abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203514141
Een boude stelling. Initieel werd ie geponeerd door een vriend van me wat me aan het denken zette.

Momenteel neig ik ernaar om het met hem eens te zijn. Met de kanttekening ‘in bed’. Vrouwen kunnen prima dominant zijn op bijvoorbeeld het werk, voorbeelden te over. Zodra het er echter echt toe doet, wil iedere heterovrouw uiteindelijk dat de man de leiding neemt. Dit lijkt me biologisch ook prima verklaarbaar en ook gewoon logisch.

Desalniettemin hoor ik graag of jullie hier wellicht anders naar kijken.
pi_203514332
Iedere vrouw - lijkt me overdreven.

Er zijn sowieso vrouwen die überhaupt niet geïnteresseerd zijn in seks, onderdanig of niet.

En van de overige vrouwen is zeker niet iedereen onderdanig.
pi_203514353
Onzin natuurlijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_203514370
Mogelijk bij heel veel vrouwen wel, die willen sterke armen om haar heen... maar er zijn ook genoeg vrouwen die dit niet willen...

Dus oneens...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_203514376
quote:
Zodra het er echter echt toe doet, wil iedere heterovrouw uiteindelijk dat de man de leiding neemt. Dit lijkt me biologisch ook prima verklaarbaar en ook gewoon logisch.
Wat wordt hier mee bedoeld? Wanneer doet er iets 'echt toe'? Ook dat woord 'uiteindelijk' roept veel vraagtekens op.
En hoe kan TS met zo'n vage en warrige stelling beweren dat iets logisch is en biologisch prima verklaarbaar?
pi_203514432
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 07:12 schreef bijdehand het volgende:
Onzin natuurlijk.
Met deze opmerking is het topic eigenlijk wel afgedaan ja. Wat een gelul in de OP zeg, boh.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 08:27:36 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203514606
Die vriend van je komt zeker teveel op incel fora.
pi_203514625
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Die vriend van je komt zeker teveel op incel fora.
Incels hebben een hekel aan vrouwen omdat ze hen de schuld geven opdat de incel zelf geen relatie kan krijgen.
Exact het omgekeerde.
Google is your friend, abuse your friends
pi_203514646
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 05:00 schreef JohnBMiller het volgende:
Een boude stelling. Initieel werd ie geponeerd door een vriend van me wat me aan het denken zette.

Momenteel neig ik ernaar om het met hem eens te zijn. Met de kanttekening ‘in bed’. Vrouwen kunnen prima dominant zijn op bijvoorbeeld het werk, voorbeelden te over. Zodra het er echter echt toe doet, wil iedere heterovrouw uiteindelijk dat de man de leiding neemt. Dit lijkt me biologisch ook prima verklaarbaar en ook gewoon logisch.

Desalniettemin hoor ik graag of jullie hier wellicht anders naar kijken.
Heb je ook argumenten of is het alleen prima verklaarbaar en gewoon logisch?
pi_203514742
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 05:00 schreef JohnBMiller het volgende:
Dit lijkt me biologisch ook prima verklaarbaar en ook gewoon logisch.
Als je toch terug wilt gaan naar het biologische, in de oertijd toen we nog in stammen leefden, waren man en vrouw gelijkwaardig.
https://www.nu.nl/wetensc(...)n-gelijkwaardig.html

Overigens is gezonde seks een overeenkomst tussen twee mensen, en van daaruit kun je zeggen dat er sprake is van een rolverdeling; de man geeft en de vrouw neemt. Tegelijkertijd geeft de vrouw zichzelf bloot, wat weer een genot voor de man is. Dus het is in feite een wisselwerking.
pi_203514750
Eeuh nee de meeste vrouwen willen gewoon een man die zichzelf is die ook het initiatief durft te nemen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_203514785
Er zijn meisjes die doen het met tegenzin en er zijn meisjes die vinden het fijn.

En als dit topic nav. Voice-gerelateerde-bagger is: Over het paard getilde BN-ers opsluiten met onzekere tieners/dames is NIET representatief voor de samenleving.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203514791
En weer het volgende seksistische generaliserende topic over het andere geslacht.

Wat een ultieme bagger. Maar nu kunnen de incels weer lekker toxisch gaan doen.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 5 februari 2022 @ 08:58:06 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203514804
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 08:29 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Incels hebben een hekel aan vrouwen omdat ze hen de schuld geven opdat de incel zelf geen relatie kan krijgen.
Exact het omgekeerde.
Ja omdat ze zichzelf te lelijk en onderdanig vinden.
pi_203514817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 08:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja omdat ze zichzelf te lelijk en onderdanig vinden.
Nee. Ze geven het vrouwelijk geslacht overal de schuld van.
pi_203514832
Over het algemeen wel, afhankelijk van de situatie.

Tegenwoordig met al die beta cucks is het zo dat je aardig wat vrouwen hebt die denken dat ze de baas zijn.
Puntje bij paaltje, is elke vrouw fysiek zwakker dan zo’n beetje welke man dan ook, dat maakt ze van nature onderdanig.

Maar goed, zat vrouwen die dit allemaal prima vinden want die zijn niet verloren in de moderne stroming van “hate all men” feminisme.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:05:08 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203514876
Bij 8 van de 10 stellen die ik ken is de vrouw overduidelijk de baas
The End Times are wild
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:21:09 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203515059
Ja en ze willen ook lekker vernederd worden enzo
pi_203515123
Je vriend heeft de eerste stappen op het verkrachtingspad gezet.
pi_203515252
Uiteindelijk gaat een vrouw dood. Dat is wel onderdanig te noemen ja.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203515851
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:05 schreef LXIV het volgende:
Bij 8 van de 10 stellen die ik ken is de vrouw overduidelijk de baas
In het dagelijks leven wellicht maar niet per se in bed. Stereotype van ‘rustige meisjes’ die beest zijn in bed komt ergens vandaan toch?
pi_203515866
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:21 schreef Twiitch het volgende:
Ja en ze willen ook lekker vernederd worden enzo
Is een fantasie veel vrouwen schijnen te hebben inderdaad.
pi_203516051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 07:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat wordt hier mee bedoeld? Wanneer doet er iets 'echt toe'? Ook dat woord 'uiteindelijk' roept veel vraagtekens op.
En hoe kan TS met zo'n vage en warrige stelling beweren dat iets logisch is en biologisch prima verklaarbaar?
Selectie van een seksuele partner. Vrouwen kunnen weliswaar zeggen dat ze woke man willen maar praktijk lijkt iets anders te zeggen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 10:08:03 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203516081
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:57 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
In het dagelijks leven wellicht maar niet per se in bed. Stereotype van ‘rustige meisjes’ die beest zijn in bed komt ergens vandaan toch?
Nee dat is een stom fabeltje. Mensen veranderen in bed niet ineens van karakter. "What you see is what you get" gaat op voor de meeste mensen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 10:09:03 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203516108
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:06 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Selectie van een seksuele partner. Vrouwen kunnen weliswaar zeggen dat ze woke man willen maar praktijk lijkt iets anders te zeggen.
Woke mannen zijn doorgaans niet degenen die op internet hun seksuele frustraties weghuilen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')