Da's toch niet mijn schuldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja met de context van Koen vind ik dit licht onsmakelijk overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's toch niet mijn schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Ik heb dartsen aan staan, maar let niet echt opquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ik besef dat dat ook over de woningproductie, stikstofsituatie of de haarlijn van Ernst Kuipers zou kunnen gaan, maar ik doel op het zaalvoetbal.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef sportfreak het volgende:
Nederland en penalty's, zelfs in de zaal dus een probleem
.quote:Wielrenner Egan Bernal heeft na zijn zware trainingsongeluk van afgelopen maandag voor het eerst gereageerd. De Colombiaan fietste in volle snelheid tegen een stilstaande bus aan tijdens een training in Colombia. Hij liep een reeks van verwondingen op, zoals een gebroken ruggenwervel, een gebroken dijbeen, een gebroken knieschijf, een borsttrauma, een geperforeerde long en meerdere gebroken ribben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |