Overzicht nummers:quote:Benidorm Fest 2022 - Semi-final 1
Date 26 January 2022
Location Palau Municipal d'Esports L'Illa
City Benidorm
25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 1
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Semi-final 2
Date 27 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 2
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Final
Date 29 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
8 songs will compete in the Final
"Kijk Henk, ze hep jeuk aan der tiet!"quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:27 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat de Spanjaarden de act van Rigoberta wel zullen begrijpen maar voor de internationale kijkers die zonder extra uitleg kijken van de commentator het wtf zal zijn.
Weer het Engelstalige bopje aan het eind van de avond!quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Running order voor vanavond:
1. Xeinn - Eco
2. Marta Sango - Sigues en mi mente
3. Javiera Mena - Culpa
4. Gonzalo Hermida - Quién lo diría
5. Rigoberta Bandini - Ay mamá
6. Rayden - Calle de la llorería
7. Sara Deop - Make You Say
Moet nog sneller zelfs! Een liedje meer.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:35 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond weer lekker snel gaan. Dat tempo gisteren was wel heerlijk hoor
Wellicht hoeft het voorstelrondje aan het begin niet meer (zo uitgebreid).quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet nog sneller zelfs! Een liedje meer.
Gewoon uit een kantoor gehaald ergens in Athenequote:Op donderdag 27 januari 2022 22:42 schreef Cee het volgende:
De Las Ketchup staging met die kantoorstoelen, onbegrijpelijk.
ESF inzending zag je ook even, draaiend op de stoelen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar wel gewoon de Ketchup song en niet de ESF inzending.
Of had ik m gemist?
Ziggo heeft het gewoon in het tv pakket, genot.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:45 schreef usagi414 het volgende:
Buenas nochesDe rtves player krijg ik niet aan de praat maar escplus werkt wel
Ja al jarenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ziggo heeft het gewoon in het tv pakket, genot.
Ik weet nog dat we in dat perscentrum zaten, lekker underwhelmed te wezen en toen kwam die OENTSJ OENTSJ OENTSJ beat, lachen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:45 schreef molloot200 het volgende:
AAAAHAHAAAAAAAA
Ik vond Voy a quedarme als een van de weinigen hier op het forum wel een mooi lied volgens mij en het stond nog net in m'n top 10.
Totdat ik die vreselijke halve dubstep remix hoorde voor het liedje van zijn overleden oma
Ik ben overgestapt naar KPN en kan nu geloof ik volgende week geen RAI kijken via de tv-ontvangerquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Rai kan wel met KPNquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar KPN en kan nu geloof ik volgende week geen RAI kijken via de tv-ontvangerMet Ziggo kon dat wel via een paar vage submenu's
Yep, Ziggo heeft de RAI app, iets van 4 kanalen of zo, heerlijk om te kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar KPN en kan nu geloof ik volgende week geen RAI kijken via de tv-ontvangerMet Ziggo kon dat wel via een paar vage submenu's
Zelf met terugkijk functie. Ik ga ook maar op de tv kijken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Huh? Ik had vorig jaar nog wel KPN en toen kon ik wel gewoon Sanremo kijken op tv.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ziggo heeft idd een Italia Appquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Echt? Waar? Ik heb het nog niet gevondenquote:
Ik ook, versta alleen bijvoeglijke naamwoord en de bijwoorden, 8 maanden hebben me niks opgeleverd blijkbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Probeer toch zoveel mogelijk te verstaan, met m'n Duolingo Spaans.
Kanaal 96quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Echt? Waar? Ik heb het nog niet gevonden
Haha ik heb het veel minder lang en trouw gedaan dan jij volgens mijquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, versta alleen bijvoeglijke naamwoord en de bijwoorden, 8 maanden hebben me niks opgeleverd blijkbaar.
De tetten zijn voor Rigoberta schijnbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:49 schreef H_T het volgende:
Vandaag wat minder decolleté
[ afbeelding ]
Hm, toch maar eens op onderzoek uit gaan dan. Kan zijn dat ik die zelf uit mijn zenderlijst heb gegooidquote:
Wie is dat? Die glimmende kraai met roze haar van daarnet?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
De tetten zijn voor Rigoberta schijnbaar.
Ik zit nu al meer dan een half jaar Italiaans te leren, gaat me iets beter af en ik heb zelfs al allora en de woorden “siamo fuori” gehad, superleuk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ik heb het veel minder lang en trouw gedaan dan jij volgens mijHet gaat dus ook matig.
https://www.kpn.com/televisie/zenders.htmquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Hm, toch maar eens op onderzoek uit gaan dan. Kan zijn dat ik die zelf uit mijn zenderlijst heb gegooid
Een van de artiesten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie is dat? Die glimmende kraai met roze haar van daarnet?
Nee, de favoriet in de odds van vanavond.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie is dat? Die glimmende kraai met roze haar van daarnet?
Oh ik vond Italiaans wel echt duidelijk moeilijker. Maar wel een mooiere taal.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu al meer dan een half jaar Italiaans te leren, gaat me iets beter af en ik heb zelfs al allora en de woorden “siamo fuori” gehad, superleuk.
Dank uquote:
Dan heb ik waarschijnlijk zelf iets doms gedaan. Ik weet het nu gelukkig op tijdquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm
Staat gewoon de op website. Vorige aantal jaren gewoon RAI via TV gekeken
Het is zo lekker om uit te spreken, ik vond Spaans nog wat te lijzig soms en bij Italiaans kan ik lekker ratelen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik vond Italiaans wel echt duidelijk moeilijker. Maar wel een mooiere taal.
Ik hoor het aan de eerste 5 seconden al.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Een liedje van Zweedse makelaardij (o.a. Thomas G:son)
En een Popular jasje, in de verkeerde kleurquote:
Dat is toch ‘omdat’?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoor ze soms 'perro' zeggen, maar ik neem aan dat ze het niet over een hond hebben?
Had zo in Melodifesten kunnen staan in het Engels of Zweedsquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het aan de eerste 5 seconden al.
Pero is 'maar'.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoor ze soms 'perro' zeggen, maar ik neem aan dat ze het niet over een hond hebben?
Nee dit is m niet dit is Xxeinn of zoquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:56 schreef aarontje112 het volgende:
Ik ben ook ingeschakeld! Hup Rayden
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:58 schreef Fred_B het volgende:
Goeden trui.
Die je in tegenstelling tot Strani’s teksten in Benidorm dus gewoon nodig hebt.
Nee, natuurlijk houdt dit geen stand. Gewoon kei-hard oordelen, met een zak chips erbij de vanaf de bank.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:58 schreef koffieleuk het volgende:
Niet helemaal overtuigd, maar zien of dit stand houdt.
No estamos en Roma, amigaquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Io non ricordo niente, sono spiacente.
Kan je wat ondertiteling in de lucht toveren?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Italiaans was het dusquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar is die trui van daarnet weerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
Zo zag ze er een paar jaar geleden uit:
[ afbeelding ]
Oh die had ik niet zomaar herkendquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die had ik niet zomaar herkend
Jij weetquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
Ze hebben in Spanje het overweldigende succes van Fyr og Flamme gezien en willen dat natuurlijk evenaren. Logisch wel
compleet verbouwd iddquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Deed het mij ook al een beetje aan denken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
Ze hebben in Spanje het overweldigende succes van Fyr og Flamme gezien en willen dat natuurlijk evenaren. Logisch wel
Nee joh The Ridequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
Heeft Stefania die vloek niet verbroken?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, paarse pakken op het ESF hebben van Nicole & Hugo tot Thomas Forstner vooral laatste plaatsen gebracht.
Ik vond dit ook een prima liedje. Jammer dat het faalde.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:04 schreef H_T het volgende:
Afgezien van de zang vond ik dat behoorlijk leuk
Het land zelf is juist zo langquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:07 schreef H_T het volgende:
Javiera is een Chileense. Daar ben je al een grote als je boven de 1.60 meter uitkomt
Valsspelers!quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja ik hoop dat er bij één zekere act de in-ears straks wel hersteld zijn
Gelukkig is het volgende liedje een videoclip!!!
Ok gewoon heel erg matig wat houd ik mezelf voor de gek. Die zangquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:10 schreef molloot200 het volgende:
Beetje matig maar act laat het wel een beetje opleven. Ik denk randje wel-finale.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die met die bril, de presentator?
Ik ben bij NF's ook niet echt van de semi-finals. Leuk om dingen al een keertje te zien en zo maar uiteindelijk zit er ook te veel middelmatige prut en opvulmateriaal tussen. In elk land, hoe goed de finale ook is.quote:
Hij is van 1995quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef Cee het volgende:
Zo hallo Gonzalo.
(Ik ga geen leeftijd googlen)
Veel landen kunnen ook gewoon al zelf de beste 10-12 inzendingen selecteren en dan een finale houden. Die shows zijn er ook vanwege de inkomsten gedeeltelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben bij NF's ook niet echt van de semi-finals. Leuk om dingen al een keertje te zien en zo maar uiteindelijk zit er ook te veel middelmatige prut en opvulmateriaal tussen. In elk land, hoe goed de finale ook is.
Wij hadden ooit vier voorrondes zoals Melodifestivalen, in 2003 geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben bij NF's ook niet echt van de semi-finals. Leuk om dingen al een keertje te zien en zo maar uiteindelijk zit er ook te veel middelmatige prut en opvulmateriaal tussen. In elk land, hoe goed de finale ook is.
Ohquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja die woont dus in mijn dorpHij is wel homo trouwens.
Ja een paar keerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh
Heb je 'm weleens gezien in het wild?
Ik wilde “oh dat valt nog mee!” zeggen want ik dacht echt 2000 of zo maar nee, 1995 valt helemaal niet mee ik heb nog een jas uit dat jaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is van 1995![]()
Jonger dan ik dacht
Strani gooit er dan een pokeball naarquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhHeb je 'm weleens gezien in het wild?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Cee het volgende:
1995 valt helemaal niet mee ik heb nog een jas uit dat jaar.
Ik ben te oud voor deze referentie maar ik like 'm gewoon beleefd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Strani gooit er dan een pokeball naar
Ik heb Frits Sissing twee keer in het wild gezienquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhHeb je 'm weleens gezien in het wild?
Niets mis met onverwachte random grapjes. Wij zijn veel te voorspelbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor deze referentie maar ik like 'm gewoon beleefd.
Bij pokemon games zie je dan x appears in the wild. En dan moet je pokeballen gooien naar het wezen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal niet van heel spectaculair niveau zijn geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden ooit vier voorrondes zoals Melodifestivalen, in 2003 geloof ik
'A wild [insert Pokemon] appeared'quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel het understatement van de avond.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal niet van heel spectaculair niveau zijn geweest.
Die Italiaanse host van de loting was daar niet uitgekomen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Frits Sissing twee keer in het wild gezien
Met Waylon, en Boris van Idols en een hele zwik musical artiesten, het waren fantastische tijden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal niet van heel spectaculair niveau zijn geweest.
Hoe weinig mensen uit die voorronde een Wikipediapagina hebben zegt ook al wel iets denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel het understatement van de avond.
Ik Erica Terpstra in Disneyland!quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Frits Sissing twee keer in het wild gezien
En Gordon en Berget Lewis.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Met Waylon, en Boris van Idols en een hele zwik musical artiesten, het waren fantastische tijden.
Omhoog of omlaag?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
Ik heb ooit in de lift gestaan met Rene Froger
Daarna is het alleen maar liftbergafwaarts gegaan met Rene Frogerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat maakt het toch af hè, qua ervaring!
Ik zie het ook nog wel 23e worden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit wordt 25ste op het songfestival. Alleen de UK eindigt lager.
Ja, wij kijken dezelfde zender.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:21 schreef blackswangreen het volgende:
Dit is toch gewoon hartstikke slecht?
quote:
Alex Hirsoux had er ook al zo`n succes mee.quote:
Ik zou niet weten hoe maar liefst drie landen slechter moeten doen dan dit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog wel 23e worden.
KLOPT YODAquote:
UK, Duitsland en je zit er al bijna aan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe maar liefst drie landen slechter moeten doen dan dit.
Ja ik heb echt niks met dit zoetsappige mama-gedoe hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alex Hirsoux had er ook al zo`n succes mee.
quote:
Ja jemig, ik zat net een Kabouter Wesley-plaatje op te zoeken! Nóg een teleurstelling bij dit optredenquote:
Dit topic escalates quickly, ik lach superhard.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ja jemig, ik zat net een Kabouter Wesley-plaatje op te zoeken! Nóg een teleurstelling bij dit optreden
Ik begrijp dat het over moeders gaat, en trots zijn op het moederschap, maar dan nog is het raar. En heel slecht.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:24 schreef Momo het volgende:
Als je de context niet weet is dit superraar
Dat is het sowieso wel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:24 schreef Momo het volgende:
Als je de context niet weet is dit superraar
Een keytar waarvan ik niet zeker weet of die wel in het nummer zit, een kale baard in broekrok, dat gaat de goede kant opquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:27 schreef Guanabana het volgende:
En die muzikanten is natuurlijk extreem des ESF's.
Maar, even gemist wat jij hier precies mee hebt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:30 schreef Strani het volgende:
Opgelucht dat het ook echt goed ging! Nou die punten nog...
Zou het beter doen dan de rest in dit hele festival.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, hier kun je wel mee naar Turijn. Niet om te winnen ofzo, maar ook niet om af te gaan als een gieter. Performance kan wel iets strakker.
Eens.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, hier kun je wel mee naar Turijn. Niet om te winnen ofzo, maar ook niet om af te gaan als een gieter. Performance kan wel iets strakker.
Zonder enige twijfel. De enige met kans op de Top 20.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou het beter doen dan de rest in dit hele festival.
In een normaal universum niets. Maar goed, Strani gaat ook stemmenquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:31 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat t Rayden versus Chanel gaat worden in de finale, al vind ik het lastig inschatten wat het tietenlied gaat doen
Ik bied beidequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel met uitzicht op zee of de Ifach
Ik wilde net hetzelfde posten, maar dan met Top 15. Met afstand de inzending waar ik het meest in zie van deze voorrondequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel. De enige met kans op de Top 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |