Iemand die mij kan vertellen waarom vrouwen zich voelen aangetrokken tot mannen die geweld gebruiken? Ik blijf het ongelofelijk vinden, zoveel single mannen in Nederland en toch kiezen velen voor een man die hartstikke antisociaal is.quote:Levensverhaal 7
‘Mijn moeder is alcoholist geweest, ook tijdens mijn zwangerschap heeft ze gedronken waardoor ik
lang in het ziekenhuis moest liggen. Mijn moeder interesseerde zich nooit voor wat ik deed. Mijn vader
was vrachtwagenchauffeur, was eigenlijk altijd weg. Die kwam alleen één keer in de twee weken thuis.
En elke keer als m’n vader dan thuis kwam dan had ik weer een grote mond en zo, dus er werd ook wel
wat geslagen.
Toen gingen mijn ouders scheiden. Omdat mijn moeder nog steeds dronk heeft de rechter besloten dat
ik bij m’n vader moest wonen.
Toen kreeg mijn vader ineens een nieuwe vriendin en die was vet van de regels in één keer. Dat heb ik
twee jaar vol kunnen houden. Maar ik moest daar zo op mijn tenen lopen. Toen hebben ze gezegd: het
werkt gewoon niet, want je doet je best niet hard genoeg. Toen hebben ze me uit huis geplaatst. En
voelde ik me gewoon zwaar alleen. Sindsdien heb ik ook bijna geen contact meer met hen. Vanaf mijn
twaalfde heb ik in instellingen gewoond. Ik heb een abortus gepleegd toen ik 18 was. Ik dacht, ik kan
dat kind niet houden. Ik kon amper voor mezelf zorgen.
Toen ik 18 was, was m’n OTS afgelopen en ben ik met mijn tas naar een stad gegaan, waar ik een
vriendje had die ik wel leuk vond. Met de liefde heb ik altijd wel een beetje de slechte jongens gepikt.
De jongens die zich wat stoerder gedragen. Toen heb ik de vader van mijn kind leren kennen. Daar ben
ik ook mee samen gaan wonen. En dat kind dat wilde ik. Maar mijn vriend ging me steeds vaker slaan.
Toen ging het helemaal naar beneden, toen ben ik uiteindelijk gevlucht met mijn zoontje. Toen ben ik in
de opvang gekomen. Nu heb ik een cursus gevolgd om niet in die cirkel te blijven. Niet meer mensen op
te zoeken die geweld gebruiken, want dat hoort gewoon niet. Dat kan gewoon niet. Ik wil op eigen
benen leren staan. Gewoon niet afhankelijk zijn van een man. Ik heb het beste gedaan voor mijn kind.
Dat ik ben weggegaan. Daar heb ik de juiste keus in gemaakt.’ (22 jaar)
Het gaat niet zo zeer om geweld an sich.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef 100above het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom vrouwen zich voelen aangetrokken tot mannen die geweld gebruiken?
Antisociaal, omdat 'ie af en toe wat losse handjes heeft tegen het vrouwtje?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef 100above het volgende:
Quote: https://rutgers.nl/wp-con(...)n-klap-volwassen.pdf
[..]
Iemand die mij kan vertellen waarom vrouwen zich voelen aangetrokken tot mannen die geweld gebruiken? Ik blijf het ongelofelijk vinden, zoveel single mannen in Nederland en toch kiezen velen voor een man die hartstikke antisociaal is.
Is dit osodevo?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Dat voorbeeld uit de OP kan ik niet rijmen met de stelling dat ‘velen kiezen kiezen voor een man die hartstikke antisociaal is’.
Waarom kiezen vrouwen niet voor jou? Dat is ongetwijfeld wat je dwars zit. Zullen we het daar (weer) eens over hebben?
Omdat mensen slaaf zijn van hun natuur.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef 100above het volgende:
[..]
Iemand die mij kan vertellen waarom vrouwen zich voelen aangetrokken tot mannen die geweld gebruiken? Ik blijf het ongelofelijk vinden, zoveel single mannen in Nederland en toch kiezen velen voor een man die hartstikke antisociaal is.
Echte mannen passen zich aan aan wat vrouwen willen? Blijf lekker jezelf joh.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:46 schreef SuperNeger het volgende:
Daarom tip aan alle mannen: Luister niet naar vrouwen. Ze weten niet wat ze willen. In plaats daarvan moet je hun gedrag waarnemen en je daarnaar gedragen.
Wat ik bedoelde is dat vrouwen zeggen dat ze houden van die woke typetjes, maar tegelijkertijd veel liever seks hebben met de sterke agressieve man.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:26 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Echte mannen passen zich aan aan wat vrouwen willen? Blijf lekker jezelf joh.
Ja ik ken de theorie. Vrouwtjes willen beschermd worden, mannetjes willen onderdanige typetjes die lekker veel kinderen kunnen baren. We zijn allemaal nog steeds apen bla bla.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:31 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat vrouwen zeggen dat ze houden van die woke typetjes, maar tegelijkertijd veel liever seks hebben met de sterke agressieve man.
Dus ze zeggen A maar doen B. Daarom moet je kijken naar wat ze doen en niet wat ze zeggen.
"Oh ja ik heb het liefst een man die veganist is en pro womens-rights en LGBTQflikkershit en BLM" etc maar dat zijn nooit de "sterke agressieve types" waar hier over gesproken wordt. In plaats daarvan zijn dat juist van die smerige krakers, de tim hofmannetjes die van dat soort woke-shit houden en daar willen ze dus echt geen seks mee omdat de natuur hun heeft geprogrammeerd voor de sterke grote agressieveling te gaan.
Misschien is een verstandige gezonde relatie een ander verhaal, het beste kan je als vrouw daar een mooie tussenweg vinden, maar het gaat hier over aantrekkingskracht.
Vrouwen die zich daartoe aangetrokken voelen zijn meestal bepaalde types. Het portret dat je hier schetst is vrij typerend. Heeft twee waardeloze tokkie ouders en is zelf erg labiel en niet zo snugger. De willen dan kerels die een beetje de mannelijke equivalent van zichzelf zijn. En dat zijn vaak nietsnutten met losse handen.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef 100above het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook een middenweg tussen deze twee soort mannen.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om geweld an sich.
Vaak zijn deze mannen recht door zee, assertief, eerlijk, vol met emotie en passie (temperamentvol).
Ze hebben lef, en saai zijn ze zelden. In tegenstelling tot de meer calculerende autistische brave burgerlijke kantoorslaaf.
Nogal selectief dat soort artikelen is het niet? Die 'velen' is echt maar een vrij klein deel, zeker bij 30+. Pas op met uitzonderingen doortrekken naar een gevaarlijke generalisatie.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef 100above het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het wel intrigerend waar de oorzaak in kan liggen. Ik krijg zelf de indruk dat incels in een soort collectief aangeprate identiteitscrisis zitten. Het gebrek aan een eigen identiteit (of zelfkennis) levert in de praktijk dan structureel problemen op in de communicatie. Saai wordt het dan als iemand nooit zichzelf is en zichzelf structureel wegcijfert. Een beetje onzekerheid is weinig mis mee, maar de spanningsboog in dating zit hem in het elkaar ontdekken, aanvoelen en aftasten. Als dat niet twee kanten op gaat, wordt het mokersaai.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:18 schreef Twiitch het volgende:
Dames willen geen gewelddadige vent, dames willen een vent die niet saai is. Daarom is dat "nice guys finish last" van die incels ook zo'n onzin, je bent niet nice, je bent gewoon mokersaai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |