SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo. Maar zeker weten we het dus niet.
Ja lijkt mij verder ook niet hoor. Echt waardeloos dat ze het niet gewoon laten zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar is zeer onwaarschijnlijk. Vera is ook niet genomineerd terwijl ze van de stemmen die te zien waren zij de meeste kreeg, dus lijkt me niet dat ze nóg meer stemmen heeft gekregen dan te zien waren:
[ afbeelding ]
(plaatje van Li0nHeart)
Ik snap helemaal geen hol van dat schema..wat zijn die cijfers achter die namenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar is zeer onwaarschijnlijk. Vera is ook niet genomineerd terwijl ze van de stemmen die te zien waren zij de meeste kreeg, dus lijkt me niet dat ze nóg meer stemmen heeft gekregen dan te zien waren:
[ afbeelding ]
(plaatje van Li0nHeart)
nawel en julio heeft tobias gedaan. En vera had een stem van nouch nawel evelien en leroy. Verder netquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
De genomineerden moeten dan minimaal 5 stemmen hebben gekregen.. En Toby heeft misschien Peter of toch Julio genomineerd..
niet peterquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
De genomineerden moeten dan minimaal 5 stemmen hebben gekregen.. En Toby heeft misschien Peter of toch Julio genomineerd..
Dan denk ik eerder Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
Oh ja klopt. Dus dan sowieso Nawel en Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
niet peter
want die zit in het complot
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Dus dan sowieso Nawel en Julio.
Kristof en Vera hadden sowieso (per ongeluk) Eveline en Nawel gedaan en van Grace weten we alleen zeker dat ze Eveline heeft genomineerd..
was dit?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nawel zakt steeds dieper en dieper.
Mijn persoonlijke score aan de bewonersquote:
Weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef mario390 het volgende:
zowat kann je niet zeggen freak
veras opa is overleden en
dat is niet tv, om dat niet geplant
Tiktokkie weet wel zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:19 schreef just me het volgende:
En Nawel wil haar dochter (als ze die ooit krijgt) Nouchine noemen
i dont knowquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef suzi1 het volgende:
en wat was dat over een briefje waar ze t niet over mocht hebben van nous en eveline? was net in de douche
Dat hadden ze inderdaad met elkaar afgesprokenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef Adat231 het volgende:
goede avond ik denk dat toby julio heeft genomineerd. gewoon mijn zijn groep mee
Je kunt niet lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je hel goed,over je stome uitzeg
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:23 schreef just me het volgende:
Nouchine zit op het bed van andere mensen haar tanden te flossen, ieks, bah
Het zal zoiets zijn geweest, niet zeker uiteraard (vet heb ik zelf ingeschat):quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
En schrijven. Hij is een oostenrijker.quote:
Salar had Julio, 2e naam werd niet uitgezonden...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het zal zoiets zijn geweest, niet zeker uiteraard (vet heb ik zelf ingeschat):
[ afbeelding ]
Dat en zeker ook die van piepmuis noucinequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef Adat231 het volgende:
ik hoop dat volgende week het publiek mag nomineren. ik wil die bek van Dimi dan wel eens zien
kan niet want we moeten al stemmen op zaterdag wie mag blijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef Adat231 het volgende:
ik hoop dat volgende week het publiek mag nomineren. ik wil die bek van Dimi dan wel eens zien
Nee, Nawel werd juist wel uitgezonden. Zijn tweede keus niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar had Julio, 2e naam werd niet uitgezonden...
Denk echt niet dat Grace Nawel heeft genomineerd. Is een misverstand van Vera. Geloof ik echt niet. Zijn veel te goed samen. Denk eerder dat ze (met pijn in t hart) Peter of Julio heeft genomineerd. Of zelfs veilig op Kristof.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
ik demk dat grace niet op nawel heeft gestemd maar op kris. ze zei gisteren dat ze met hem niets hadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt maar dat was vandaag in de streams wel duidelijk. Hij en Dimi in ieder geval op Nawel en Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
Nee, Nawel werd juist wel uitgezonden. Zijn tweede keus niet.
Ik hoop dat ze eens goed losgaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Nouch zich maar blijven terugtrekken bij Nawel...dat gaat er niet beter op worden volgende week ga ik zo vanuit...
Grace is eigenlijk wel goed met iedereen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Denk echt niet dat Grace Nawel heeft genomineerd. Is een misverstand van Vera. Geloof ik echt niet. Zijn veel te goed samen. Denk eerder dat ze (met pijn in t hart) Peter of Julio heeft genomineerd. Of zelfs veilig op Kristof.
Het is ook de inschatting van Tourniquet .. ik ben het er 100% mee eens, via alles wat ik van de bewoners op de streams heb gehoord.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar had Julio, 2e naam werd niet uitgezonden...
Tyf nu een eind op met je Naweequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
En ook zo lang mogelijk laten zien wat ze heeft.. wat een lekker wijf is het toch, zeker nu ze met een poot in de extit staat...
![]()
Continue Cam check, tieten checks..Langdurig ½bloot... jaja Nawee weet dat ze moet gaan verkopen wat ze heeft![]()
[ afbeelding ]
salar had ze niets mee heeft ze gezegd. En ze had op evelien gestemd en julio of peterquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik demk dat grace niet op nawel heeft gestemd maar op kris. ze zei gisteren dat ze met hem niets had
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Denk echt niet dat Grace Nawel heeft genomineerd. Is een misverstand van Vera. Geloof ik echt niet. Zijn veel te goed samen. Denk eerder dat ze (met pijn in t hart) Peter of Julio heeft genomineerd. Of zelfs veilig op Kristof.
Zou kunnen natuurlijk, maar dan moet Nawel die 5e stem wel van iemand anders hebben gekregen want Vera stond niet op het bord.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik demk dat grace niet op nawel heeft gestemd maar op kris. ze zei gisteren dat ze met hem niets had
Nee.. Grace heeft gezegd dat ze heeft gestemd om iemand veilig te houden. Die iemand is Vera .. en dan moet ze wel op Nawel stemmen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
ongelooflijk. Niet goed wijs jij?quote:
Klopt ook wel (op Eveline na) maar ze heeft wel favorietjes..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Verida het volgende:
Grace is eigenlijk wel goed met iedereen.
Dan hoop ik wel dat Nouchine op koopjesjacht gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
En ook zo lang mogelijk laten zien wat ze heeft.. wat een lekker wijf is het toch, zeker nu ze met een poot in de extit staat...
![]()
Continue Cam check, tieten checks..Langdurig ½bloot... jaja Nawee weet dat ze moet gaan verkopen wat ze heeft![]()
[ afbeelding ]
Eveline was zeker, die andere deed ze met pijn in het hart, daarom denk ik Julioquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
salar had ze niets mee heeft ze gezegd. En ze had op evelien gestemd en julio of peter
Pas op he, anders krijg je het te doen met de zwijgende meerderheidquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ongelooflijk. Niet goed wijs jij?
Ik vind Eveline ook helemaal niks. Een dooie met een dagje verlof.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Klopt ook wel (op Eveline na) maar ze heeft wel favorietjes..
Maar van wie kreeg Nawel dan de vijfde stem?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eveline was zeker, die andere deed ze met pijn in het hart, daarom denk ik Julio
Wil graag Eveline weg hebben dus ja datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ongelooflijk. Niet goed wijs jij?
Grace speelt het heel slim. Een veel sterkere bewoner dan dat ik dacht. Ze valt niet echt stevig op. Is met iedereen vriendjes. Zo kom je ver.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Klopt ook wel (op Eveline na) maar ze heeft wel favorietjes..
ik weet niet eens van wie ze er 4 kreeg, dont ask mequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar van wie kreeg Nawel dan de vijfde stem?
Dat is een raadsel, begrijp ook niet goed waarom wij niet alle stemmen die worden gegeven mogen weten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kristof heeft op Nawel gestemd, niet op Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen inderdaad. Dan zou Vera het signaal van Grace dat ze hetzelfde heeft gestemd verkeerd kunnen hebben opgevat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef cheanny het volgende:
[..]
Kristof heeft op Nawel gestemd, niet op Julio.
ze kan beter de topics doorlezenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik kan niet wachten tot de afleveringen te zien.
snap ik ook niet. zo zijn ze niet transparant en kun je je er je vraagtekens bijzetten. ik denk trouwens dat tobias dimi chris vera en peter op nawel hebben gestemd, maar ja blijft gokkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is een raadsel, begrijp ook niet goed waarom wij niet alle stemmen die worden gegeven mogen weten.
Ja denk dat het zo is gegaan. Vera snapt wel vaker iets niet helemaal. Net zoals het misverstand met Dimi over de nominaties.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
Dat zou nog kunnen inderdaad. Dan zou Vera het signaal van Grace dat ze hetzelfde heeft gestemd verkeerd kunnen hebben opgevat.
Nieuw plaatje voor beide scenario'squote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja denk dat het zo is gegaan. Vera snapt wel vaker iets niet helemaal. Net zoals het misverstand met Dimi over de nominaties.
Wekt bij mij in ieder geval toch een beetje wantrouwen op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
snap ik ook niet. zo zijn ze niet transparant en kun je je er je vraagtekens bijzetten. ik denk trouwens dat tobias dimi chris vera en peter op nawel hebben gestemd, maar ja blijft gokken
ik ben er van overtuigd , dat het echt wel eerlijk gaat met het nominerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nieuw plaatje voor beide scenario's
[ afbeelding ]
hij zei dat opa overleed tv isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En schrijven. Hij is een oostenrijker.
geen goed vooruitzicht voor hannequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn inschatting van bewoners hoe ver ze gaan geraken:
[ afbeelding ]
zij is wel allein meer borderline als jemand andersquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Vera is niet mijn mens, iemand die zo verandert, borderline,
Oh nee, niet doen Grace.. wacht op Toby!!quote:
ik hoop gewoon dat volgende week het publiek mag nomineren anders worden de stemmingen wel heel voorspelbaar en saai. n als het publiek volgende week mag nomineren dan komt jouw lijst er denk ik heel anders uit te zienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn inschatting van bewoners hoe ver ze gaan geraken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |