Wie is dat? Die glimmende kraai met roze haar van daarnet?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
De tetten zijn voor Rigoberta schijnbaar.
Ik zit nu al meer dan een half jaar Italiaans te leren, gaat me iets beter af en ik heb zelfs al allora en de woorden “siamo fuori” gehad, superleuk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ik heb het veel minder lang en trouw gedaan dan jij volgens mijHet gaat dus ook matig.
https://www.kpn.com/televisie/zenders.htmquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Hm, toch maar eens op onderzoek uit gaan dan. Kan zijn dat ik die zelf uit mijn zenderlijst heb gegooid
Een van de artiesten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie is dat? Die glimmende kraai met roze haar van daarnet?
Nee, de favoriet in de odds van vanavond.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie is dat? Die glimmende kraai met roze haar van daarnet?
Oh ik vond Italiaans wel echt duidelijk moeilijker. Maar wel een mooiere taal.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu al meer dan een half jaar Italiaans te leren, gaat me iets beter af en ik heb zelfs al allora en de woorden “siamo fuori” gehad, superleuk.
Dank uquote:
Dan heb ik waarschijnlijk zelf iets doms gedaan. Ik weet het nu gelukkig op tijdquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm
Staat gewoon de op website. Vorige aantal jaren gewoon RAI via TV gekeken
Het is zo lekker om uit te spreken, ik vond Spaans nog wat te lijzig soms en bij Italiaans kan ik lekker ratelen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik vond Italiaans wel echt duidelijk moeilijker. Maar wel een mooiere taal.
Ik hoor het aan de eerste 5 seconden al.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Een liedje van Zweedse makelaardij (o.a. Thomas G:son)
En een Popular jasje, in de verkeerde kleurquote:
Dat is toch ‘omdat’?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoor ze soms 'perro' zeggen, maar ik neem aan dat ze het niet over een hond hebben?
Had zo in Melodifesten kunnen staan in het Engels of Zweedsquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het aan de eerste 5 seconden al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |