SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo. Maar zeker weten we het dus niet.
Ja lijkt mij verder ook niet hoor. Echt waardeloos dat ze het niet gewoon laten zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar is zeer onwaarschijnlijk. Vera is ook niet genomineerd terwijl ze van de stemmen die te zien waren zij de meeste kreeg, dus lijkt me niet dat ze nóg meer stemmen heeft gekregen dan te zien waren:
[ afbeelding ]
(plaatje van Li0nHeart)
Ik snap helemaal geen hol van dat schema..wat zijn die cijfers achter die namenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar is zeer onwaarschijnlijk. Vera is ook niet genomineerd terwijl ze van de stemmen die te zien waren zij de meeste kreeg, dus lijkt me niet dat ze nóg meer stemmen heeft gekregen dan te zien waren:
[ afbeelding ]
(plaatje van Li0nHeart)
nawel en julio heeft tobias gedaan. En vera had een stem van nouch nawel evelien en leroy. Verder netquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
De genomineerden moeten dan minimaal 5 stemmen hebben gekregen.. En Toby heeft misschien Peter of toch Julio genomineerd..
niet peterquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
De genomineerden moeten dan minimaal 5 stemmen hebben gekregen.. En Toby heeft misschien Peter of toch Julio genomineerd..
Dan denk ik eerder Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
Oh ja klopt. Dus dan sowieso Nawel en Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
niet peter
want die zit in het complot
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Dus dan sowieso Nawel en Julio.
Kristof en Vera hadden sowieso (per ongeluk) Eveline en Nawel gedaan en van Grace weten we alleen zeker dat ze Eveline heeft genomineerd..
was dit?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nawel zakt steeds dieper en dieper.
Mijn persoonlijke score aan de bewonersquote:
Weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef mario390 het volgende:
zowat kann je niet zeggen freak
veras opa is overleden en
dat is niet tv, om dat niet geplant
Tiktokkie weet wel zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:19 schreef just me het volgende:
En Nawel wil haar dochter (als ze die ooit krijgt) Nouchine noemen
i dont knowquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef suzi1 het volgende:
en wat was dat over een briefje waar ze t niet over mocht hebben van nous en eveline? was net in de douche
Dat hadden ze inderdaad met elkaar afgesprokenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef Adat231 het volgende:
goede avond ik denk dat toby julio heeft genomineerd. gewoon mijn zijn groep mee
Je kunt niet lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je hel goed,over je stome uitzeg
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:23 schreef just me het volgende:
Nouchine zit op het bed van andere mensen haar tanden te flossen, ieks, bah
Het zal zoiets zijn geweest, niet zeker uiteraard (vet heb ik zelf ingeschat):quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
En schrijven. Hij is een oostenrijker.quote:
Salar had Julio, 2e naam werd niet uitgezonden...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het zal zoiets zijn geweest, niet zeker uiteraard (vet heb ik zelf ingeschat):
[ afbeelding ]
Dat en zeker ook die van piepmuis noucinequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef Adat231 het volgende:
ik hoop dat volgende week het publiek mag nomineren. ik wil die bek van Dimi dan wel eens zien
kan niet want we moeten al stemmen op zaterdag wie mag blijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef Adat231 het volgende:
ik hoop dat volgende week het publiek mag nomineren. ik wil die bek van Dimi dan wel eens zien
Nee, Nawel werd juist wel uitgezonden. Zijn tweede keus niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar had Julio, 2e naam werd niet uitgezonden...
Denk echt niet dat Grace Nawel heeft genomineerd. Is een misverstand van Vera. Geloof ik echt niet. Zijn veel te goed samen. Denk eerder dat ze (met pijn in t hart) Peter of Julio heeft genomineerd. Of zelfs veilig op Kristof.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
ik demk dat grace niet op nawel heeft gestemd maar op kris. ze zei gisteren dat ze met hem niets hadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt maar dat was vandaag in de streams wel duidelijk. Hij en Dimi in ieder geval op Nawel en Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
Nee, Nawel werd juist wel uitgezonden. Zijn tweede keus niet.
Ik hoop dat ze eens goed losgaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Nouch zich maar blijven terugtrekken bij Nawel...dat gaat er niet beter op worden volgende week ga ik zo vanuit...
Grace is eigenlijk wel goed met iedereen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Denk echt niet dat Grace Nawel heeft genomineerd. Is een misverstand van Vera. Geloof ik echt niet. Zijn veel te goed samen. Denk eerder dat ze (met pijn in t hart) Peter of Julio heeft genomineerd. Of zelfs veilig op Kristof.
Het is ook de inschatting van Tourniquet .. ik ben het er 100% mee eens, via alles wat ik van de bewoners op de streams heb gehoord.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar had Julio, 2e naam werd niet uitgezonden...
Tyf nu een eind op met je Naweequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
En ook zo lang mogelijk laten zien wat ze heeft.. wat een lekker wijf is het toch, zeker nu ze met een poot in de extit staat...
![]()
Continue Cam check, tieten checks..Langdurig ½bloot... jaja Nawee weet dat ze moet gaan verkopen wat ze heeft![]()
[ afbeelding ]
salar had ze niets mee heeft ze gezegd. En ze had op evelien gestemd en julio of peterquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik demk dat grace niet op nawel heeft gestemd maar op kris. ze zei gisteren dat ze met hem niets had
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Denk echt niet dat Grace Nawel heeft genomineerd. Is een misverstand van Vera. Geloof ik echt niet. Zijn veel te goed samen. Denk eerder dat ze (met pijn in t hart) Peter of Julio heeft genomineerd. Of zelfs veilig op Kristof.
Zou kunnen natuurlijk, maar dan moet Nawel die 5e stem wel van iemand anders hebben gekregen want Vera stond niet op het bord.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik demk dat grace niet op nawel heeft gestemd maar op kris. ze zei gisteren dat ze met hem niets had
Nee.. Grace heeft gezegd dat ze heeft gestemd om iemand veilig te houden. Die iemand is Vera .. en dan moet ze wel op Nawel stemmen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
ongelooflijk. Niet goed wijs jij?quote:
Klopt ook wel (op Eveline na) maar ze heeft wel favorietjes..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Verida het volgende:
Grace is eigenlijk wel goed met iedereen.
Dan hoop ik wel dat Nouchine op koopjesjacht gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
En ook zo lang mogelijk laten zien wat ze heeft.. wat een lekker wijf is het toch, zeker nu ze met een poot in de extit staat...
![]()
Continue Cam check, tieten checks..Langdurig ½bloot... jaja Nawee weet dat ze moet gaan verkopen wat ze heeft![]()
[ afbeelding ]
Eveline was zeker, die andere deed ze met pijn in het hart, daarom denk ik Julioquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
salar had ze niets mee heeft ze gezegd. En ze had op evelien gestemd en julio of peter
Pas op he, anders krijg je het te doen met de zwijgende meerderheidquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ongelooflijk. Niet goed wijs jij?
Ik vind Eveline ook helemaal niks. Een dooie met een dagje verlof.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Klopt ook wel (op Eveline na) maar ze heeft wel favorietjes..
Maar van wie kreeg Nawel dan de vijfde stem?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eveline was zeker, die andere deed ze met pijn in het hart, daarom denk ik Julio
Wil graag Eveline weg hebben dus ja datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ongelooflijk. Niet goed wijs jij?
Grace speelt het heel slim. Een veel sterkere bewoner dan dat ik dacht. Ze valt niet echt stevig op. Is met iedereen vriendjes. Zo kom je ver.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Klopt ook wel (op Eveline na) maar ze heeft wel favorietjes..
ik weet niet eens van wie ze er 4 kreeg, dont ask mequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar van wie kreeg Nawel dan de vijfde stem?
Dat is een raadsel, begrijp ook niet goed waarom wij niet alle stemmen die worden gegeven mogen weten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kristof heeft op Nawel gestemd, niet op Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen inderdaad. Dan zou Vera het signaal van Grace dat ze hetzelfde heeft gestemd verkeerd kunnen hebben opgevat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef cheanny het volgende:
[..]
Kristof heeft op Nawel gestemd, niet op Julio.
ze kan beter de topics doorlezenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik kan niet wachten tot de afleveringen te zien.
snap ik ook niet. zo zijn ze niet transparant en kun je je er je vraagtekens bijzetten. ik denk trouwens dat tobias dimi chris vera en peter op nawel hebben gestemd, maar ja blijft gokkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is een raadsel, begrijp ook niet goed waarom wij niet alle stemmen die worden gegeven mogen weten.
Ja denk dat het zo is gegaan. Vera snapt wel vaker iets niet helemaal. Net zoals het misverstand met Dimi over de nominaties.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
Dat zou nog kunnen inderdaad. Dan zou Vera het signaal van Grace dat ze hetzelfde heeft gestemd verkeerd kunnen hebben opgevat.
Nieuw plaatje voor beide scenario'squote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja denk dat het zo is gegaan. Vera snapt wel vaker iets niet helemaal. Net zoals het misverstand met Dimi over de nominaties.
Wekt bij mij in ieder geval toch een beetje wantrouwen op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
snap ik ook niet. zo zijn ze niet transparant en kun je je er je vraagtekens bijzetten. ik denk trouwens dat tobias dimi chris vera en peter op nawel hebben gestemd, maar ja blijft gokken
ik ben er van overtuigd , dat het echt wel eerlijk gaat met het nominerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nieuw plaatje voor beide scenario's
[ afbeelding ]
hij zei dat opa overleed tv isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En schrijven. Hij is een oostenrijker.
geen goed vooruitzicht voor hannequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn inschatting van bewoners hoe ver ze gaan geraken:
[ afbeelding ]
zij is wel allein meer borderline als jemand andersquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Vera is niet mijn mens, iemand die zo verandert, borderline,
Oh nee, niet doen Grace.. wacht op Toby!!quote:
ik hoop gewoon dat volgende week het publiek mag nomineren anders worden de stemmingen wel heel voorspelbaar en saai. n als het publiek volgende week mag nomineren dan komt jouw lijst er denk ik heel anders uit te zienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn inschatting van bewoners hoe ver ze gaan geraken:
[ afbeelding ]
foutje van me, doe maar laatste 8*quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
geen goed vooruitzicht voor hanne
Straks ben ik genomineerd.quote:
geen probeem hoor. Kan wel kritiek verdragenquote:
sorry kzat nog in de boomhutquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristof praat over een bekend Belgisch filmpje. Ik vind het in 1 seconde plaats het meteen in de COS. KRijg er geen enkel reactie op. ondankbare honden
Ik weet 't welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze weet het nog niet zo goed
huh de halve cup is leegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Appelgate.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is Nawel zo populair geworden. Heb ik iets gemist?
Die ander 2 zijn helemaal bagger.. Slimpiequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
somiges klopt niet,dat doet zij normal niet in hokquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
geen zin in big boringquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch niet zo gek dat Toby in de war is?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oh nee, niet doen Grace.. wacht op Toby!!![]()
Tobias is niet heilig hoor. En Grace mag natuurlijk gewoon lol hebben met iedereen, ze hoeft nu niet als een soort onbestorven weduwe te gaan zitten siepen in een hoekjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch niet zo gek dat Toby in de war is?
Vanmorgen dikke tranen, overstuur, kon niet eten. Realiseerde zich ineens dat ze gevoelens heeft.
Heeft ern shirt van Toby gepakt met zijn luchtje.
En dan nu die vieze gladjakker weer aanhalen.
Dit is precies waaarom Toby zo reageerde. Ze weet dat hij ook gevoelens heeft voor haar.
Dan hou je daar toch rekening mee?
Denk dat ze oprecht ook niet precies meer weet wat hij voelt. Vriendschap of toch meer. En jammer inderdaad dat ze Leroy aanhaalt. Hij gaat er maar wat graag op in! Maar met haar gedrag kan het zijn dat Toby weer meer afstand gaat nemen.. zonde want vindt die twee echt leuk samen. Ook al is het alleen vriendschappelijk!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vanmorgen dikke tranen, overstuur, kon niet eten. Realiseerde zich ineens dat ze gevoelens heeft.
Dit is precies waaarom Toby zo reageerde. Ze weet dat hij ook gevoelens heeft voor haar.
heeft ze gejankt? was toby daarbij?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar ze deed het ook voor Toby's neus. Nawel heeft het daar met haar over gehad. Mixed signals!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobias is niet heilig hoor. En Grace mag natuurlijk gewoon lol hebben met iedereen, ze hoeft nu niet als een soort onbestorven weduwe te gaan zitten siepen in een hoekje
Tuurlijk! Maar er is iets met Leroy.. weet niet precies wat. Misschien is het wel een goeierd weetjewel maar heb gewoon een gevoel weetjewel..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:00 schreef Verida het volgende:
Tobias is niet heilig hoor. En Grace mag natuurlijk gewoon lol hebben met iedereen, ze hoeft nu niet als een soort onbestorven weduwe te gaan zitten siepen in een hoekje
hoe durft ze....zomaar voor Toby's neus.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar ze deed het ook voor Toby's neus. Nawel heeft het daar met haar over gehad. Mixed signals!!!
Ik vind het wel aandoenlijk dat hij 100 x per dag vraagt of ze een theetje willen. Ik zou dat geweldig vinden;))quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar er is iets met Leroy.. weet niet precies wat. Misschien is het wel een goeierd weetjewel maar heb gewoon een gevoel weetjewel..
Mijn vrouwelijke intuitie zegt zegt bad vibes! Loopt maar te pronken met dat lijf en die veel te strakke broekjes. Moet 2 boxers dragen om zijn constante erectie in bedwang te houden. Gladjakker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar er is iets met Leroy.. weet niet precies wat. Misschien is het wel een goeierd weetjewel maar heb gewoon een gevoel weetjewel..
niks mis mee dan. Maar Toby is veeeeel leuker!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:06 schreef suzi1 het volgende:
leroy is er 1 van die simpele mensen waarvan er heel veel rondlopen op aard
Vast een zeester in bedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
Agúúúútt.....Nawee gaat haar 1ste dochertje naar Noessieee noemen...
Moet Nawee éérst een vent vinden
Die nueken wil me háár
Dan nog neuken zoiezo
Dan nog een Meisje zien te maken
Nahh.. die kans is 0,00261% op slagen
Dat dus..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mijn vrouwelijke intuitie zegt zegt bad vibes! Loopt maar te pronken met dat lijf en die veel te strakke broekjes. Moet 2 boxers dragen om zijn constante erectie in bedwang te houden. Gladjakker.
Echt, hoe krijgt ze het uit haar strot......als we eentje van totaal niks doen zagen veranderen in van alles doen en niet op bed al duurde dat maar een paar dagen daarna zakte het alweer af dan was zij dat wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Vera is niet mijn mens, iemand die zo verandert, borderline,
Ze heeft een hele riedel trucs zodra de kinken in haar kabels komen..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:00 schreef Poeziewoes het volgende:
Nawel gebruikt een oude truuk om in discussie te gaan, zelf doorratelen zodat een ander niks in kan brengen, zo verlies je ook geen discussie
Je zal altijd beeld hebben, ondanks je adoratie op Nawelquote:
Nooit meteen stemmenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:11 schreef cheanny het volgende:
Krijg bijna spijt van mijn stem voor Nawel door dat constante ophalen van haar neus..
Hij kan het wel smeuïg vertellen ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:12 schreef Koos1958 het volgende:
heerlijk dat verhaal van peter en de ontmoeting met zijn man
Ze moet eerst meer laten zien, dan heel misschien krijgt ze mijn stemquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een hele riedel trucs zodra de kinken in haar kabels komen..
Ze roddelt haat bek stijf maar zodra ze klem komt te zitten ...
1- Iek bedoel et toch choeoeo
2- Iek doe mien best echwaar
3- Wah eefftu toch techen meijj?
4 - IE heb togh nix techenUw??
5. - Wah doeiek dah fouwt iene Uwe ooocheee??
6- de mooie als de discussie nog niet gewonnen is
Boehoeoehoeoeoe... Iek bedoel et sooww choe...
Nawee is een open Kut ehh Boek
de frustratie, dat is je stem waard toch!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moet eerst meer laten zien, dan heel misschien krijgt ze mijn stem
Afgesprokenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moet eerst meer laten zien, dan heel misschien krijgt ze mijn stem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik heb op Evelien gestemdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de frustratie, dat is je stem waard toch!
Vorige week waren de laatste stemmen ineens heel belangrijkquote:
Ik ook Evelien gestemd en morgen via VPN nog meer stemmen voor Evelienquote:
Nickquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:17 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
https://mobile.twitter.com/hashtag/bigbrother?lang=nl
Geen idee of dit zo werkt, maar wat een overdreven gedoe van Nick zeg met dat hartje ook.
Precies dat zeg ik al zolang... geweldig lekker wijf, ze moest alleen wat meer neukenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:18 schreef mario390 het volgende:
nawel is niet nur borderline,zondern ook Onmaterial Girl
en True Blue
Vrij hoog slijmgehaltequote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:17 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Geen idee of dit zo werkt, maar wat een overdreven gedoe van Nick zeg met dat hartje ook.
Die genieten. Leuk om te zienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:19 schreef rinardo het volgende:
ohhhh jilll met opa op vakantie
[ twitter ]
Waarom ?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook Evelien gestemd en morgen via VPN nog meer stemmen voor Evelien
nee zo lekker vind ik dat wijf nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies dat zeg ik al zolang... geweldig lekker wijf, ze moest alleen wat meer neuken
dan gaat het spel echt beginnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd hoe goud gaat reageren als Nawel gaat blijven morgen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:50 schreef 5thencounter het volgende:
Dat likken... oehhh zo geil... ze doet het erom![]()
[ afbeelding ]
Bakkie is al zowat een uur leeg.. maar elk likje is raak..![]()
[ afbeelding ]
Wat zie je toch in haar? Ik wil het wel begrijpen maar kan het nog steeds nietquote:
Dacht je echt dat ik op die nietszeggende deelneemster zou stemmenquote:
ik kijk er helemaal naar uit,,,,, en laat haar daarna maar little brother wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Dacht je het mij wat kon boeie wat jij van Nawee vindt?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zo lekker vind ik dat wijf niet
Lijkt op Jaap. DGKquote:
Damnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik op die nietszeggende deelneemster zou stemmen![]()
Je zou beter moeten weten
Eef is best een lekkere vent... goeie keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik op die nietszeggende deelneemster zou stemmen![]()
Je zou beter moeten weten
en nawel beschuldigen van vies praten pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:28 schreef Sofia35 het volgende:
Alle meiden maken plezier in de woonkamer, en waar is Vera ? Juist ze zit vastgeplakt en ligt in bed met Dimi. Ik gun haar de volgende nominatie zo weg ermee
Die blijft want zielig en janken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:28 schreef Sofia35 het volgende:
Alle meiden maken plezier in de woonkamer, en waar is Vera ? Juist ze zit vastgeplakt en ligt in bed met Dimi. Ik gun haar de volgende nominatie zo weg ermee
Ik stem niet, want heb daar nooit in gelooft. Maar zou ik stemmen dan Nawel. Ze zou gaan knallen als ze erin blijft, dus laat maar zien.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en nawel beschuldigen van vies praten pot verwijt de ketel
Nu kan het nog, gun het Jill zo, ze gaat hier zo vaak aan terugdenkenquote:
100%quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:29 schreef Flow3r het volgende:
En Salar maar denken dat ie goed is met Grace, terwijl Grace hem voor geen meter vertrouwt
Ik was mijn handtasje al kwijtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die blijft want zielig en janken.
Absoluutquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nu kan het nog, gun het Jill zo, ze gaat hier zo vaak aan terugdenken
moet ze dan leuk doen met 3 vrouwen die haar weg willenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:28 schreef Sofia35 het volgende:
Op de emmer toen ze de kamer niet af mochten..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leroy heeft in de slaapkamer gepist? Wat?
Omdat ze heel erg klinkt als iemand uit Gennepquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:24 schreef cheanny het volgende:
[..]
Wat zie je toch in haar? Ik wil het wel begrijpen maar kan het nog steeds niet![]()
Ze jankt dat ze geen aansluiting bij de meiden kan vinden, nou is dat niet logisch als ze constant bij demi ligt of met de mannen is ? Geen medelijden meer met haar. Ze kan naar huis volgende week kan ze thuis gaan jankenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
moet ze dan leuk doen met 3 vrouwen die haar weg willen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leroy heeft in de slaapkamer gepist? Wat?
Heren zijn vrouwen? Weer wat geleerdquote:
Bamquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eef is best een lekkere vent... goeie keuze
Ja zeker. En dan toch dat nep haar is jammer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:32 schreef Flow3r het volgende:
Zo'n mooie vrouw die Grace![]()
[ afbeelding ]
Echte liefdequote:
Ow God, ik lees het ook met de stem van Nawel erbijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een hele riedel trucs zodra de kinken in haar kabels komen..
Ze roddelt haar bek stijf maar zodra ze klem komt te zitten ...
1- Iek bedoel et toch choeoeo
2- Iek doe mien best echwaar
3- Wah eefftu toch techen meijj?
4 - IE heb togh nix techenUw??
5. - Wah doeiek dah fouwt iene Uwe ooocheee??
6- de mooie als de discussie nog niet gewonnen is
Boehoeoehoeoeoe... Iek bedoel et sooww choe...
Nawee is een open Kut ehh Boek
Was afgelopen nacht al onder de dekens dan en er is geen onvertogen woord over gevallenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:36 schreef Sofia35 het volgende:
Vera onder de dekens met dimi, en morgen weer grote tranen dat ze geen sletje is. ( is ze wel )
Ze is allesbehalve een sletquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:36 schreef Sofia35 het volgende:
Vera onder de dekens met dimi, en morgen weer grote tranen dat ze geen sletje is. ( is ze wel )
Vera en Dimi liggen ieder in hun eigen bedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:36 schreef Sofia35 het volgende:
Op welke planeet leef jij? wow, wat een foute uitspraakquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:36 schreef Sofia35 het volgende:
Nee hoor. Vera ligt op dimi nu onder de dekensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Vera en Dimi liggen ieder in hun eigen bed
Ik weet niet wat jij ziet, dat huilen was paar weken terug en nu lag ze even met die knul in bed te zoenen en ligt nu in haar eigen bed.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:36 schreef Sofia35 het volgende:
Van heb jij de info dat ze een slet is?quote:
Dat is waar. Ik vind haar misschien iets te gesloten en ze kijkt soms heel ontevreden. Maar goed, kan ze misschien niets aan doen. Tis niet mijn voorkeur en ieder zijn keuze tuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:32 schreef engine het volgende:
Omdat ze heel erg klinkt als iemand uit Gennep Ik woon daar in de buurt. Voor mij is ze gewoon zichzelf en ik zie niet dat ze gemeen is. Ze praten daar allemaal over elkaar.
Owquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:38 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vera ligt op dimi nu onder de dekens
Stream 2. Ze liggen op elkaar in bed.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij ziet, dat huilen was paar weken terug en nu lag ze even met die knul in bed te zoenen en ligt nu in haar eigen bed.
Je kijkt niet eens of je drukt op de live knop, want ze liggen allang apartquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:38 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vera ligt op dimi nu onder de dekens
Dan moet ik toch mijn bril eens poetsen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Stream 2. Ze liggen op elkaar in bed.
Saai welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kijkt niet eens of je drukt op de live knop, wat ze liggen allang apart
nee slet is zij niet,mar zij spelt zich de liefde vor de niet isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:36 schreef Sofia35 het volgende:
VOlgens mij ben jij niet zo een fan van vera haha Ze jankt niet en heeft gewoon aansluiting met hanne en grace.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:32 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze jankt dat ze geen aansluiting bij de meiden kan vinden, nou is dat niet logisch als ze constant bij demi ligt of met de mannen is ? Geen medelijden meer met haar. Ze kan naar huis volgende week kan ze thuis gaan janken
Dat is nog te bezien, vooralsnog doet Veertje aan de klassieke Neuken Voor Bestaansrecht daar...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Op welke planeet leef jij? wow, wat een foute uitspraak
Ze lullen door elkaar heen. Nawel en Grace vooralquote:
Iemand die een man nog geen 2 weken kent en met hem in bed gaat liggen is wel een sletje. Daarnaast staat ze niet open om de vrouwen te leren kennen en hangt alleen om mannen + op het feest toen ze drank mochten drinken heeft ze haar te ware aard laten zien. Ze is top in paaldansen en slet spelen en die verlegen act speelt ze goedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van heb jij de info dat ze een slet is?
steeds harderquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze lullen door elkaar heen. Nawel en Grace vooral
Eens. Gewoon neuken, boeien die camera'squote:
Oud bewoners zijn fan van hem. Fab5, Jill en Jerrel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:17 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
zij is helemal geen sletquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Iemand die een man nog geen 2 weken kent en met hem in bed gaat liggen is wel een sletje. Daarnaast staat ze niet open om de vrouwen te leren kennen en hangt alleen om mannen + op het feest toen ze drank mochten drinken heeft ze haar te ware aard laten zien. Ze is top in paaldansen en slet spelen en die verlegen act speelt ze goed
Nee is vera alleen met een kussen onder haar dekbed getrokken. Maar wat nog als ze bij elkaar liggen. Ben je jaloers of zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Stream 2. Ze liggen op elkaar in bed.
Ze lullen door elkaar heen. Nawel en Grace vooralquote:
Moet ik hier echt op reageren? Wat een bullshit in één posting. Ook een kunstquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Iemand die een man nog geen 2 weken kent en met hem in bed gaat liggen is wel een sletje. Daarnaast staat ze niet open om de vrouwen te leren kennen en hangt alleen om mannen + op het feest toen ze drank mochten drinken heeft ze haar te ware aard laten zien. Ze is top in paaldansen en slet spelen en die verlegen act speelt ze goed
:’) zo zuurquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Jezus van welke christelijk dorp kom jij. In mijn jonge jaren deden jongelui het al na een paar afspraakjes. En mijn jonge tijd was in de jaren 70-80quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
2 weken is best netjes.... besef me ineens dat ik ook wel wat sletjes heb gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Agûûûtt.. jup, ze is een meisje in nood die doet wat ze kan om te overleven...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is vera alleen met een kussen onder haar dekbed getrokken. Maar wat nog als ze bij elkaar liggen. Ben je jaloers of zo.
Suuz is van beiden een beetjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Suzi ben jij een man of een vrouw?
Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Op de kippenborst van dimi ? Hij is m’n type niet. Brrr met z’n rare vrouwonvriendelijke uitspraken nee dank u !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is vera alleen met een kussen onder haar dekbed getrokken. Maar wat nog als ze bij elkaar liggen. Ben je jaloers of zo.
Ik ben dan ook een slet, verdomme ik ben een sletquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
2 weken is best netjes.... besef me ineens dat ik ook wel wat sletjes heb gehad
voel maarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Suzi ben jij een man of een vrouw?
Denk dat Salar het wel verwacht hoor. Als hij door denkt, weet hij ook dat er geen Belg vertrekt morgen na het vertrek van Amy vorige week...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik gok Staphorstquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jezus van welke christelijk dorp kom jij. In mijn jonge jaren deden jongelui het al na een paar afspraakjes. En mijn jonge tijd was in de jaren 70-80
Ach wat gezellig, de Ayatollah in de COS.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ach wat gezellig, de Ayatollah in de COS.
1958 ? Dan ben je dus 63 ofzo. Even oud als mn opa en dan geilen op een Vera ? Hahah stop itquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jezus van welke christelijk dorp kom jij. In mijn jonge jaren deden jongelui het al na een paar afspraakjes. En mijn jonge tijd was in de jaren 70-80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |