Wat wordt hier mee bedoeld? Wanneer doet er iets 'echt toe'? Ook dat woord 'uiteindelijk' roept veel vraagtekens op.quote:Zodra het er echter echt toe doet, wil iedere heterovrouw uiteindelijk dat de man de leiding neemt. Dit lijkt me biologisch ook prima verklaarbaar en ook gewoon logisch.
Incels hebben een hekel aan vrouwen omdat ze hen de schuld geven opdat de incel zelf geen relatie kan krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Die vriend van je komt zeker teveel op incel fora.
Heb je ook argumenten of is het alleen prima verklaarbaar en gewoon logisch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:00 schreef JohnBMiller het volgende:
Een boude stelling. Initieel werd ie geponeerd door een vriend van me wat me aan het denken zette.
Momenteel neig ik ernaar om het met hem eens te zijn. Met de kanttekening ‘in bed’. Vrouwen kunnen prima dominant zijn op bijvoorbeeld het werk, voorbeelden te over. Zodra het er echter echt toe doet, wil iedere heterovrouw uiteindelijk dat de man de leiding neemt. Dit lijkt me biologisch ook prima verklaarbaar en ook gewoon logisch.
Desalniettemin hoor ik graag of jullie hier wellicht anders naar kijken.
Als je toch terug wilt gaan naar het biologische, in de oertijd toen we nog in stammen leefden, waren man en vrouw gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:00 schreef JohnBMiller het volgende:
Dit lijkt me biologisch ook prima verklaarbaar en ook gewoon logisch.
Ja omdat ze zichzelf te lelijk en onderdanig vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Incels hebben een hekel aan vrouwen omdat ze hen de schuld geven opdat de incel zelf geen relatie kan krijgen.
Exact het omgekeerde.
Nee. Ze geven het vrouwelijk geslacht overal de schuld van.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja omdat ze zichzelf te lelijk en onderdanig vinden.
In het dagelijks leven wellicht maar niet per se in bed. Stereotype van ‘rustige meisjes’ die beest zijn in bed komt ergens vandaan toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:05 schreef LXIV het volgende:
Bij 8 van de 10 stellen die ik ken is de vrouw overduidelijk de baas
Is een fantasie veel vrouwen schijnen te hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:21 schreef Twiitch het volgende:
Ja en ze willen ook lekker vernederd worden enzo
Selectie van een seksuele partner. Vrouwen kunnen weliswaar zeggen dat ze woke man willen maar praktijk lijkt iets anders te zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat wordt hier mee bedoeld? Wanneer doet er iets 'echt toe'? Ook dat woord 'uiteindelijk' roept veel vraagtekens op.
En hoe kan TS met zo'n vage en warrige stelling beweren dat iets logisch is en biologisch prima verklaarbaar?
Nee dat is een stom fabeltje. Mensen veranderen in bed niet ineens van karakter. "What you see is what you get" gaat op voor de meeste mensen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:57 schreef JohnBMiller het volgende:
[..]
In het dagelijks leven wellicht maar niet per se in bed. Stereotype van ‘rustige meisjes’ die beest zijn in bed komt ergens vandaan toch?
Woke mannen zijn doorgaans niet degenen die op internet hun seksuele frustraties weghuilenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:06 schreef JohnBMiller het volgende:
[..]
Selectie van een seksuele partner. Vrouwen kunnen weliswaar zeggen dat ze woke man willen maar praktijk lijkt iets anders te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |