Daar is die trui van daarnet weerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
Zo zag ze er een paar jaar geleden uit:
[ afbeelding ]
Oh die had ik niet zomaar herkendquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die had ik niet zomaar herkend
Jij weetquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
Ze hebben in Spanje het overweldigende succes van Fyr og Flamme gezien en willen dat natuurlijk evenaren. Logisch wel
compleet verbouwd iddquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Deed het mij ook al een beetje aan denken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
Ze hebben in Spanje het overweldigende succes van Fyr og Flamme gezien en willen dat natuurlijk evenaren. Logisch wel
Nee joh The Ridequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
Heeft Stefania die vloek niet verbroken?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, paarse pakken op het ESF hebben van Nicole & Hugo tot Thomas Forstner vooral laatste plaatsen gebracht.
Ik vond dit ook een prima liedje. Jammer dat het faalde.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:04 schreef H_T het volgende:
Afgezien van de zang vond ik dat behoorlijk leuk
Het land zelf is juist zo langquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:07 schreef H_T het volgende:
Javiera is een Chileense. Daar ben je al een grote als je boven de 1.60 meter uitkomt
Valsspelers!quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja ik hoop dat er bij één zekere act de in-ears straks wel hersteld zijn
Gelukkig is het volgende liedje een videoclip!!!
Ok gewoon heel erg matig wat houd ik mezelf voor de gek. Die zangquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:10 schreef molloot200 het volgende:
Beetje matig maar act laat het wel een beetje opleven. Ik denk randje wel-finale.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die met die bril, de presentator?
Ik ben bij NF's ook niet echt van de semi-finals. Leuk om dingen al een keertje te zien en zo maar uiteindelijk zit er ook te veel middelmatige prut en opvulmateriaal tussen. In elk land, hoe goed de finale ook is.quote:
Hij is van 1995quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef Cee het volgende:
Zo hallo Gonzalo.
(Ik ga geen leeftijd googlen)
Veel landen kunnen ook gewoon al zelf de beste 10-12 inzendingen selecteren en dan een finale houden. Die shows zijn er ook vanwege de inkomsten gedeeltelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben bij NF's ook niet echt van de semi-finals. Leuk om dingen al een keertje te zien en zo maar uiteindelijk zit er ook te veel middelmatige prut en opvulmateriaal tussen. In elk land, hoe goed de finale ook is.
Wij hadden ooit vier voorrondes zoals Melodifestivalen, in 2003 geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben bij NF's ook niet echt van de semi-finals. Leuk om dingen al een keertje te zien en zo maar uiteindelijk zit er ook te veel middelmatige prut en opvulmateriaal tussen. In elk land, hoe goed de finale ook is.
Ohquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja die woont dus in mijn dorpHij is wel homo trouwens.
Ja een paar keerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh
Heb je 'm weleens gezien in het wild?
Ik wilde “oh dat valt nog mee!” zeggen want ik dacht echt 2000 of zo maar nee, 1995 valt helemaal niet mee ik heb nog een jas uit dat jaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is van 1995![]()
Jonger dan ik dacht
Strani gooit er dan een pokeball naarquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhHeb je 'm weleens gezien in het wild?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Cee het volgende:
1995 valt helemaal niet mee ik heb nog een jas uit dat jaar.
Ik ben te oud voor deze referentie maar ik like 'm gewoon beleefd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Strani gooit er dan een pokeball naar
Ik heb Frits Sissing twee keer in het wild gezienquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhHeb je 'm weleens gezien in het wild?
Niets mis met onverwachte random grapjes. Wij zijn veel te voorspelbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor deze referentie maar ik like 'm gewoon beleefd.
Bij pokemon games zie je dan x appears in the wild. En dan moet je pokeballen gooien naar het wezen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal niet van heel spectaculair niveau zijn geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden ooit vier voorrondes zoals Melodifestivalen, in 2003 geloof ik
'A wild [insert Pokemon] appeared'quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel het understatement van de avond.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal niet van heel spectaculair niveau zijn geweest.
Die Italiaanse host van de loting was daar niet uitgekomen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Frits Sissing twee keer in het wild gezien
Met Waylon, en Boris van Idols en een hele zwik musical artiesten, het waren fantastische tijden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal niet van heel spectaculair niveau zijn geweest.
Hoe weinig mensen uit die voorronde een Wikipediapagina hebben zegt ook al wel iets denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel het understatement van de avond.
Ik Erica Terpstra in Disneyland!quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Frits Sissing twee keer in het wild gezien
En Gordon en Berget Lewis.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Met Waylon, en Boris van Idols en een hele zwik musical artiesten, het waren fantastische tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |