Nja ik ga niet geheel in detail treden hier op fok. Maar een dingetje waar ik een maand of 10 mee bezig ben geweest is af.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik ga niet geheel in detail treden hier op fok. Maar een dingetje waar ik een maand of 10 mee bezig ben geweest is af.
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik ga niet geheel in detail treden hier op fok. Maar een dingetje waar ik een maand of 10 mee bezig ben geweest is af.
Je kan nu zelf je veters strikken?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn billen afvegenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan nu zelf je veters strikken?
Grote jongen.quote:
De ooievaar is langsgeweest?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed bezig!!!quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |