1 2 3 4 5 | [u]Aflevering --[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 06-03-2022 18:43:16 ]
SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit een heel vervelend seizoen, dus ik ben afgehaakt.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie hebben een (aantal) prono('s) gemist, maar de strijd is nog niet gestreden
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Aflevering 6
Mol: Fresia
Winnaar: Kim-Lian
Verliezer: Everon
Afvaller: ThomasTotaal vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende week doe ik weer mee.
Dit dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 6
De Mol - Fresia
De Winnaar - Laetitia
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - Everon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LokpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door PatriQue89 op 05-02-2022 21:44:03 ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Punten aflevering 6
250 @:Moira
250 @:TLCFeest, de eerste punten van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En onderaan de ranglijst
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 7
De Mol - Fresia
De Winnaar - Laetitia
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - Everon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 8
De Mol - Fresia
De Winnaar - Kim-Lian
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - Everon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 9
De Mol - Fresia
De Winnaar - Kim-Lian
De Verliezer - Everon
Correctie gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:51 schreef TLC het volgende:
Aflevering 9
De mol = KLM
De winnaar = Everon
De verliezer = Fresia
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:14 schreef Moira het volgende:
Aflevering 9 (+10)
De Mol - Everon
De Winnaar - Fresia
De Verliezer - Kim-Lian
Ik denk dat Kim-Lian gaat winnen, maar ik heb die al t/m aflevering 6 als winnaar dus de laatste paar afleveringen hou ik gewoon Fresia als winnaar om kansen te spreiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 10
De Mol - Fresia
De Winnaar - Kim-Lian
De Verliezer - Everon
Was aflevering 9 vergetenquote:Op zondag 13 februari 2022 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aflevering 8:
De mol: Fresia
De winnaar: Thomas
De verliezer: Everon
De afvaller: Kim-Lian
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:29 schreef MaJo het volgende:
Op de valreep:
Mol - Everon
Winnaar - Fresia
Verliezer - Kim-Lian
Foeiquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook:
Mol: Everon
Winnaar Kim-Lian
Verliezer Fresia
Maar ik denk dat @PatriQue89 het jullie wel vergeeft aangezien de afleveringen de laatste weken pas om 20:39 beginnen ipv 20:25 (en vorige week was je prono wss toch precies hetzelfde met dezelfde uitkomst)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:07 schreef libranl het volgende:
Spelregels
- Je kunt je prono tot zaterdagavond 20:25:00 uur inleveren. Prono's die later binnenkomen tellen niet mee.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:32 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Foei
[..]
Maar ik denk dat @:Patrique89 het jullie wel vergeeft aangezien de afleveringen de laatste weken pas om 20:39 beginnen ipv 20:25 (en vorige week was je prono wss toch precies hetzelfde met dezelfde uitkomst)
quote:Op dinsdag 21 december 2021 01:40 schreef Moira het volgende:
Om te beginnen maar gewoon de 3 die ik ken dit seizoen
Aflevering 1
De Mol - Everon
De Winnaar - Kim-Lian
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - niemand
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:49 schreef Moira het volgende:
Ik blijf nog ff lekker bij m'n eerste lijstje:
Aflevering 2
De Mol - Everon
De Winnaar - Kim-Lian
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - niemand
quote:Op zondag 9 januari 2022 00:55 schreef Moira het volgende:
Nog maar een weekje hetzelfde dan
Aflevering 3
De Mol - Everon
De Winnaar - Kim-Lian
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - niemand
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:24 schreef Moira het volgende:
Ik ben eigenlijk steeds overtuigder van m'n random lijstje met de enige 3 die ik kende![]()
Aflevering 4
De Mol - Everon
De Winnaar - Kim-Lian
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - niemand
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:37 schreef Moira het volgende:
Aflevering 5
De Mol - Everon
De Winnaar - Kim-Lian
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - niemand
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:02 schreef Moira het volgende:
Aflevering 6
De Mol - Everon
De Winnaar - Kim-Lian
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - Sahil
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Moira het volgende:
Aflevering 7
De Mol - Everon
De Winnaar - Fresia
De Verliezer - Kim-Lian
De Afvaller - Laetitia
Fresia toegevoegd als winnaar aangezien die nu full op Everon lijkt te zitten en Kim-Lian juist wat van 'm is afgestapt
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:26 schreef Moira het volgende:
Ik werk mezelf zo de middenmoot in met 2x de afvaller goed
Ik hou Fresia nog wel als winnaar om de kansen te spreiden maar denk dat het wellicht toch Kim gaat zijn die al langer op Everon zit en wellicht meer weet.
Aflevering 8
De Mol - Everon
De Winnaar - Fresia
De Verliezer - Kim-Lian
De Afvaller - Thomas
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:14 schreef Moira het volgende:
Aflevering 9 (+10?)
De Mol - Everon
De Winnaar - Fresia
De Verliezer - Kim-Lian
Ik denk dat Kim-Lian gaat winnen, maar ik heb die al t/m aflevering 6 als winnaar dus de laatste paar afleveringen hou ik gewoon Fresia als winnaar om kansen te spreiden
22e plek genotquote:Op zondag 6 maart 2022 01:02 schreef PatriQue89 het volgende:
1. 17300 - @:zorro28
2. 14800 - @:usagi414
3. 14250 - @:camaron
4. 14150 - @:Moira
5. 12050 - @:DaMart
6. 8100 - @:miss_sly
7. 6750 - @:Woepsie
8. 6450 - @:Piles
9. 6000 - @:Pino112
10. 5700 - @:Sherlock_Holmes
11. 5400 - @:BufordTJustice
12. 5350 - @:libranl
13. 5000 - @:ok01
14. 4800 - @:Leandra
15. 4700 - @:ranja
16. 4550 - @:Karrel_Laaglawaai
17. 4450 - @:PatriQue89
18. 3900 - @:Fretwork
19. 3600 - @:Legoblokje
20. 3450 - @:Bartjebart
20. 3450 - @:TLC
22. 3150 - @:RedFever007
Voor het eerst meedoen en dan gelijk winnenquote:Op zondag 6 maart 2022 12:13 schreef zorro28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik deed pas voor het eerst mee![]()
Dank je @:PatriQue89 voor het bijhouden van de punten.
Dit was zijn jubileumjaarquote:
Eeenn doorrrrrrrrquote:
Onbegrijpelijk eigenlijk, aangezien de Vlaamse De Mol echt veel leuker isquote:Op zondag 6 maart 2022 16:16 schreef Moira het volgende:
(En aanzienlijk grotere kans ivm minder deelnemers)
Elk jaar harken we weer meer mensen over to the good sidequote:Op zondag 6 maart 2022 17:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk, aangezien de Vlaamse De Mol echt veel leuker is
Oh echt, al zo vaak?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit was zijn jubileumjaar2012 was de eerste keer
(en tussendoor een jaartje niet geloof ik)
Met honderd puntjes heb jij het brons voor mijn neus weggesnaaidquote:Op zondag 6 maart 2022 19:24 schreef camaron het volgende:
Gefeliciteerd Zorro28!!!![]()
En Patrick, ik.had het via DM al een gezegd: dank je voor het elie week weer bijwerken.
En Brins vind ik ook een puike prestatie.
Solly Moira..quote:Op zondag 6 maart 2022 19:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Met honderd puntjes heb jij het brons voor mijn neus weggesnaaid
Ah vorig jaar al gewonnen, dus nu is het podium voor julliequote:
En jij ook voor het zoveelste jaar.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:13 schreef Moira het volgende:
Dit was zijn jubileumjaar2012 was de eerste keer
(en tussendoor een jaartje niet geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |