Ik las het ook van het uitdrogen, 1 plant moet echt natte voeten, is een palm.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues @:Isabeau
Afhankelijk van het soort plant:
- door uitdrogen gaan de rouwvliegjes dood. Maar daar moet je plant tegen kunnen.
- Aaltjes werken supergoed (Ik had ze van de Bio-Groei webshop) maar daarvoor moet je de grond heel nat houden, anders gaan de aaltjes dood. Sommige planten gaan alleen ook dood van zoveel nattigheid
Als het in de crimi-sfeer is en het is geen vergismoord, knal mekaar maar lekker afquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:40 schreef Myraela het volgende:
Nog even een keer blij doen voor gcjoel. Zo blij dat het je gelukt is!
Dit!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom gewoon onder het perensap te zitten, want ik schil ze gewoon ook al zijn ze super rijp
Daar heb ik water in de kraan en droge handdoeken voor hoor.
Ik las 'wegen', je bedoelde 'eten'quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:31 schreef Sarabi het volgende:
Frida
Zo maar eens gebruik maken van dat alles weer open is. Eerst naar de dierentuin en dan naar de bios. Misschien ook nog ergens een hapje eten maar dat ligt eraan hoeveel we egen bij de bios (daar hebben ze ook tapas en kaasplankjes).
Dit. De ergste eet ik gewoon boven de wasbak.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom gewoon onder het perensap te zitten, want ik schil ze gewoon ook al zijn ze super rijp
Daar heb ik water in de kraan en droge handdoeken voor hoor.
Terecht. Je hebt gewoon een nieuw huis! Zoveel plannen te maken. Helemaal leuk.quote:
We hebben fruit op het werk. De peer (nog keihard) blijft altijd over en ik neem ze wel eens mee naar huisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:35 schreef Myraela het volgende:
Dit. De ergste eet ik gewoon boven de wasbak.![]()
Al eet ik zelden peren.
Ja zeker. En we hebben ook zonder voorbehoud geboden dus extra 'eng'quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terecht. Je hebt gewoon een nieuw huis! Zoveel plannen te maken. Helemaal leuk.
Ben je zo iemand, net als ik, die de hypotheekaanvraag ook spannend vind? Ondanks dat er al 1000x tegen me gezegd is dat het geen probleem gaat zijn, geloof ik het toch pas zodra de hypotheek helemaal rond is.
Oeh, ben je hypotheek adviseur? Dat is wel extra fijn. Ga je dan ook zelf je eigen hypotheek regelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeker. En we hebben ook zonder voorbehoud geboden dus extra 'eng'
En dat terwijl ik zelf eigenlijk ook hypotheek adviseur ben. (Doe het nu niet meer maar hou wel mijn papieren actueel)
Dus heel rationeel gezien weet ik dat het gewoon kan, maar toch.
Ik kende het ook niet, maarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees een boek en zie een woord wat ik volgens mij nooit eerder zo heb gelezen. Sermoen. Blijkbaar de Nederlandse vorm van het Engelse en Franse sermon. In het Nederlands meestal 'preek'.
Oh, ik had destijds de hypotheek helemaal rond, vergaten ze het geld over te maken naar de notaris op de dag van aankoopquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je zo iemand, net als ik, die de hypotheekaanvraag ook spannend vind? Ondanks dat er al 1000x tegen me gezegd is dat het geen probleem gaat zijn, geloof ik het toch pas zodra de hypotheek helemaal rond is.
Nee want ik heb zelf geen toegang meer tot die systemen. En van die execution only banken heb je maar weinig keus en de meeste willen daar ook geen mensen in die beide al een hypotheek verleden hebben enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, ben je hypotheek adviseur? Dat is wel extra fijn. Ga je dan ook zelf je eigen hypotheek regelen?
Mijn 2 centquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou op hoor! Je creëert nieuwe angsten!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik had destijds de hypotheek helemaal rond, vergaten ze het geld over te maken naar de notaris op de dag van aankoop.
Oh-oh. En dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik had destijds de hypotheek helemaal rond, vergaten ze het geld over te maken naar de notaris op de dag van aankoop.
Toen was ik net weg jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:00 schreef borisz het volgende:
Ik had eigenlijk mijn hypotheek bij 'de buren' moeten regelen, dan had @:gcjoel het kunnen doenOf was je er toen al weg? eind 2017. Het werd toen de hypotheker
Spoedoverboeking. Alles kwam goed.quote:
Laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las 'wegen', je bedoelde 'eten'
Je wegen in de bios voor je gaat eten is op zich wel bijzonder
We hebben ons voorstel al rond. Maar we zetten het maar 20 jaar vast, omdat ergens 30 jaar wonen wel erg lang klinkt. We kunnen wel jaarlijks 10% aflossen, dus we hopen eigenlijk binnen die 20 jaar ook zo goed als alles afgelost te hebben. Dan hoeven we ons niet zoveel zorgen te maken over een rentestijging.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn 2 cent
- Zet de rente over de hele looptijd vast zou ik denken, de rente op hypotheken is nu zo laag, die kan alleen nog maar stijgen, en als die verder daalt is dat minimaal
- reserveer de mogelijkheid dat je veel extra mag aflossen, stel je krijgt een erfenis, wint een loterij of whatever, je hoeft het niet te doen, maar je wilt wel de mogelijkheid hebben.
- Ga shoppen, een half procent punt minder rente is een keer of 5-8 uit eten gaan per ton
- Als je een partner hebt, neem er een levensverzekering op, mocht je overlijden heeft je partner iig een zorg minder.
Maar je hoeft er toch geen 30 jaar te wonen omdat je de rente voor 30 jaar afspreekt?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:08 schreef Myraela het volgende:
Maar we zetten het maar 20 jaar vast, omdat ergens 30 jaar wonen wel erg lang klinkt.
Pfiew!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kende het ook niet, maar
sermoen
beschuldigende, vermanende preek of toespraak
Voor Refo's enzo is preken blijkbaar wat voor eskimo's sneeuw is. Ze kennen vele variaties en soorten
Volgens mij had sigme ook nog een verhaal over mensen die de hypotheek niet rond kregen, maar dan vanuit het perspectief van de verkopende partij. Ik herinner me dat dat best een enorm drama/gedoe was.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:11 schreef Myraela het volgende:
Pfiew!
Ik moet ook toegeven dat ik stiekem niet weet waarom ik er zo nerveus van word. Ik heb eigenlijk nog nooit verhalen gehoord dat het ergens fout is gegaan. We hebben bij onze huidige hypotheek erg moeten trekken om de datum te halen, omdat de bank zo langzaam was en het te druk had. Maar nu lijkt alles veel sneller te gaan.
De rente is hoger als je hem langer vastlegt. Terwijl het risico op de hogere rente na 20 jaar dus verwaarloosbaar is, omdat het grootste gedeelte is afgelost. Dat is wat ik ervan begrepen heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:11 schreef sigme het volgende:
Maar je hoeft er toch geen 30 jaar te wonen omdat je de rente voor 30 jaar afspreekt?
Wat je looptijd ook is, zodra je je onderpand verkoopt vervalt de hypotheek.
Ja, dat is in 2021 eindelijk afgerond.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij had sigme ook nog een verhaal over mensen die de hypotheek niet rond kregen, maar dan vanuit het perspectief van de verkopende partij. Ik herinner me dat dat best een enorm drama/gedoe was.
Ja, dat lijkt me wel een prima argumentquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
De rente is hoger als je hem langer vastlegt. Terwijl het risico op de hogere rente na 20 jaar dus verwaarloosbaar is, omdat het grootste gedeelte is afgelost. Dat is wat ik ervan begrepen heb.
Ohja, deze heb ik al eens eerder gelezen. Vreemd verhaal wel, hoe kunnen mensen er zo passief mee omgaan. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat is in 2021 eindelijk afgerond.
WGR / Casus: de koop die niet doorging (huis)
Dat die kopers de hypotheek niet rond kregen lag echt aan hunzelf, dat was geen blunderput aan de kant van een bank ofzo.
als ik zo kijk is het gemiddelde verschil tussen 10 en 20 jaar vast 0,4 procent punt. Dat is 400 Euro per jaar per ton schuldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
De rente is hoger als je hem langer vastlegt. Terwijl het risico op de hogere rente na 20 jaar dus verwaarloosbaar is, omdat het grootste gedeelte is afgelost. Dat is wat ik ervan begrepen heb.
Niet noodzakelijk. Dit soort dingen nooit op gevoel doen, maar door rekenen in Excelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel een prima argument.
Bedankt, maar we hebben het allemaal door laten rekenen. Dit sloot het beste aan op onze verwachtingen en wensen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
als ik zo kijk is het gemiddelde verschil tussen 10 en 20 jaar vast 0,4 procent punt. Dat is 400 Euro per jaar per ton schuld
tussen 20 en 30 jaar vast 0,25 procent punt. Dat is 250 euro per jaar per ton schuld.
Mocht je na 20 jaar nog 1 ton schuld over hebben, en de rente staat dan op 8% is dat 8000 euro rente.
Verstandig is een excel te maken en het eens door te rekenen, in dit rekenvoorbeeld betaal je in jaar 21 3000 euro meer aan rente dan het verschil tussen 20 en 30 jaar vast.
Dat moet je zelf bepalen wat jou het beste lijkt, maar ik reken het liever zelf nog eens na.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedankt, maar we hebben het allemaal door laten rekenen. Dit sloot het beste aan op onze verwachtingen en wensen.
Ook na (laten) narekenen mag iedereen vooral doen wat het meest gemoedsrust geeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Dit soort dingen nooit op gevoel doen, maar door rekenen in Excel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Er zijn in het verleden nogal wat mensen de dupe geworden door dubieuze financiële producten. Wantrouw mensen die je vertellen wat je wilt horen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook na (laten) narekenen mag iedereen vooral doen wat het meest gemoedsrust geeft.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Oh jongens!Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een dun lepeltje uit gehalveerde peer lepelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:25 schreef Lonaa het volgende:
Oke ik heb echt enorm first world problem, komt ie:
Ik heb peren, ze zijn zo lekker sappig rijpmaar ik vind de schil altijd zo...stug. En dat doet af aan de feestvreugde van Hele Rijpe Peer. Maar als ie zo rijp is kan je m ook niet schillen
Dus ik moet m of minder rijp eten en schillen of met schil en al heel rijp opeten.
Heel rijp van de schil af slobberen? Of is de peer ook weer niet zo rijp?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb peren, ze zijn zo lekker sappig rijpmaar ik vind de schil altijd zo...stug. En dat doet af aan de feestvreugde van Hele Rijpe Peer. Maar als ie zo rijp is kan je m ook niet schillen
Dus ik moet m of minder rijp eten en schillen of met schil en al heel rijp opeten.
Het is een manier van risico berekenen. Door te kijken wat de meerprijs is van langer vastzetten, kan je dat afwegen tegen verschillende rente scenarios.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:50 schreef Myraela het volgende:
Het gaat ook allemaal over hypothetische getallen, dus er is niet echt een goed of fout aan te wijzen. We hebben het over een huis waar je misschien blijft wonen, een mogelijk restbedrag na 20 jaar en een rente die waarschijnlijk stijgt, maar hoeveel? In elke som die je maakt, vul je dingen in die je gewoon nog niet met zekerheid kunt zeggen.
Dit geeft ook bende.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met een dun lepeltje uit gehalveerde peer lepelen?
Oh, dat zou misschien nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heel rijp van de schil af slobberen? Of is de peer ook weer niet zo rijp?
Doorsnijden en uitlepelen/ uitlikken?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:25 schreef Lonaa het volgende:
Ja we gaan waarschijnlijk even in het tuinhuis. Dubbele lasten vinden wij zonde.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:15 schreef AnneX het volgende:
@:gcjoel wat zal je hoofd rondzingen met hé gelukt en keuring afwachten en plannen maken.
Is het op rij afstand van je huidige huis tijdens verbouwen, of ga je er wonen? Of zetten jullie een caravan neer als Lucky? En zijn jullie hendige klussers?
Oh wacht, in het tuinhuis kan ook![]()
Nog steeds spannend.
Hé @:Frida welkom nieuwe user
1999 Rondje dierentuin, halverwege rolletje volquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Rondje dierentuin, halverwege camera leegdom dat ik daar niet aan gedacht had.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Rondje dierentuin, halverwege camera leegdom dat ik daar niet aan gedacht had.
Vooral dom van mezelf 3 dagen fotograferen zonder de batterij te checken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
1999 Rondje dierentuin, halverwege rolletje vol
2022 Rondje dierentuin, halverwege camera leeg
Wet van behoud van ellende.
Ik moet er weer even aan wennen.quote:
13 jaar geleden een Canon gekocht, met een tweede accu, ze doen het nog steeds erg goed, houden veel capaciteit. Ze zijn dan bijna 100 Euro, maar het is wel super kwaliteit. Kan ook imitatie kopen voor 1/3 van de prijs, maar betwijfel of die in de buurt komen van de kwaliteit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral dom van mezelf 3 dagen fotograferen zonder de batterij te checken.
Als ik m'n digitale camera weer eens pak is het altijd zoeken naar de opladerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
1999 Rondje dierentuin, halverwege rolletje vol
2022 Rondje dierentuin, halverwege camera leeg
Wet van behoud van ellende.
Ik heb een geweldige DSLR met een stel objectieven, maar ik moet bekennen dat ik hem nauwelijks nog gebruik, de kwaliteit van de iPhone is inmiddels goed genoeg voor de meeste zaken, vooral de video is erg goedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik m'n digitale camera weer eens pak is het altijd zoeken naar de oplader![]()
Gelukkig heb je tegenwoordig halverwege de dierentuin wel al 36 foto's gemaaktHoewel die 36 foto's op een rol waarschijnlijk net zo veel goede foto's opleveren als nu 360 foto's
Hier is de spiegelreflex ook presse papier geworden..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige DSLR met een stel objectieven, maar ik moet bekennen dat ik hem nauwelijks nog gebruik, de kwaliteit van de iPhone is inmiddels goed genoeg voor de meeste zaken, vooral de video is erg goed
Iedereen zegt altijd dat imitatie accu's prima zijn. Of die mensen liegen of ik heb een keer of vijf pech gehad. Heb laatst een 6D 2e hands gekocht en m'n 60D verkocht. Zelfde accu. 6D kwam met veel namaak accu's, die heb ik doorverkocht, heb er nu drie originele accu's bij.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
13 jaar geleden een Canon gekocht, met een tweede accu, ze doen het nog steeds erg goed, houden veel capaciteit. Ze zijn dan bijna 100 Euro, maar het is wel super kwaliteit. Kan ook imitatie kopen voor 1/3 van de prijs, maar betwijfel of die in de buurt komen van de kwaliteit.
Ik kan me er niet toe zetten überhaupt een poging tot serieuze fotografie te doen met m'n telefoon. Meeste foto's in m'n album zijn van boodschappenlijstjes of foute lasnadenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige DSLR met een stel objectieven, maar ik moet bekennen dat ik hem nauwelijks nog gebruik, de kwaliteit van de iPhone is inmiddels goed genoeg voor de meeste zaken, vooral de video is erg goed
Ik heb met merk accu's van Canon en Panasonic (camcorder) uitstekende ervaring, met imitatie of goedkope oplaadbare heb ik alleen maar slechte ervaringen. Snel leeg ook (of eigenlijk vooral) als ik ze niet gebruik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat imitatie accu's prima zijn. Of die mensen liegen of ik heb een keer of vijf pech gehad. Heb laatst een 6D 2e hands gekocht en m'n 60D verkocht. Zelfde accu. 6D kwam met veel namaak accu's, die heb ik doorverkocht, heb er nu drie originele accu's bij.
Ik heb een huis in Spanje! Kopen? Bueno bonito barato!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:15 schreef sigme het volgende:
Ik overweeg tamelijk serieus de aankoop van een nieuw huis in Spanje. Óf een wat groter huis in het buitengebied, of een klein stadshuisje (en dan onze huidige landgoedje erbij houden voor het buitenleven).
Goddank hoef ik er geen hypotheekgedoe bij te regelen. Ik leen geld binnen de familie (buitenhuis) of betaal het uit m'n achterzak (stadshuis). Dat gaat allemaal om zulke kleine bedragen
Prachtig toch dat fotos en videos zo gemakkelijk en eenvoudig te maken zijn dat je er nauwelijks tot geen moeite voor hoeft te doen? Loop je door de supermarkt en vraag je je af of dat het juiste product is, foto en vraagteken sturen naar de baas thuis.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan me er niet toe zetten überhaupt een poging tot serieuze fotografie te doen met m'n telefoon. Meeste foto's in m'n album zijn van boodschappenlijstjes of foute lasnaden
kost dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:31 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik heb een huis in Spanje! Kopen? Bueno bonito barato!
Eens kijken hoe duur ze zijn. 'Vroeger' ook nooit nodig gehad maar kan geen kwaad natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Jammer @:Sarabi Heb dat ook wel eens gehad, dus nu standaard een opgeladen reserve batterij in de tas
De accu was ook niet het probleem bij mijn oude Canon. Helaas wel andere problemen. Eens kijken hoe lang deze nieuwe nu meegaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
13 jaar geleden een Canon gekocht, met een tweede accu, ze doen het nog steeds erg goed, houden veel capaciteit. Ze zijn dan bijna 100 Euro, maar het is wel super kwaliteit. Kan ook imitatie kopen voor 1/3 van de prijs, maar betwijfel of die in de buurt komen van de kwaliteit.
Die is leuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:26 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een joekel van een pannenlap geworden, ongeveer 20 cm doorsnee![]()
Ik heb besloten dat de matchende pannenlap een appel wordt, want ik heb niet genoeg bruine katoen voor een boterham en niet genoeg groene katoen voor sla. (Ik denk dat ik het blaadje van de appel nét red met hoeveel groene katoen ik nog heb)
En ik heb meer haakkatoen dan T-shirts op dit moment, dus ik ga niet bijkopen.
Ik heb een niet originele extra batterij. En die doet het al jaren net zo goed als de echte. Misschien wel mazzel maar blij ermee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eens kijken hoe duur ze zijn. 'Vroeger' ook nooit nodig gehad maar kan geen kwaad natuurlijk.
[..]
De accu was ook niet het probleem bij mijn oude Canon. Helaas wel andere problemen. Eens kijken hoe lang deze nieuwe nu meegaat.
Ik heb dus wel weer een spiegelreflex gekocht, begon hem toch wel te missen na 10 jaar alleen mijn mobiel gebruikt te hebben.
R5quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zit lekkerbekkend te kijken naar de r5 en r6 van Canon, voor video, maar aan de andere kant is het veel geld en gebruik mijn DSLR al steeds minder.
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eens kijken hoe duur ze zijn. 'Vroeger' ook nooit nodig gehad maar kan geen kwaad natuurlijk.
[..]
De accu was ook niet het probleem bij mijn oude Canon. Helaas wel andere problemen. Eens kijken hoe lang deze nieuwe nu meegaat.
Ik heb dus wel weer een spiegelreflex gekocht, begon hem toch wel te missen na 10 jaar alleen mijn mobiel gebruikt te hebben.
Oh, nog steeds twee huizen in Spanje?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:31 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik heb een huis in Spanje! Kopen? Bueno bonito barato!
Voor video echter een beetje overdreven met 8K en te snel heet worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
R5Hele prettige camera kan ik uit eigen ervaring vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |