Ik heb er behoorlijk wat bekeken van dit jaar (van de 1000 en 3000 die hij noemde), maar ik kan niet direct iets vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja stom dat daar niet op wordt doorgevraagd. Als je zulke beschuldigingen doet moet je ook concreet worden
Het is inderdaad een apart knip en plak werkje, waarbij vooral dat interview op de hometrainer met Schouten heel versnipperd wordt gebracht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven vind ik het ook gewoon matig en suggestief gemonteerd. In vrijwel elk deel vlieg je volgens mij willekeurig van een scene in Salt Lake, naar Erfurt, naar Inzell, Nederland en weer terug. Die meltdown van Jillert tussendoor was volgens mij tijdens een trainingskamp. Waren de terugkerende scenes met, een buiten op de rollen fietsende, Schouten nu voor of na die team pursuit in SLC? Ook die laatste scene met Schouten in een Craft hoodie lijkt me weer van een heel ander moment in de compleet afwezige tijdlijn.
Die beschuldiging van starten met de binnenbocht op de 1000 en de 3000 meter vond ik het ook meest opmerkelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb er behoorlijk wat bekeken van dit jaar (van de 1000 en 3000 die hij noemde), maar ik kan niet direct iets vinden.
Een hele wereld gaat voor hem open dit weekendquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:53 schreef Felagund het volgende:
„Wat laten de coaches zien tijdens de race.“Dezelfde stagiaire als gisteren geeft commentaar.
Kayo Vos zit er maar 0,5s bovenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
Deze mannen zitten dicht op hun PR. Als Joep binnen 2 seconden weet te blijven kan ie het baanrecord van Jan Bos breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |