abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203436609
Quote: https://rutgers.nl/wp-con(...)n-klap-volwassen.pdf

quote:
Levensverhaal 7
‘Mijn moeder is alcoholist geweest, ook tijdens mijn zwangerschap heeft ze gedronken waardoor ik
lang in het ziekenhuis moest liggen. Mijn moeder interesseerde zich nooit voor wat ik deed. Mijn vader
was vrachtwagenchauffeur, was eigenlijk altijd weg. Die kwam alleen één keer in de twee weken thuis.
En elke keer als m’n vader dan thuis kwam dan had ik weer een grote mond en zo, dus er werd ook wel
wat geslagen.
Toen gingen mijn ouders scheiden. Omdat mijn moeder nog steeds dronk heeft de rechter besloten dat
ik bij m’n vader moest wonen.
Toen kreeg mijn vader ineens een nieuwe vriendin en die was vet van de regels in één keer. Dat heb ik
twee jaar vol kunnen houden. Maar ik moest daar zo op mijn tenen lopen. Toen hebben ze gezegd: het
werkt gewoon niet, want je doet je best niet hard genoeg. Toen hebben ze me uit huis geplaatst. En
voelde ik me gewoon zwaar alleen. Sindsdien heb ik ook bijna geen contact meer met hen. Vanaf mijn
twaalfde heb ik in instellingen gewoond. Ik heb een abortus gepleegd toen ik 18 was. Ik dacht, ik kan
dat kind niet houden. Ik kon amper voor mezelf zorgen.
Toen ik 18 was, was m’n OTS afgelopen en ben ik met mijn tas naar een stad gegaan, waar ik een
vriendje had die ik wel leuk vond. Met de liefde heb ik altijd wel een beetje de slechte jongens gepikt.
De jongens die zich wat stoerder gedragen.
Toen heb ik de vader van mijn kind leren kennen. Daar ben
ik ook mee samen gaan wonen. En dat kind dat wilde ik. Maar mijn vriend ging me steeds vaker slaan.
Toen ging het helemaal naar beneden, toen ben ik uiteindelijk gevlucht met mijn zoontje. Toen ben ik in
de opvang gekomen. Nu heb ik een cursus gevolgd om niet in die cirkel te blijven. Niet meer mensen op
te zoeken die geweld gebruiken, want dat hoort gewoon niet. Dat kan gewoon niet. Ik wil op eigen
benen leren staan. Gewoon niet afhankelijk zijn van een man. Ik heb het beste gedaan voor mijn kind.
Dat ik ben weggegaan. Daar heb ik de juiste keus in gemaakt.’ (22 jaar)
Iemand die mij kan vertellen waarom vrouwen zich voelen aangetrokken tot mannen die geweld gebruiken? Ik blijf het ongelofelijk vinden, zoveel single mannen in Nederland en toch kiezen velen voor een man die hartstikke antisociaal is.
pi_203436692
Ik zou niet voor alle vrouwen kunnen spreken waarom dat blijkbaar aantrekkingskracht heeft en waarom dat zo is. Voor haar is dat misschien zo. Waarom geen idee? Maar gezien haar achtergrond zal het misschien wel meespelen (opgroeien in moeilijke omstandigheden).
Maar dat verhaal in de op vind ik niet helemaal rijmen met je vraag waarom vrouwen op gewelddadige mannen vallen. Is vragen om problemen en ik denk dat zo'n type man juist helemaal niet gewild is bij vele vrouwen. Stoer of agressief is een wereld van verschil ook. Is niet hetzelfde. Je weet het ook niet altijd van tevoren of een man agressief is. Soms leer je mensen later op een andere manier kennen en beter (dat weet je op voorhand niet zo).

[ Bericht 22% gewijzigd door Borrelnootje00 op 30-01-2022 19:27:31 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_203436708
Alpha's met een Beta IQ
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 30 januari 2022 @ 19:33:43 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203437407
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef 100above het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom vrouwen zich voelen aangetrokken tot mannen die geweld gebruiken?
Het gaat niet zo zeer om geweld an sich.
Vaak zijn deze mannen recht door zee, assertief, eerlijk, vol met emotie en passie (temperamentvol).
Ze hebben lef, en saai zijn ze zelden. In tegenstelling tot de meer calculerende autistische brave burgerlijke kantoorslaaf.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203437488
quote:
[..]
Iemand die mij kan vertellen waarom vrouwen zich voelen aangetrokken tot mannen die geweld gebruiken? Ik blijf het ongelofelijk vinden, zoveel single mannen in Nederland en toch kiezen velen voor een man die hartstikke antisociaal is.
Antisociaal, omdat 'ie af en toe wat losse handjes heeft tegen het vrouwtje?
  zondag 30 januari 2022 @ 20:27:28 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203438212
Dat voorbeeld uit de OP kan ik niet rijmen met de stelling dat ‘velen kiezen kiezen voor een man die hartstikke antisociaal is’.

Waarom kiezen vrouwen niet voor jou? Dat is ongetwijfeld wat je dwars zit. Zullen we het daar (weer) eens over hebben?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 30 januari 2022 @ 20:46:43 #7
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203438469
Grappig dat vrouwen altijd zeggen dat ze een hekel hebben aan zulke macho mannen en het liefst alleen maar van die slappe linkse vegans zouden zien.

Werkelijkheid ligt dus mooi anders zo blijkt maar weer.

Daarom tip aan alle mannen: Luister niet naar vrouwen. Ze weten niet wat ze willen. In plaats daarvan moet je hun gedrag waarnemen en je daarnaar gedragen.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_203438534
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Dat voorbeeld uit de OP kan ik niet rijmen met de stelling dat ‘velen kiezen kiezen voor een man die hartstikke antisociaal is’.

Waarom kiezen vrouwen niet voor jou? Dat is ongetwijfeld wat je dwars zit. Zullen we het daar (weer) eens over hebben?
Is dit osodevo?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 30 januari 2022 @ 20:52:14 #9
451005 Grems
Clown World
pi_203438560
quote:
[..]
Omdat mensen slaaf zijn van hun natuur.

Voor mannen een wulps figuur met alle kenmerken van piek vruchtbaarheid en voor vrouwen iemand die zowel wilde dieren als ongenode gasten helemaal de vernieling in kan helpen.
  zondag 30 januari 2022 @ 20:53:20 #10
479315 SuperNeger
pi_203438579
Je zou maar in 2022 gewoon op wetenschap en biologie vertrouwen. Vuile bigots! :(

Gek hè... Waarom zouden vrouwen op sterke/agressieve mannen vallen? Alsof het iets met de natuur te maken zou hebben of zo... Haarzelf en haar kinderen te kunnen beschermen of zo. Nee echt totaal geen idee waarom vrouwen biologisch geprogrammeerd zijn om sterke agressieve mannen uit te zoeken.

Op facebook zegt juist iedereen dat het hip is om woke te zijn en van die linkse, veganistische tim hofmannetjes die overal verkrachting en racisme in zien te aanbidden. Jammer dat je kut er alleen niet echt nat van wordt, maar misschien komt dat nog wel.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203438746
“Alle vrouwen”

Wat is dit voor topic?

Dit specifieke geval lijkt mij toch meer dan duidelijk.
Ze werd thuis verrot geslagen, uit huis geflikkerd door ma en later door pa. Instellingen etc…

Trauma-binding.
Trouwens, waarom altijd dat bashen van mannen en de vrouwen volledig als slachtoffer wegzetten.
Ze zal zelf ook wel niet al te gezonde patronen er op na houden.
Dit soort patronen kan je pas uitstappen als je op een eerlijke manier naar jezelf gaat kijken en je best gaat doen om ongezond gedrag te herkennen en te corrigeren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_203438755
Vraag dat maar aan je moeder?
P.S. je moeder is niet representatief voor alle vrouwen
pi_203438991
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:46 schreef SuperNeger het volgende:
Daarom tip aan alle mannen: Luister niet naar vrouwen. Ze weten niet wat ze willen. In plaats daarvan moet je hun gedrag waarnemen en je daarnaar gedragen.
Echte mannen passen zich aan aan wat vrouwen willen? Blijf lekker jezelf joh.
  zondag 30 januari 2022 @ 21:31:09 #14
479315 SuperNeger
pi_203439075
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 21:26 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Echte mannen passen zich aan aan wat vrouwen willen? Blijf lekker jezelf joh.
Wat ik bedoelde is dat vrouwen zeggen dat ze houden van die woke typetjes, maar tegelijkertijd veel liever seks hebben met de sterke agressieve man.

Dus ze zeggen A maar doen B. Daarom moet je kijken naar wat ze doen en niet wat ze zeggen.

"Oh ja ik heb het liefst een man die veganist is en pro womens-rights en LGBTQflikkershit en BLM" etc maar dat zijn nooit de "sterke agressieve types" waar hier over gesproken wordt. In plaats daarvan zijn dat juist van die smerige krakers, de tim hofmannetjes die van dat soort woke-shit houden en daar willen ze dus echt geen seks mee omdat de natuur hun heeft geprogrammeerd voor de sterke grote agressieveling te gaan.

Misschien is een verstandige gezonde relatie een ander verhaal, het beste kan je als vrouw daar een mooie tussenweg vinden, maar het gaat hier over aantrekkingskracht.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203439213
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 21:31 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Wat ik bedoelde is dat vrouwen zeggen dat ze houden van die woke typetjes, maar tegelijkertijd veel liever seks hebben met de sterke agressieve man.

Dus ze zeggen A maar doen B. Daarom moet je kijken naar wat ze doen en niet wat ze zeggen.

"Oh ja ik heb het liefst een man die veganist is en pro womens-rights en LGBTQflikkershit en BLM" etc maar dat zijn nooit de "sterke agressieve types" waar hier over gesproken wordt. In plaats daarvan zijn dat juist van die smerige krakers, de tim hofmannetjes die van dat soort woke-shit houden en daar willen ze dus echt geen seks mee omdat de natuur hun heeft geprogrammeerd voor de sterke grote agressieveling te gaan.

Misschien is een verstandige gezonde relatie een ander verhaal, het beste kan je als vrouw daar een mooie tussenweg vinden, maar het gaat hier over aantrekkingskracht.
Ja ik ken de theorie. Vrouwtjes willen beschermd worden, mannetjes willen onderdanige typetjes die lekker veel kinderen kunnen baren. We zijn allemaal nog steeds apen bla bla.

Het zal allemaal wel. Ik ben zelf niet zo’n alpha-kerel en heb echt nooit moeite gehad om aan seks te komen. Zelfde voor wat vrienden die ook geen alpha-mannetjes zijn. Dus blijkbaar is aantrekkingskracht toch wat complexer, of niet voor iedereen hetzelfde.
  zondag 30 januari 2022 @ 22:03:23 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203439595
quote:
[..]
Vrouwen die zich daartoe aangetrokken voelen zijn meestal bepaalde types. Het portret dat je hier schetst is vrij typerend. Heeft twee waardeloze tokkie ouders en is zelf erg labiel en niet zo snugger. De willen dan kerels die een beetje de mannelijke equivalent van zichzelf zijn. En dat zijn vaak nietsnutten met losse handen.

Daar mis je niet heel veel aan.
  zondag 30 januari 2022 @ 22:14:16 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203439781
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:50 schreef Geerd het volgende:

[..]
Is dit osodevo?
Ik sluit het niet uit.
  zondag 30 januari 2022 @ 22:16:18 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203439819
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 22:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik sluit het niet uit.
Zonder enige twijfel.
pi_203439878
:O
pi_203439915
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Vaak zijn deze mannen recht door zee, assertief, eerlijk, vol met emotie en passie (temperamentvol).
Ze hebben lef, en saai zijn ze zelden. In tegenstelling tot de meer calculerende autistische brave burgerlijke kantoorslaaf.
Gelukkig is er ook een middenweg tussen deze twee soort mannen.
  zondag 30 januari 2022 @ 22:53:27 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203440249
Ik hou niet van agressieve mannen, maar ook niet van overdreven woke typetjes.
Een daadkrachtige man, sterk en kalm, dat vind ik aantrekkelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203442237
Ik weet het niet osodevo, maar ik kan je wel vertellen dat vrouwen slaan jou niet gaat helpen aan een relatie. Niet aan beginnen dus.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203442561
quote:
[..]
Nogal selectief dat soort artikelen is het niet? Die 'velen' is echt maar een vrij klein deel, zeker bij 30+. Pas op met uitzonderingen doortrekken naar een gevaarlijke generalisatie.

Sommige vrouwen vallen op bad boys, omdat die veel meer zelfvertrouwen uitstralen. Je bent verzekert van een avontuur en dat is aantrekkelijk. Dat zijn (zowel man als vrouw) ook de types die graag aandacht krijgen en aandacht continu naar zich toe trekken. Daar moet je maar mee om willen gaan, laat staan daten.

Bij serieus relatiemateriaal zoekt men vooral naar de juiste balans. In alles een beetje mee kunnen, is een doorgaans gezonde balans en levert de meeste stabiliteit op.
  maandag 31 januari 2022 @ 10:18:41 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203442942
Dames willen geen gewelddadige vent, dames willen een vent die niet saai is. Daarom is dat "nice guys finish last" van die incels ook zo'n onzin, je bent niet nice, je bent gewoon mokersaai.
pi_203443499
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:18 schreef Twiitch het volgende:
Dames willen geen gewelddadige vent, dames willen een vent die niet saai is. Daarom is dat "nice guys finish last" van die incels ook zo'n onzin, je bent niet nice, je bent gewoon mokersaai.
Klopt. Ik vind het wel intrigerend waar de oorzaak in kan liggen. Ik krijg zelf de indruk dat incels in een soort collectief aangeprate identiteitscrisis zitten. Het gebrek aan een eigen identiteit (of zelfkennis) levert in de praktijk dan structureel problemen op in de communicatie. Saai wordt het dan als iemand nooit zichzelf is en zichzelf structureel wegcijfert. Een beetje onzekerheid is weinig mis mee, maar de spanningsboog in dating zit hem in het elkaar ontdekken, aanvoelen en aftasten. Als dat niet twee kanten op gaat, wordt het mokersaai.

Nog erger zijn de zwart/wit benadering van situaties. Vrouwen die ze aandacht geven worden op een voetstuk gezet en 'de oplossing', vrouwen die dat niet doen mankeert van alles mee. :')
pi_203443733
Er zijn wel mensen (m/v) die vallen op een partner waarmee ze in een relatie een destructieve dynamiek krijgen. Alleen voor die mensen voelt dat vertrouwd, omdat ze in hun jeugd onveilig gehecht zijn bijvoorbeeld. Daarom kan het goed zijn eerst aan dat soort (vaak jeugd)trauma's te werken, want een relatie waarin jij je partner gewelddadig bejegend/zodanig laat bejegenen maakt niet gelukkig.

Nice guys die in hun ogen daardoor last finishen hebben vaak niks te bieden, maar vinden wel dat ze recht hebben op van alles zoals premium girls. En het is helemaal niet nice om andere mensen te dehumaniseren omdat ze vrouw zijn.
  maandag 31 januari 2022 @ 11:22:00 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203443821
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:18 schreef Twiitch het volgende:
En nice zijn incels doorgaans ook niet.
pi_203444257
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En nice zijn incels doorgaans ook niet.
Nee hun definitie van 'nice' komt doorgaans een beetje neer op een vrouw niet slaan en haar niet hardop uitmaken voor kutwijf. Eigenlijk gewoon het absolute minimum.
pi_203468599
Vrouwen die op gewelddadige mannen vallen hebben vaak zelf ook een klote thuissituatie gehad.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203472897
Gewelddadig? Definieer dat eens...
  woensdag 2 februari 2022 @ 17:30:13 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203475401
TS gaat niet meer reageren.
pi_203477023
In plaats van dit topic te openen had je ook en vrouw kunnen slaan TS.
afspraak tandarts verzetten
pi_203477046
quote:
[..]
Omdat ze gewelddadig met sterk verwarren. Het bewonderen van sterke mannen is niet verkeerd. Die kunnen ook iets buiten het geouwehoer en de slappe leugens van de zogenaamde maatschappij.
pi_203477954
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 21:06 schreef Avianflu het volgende:
“Alle vrouwen”

Wat is dit voor topic?

Dit specifieke geval lijkt mij toch meer dan duidelijk.
Ze werd thuis verrot geslagen, uit huis geflikkerd door ma en later door pa. Instellingen etc…

Trauma-binding.
Trouwens, waarom altijd dat bashen van mannen en de vrouwen volledig als slachtoffer wegzetten.
Ze zal zelf ook wel niet al te gezonde patronen er op na houden.
Dit soort patronen kan je pas uitstappen als je op een eerlijke manier naar jezelf gaat kijken en je best gaat doen om ongezond gedrag te herkennen en te corrigeren.
Exact.

Ik kan voor mezelf spreken want ik ben een van die vrouwen die altijd dacht op dit soort mannen te vallen, en er helaas ook de nodige ervaring mee heb (spoiler alert: het blijft nooit lang leuk). Maar het is iets in jezelf waardoor je op dat soort mannen blijft vallen, en dat moet je in de kern aanpakken. Als je er wat aan wilt doen zul je jezelf eerlijk aan moeten durven kijken en met jezelf aan het werk gaan.

Nu kan ik ook zeggen dat dit niet meer mijn type is. Natuurlijk zal ik altijd wel op mannen met een bepaald 'kantje', maar nooit meer zulke mannen als uit de OP. Er is een middenweg waarbij ook wederzijds respect, een eerlijke relatie en normale omgangsvormen de hoek om komen kijken.
pi_203488101
quote:

[..]
Prijs die achterlijke idioten even de hemel in :')
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:41:23 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203488140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:38 schreef DesertNomad het volgende:

[..]
Prijs die achterlijke idioten even de hemel in :')
Waar prijs ik ze de hemel in?
Ik leg het gewoon praktisch uit.
pi_203514888
quote:

[..]
Dus jij ziet een man die een vrouw alle hoeken van de kamer laat zien, zijn frustratie afreageert op haar afreageert en regelmatig voor blauwe plekken zorgt aan voor een man die recht door zee, zelden saai is, dat ze lef hebben, assertief, eerlijk en vol met emotie en passie.

Dat betekend dat...
A) het is duidelijk dat een vrouw met een grote boog om jou heen moet lopen.
B) dat jij geen enkel idee hebt wat een vrouw echt wil.
C) dat jij nog een klein kind bent.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:12:16 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203514960
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:06 schreef HSG het volgende:

[..]
Dus jij ziet een man die een vrouw alle hoeken van de kamer laat zien, zijn frustratie afreageert op haar afreageert en regelmatig voor blauwe plekken zorgt aan voor een man die recht door zee, zelden saai is, dat ze lef hebben, assertief, eerlijk en vol met emotie en passie.

Het is duidelijk dat een vrouw met een grote boog om jou heen moet lopen.
Wat ik zeg is dat de agressieve types vaak ook dat soort persoonlijke kenmerken hebben.
Vrouwen vallen niet puur op agressie bij de "bad boys". Er zitten andere aantrekkelijke kanten aan in het gedrag van deze mannen.

En het is nergens voor nodig om persoonlijk te worden.
pi_203515095
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat ik zeg is dat de agressieve types vaak ook dat soort persoonlijke kenmerken hebben.
Vrouwen vallen niet puur op agressie bij de "bad boys". Er zitten andere aantrekkelijke kanten aan in het gedrag van deze mannen.

En het is nergens voor nodig om persoonlijk te worden.
Ik heb die kanten ook maar ik zal mijn vrouw nooit slaan en ik ben al helemaal niet agressief.

Agressieve mannen hebben absoluut niet de punten die jij benoemde. Het zijn eerder hele zielige zwakke mannetjes.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:27:09 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203515141
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik heb die kanten ook maar ik zal mijn vrouw nooit slaan en ik ben al helemaal niet agressief.

Agressieve mannen hebben absoluut niet de punten die jij benoemde. Het zijn eerder hele zielige zwakke mannetjes.
Dan hebben we andere persoonlijke ervaringen. Ook goed.
pi_203515264
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dan hebben we andere persoonlijke ervaringen. Ook goed.
Dan zijn dat persoonlijke ervaringen waarbij z.s.m. een psycholoog moeten opzoeken.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:36:37 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203515345
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:32 schreef HSG het volgende:

[..]
Dan zijn dat persoonlijke ervaringen waarbij z.s.m. een psycholoog moeten opzoeken.
Ja, het is goed met je kerel.

Ik ben opgegroeid tussen tokkies in de onderklasse, en zo gaat het er daar gewoon aan toe. Mijn eerste post in dit topic blijft staan.
pi_203515608
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja, het is goed met je kerel.

Ik ben opgegroeid tussen tokkies in de onderklasse, en zo gaat het er daar gewoon aan toe. Mijn eerste post in dit topic blijft staan.
Ik ben ook regelmatig met de onderklasse in aanraking gekomen en ik kan mij daar niet in vinden wat jij omschrijft.

Maar goed...jij zegt ook "tokkies in de onderklasse" dus dat zijn dan weer aparte gevallen. :')
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:54:45 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_203515790
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 21:31 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Heb jij zelf weleens seks eigenlijk?

Ontopic: veel, niet alle (!) vrouwen, die kiezen voor een agressieve eikel hebben een laag zelfbeeld, of zijn thuis geslagen en dit is voor hun bekend en vertrouwd terrein, of ze gaan voor de status die dit soort mannen met zich meebrengen. En nemen de tikken op de koop toe.

Gezond is het niet. En de meerderheid van de vrouwen wil geen agressieve man met bijbehorend gedrag. Maar mogelijk zijn dat niet de vrouwen die jij aantrekkelijk vindt, dus zie je ze ook niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 10:00:55 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_203515935
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:47 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik ben ook regelmatig met de onderklasse in aanraking gekomen en ik kan mij daar niet in vinden wat jij omschrijft.

Maar goed...jij zegt ook "tokkies in de onderklasse" dus dat zijn dan weer aparte gevallen. :')
In aanraking gekomen is wat anders dan er tussen opgroeien.
Laatste geldt ook voor mij.
Ik heb ook heel lang gedacht dat dit soort gedrag van mannen normaal was. En dat vrouwen vooral mooi en volgzaam moesten zijn, hun plaats kennen.

Door school, opleiding en omgang met mensen uit andere milieus heb ik gelukkig geleerd dat het ook anders kan. Maar niet iedereen heeft dit geluk en de kracht en het zelfvertrouwen om je leven anders in te richten dan wat je zo ongeveer met de paplepel is ingegeven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 10:23:45 #46
479315 SuperNeger
pi_203516433
[quote]0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
Heb jij zelf weleens seks eigenlijk?

-Nee-

[ Bericht 11% gewijzigd door Lenny77 op 05-02-2022 14:01:31 ]
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 5 februari 2022 @ 10:41:36 #47
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_203516910
Het is niet zo dat mannen die gewelddadig of 'slecht' zijn beter eindigen dan 'the nice guys'. Allesbehalve zelfs. The nice guys kunnen namelijk een gezonde relatie opbouwen. Mannen die te agressief zijn of andere problematiek hebben, dus die vrouwen zouden aantrekken, zijn minder geneigd om weer aan hun problemen te werken omdat zij dezelfde dynamiek blijven aantrekken. Ze trekken vrouwen aan maar het blijven ongezonde relaties waardoor zelfontwikkeling vaak uitblijft. Terwijl the nice guys zich juist afvragen wat zij fout doen omdat zij soms vrouwen niet aan lijken te trekken, dit vind ik onterecht, want ook the nice guys kunnen vrouwen aantrekken waarmee zij juist een gezonde relatie kunnen opbouwen.

Vrouwen die zich aangetrokken voelen tot gewelddadige of slechte types voelen zich vaak 'vertrouwd' in zo'n dynamiek door hun jeugd, vorige dynamieken die ze gewend zijn geraakt of hun perceptie van wat liefde is doordat zij zo'n zelfde dynamiek hebben beleefd in hun jeugd of als voorbeeld hebben gehad. Dit heeft te maken met een zogenoemd childhoodtrauma en onveilige hechting. Zo'n relatie is dan allesbehalve gezond. Wat vrouwen dus aantrekt hoeft ook niet iets te zijn wat verstandig is om aan te trekken. Vaak strugglen deze vrouwen er enorm mee om weg te gaan maar door de onveilige hechting lukt dit moeilijk. Wanneer dit toch lukt gaan ze juist op zoek naar een goede man. Vrouwen kunnen zich dus aangetrokken voelen tot gewelddadige of slechte types maar met alle negatieve consequenties van dien. Stel je voor dat zo'n stel kinderen krijgt? Dat kind ziet dus een dynamiek tussen de ouders waarbij de man gewelddadig is tegen de vrouw, het kind, wellicht een dochter, ziet dat dus als 'vertrouwd' waardoor het kind sneller geneigd is zich ook weer aangetrokken te voelen tot zo'n man omdat dat de associatie met liefde is. Zo blijft de cirkel rond.

Mannen denken vaak dat zij daarom 'stoerder' moeten zijn om vrouwen aan te trekken maar dit heeft vaak meer met vrouwen zélf te maken dan dat het een probleem is van mannen. (Even daargelaten dat gewelddadig en onacceptabel gedrag voor de man zelf natuurlijk ook wijst op problematiek van de man zelf). Wanneer een man zich dus afvraagt of híj te soft is omdat veel vrouwen neigen te gaan naar ''the bad boy'' heeft dit dus niets te maken met de man in kwestie maar met problematiek van de vrouw zelf waardoor zij voor zo'n man kiest. Het kan te maken hebben met onveilige hechting of een vrouw die juist wil rebelleren en dat doet door zo'n partner te kiezen.

Daarom is het belangrijk om jezelf te zijn en ook aan jezelf te werken zodat je in een gezonde relatie kan zitten, zonder dat je onveilig gehecht bent en zonder dat je in een relatie gaat met onverwerkte jeugdtrauma's waardoor je je aangetrokken voelt tot ongezonde dynamieken.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 11:54:30 #48
479315 SuperNeger
pi_203518438
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
-originele post verwijderd-
R&P is ontopic dus op de man spelende reacties zijn niet gewenst.

Leer eens andere meningen en waarheden te accepteren zonder er persoonlijk over te worden.

-Jouw hihaho antwoord was anders ook niet erg ontopic-

[ Bericht 9% gewijzigd door Lenny77 op 05-02-2022 14:02:49 ]
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 5 februari 2022 @ 11:58:27 #49
479315 SuperNeger
pi_203518495
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 22:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik hou niet van agressieve mannen, maar ook niet van overdreven woke typetjes.
Een daadkrachtige man, sterk en kalm, dat vind ik aantrekkelijk.
wat is je snap
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 5 februari 2022 @ 20:31:48 #50
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203526068
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:46 schreef SuperNeger het volgende:
Grappig dat vrouwen altijd zeggen dat ze een hekel hebben aan zulke macho mannen en het liefst alleen maar van die slappe linkse vegans zouden zien.

Werkelijkheid ligt dus mooi anders zo blijkt maar weer.

Huiselijk geweld komt in alle milieu's voor, zelfs bij linkse vegans.

Je weet nooit wat er in iemand zit totdat je het meemaakt. Gewoon geluk hebben.
pi_203529445
Antwoord op je vraag is de tt van dit topic.
R&P / Iedere vrouw is uiteindelijk onderdanig
pi_203544416
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zou niet voor alle vrouwen kunnen spreken waarom dat blijkbaar aantrekkingskracht heeft en waarom dat zo is. Voor haar is dat misschien zo. Waarom geen idee? Maar gezien haar achtergrond zal het misschien wel meespelen (opgroeien in moeilijke omstandigheden).
Maar dat verhaal in de op vind ik niet helemaal rijmen met je vraag waarom vrouwen op gewelddadige mannen vallen. Is vragen om problemen en ik denk dat zo'n type man juist helemaal niet gewild is bij vele vrouwen. Stoer of agressief is een wereld van verschil ook. Is niet hetzelfde. Je weet het ook niet altijd van tevoren of een man agressief is. Soms leer je mensen later op een andere manier kennen en beter (dat weet je op voorhand niet zo).
Je hoort vrouwen zelf opperen dat zij op stoere zelfverzekerde mannen vallen en niet op softies. Maar wat is dan zelfverzekerd. Hoe ziet dat eruit. Die scheidslijn is nogal dun. De meerderheid vrouwen kunnen daar zelf kennelijk al moeilijk een onderscheid in maken. Om vervolgens wederom bij een agressieve lul in bed te belanden. Het valt over het algemeen ook niet te ontkennen dat er iets zit in de vrouwelijke natuur. Wat zich asteevast aangetrokken voelt tot agressie bij mannen. Dus wat 100above constateert is helemaal niet gek of vrouwenhatend. Het lijkt vaak zelfs wel alsof vrouwen zichzelf haten. Want zij kiezen er vaak zelf voor om met zo'n man te zijn.
  zondag 6 februari 2022 @ 22:18:57 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203544484
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:14 schreef DesertNomad het volgende:

[..]
Je hoort vrouwen zelf opperen dat zij op stoere zelfverzekerde mannen vallen en niet op softies. Maar wat is dan zelfverzekerd. Hoe ziet dat eruit. Die scheidslijn is nogal dun. De meerderheid vrouwen kunnen daar zelf kennelijk al moeilijk een onderscheid in maken. Om vervolgens wederom bij een agressieve lul in bed te belanden. Het valt over het algemeen ook niet te ontkennen dat er iets zit in de vrouwelijke natuur. Wat zich asteevast aangetrokken voelt tot agressie bij mannen. Dus wat 100above constateert is helemaal niet gek of vrouwenhatend. Het lijkt vaak zelfs wel alsof vrouwen zichzelf haten. Want zij kiezen er vaak zelf voor om met zo'n man te zijn.
Sommige vrouwen. Hooguit.
Wat je schrijft is nogal generaliserende onzin.

Ik ken persoonlijk geen enkele vrouw die er zo in staat (ja, ja, N=1).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203544676
quote:

[..]
Je kan van te voren niet altijd incalculeren of inschatten hoe iemand is. Maar iets wat zo lijkt hoeft niet zo te zijn. Een mens heeft meerdere kanten wat tot uiting kan komen, je bent niet alleen maar bijv. ´´agressief´´.
pi_203544944
quote:

[..]
Die scheidslijn lijkt misschien dun omdat we allemaal andere waardes hebben. Voor jou zou die anders zijn dan voor mij voor mij. Dusja soms is dat idd lastig navigeren. Ik zie zelf zelfverzekerd als zelfwaarde en eigenwaarde. Voor iedereen is het trail and error met betrekking tot de juiste persoon vinden. Denk dat het niet alleen voor vrouwen geldt.
  zondag 6 februari 2022 @ 23:44:12 #56
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203545780
quote:

[..]
Ik val op zelfverzekerd e.d., maar ben nog nooit bij een agressieve man terecht gekomen.
Agressie vind is zeer afstotelijk en macho kikkers die (semi) agressief gedrag vertonen blijf ik bij uit de buurt.

Bij vrouwen die wel een agressieve partner treffen zie ik grofweg twee lijnen.
Degene die zelf een nare achtergrond hebben en van daaruit destructieve patronen hebben ontwikkeld. En degene die iemand hebben getroffen die zich verdomd goed anders voor kon doen.

In die tweede groep zie je juist geen hang naar ‘bad boys’ e.d., maar zijn het ogenschijnlijk hele fatsoenlijke mannen. Degene waarvan iedereen achteraf zegt dat ze dat niet zagen aankomen.

Het is dus wat te simpel gesteld dat vrouwen algemeen genomen zich aangetrokken voelen tot agressie. Ik durf zelfs te stellen dat dat algemeen genomen niet waar is.
Daadkracht en zelfverzekerdheid trekken aan, agressie stoot af. En die scheidslijn is eigenlijk helemaal niet zo dun.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203546136
quote:

[..]
Zelfverzekerdheid is als een man weet waar hij in het leven staat, weet wat hij wil en daarvoor gaat en wat hij moet doen om dat te bereiken. Of dat nu met werk, vriendschappen, familie of andere relaties te maken heeft. Dat heeft helemaal niks met agressie te maken. Sterker nog; agressieve mannen zijn juist vaak onzeker en gebruiken agressie om dingen en mensen naar hun hand te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')