42.8 rondetijd, ik hoop dat die geen 3000 meter hoeft te schaatsen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
SWIEP!!!
Spaanse op 20 seconden op 1500m![]()
Nog even oefenenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roemeen zou bij de meiden 29e eindigenmet zijn 2.15
Net dat je in de binnenbocht seconden goed kan maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:32 schreef hhh38 het volgende:
Die Rus is 5 seconden lang half aan het vallen en ze noemen het totaal niet
https://nos.nl/peking2022(...)ering-werd-neergezetquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Bert staat te popelen om nog even te peuren.
Mannen zitten sowieso dichterbij hun PR dan de vrouwenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opeens wind mee a la Cheboksary? Puike tijden
Hier komt Schouten toch wel onsympathiek over. Eens met Thijs (die duidelijk opkomt voor vriendje Hidde maar oké).quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://nos.nl/peking2022(...)ering-werd-neergezet
Hij is er al.
Zoals eerder aangegeven vind ik het ook gewoon matig en suggestief gemonteerd. In vrijwel elk deel vlieg je volgens mij willekeurig van een scene in Salt Lake, naar Erfurt, naar Inzell, Nederland en weer terug. Die meltdown van Jillert tussendoor was volgens mij tijdens een trainingskamp. Waren de terugkerende scenes met, een buiten op de rollen fietsende, Schouten nu voor of na die team pursuit in SLC? Ook die laatste scene met Schouten in een Craft hoodie lijkt me weer van een heel ander moment in de compleet afwezige tijdlijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier komt Schouten toch wel onsympathiek over. Eens met Thijs (die duidelijk opkomt voor vriendje Hidde maar oké).
[ twitter ]
Eens. Had haar sympathieker ingeschat. Ze heet geen Anema 🙈.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier komt Schouten toch wel onsympathiek over. Eens met Thijs (die duidelijk opkomt voor vriendje Hidde maar oké).
[ twitter ]
Ja stom dat daar niet op wordt doorgevraagd. Als je zulke beschuldigingen doet moet je ook concreet wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:00 schreef wimderon het volgende:
Op welke lotingen doelde Jillert eigenlijk?
Ik heb er behoorlijk wat bekeken van dit jaar (van de 1000 en 3000 die hij noemde), maar ik kan niet direct iets vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja stom dat daar niet op wordt doorgevraagd. Als je zulke beschuldigingen doet moet je ook concreet worden
Het is inderdaad een apart knip en plak werkje, waarbij vooral dat interview op de hometrainer met Schouten heel versnipperd wordt gebracht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven vind ik het ook gewoon matig en suggestief gemonteerd. In vrijwel elk deel vlieg je volgens mij willekeurig van een scene in Salt Lake, naar Erfurt, naar Inzell, Nederland en weer terug. Die meltdown van Jillert tussendoor was volgens mij tijdens een trainingskamp. Waren de terugkerende scenes met, een buiten op de rollen fietsende, Schouten nu voor of na die team pursuit in SLC? Ook die laatste scene met Schouten in een Craft hoodie lijkt me weer van een heel ander moment in de compleet afwezige tijdlijn.
Die beschuldiging van starten met de binnenbocht op de 1000 en de 3000 meter vond ik het ook meest opmerkelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb er behoorlijk wat bekeken van dit jaar (van de 1000 en 3000 die hij noemde), maar ik kan niet direct iets vinden.
Een hele wereld gaat voor hem open dit weekendquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:53 schreef Felagund het volgende:
„Wat laten de coaches zien tijdens de race.“Dezelfde stagiaire als gisteren geeft commentaar.
Kayo Vos zit er maar 0,5s bovenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
Deze mannen zitten dicht op hun PR. Als Joep binnen 2 seconden weet te blijven kan ie het baanrecord van Jan Bos breken
ISU haat buitenbanenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ze hier zo lang niet geweest?
Junioren nog in 2018 in ieder geval. Maar de senioren voor het laatst in 2001 aan de baanrecords zo te zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ze hier zo lang niet geweest?
Benieuwd of we tijden boven de 5 minuten gaan zienquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
PB van Vijn en Groenewoud op 3km tov anderen![]()
Ik denk het welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Benieuwd of we tijden boven de 5 minuten gaan zien
Goed voor de luchtcirculatiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Hanna Muller moet alleen rijden, arme meid. Anderen in kwartetten
Anna Molnar (Oostenrijkse) volgens mij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:08 schreef -XOR- het volgende:
Wie is die Nederlandse co-commentator eigenlijk?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anna Molnar (Oostenrijkse) volgens mij.
Andere commentator noemde haar Anna en zij vertelde dat ze zelf hier in Innsbruck vaker 3000 meters heeft gereden o.a. bij NK‘s. Daarnaast zei ze dat ze hier vorige week bij de World Cup ook een 3000 meter heeft gereden.quote:
10 seconden sneller dan vorige week.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:19 schreef hhh38 het volgende:
Kijken hoe Vijn de tijden tot nu toe op een hoop gaat rijden
Wel enthousiast.quote:
Hier klopt iets niet met dat verschil, Vijn had 4:19 toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een enorme uithaal van Jade
Ze hadden nog verschil met vorige beste tijdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet Metadatensets verschil, Vijn had 4:19 toch?
https://live.isuresults.e(...)dings/allround-womenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:32 schreef hhh38 het volgende:
De ISU website laat de Allround verschillen ook niet zien
https://live.isuresults.e(...)dings/allround-womenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:32 schreef hhh38 het volgende:
Junior All Round - Womenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:32 schreef hhh38 het volgende:
Waarom heeft Chloë Hoogendoorn de laatste 2 afstanden niet gereden?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://live.isuresults.e(...)dings/allround-women
Kan er niets over vinden op de soosjuls.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom heeft Chloë Hoogendoorn de laatste 2 afstanden niet gereden?
Ze spreekt het zelf als Ja-duh uit:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:55 schreef Arcee het volgende:
Jade
Is het eigenlijk Ja-duh of Dzjeed?
Hij gaat een dik PR rijden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we negen minuten halen bij de mannen 5km?
[ afbeelding ]
Net zo dik als William Ekensskar?
1:30 bijna onder zijn PR. Op een buitenbaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slechts 14 seconden trager dan Ekensskar in Heerenveen
Zal nog wel dweil komen straksquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:33 schreef -XOR- het volgende:
Dit is ondanks de twee paren per keer een lange zit.
Als je hem eerder hebt gehoord vandaag en gisteren is dat totaal geen verrassingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:12 schreef -XOR- het volgende:
ROFLOL, de commentator kent Eric Heiden niet.
Ik kijk zo af en aan maar dat hij geen insider was had ik inderdaad ook al opgemerkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je hem eerder hebt gehoord vandaag en gisteren is dat totaal geen verrassing
Ze hebben volgens mij gewoon een random persoon van de straat geplukt en gevraagd of die interesse had om commentaar te geven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je hem eerder hebt gehoord vandaag en gisteren is dat totaal geen verrassing
In Innsbruck lopen vast wel wat schansspring of ijshockeycommentatoren rond, ik denk dat ze die hebben gebeldquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij gewoon een random persoon van de straat geplukt en gevraagd of die interesse had om commentaar te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |