Nja ik ga niet geheel in detail treden hier op fok. Maar een dingetje waar ik een maand of 10 mee bezig ben geweest is af.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik ga niet geheel in detail treden hier op fok. Maar een dingetje waar ik een maand of 10 mee bezig ben geweest is af.
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik ga niet geheel in detail treden hier op fok. Maar een dingetje waar ik een maand of 10 mee bezig ben geweest is af.
Je kan nu zelf je veters strikken?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn billen afvegenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan nu zelf je veters strikken?
Grote jongen.quote:
De ooievaar is langsgeweest?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed bezig!!!quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik pozza!!!quote:Op zondag 30 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu al zin in avond eten lekker lasagne
Ik weet het nog niet.quote:
Een dikke track gemaakt?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja lekker zelf bakken met verse groentjes
Ja hoor, het gaat over pozza en...quote:
Dat ding wat je toen gekocht hebt om om te bouwen?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 30 januari 2022 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ding wat je toen gekocht hebt om om te bouwen?
Hey Moonie, hoe is het met jou? Nog steeds flink aan de wandel las ikquote:
Nou het gaat op en neer, maar niet te veel klagen en negatief zijn en proberen van de kleine dingetjes te genietenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Moonie, hoe is het met jou? Nog steeds flink aan de wandel las ik
Je bent wel heel goed bezig, fijn voor je en ik hoop dat het zo blijft gaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou het gaat op en neer, maar niet te veel klagen en negatief zijn en proberen van de kleine dingetjes te genieten![]()
Ja heel veeeeul wandelen marley geniet er ontzettend van en heeft ontzettend veel spieren opgebouwd hihi.
Hoe is het met jou, ben je inmiddels terug van vakantie??
Dankje, wat lief van jequote:Op zondag 30 januari 2022 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent wel heel goed bezig, fijn voor je en ik hoop dat het zo blijft gaan.
Wat een leuke naam voor de hond, sommige mensen lezen mijn naam niet goed en noemen mijn dan ook zo als ze een mail beantwoorden
Ik ben al bijna weer aan nieuwe vakantie toe ;0
Zelfs als we het goed raden gaat hij het niet zeggen dus 🤷🏼♂️quote:
Je hebt het ook zo druk met in VIV te moderen.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent wel heel goed bezig, fijn voor je en ik hoop dat het zo blijft gaan.
Wat een leuke naam voor de hond, sommige mensen lezen mijn naam niet goed en noemen mijn dan ook zo als ze een mail beantwoorden
Ik ben al bijna weer aan nieuwe vakantie toe ;0
Misschien aflossing van schulden, afvallen naar een bepaald streef gewicht.. kan zoveel zijn en we komen er nooit achter.. wat ook niet hoeftquote:
Daarom assisteer ik ookquote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het ook zo druk met in VIV te moderen.
O Wow, dat is nu al aardig wat, wat goed zeg en je klinkt ook heel gemotiveerd voor de laatste 20, je zal wel trots op jezelf zin.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankje, wat lief van jeInmiddels ben ik +- 30 kilo kwijt en wil nog ongv. 20 kilo afvallen dan ben ik op mijn streefgewicht
maar ik doe het ook hele graag hoor met marley oz lekker.
Aaawh dankje. Haha wat grappig, ja jou naam is ook niet heel gemakkelijk hoorMaar wel leuk
![]()
Oeh dat zal best! werk je veel??
Ik heb er mijn handen vol aanquote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het ook zo druk met in VIV te moderen.
Had ik gisterenquote:
Bofkont.quote:
Ik heb net de frituur aangezet.quote:
Ja ben heel gemotiveerd !’ Voel me ook een stuk prettiger zo ! Pas weer leuke kleding en dat is al heel wat hahaquote:Op zondag 30 januari 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O Wow, dat is nu al aardig wat, wat goed zeg en je klinkt ook heel gemotiveerd voor de laatste 20, je zal wel trots op jezelf zin.
Ik werk 3 dagen voor de baas, doe ook de administratie voor het bedrijf van mijn man en mantelzorg om de week bij mijn zoon, dus ik houd mezelf wel bezig
Ik had zelf gemaaktquote:Op zondag 30 januari 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ik gisteren![]()
Met ham, ananas en gorgonzola
Die heb ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net de frituur aangezet.
Zelf gemaakt?quote:
Ik moet toch maar weer eens een ovenschaal aanschaffen.quote:
Ik heb een broodje hamburger opquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 30 januari 2022 18:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik had zelf gemaaktmet allerlei groenten en kaas beenham en salami ‘! Nomnom
Lekker hoorquote:Op zondag 30 januari 2022 18:41 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bescheiden burgertje. Tomaat, komkommer, augurk, jalapeno, mayo en ketchup, kipburger en een gebakken eitje
Dit was m'n burger
Oh die heb ik nooit geprobeerd, meestal van honig of knorr of verspakket..quote:
Die is wel goed, die van de lidlquote:Op zondag 30 januari 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh die heb ik nooit geprobeerd, meestal van honig of knorr of verspakket..
Ik vind het wel jammer dat ik die niet in de buurt heb.quote:
Dat is wel een voordeel en meteen een nadeel, je moet regelmatig je kledingkast aanpassenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ben heel gemotiveerd !’ Voel me ook een stuk prettiger zo ! Pas weer leuke kleding en dat is al heel wat haha![]()
Zo je bent er maar druk mee zo te lezen ! Wow mantelzorg wat bijzonder
heb je een huis gebouwd?quote:
dat is al meer dan een jaar verkochtquote:
ik been HEET(ero)quote:meegedaan aan help mijn man is klusser?
Ik koop daar het meeste.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik die niet in de buurt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |