd is.
Dat ligt het toch al zag ik eerder hierquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
(En je huis ligt in puin maar dat terzijde)
Er is er godsamme eentje wakker hoor hier!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat ligt het toch al zag ik eerder hier
als ze komt is ze nat en wild.. en als ze gaat neemt ze alles mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij bent wat er geboren zou worden als een Orkaan en een Tornado seks zouden hebben.
Nou, wil je een kusje erop dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is er godsamme eentje wakker hoor hier!![]()
Inmiddels heb ik het heus wel opgeruimd. Maar kusje op mijn ZWARE verwondingen van FS, ho maar.
Ik bracht het nog wel zo netjes he!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ze komt is ze nat en wild.. en als ze gaat neemt ze alles mee?
Wel drie ook nu!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou, wil je een kusje erop dan?
ik zorg wel voor de nodige ondertitelingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik bracht het nog wel zo netjes he!
Maar inderdaad
2 kan je krijgenquote:
FranticDJ: The Interpreterquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zorg wel voor de nodige ondertiteling
Ik zei toch 2, take it or leave itquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zei toch 2, take it or leave it
quote:
2 can play that gamequote:
Hahaha pun intendedquote:
Ja ik ben er trouwens wel weer echt vandoor nuquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, fun intended. Maar ja, jij moet zo nodig weer afhaken.
Tuinhuis?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:49 schreef greysbones het volgende:
fun??
doen we daar aan?
is er een plek waar je pubers tijdelijk kunt stallen?
O jee ...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
was vanavond ook niet de juiste plek
Ga je nou meteen weer lelijk tegen me doen? alleen maar omdat ik de topicbattle won? pffffquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:49 schreef greysbones het volgende:
fun??
doen we daar aan?
is er een plek waar je pubers tijdelijk kunt stallen?
Welterusten!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ben er trouwens wel weer echt vandoor nukwam gewoon ff kijken hoe het hier was
![]()
![]()
zeg!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ben er trouwens wel weer echt vandoor nukwam gewoon ff kijken hoe het hier was
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh verrek, ik dacht dat je het over FS en mij had haha, excuus.
Dus de Ducttape en het touw werken niet vandaag?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee over die spiegels hier in huis
pfffffquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dus de Ducttape en het touw werken niet vandaag?
Nou, je bent welkom voor koffie, bier of een neut hoor bij ons! Als je hen maar thuislaatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
pfffff
ik zou willen dat ik ze af en toe even ergens kon stallen
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, je bent welkom voor koffie, bier of een neut hoor bij ons! Als je hen maar thuislaatIn principe zelfde oplossing toch?
Jij weet niet hoe pubers zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 00:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, je bent welkom voor koffie, bier of een neut hoor bij ons! Als je hen maar thuislaatIn principe zelfde oplossing toch?
je hebt jezelf moeten opvoeden???quote:Op zondag 30 januari 2022 00:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, ik ben geboren en werd in één klap 44.
Nee grapjurk, ik ben zelf ook puber geweestquote:Op zondag 30 januari 2022 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt jezelf moeten opvoeden???
maat niet iemand die een puber moet opvoedenquote:Op zondag 30 januari 2022 00:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee grapjurk, ik ben zelf ook puber geweest
Die fase moet ik nog krijgen. En als de huidige periode een voorbode is, dan gebruik ik dat touw zelf.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
maat niet iemand die een puber moet opvoeden
das andere koek
mien jong
ik zeg jequote:Op zondag 30 januari 2022 00:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die fase moet ik nog krijgen. En als de huidige periode een voorbode is, dan gebruik ik dat touw zelf.
Gedaan. En nu?quote:Op zondag 30 januari 2022 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg je
maak je borst maar nat
then wait a little longerquote:Op zondag 30 januari 2022 00:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh honey, I have been doing that all my life
Ik kijk het ff aan en anders verkoop ik 'm gewoon op AlieExpress.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
then wait a little longer![]()
en misschien valt het wel mee
En ook Shakespeare 🖤quote:Op zondag 30 januari 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Anthony Hopkins. Wat een man is dat. <3
Echt, jij moet eens gaan opzoeken wat 'nu ga ik echt slapen' betekent. Niet dat ik je niet graag hier heb he, integendeel, maar YOU'RE DOING IT WRONG!quote:
Oogjes dicht en snaveltje toequote:
Goed dat ik jou hier zie.quote:
Ah copainquote:Op zondag 30 januari 2022 09:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed dat ik jou hier zie.
Al ben jij iemand met een extreme omvang dus zo knap is dat ook weer niet
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af of de buren op dezelfde verdieping mijn producties kunnen ruiken..
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja niet zo heel ver moest plassenhad 2 bakken koffie gehad voor die tijd
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ja dat gaat bij mij ook rechtstreeks van de slokdarm naar m'n blaas toe!
ik denk hetquote:
Parkiet valt spontaan dood van z'n stokje: "Ohhhh de buurman heeft weer eens zitten schijten!"quote:Op zondag 30 januari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk het
misschien denken ze
ik ruik iets
ik weet niet wat het is
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Parkiet valt spontaan dood van z'n stokje: "Ohhhh de buurman heeft weer eens zitten schijten!"
Behang valt van de muren, bloemen verwelken in 3 seconden, de ratten rennen in paniek naar buiten en zijn maar wat blij dat ze niet kunnen kotsen enz enz enz.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 11:34 schreef B00STER het volgende:
Ik heb regelmatig dat ik in een gesprek val en denk, volg het niet helemaal, maar bovenstaand gesprek slaat wel zo'n beetje alles
Nog niet geklikt, vrouwlief zit aan de telefoon, maar iets zegt me dat het vast geen covre is van:quote:
het is geen covre neequote:Op zondag 30 januari 2022 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet geklikt, vrouwlief zit aan de telefoon, maar iets zegt me dat het vast geen covre is van:
Tots schuldquote:Op zondag 30 januari 2022 11:34 schreef B00STER het volgende:
Ik heb regelmatig dat ik in een gesprek val en denk, volg het niet helemaal, maar bovenstaand gesprek slaat wel zo'n beetje alles
Ik las 'nog niet gelikt want vrouw zit aan de telefoon' ... ik dacht al WTF? Ik weet niet wat voor dag ik heb hoorquote:Op zondag 30 januari 2022 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet geklikt, vrouwlief zit aan de telefoon, maar iets zegt me dat het vast geen covre is van:
quote:Op zondag 30 januari 2022 12:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik las 'nog niet gelikt want vrouw zit aan de telefoon' ... ik dacht al WTF? Ik weet niet wat voor dag ik heb hoor
Sowiesoquote:Op zondag 30 januari 2022 12:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Of er is gewoon iets mis met mijn hoofd
quote:Op zondag 30 januari 2022 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag dit paintje gemaakt:
[ afbeelding ]
Is dat Paul?quote:Op zondag 30 januari 2022 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag dit paintje gemaakt:
[ afbeelding ]
Ah... Dan ben ik wel benieuwd naar de andere paintjequote:Op zondag 30 januari 2022 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
ToT in ONZ / Goeiemorgen.....Kreeg de hik van de prik.....
You nickname betekent The original Tong?quote:Op zondag 30 januari 2022 12:43 schreef ToT het volgende:
De meeste paintjes die tong80 met zijn goedemorgen-topics post, komen van mij af.Maar dat is een beetje een publiek geheim!
ONZ / [Paint] tong80 #5quote:Op zondag 30 januari 2022 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah... Dan ben ik wel benieuwd naar de andere paintje
quote:Op zondag 30 januari 2022 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
You nickname betekent The original Tong?
Trots op Tong?
Wel leuke bezigheid als je dat kanquote:Op zondag 30 januari 2022 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [Paint] tong80 #5
In de vorige 4 deeltjes van deze reeks zijn er ook veel van mij.
En sowieso heb ik echt duizenden andere paintjes gemaakt voor hier op FOK!.
Zeker!quote:Op zondag 30 januari 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel leuke bezigheid als je dat kan
5 maar? Ow dat kijk ik ff na.quote:
Hee thanks man!quote:
Volgens mij is verkort na 5 maar pin mij er niet op vastquote:Op zondag 30 januari 2022 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
5 maar? Ow dat kijk ik ff na.
[..]
Hee thanks man!Maar ik ben al over de "piek" heen; 3 daagjes wat rillerig geweest. Stelde vrij weinig voor. Ik had meer last van de oververmoeidheid van slaapgebrek door Mini-ToT.
gelukkig maarquote:Op zondag 30 januari 2022 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
5 maar? Ow dat kijk ik ff na.
[..]
Hee thanks man!Maar ik ben al over de "piek" heen; 3 daagjes wat rillerig geweest. Stelde vrij weinig voor. Ik had meer last van de oververmoeidheid van slaapgebrek door Mini-ToT.
Ja ik hoor het net ook van iemand anders, maar ik kan het niet echt terug vinden.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij is verkort na 5 maar pin mij er niet op vast
Hier staat hoe en watquote:Op zondag 30 januari 2022 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hoor het net ook van iemand anders, maar ik kan het niet echt terug vinden.
ja uitslag negatief koekoekquote:Op zondag 30 januari 2022 13:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier staat hoe en wat
https://www.rivm.nl/coron(...)est%20bij%20de%20GGD.
Joepiequote:Op zondag 30 januari 2022 12:52 schreef ToT het volgende:
Ow, uitslag binnen van de GGD.
De uitslag van de zelftest die ik heb gedaan komt niet geheel overeen met wat zij zeggen, en nu zitten we dus in quarantaine.
Dat is wel heel vaakquote:Op zondag 30 januari 2022 13:21 schreef Schakeltopia het volgende:
zo';n collega van m'n moeder die is ook echt al 1000 keer besmet met corona
Stel je voor dat je als kind samen met je broer of zus in een kamer slaapt, dan kan het toch nietquote:Op zondag 30 januari 2022 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Isolatie moet idd op je eigen slaapkamer blijven, als je bijv als ouder/kind besmet bent.. in quarantaine is dat wel gewoon in de woonkamer mag komen of balkon achtertuin
ja nou dan doe je dat dus niet hequote:Op zondag 30 januari 2022 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stel je voor dat je als kind samen met je broer of zus in een kamer slaapt, dan kan het toch niet
Dan moet het andere kind ergens anders slapenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stel je voor dat je als kind samen met je broer of zus in een kamer slaapt, dan kan het toch niet
Bij papa en mama met zijn 3en zeker of in de woonkamerquote:Op zondag 30 januari 2022 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet het andere kind ergens anders slapen
Bijv matras op de grond of bij pap in mam in bedquote:Op zondag 30 januari 2022 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij papa en mama met zijn 3en zeker of in de woonkamer
Oftewel die isolatie regels zijn niet altijd praktisch haalbaarquote:Op zondag 30 januari 2022 13:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou dan doe je dat dus niet he
nee dat klopt. dus ga je in quarantainequote:Op zondag 30 januari 2022 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oftewel die isolatie regels zijn niet altijd praktisch haalbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |