1 2 3 4 5 | [u]Aflevering --[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 06-03-2022 18:43:16 ]
SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit een heel vervelend seizoen, dus ik ben afgehaakt.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie hebben een (aantal) prono('s) gemist, maar de strijd is nog niet gestreden
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Aflevering 6
Mol: Fresia
Winnaar: Kim-Lian
Verliezer: Everon
Afvaller: ThomasTotaal vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende week doe ik weer mee.
Dit dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 6
De Mol - Fresia
De Winnaar - Laetitia
De Verliezer - Thomas
De Afvaller - Everon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |